Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - BacuJ|eBcku

Pages: [1] 2
1
Има ли заделени средства за довършването на пробива тази година?

2
Има

Аз като живеещ точно до естакадата имам много по-голяма представа за нещата,няма достъп за пешеходци там!!!  ;)

3
Идеята за шумоизолиращите прегради е добра, но ще трябва да се назначи охрана, за да ги пази от вандалски набези, което е на практика невъзможно.
Няма нужда от охрана,естакадата няма достъп до пешеходци  ;)

4
Идеята ми е, че дотогава Христо Ботев ще е коренно различен квартал...
Бизнес сградите скоро ще опрат в гетото и ще го разкарат... неизбежно е

Аз познавам раойна доста добре-ул. "Тодорени Кукли" е до реката,след това улицата се казва "Летоструй" и е доста тясна!Сега едвам се разминават там А120 ,пък незнам какво ще стане като се пусне и тролей.
Да в бъдеще могат да бутнат къщите  и да разширят улицата-но ще излезе доста скъпо отчуждаването на държавата.
Циганите там са много малко-основно в района до летището и жп линията,а болшинството от хора живеещи около Ботевградско шосе са българи!
Иначе подкрепям с 2 ръце идеята ти за връзка на ТБ1 с метрото,летището и Дружба  :fan: .Аз също имам идея за връзка на А78 с метрото и гара Искър!
Трябва да отбележим че застрояването около територията на аеропорта в Дружба 1 и 2 ,както и в Левски ще гарантира доста голям пътнико-поток за предложените промени на линиите на градския транспорт, както и за метрото! 

5
Идеи / Re: А 78
« on: 31.10.2009, 13:29:50 »
значи първо-А78 не е мангаловоз  :angry: ,както се изразиха някои,а си е съвсем обикновена линия на ГТ.и го казвам от опит в пътуването с този автобус,понеже имам роднини в жк Левски-в който квартал живеят БЪЛГАРИ,а не цигани.
аз живея в жк Дружба 1 и смело мога да кажа че в моя квартал живеят доста повече цигани,отколкото в Левски.
Но наистина не говорете наизуст преди да знаете за какво става въпрос!!!
Вече за А79-ситуацията е друга-да този рейс обслужва предимно ромите!
Колкото до моята идея-ми на никой не му е удобно да чака маршрутка18 по и над 40мин за да премине 2км до кв Левски,или недай си боже да пътува с ТМ20 до Гара подуене и после да хване ТМ22 до Левски!
Враждебна-да до там ходят и други автобуси ,освен А78,така че квартала си е доста добре обслужван.

6
Идеи / Re: А 78
« on: 31.10.2009, 12:35:39 »
Удължаването на А78 до Гара Искър ще осигури по-бърз и кратък достъп на живеещите в кв Левски до бъдещата нова станция на метрото на Искърско шосе в жк Дружба 1.
Ако изключим ползите от метрото,то все пак ще имамe една връзка между тези два квартала ,каквато до този момент не е имало.

7
Ето едно ново предложение за метрото в София

2МД -в схемата съм приложил удължаване на разклонението от кв. Илиянци до гр. Нови Искър, както и преминаването на линията до Драгалевци, Симеоново и крайна станция Младост 4.

3МД -със заложено бъдещо удължаване на линията до кв.Кремиковци/бъдещ офис център/,както и на разклонение на линията на- улица Житница в посока ОК1 и ОК2 ,със станции на ул. Монтевидео ,Горна Баня, Суходол и крайна станция кв. Модерно Предградие.
Другото разклонение си продължава по класическия маршрут до кв Владая.

4МД -при тази линия интересното е ,че 4ти и 3ти диаметър се движат и се свързват за кратко в един и същ тунел от НДК, ПОПА и СУ,като по този начин си спестяват много пари и време за строеж на тунел под Евлоги Георгиев.
4МД достига до Кокаляне като прави връзка с мд1 на околовръстното.
 
Скоростен Влак-от Обеля до Младост 2-тази линия има функцията на довозваща и бърза връзка с останалите трасета на метрото.
 :beta:
 

9
След бурното разрастване на София,големите строежи на нови жилищни сгради и огромния трафик съпътстващ града в последните години, все по-голямото отсичане и ограничаване на парковете, и невъзможноста на града да "диша", идва и нуждата от преместването на титлата столица от София- в посока Варна!
Варна е най-хубавият град в България и с огромни инвестиции може да се построи метро, трамвайни линии, сгради за парламента, президентството, администрацията, стадион и сграда на културните мероприятия.
Ва̀рна е най-големият град в Северна България, както и по българското крайбрежие на Черно море. Той е третият по големина град в България и център на едноименните община и област.

