Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 617
1
1. За жителите на Гоце Делчев каква работа им върши тоя тролей като те имат 74. Заобикаляйки през Хемус този тролей ще губи поне десетина минти повече за да стигне Опълченска. А нали целта беше да върши работа не само на жителите на Лозенец, а и на жителите на Гоце Делчев , че дори и на Манстирски ливади.

2. Много хора тук настояваха бъдещия тролей да ползва трамвайното трасе само че обособено трасе на трамвай не върши същата работа на тролей. Остават много отворени въпроси. Като идва от Гоце Делчев светофар ли ще сложат за да пресича Арсеналски за да отиде на трамвайното трасе, остава и въпроса после  с отделна фаза на светофара ли ще прави ляв завой на Хемус.

3. Накрая Фритьоф Нансен след булевард Левски  е еднопосочен само заради този тролей ли ще бъде направен двупосочен за да може да направи ляв завой към Патриарх Евтимий.

4. По същество няма да има втори тролей към Гоце Делчев освен осмицата или евнтуално друг номер, то няма и нужда.
1. Дава се връзка на Лозенец с Петте, Руски паметник и Опълченска. При това положение е дискусионно, дали маршрутът или честотата на А74 не следва да се промени.

2. Светофар на Арсеналски до трамвайното обръщало има и сега (за пешеходците). Левият завой на Хемус е съвместим с други възможности на минаващите по оста Св.Наум-Арсеналска, така че няма всички участници в движението да правят диван чапраз на тролея.

3. Да, Фритьоф Нансен става изцяло двупосочен. Което, освен за тролея, ще разтовари два потока: Нансен-Каравелов-Раковска и Черни връх-наляво по България, надясно към ПРОНО, Витошка-Аптека-Патриарха. След като Нансен е двупосочен и дъгата в тунела към Черни връх са отворени, може да се мисли, за успокоена или даже пешеходна зона по Витошка от Пилоните до Аптека.

4. По същество ТБ8 би бил достатъчен, ако не е на такъв безумен интервал.

2
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: Today at 00:53:20 »
Очаквам вашите мнения и препоръки.
ТБ20, 25 и А11 се припокриват от Братята до гарата по Борисова, докато в същото време по Николаевска е оголено - нито ТБ20, нито ТБ26, нито А20.

3
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Yesterday at 17:42:42 »
Самите Фолксвагени наистина са прехвалени и адски скъпи, а не предлагат нищо повече от преките си конкуренти.
Болни брътвежи на притежателите на мачка, пичка, борче или макаронка, които така и не вдяват, защо VW държи цена на всякаква възраст, а техните трошки - не. Да, французойките и италианките са много красиви, но не са за балканските пътища.

4
В такъв случай не прикачваш снимките а слагаш URL.
Съгласен съм, че трябва да има URL. Но все пак е добре да са и прикачени снимките (поне по-съществените от тях): често се случва линкът в URL а стане невалиден - редизайн на сайта и най-вече ползване на хранилища със срок на съхранение като FlickR - резултатът е, че след време във форума остават маса кухи постинги.

5
Разни / Re: Поздрави
« on: 13.07.2018, 08:49:32 »
Благодаря за пожеланията!

6
Тролейбусно трасе ще има и то ще е по трамвайното на Арсеналска. И няма да е само до обръщалото на Спартак, а до П.Ю. Тодоров. Именно тук е разликата от положението преди 2 години, когато беше обявена обществена поръчка само за рампа по Скобелева, а тролеят - оставен за неопределено светло бъдеще. Добре знаем, че това, че някаква линия я има в ОУП, не значи абсолютно нищо. Аз също не вярвам в Дядо Коледа и в химера, че по Арсеналска ще има хем тролей, хем трамвай.

Доколкото разбрах, трасето по Скобелева ще е по следата на сегашното на шестицата. Т.е. отхвърлена е неудачната рампа до 20 ОУ, която ще отдалечи трамвайните от тролейните спирки и ще докара релсите под нечии други прозорци.

За мен е странно решението за нова линия до Пета градска (или депо Надежда, все тая). Може би заради някаква близост до трасето на ТМ6? Смислено би било ТБ7 да тръгне по новото трасе до Гоце Делчев. Така обслужването би се решило с добавяне на няколко коли. За нова линия трябват доста повече коли, а от друга страна, ако ТБ7 остане до Сточна гара, той ще се дублира доста с А310, а ако го върнат по Опълченска - там стават 4 тролейбусни линии.

7
За паркирането в платена зона. При невалидиране на автомобила, слагане на скоба и премахването й по неоторизиран начин, вече ще се плаща по-голяма глоба. Независимо, че сте си освободили превозното средство. До сега само 30 лв., а с промените в наредбата 30 лв. плюс времето, за което е стоял ограничителния за движение уред.
И колко е стоял ограничителният уред? Кой може да го докаже? Нали скобата е захвърлена или открадната. Би трябвало неоторизираното премахване да е с двойна или тройна глоба или пък с добавка на всички часове до края на синята/зелената зона.

