Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - btr95

Pages: [1]
3
Швейцарците не са аскети. За да ги харизват, има причина. Тя може да не е релевантна при нас, но едва ли някога ще разберем. Ако са им просто ненужни, ще ги продадат.
Не искам да изглеждам като черна станция, от която струи негативизъм. Просто отдавна не вярвам в реките от мед и масло, особено когато са замесени определени етноси.
Абсолютно съгласен. И какво ще стане ако нарежем 9хх, а тези се окажат като динозаврите. И понеже София70 ще каже как има трамваи и 9хх не са ни нужни, какво ще стане ако пуснат трасето до Дървеница, а няма пари за нови трамваи, а и сега няма недостиг на трамваи, понеже разписанията са много "редовни"

4
Тук съм съгласен с Васко за телефона. Но друг е въпросът, че за служебните телефони гаража трябва да подсигури такъв вид устройства, защото колкото пъти съм виждал шофьор да говори без hads free, винаги е било по служебния телефон. Ако в случая говорим за разговор по служебен телефон, водачът е между чука и наковалнията. :/

5
Пепи то тая с десетката 4 години съм се возил с нея и колегите й на 18-та линия, не я познавам лично, но знам коя е ватманаката и съм сигурен че не е тръгнала на забраняващ сигнал, защото е един от малкото ватмани, които не пуска вагона, дори да лази. Там съответните органи ще преценят кой е виновен, не обвинявам шофьора. По темата, за мен светофара на Струга не е необходим, освен при ТМ 1, да не говорим за това че е дадена само 1 минута. А и недей си мисли че автобусните не нарушават правилата, няма да давам примери,но има и на това кръстовище такива, мисля че темата за случая е изчерпана, просто държах да уточня за случая на 2029 и за впечатленията ми за ватманката.

6
Колеги, тук е моментът да ви кажа, че при Софиите и Българиите, чак такова нещо нямаше.

7
Изтрити теми / Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 29.06.2014, 13:28:47 »
Три пъти един след друг се возих на Т4Д-Ц, после се качих на 433 и шума на 433 беше малко по-голям от този на "новите и хубави" трамваи.

8
Изтрити теми / Re: T6МД-1000
« on: 09.06.2014, 13:50:24 »
Наистина е жалко, че не са забранили на България да произвежда трамваи - вместо дрънкалаците щяхме да имаме по-голям брой T6A2 може би KT4 евентуално известен брой T4 на теснорелсовите линии, на нормално релсовите по-голям брой T6B5 и евентуално KT8D5.  :( Щеше да е прекрасно вместо кочините T6МД-1000 да имахме по-голям брой T6B5 и евентуално KT8D5.  :(

9
А може да са ги сложили, за да се чудим ние за какво са.  :D :D :D

Pages: [1]