Варна е пристанищен град с население 352 579 (15.06.2009 г.) жители.[1] Населението на агломерацията Варна-Аксаково-Девня-Провадия е около 416 603 жители. Често Варна е определяна като „морската столица на България“. На територията на града са разположени централите на институции като държавната агенция „Морска администрация” и Адмиралтейството на Българската армия. Варна е голям културен център с развит морски туризъм и изходна точка за много курорти по Северното Черноморие. Близо до града се намира резиденция Евксиноград, която е седалище на министерския съвет на България през летните месеци, както и на президентството.

Във Варна се провеждат множество културни мероприятия, сред които Международният театрален фестивал „Варненско лято “, Международният музикален фестивал „Варненско лято“, Международният балетен конкурс, Международният Джаз фестивал, кинофестивалът „Любовта е лудост“, Международният фолклорен фестивал, Седмицата на морето и други. В градския исторически музей се съхранява най-старото златно съкровище в света, наречено Култура Варна.

10
Това е срамно,как може да копаят пък да нямат готов проект?!Незнам как е в действителност ,но си мисля че проектите се правят преди да е започнало строителството  ;)

11
Някой знае ли, дали ще има нов проект за реконструкцията на Централна Гара?
Не беше ли по-добре като вариант метрото да спира директно на някой от пероните на гарата,вместо да се строи метростанция ?

12
За съжаление съм на работа до 20ч и няма да успея да дойда, много ме яд че няма да може да се запознаем   >:(

13
Разни / Площада пред и около НДК
« on: 02.09.2009, 14:59:44 »
Както знаем площада пред и около НДК,както и прилежащите му подлези,фонтани и паметника 1300 България -са в меко казано трагично състояние  :angry:
Може би държавата трябва да инвестира милиони левове за да може това оживено място в центъра на София да заприлича на площад с Европейски вид,чист, подреден и без скитащи плъхове,кучета,скейтъри,наркомани и пияници!
Все пак това е и лицето на България донякъде...всъщност като се замисля цялата държава е едно жалко подобие на страна наричаща себе си "европейска".
Невероятно Грозния паметник/"падналия месершмид"/сега май го ремонтират,но въпросът тук е дали по-добрия вариант не беше да го бутнат...
Фонтаните си ги спомням като много малък,че бяха чисти и работеха всичките/включително и тези ,които се намират в началото на Витошка/ !
Сега дори част от тях немърливо-козметично ремонтирани, си остават същите грозни и отблъскващи стоманено-бетонни "чудовища" плашещи преминаващите хора.
Подлезите...тук няма нужда от коментар,просто ситуацията е трагична.

14
Дали след време/в близките 20 години да речем/,ще видим подобен вид транспорт и у нас, и най-вече в Софийското метро  ;)

15
Маглев (съкратено от магнитна левитация) е влак, който се придвижва и управлява под въздействието на магнитни сили. За разлика от традиционните влакове той няма колела и не се докосва до релси. Между него и основата има въздушна възглавница. Поради тази причина единственото триене е съпротивлението на въздуха. Това изисква добра аеродинамична форма на влака. Мощността и скоростта на Маглев са сравними с тези на самолет.

Този вид влакове навлизат в употреба през 1989 година и могат да развият скорост до 1200 км/ч.

В някои страни, например Германия, Япония и Китай има подобни свръхскоростни влакове на въздушна възглавница.
Докато в Япония продължават да изпитват MLX01, подобен влак в Китай ще започне редовни превози през януари 2004 г. Трасето с дължина 30 км от спирката "Лун Ян" до международното летище "Пудун", както и влаковите композиции, са конструирани по германска технология от консорциум, в който водеща роля има "Сименс". Общата инвестиция в проекта възлиза на 1,2 милиарда долара. Разстоянието от 30 км ще се изминава за 8 минути, като ще се достига максимална скорост от 430 км/ч. Влакът може да се движи и по-бързо, като на 12 ноември постигна своя рекорд - 501 км/ч. Нормалният еднопосочен билет ще струва $9, а в първа класа ще се пътува за $18.
От пускането му в пробна експлоатация в началото на тази година влакът е превозил над
200 000 пътници. Този влак се "рее" само на 1,6 см височина над водещата релса. За 2005 г. се планира подобен влак и трасе за него да бъдат пуснати и в Европа.

16
Предварително се извинявам за лошата схема!

17
Има ли възможност в близкото бъдеще да се прокопае и продължи подлеза на Софийския Университет/в частта на подвижните траволатори/към подлеза до езерото/?
И може би ,ако се свърже подлеза на Сан Стефано с този на Евлоги Георгиев, ще се получи аналогия с подлеза при х-л Хилтън!Ще се получи един голям полу-кръг, който ще улесни значително народа.
Естествено ще е доста трудно за изпълнение,тъй като евентуалните бъдещи подлези ще се на ниво река,а самия канал трябва да се изкопае в дълбочина и да се разшири.
Една добра идея би било и продължението на Траволаторите в посока езерото ,НО с преход поне 10метра ,за да може хората идващи от парка да могат безпроблемно да преминат  през подлеза в посока Сан Стефано,и без да им се налага да прескачат подвижните траволатори.