8
Разни / Re: Футбол
« on: 12.07.2018, 17:06:42 »
Хърватите приличат на нашето златно поколение от 1994. Индивидуални майстори на играта, играещи в топ отборите на Европа и треньор, който няма някакви велики схеми, а просто оставя играчите си да покажат какво могат. Също като Пената.
С единствената разлика, че хърватите вече имаха едно велико поколение преди 20 години, а ние така и не си отгледахме второ след американското лято на 1994. Явно Модрич, Перишич и другите не си падат по певици.

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.07.2018, 19:26:04 »
Ако на някого му се рови обществената поръчка за 110 дизелови несъчленени автобуси, ще види, че каквото е поръчано, това е дошло. По точкуването в документацията "китайците" излизат по-скъпо при експлоатация от около 120000 км (цена+разходи). Така че даже по документация няма изненада - точкуването не стимулира закупуването на икономични возила.

10
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 07.07.2018, 19:34:01 »
Сирия е мишена на много страни заради богатствата си. Химическите атаки отпреди месеци са фалшиви и са с цел да се свали законното правителство на Асад.
Всъщност Втората световна война е целяла да се свали законното правителство на Германия начело с Адолф Хитлер. По същия начин след Освободителната война през 1878 е свалена законната администрация на османския султан в България. И т.н....

11
74.50 лв за ЦГМ за един месец, и то само за общинските линии е доста престижна цена. По-голяма от цената в София  (50 лв), Прага (550 крони = 21 евро) и се доближава до Виена (50 евро). Но нищо, нали Русе е малката Виена  :devil:
Тази за една линия - 37 лв бие една надземна софийска линия (23 лв) и даже метрото (35 лв). На това му се вика интегриран транспорт!

13
А дали смятат да пуснат 73 по новото трасе, или ще продължава да върти като пиян моряк през 6-то с гадния почти обратен завой? :D
Повече от наложително е, почти обратният завой отново да се забрани и светофарът да се препрограмира.

14
На Пионер имаше бариера, докато се експлоатираше участъка през Погребите до Хладилника. После тя изчезна и само рядко се пресичаше Симеоновско шосе за маневри между коловозите на гарата. На Сребърна/Ибсен беше нерегулиран прелез.

15
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 05.07.2018, 09:33:48 »
Човекът не се заяжда. Приветствам предложението му да се направят и публикуват повече качествени снимки на возила на нестандартни места. Ще дойде време за годишния календар на Сдружението и ще е тъжно, ако няма неконвенционални снимки на 7ТМ, 10ТМ и др.
Миналата година имаше и трамваи на колелото на Паметника Левски, и електроавтобус на Св. Александър Невски.

16
Уж А163 щеше да е от НДК. Надявам се, че са отложили промяната заради ремонта на България, а не заради ослушване.

17
Бившият КОЦМ сега София Мед е на Димитър Пешев близо до Гара Искър съответно се обслужва от отклонение от тази гара. :rolleyes:
https://www.google.com/maps/@42.66492,23.4136159,426a,35y,135.48h,44.71t/data=!3m1!1e3
Това е на първата снимка на Руски - отклонението за София мед и ТЕЦа. Другото е за заводите северно от основното жп трасе.

18
В момента има временна промяна заради затварянето на Солунска, може би не е отразена навсякъде.

20
Иво, нови глупотевини! От всичките тестови автобуси, които вървяха по А413, не беше нужно да си експерт, за да видиш кое беше най-големият боклук. Тъй като имах удоволствието да тествам многократно новата техника през 1996-7 (като нови до един те бяха на А280 и 94), това, което ги отличаваше от Икарус 280 (тук въобще не споменавам Хюлиези и прочие) бяха тесните седалки и вонята на нафта в ремаркето. Все пак през 1995 червеното правителство на Жан Виденов беше в състояние да наложи на общините какво да закупят и София имаше "щастието" да получи 30 Чавдара 141, само защото толкова можеха да се произведат. Натискът беше върху отиващия си кмет Янчулев и ако Янчулев е свалил бройката от 60 на 30, това е едно от малкото добри неща, които е направил за София.
Това с идиотското налагане всички градове да закупят боклуци си отиде още в края на 80-те. Даже по соца София пренебрегна аквариумите В1420 и намери начин да си издейства Икаруси 280. Нека отбележим, че и в комунистически Китай управляващите не си правят лукса да налагат неконкурентни боклуци напук на пазарните правила.

Pages: [1] 2 3 ... 617