18
Мдаа, е като се замисля донякъде може би си прав, но според мен наистина една линия от Люлин 5 ,пресичаща МД3 и евентуален МД4/бул България/ и стигаща до Околовръстното шосе, би била доста полезна  най-вече за живеещите в 5тата част на Люлин .Да не говорим, че  тези хора са доста отдалечени от мс Сливница или мс Люлин...
Всъщност, може би този трамвай трябва да достига мс Обеля като последна спирка .Така от там всеки ще може да се качва на метрото и да избира своята дестинация ,било то МД1 или МД2!
За линия по бул Сливница и Цариградско не е нужен трамвай-с това съм съгласен  :)
А относно линия минаваща по жп прелеза /от стадион Раковски до гара Искър/ бях чел някъде, че това било предложение на Петър Диков и Стоян Братоев ,за използването на съществуващите релси, които са неизползваеми от години.Това би било интересно ако стане факт.Рано е обаче да се прогнозира дали строежа на подобно съоръжение би било рентабилно откъм пътнико-поток.
Интересно ми е, обаче строежа и ремонта на линията на ТМ22, от гара Искър до Цариградско. Дали трамваят ще достигне кв Младост, и къде ще бъде евентуалната му спирка там...

19
За да бъда по-конкретен и по-точен, и за да поясня детайлно връзките на скоростните трамваи с различните метродиаметри, бъдещи и сегашни, ще предоставя следната схема:
Както се вижда има ясно очертаващи се 4 линии:
1. Околовръстна линия от Люлин 5 до Горубляне
2. Модерно Предградие - Околовръстно шосе
3. Модерно Предградие - Горубляне
4. Гара Подуене - Горубляне
  Л1:    бул Димитър Пешев и бул Цариградско шосе,Интер Експо Център и връзка с МД1,Младост 1А връзка с МД1,Младост 2 до последната спирка на А306,Околовръстното и Бистришко шосе,Околовръстното и Симеоновско шосе,Околовръстното и Николай Крушкин Чолака,Околовръстното и бул България,Околовръстното и бул Братя Бъкстон,Околовръстното и бул Цар Борис 3ти и връзка с МД3,Монтевидео и Никола Петков,спирка на Гара Горна Баня тук трамваят се движи по естакада над гарата,спирка на Околовръстното и ул Суходолска,и последна спирка в Люлин 5 до последната спирка на А310
   Л2:     бул Сливница и Панчо Владигеров,Панчо Владигеров и Царица Йоана,Добринова Скала и Панчо Владигеров,Суходолска и Банско,Възкресение и Никола Мушанов,Възкресение и Иван Гешов,Цар Борис 3ти и Иван гешов,бул България и Петко Тодоров,Петко Тодоров и Бяла Черква,Сребърна и Никола Крушкин чолака,Околовръстното и Никола крушкин Чолака.
  Л3:    бул Сливница и Добринова скала,бул Сливница и Захарна Фабрика,бул Сливница и Габрово,бул Сливница и Опълченска,бул Сливница и Лъвов Мост,бул Сливница и Сточна Гара-тук по естакада трамваят се насочва към влаковите линии и започва движение по тях,изгражда се спирка до моста Чавдар-на жп прелеза специално за нуждите на трамвая,Гара Подуене,ул Слатинска,Слатинска река,Искърско шосе и Кръстьо Пастухов и връзка с МД1,Гара Искър-от тук трамваят по естакада преминава по Искърско шосе и Димитър Пешев, Димитър Пешев и Цветан Лазаров,Димитър Пешев и Цариградско шосе-последна спирка.
   Л4:   Димитър Пешев и Цариградско шосе,Експо Център и връзка с МД1,х-л Метрополитен,Окръжна болница,4ти км,Плиска,Цариградско и Михай Еминеску,Орлов мост,Евлоги георгиев и Мадрид и тук по естакада и завой, скоростния трамвай се качва на жп прелеза,Гара Подуене.

Това е един напълно аматьорски проект, направен от човек ,който не разбира много от строежи на S-bahn или Беовоз-и.
Boleroto,възможно ли е да се реализира това нещо?

20
гр. София 2080г.
В ЗЕЛЕНО са бъдещите скоростни трамваи!!!
В ЛИЛАВО е алтернативна линия на мд3 , от Сердика по Дондукав и Владимир Вазов до Левски.
В ЖЪЛТО е Метродиаметър 4.
В ЧЕРВЕНО е Метродиаметър 1 и всичките му разклонения.
В СИНЬО е Метродиаметър 2 и всичките му разклонения.
В ЧЕРНО е Метродиаметър 3 и разклонение до Люлин.

Pages: [1] 2