Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - emo

Pages: [1] 2 3 ... 813
1
Разни / Re: Поздрави
« on: 19.06.2018, 14:32:44 »
Честит Рожден Ден на Kaiser Kar, един от първите участници в този форум, и дългогодишен участник в предишния. Здраве и късмет.

2
Аз обаче се аргументирах с Решения на държавни и съдебни органи.
Смятам затварянето на темата за правилно, като Админът в последния пост е написал всичко, което се е дъвкало 15 страници назад.
И се надявам тема табели да не се коментира никъде из този форум.

3
ЦГМ обжалваха решението на КЗД и ето решението на Административен Съд София.
А пък аз ще заведа дело, че ми се скрива видимостта на челното стъкло и рискът от трагични инциденти е висок!

Заведи дело. Никой не те спира. Точно на трамваите има големи табла, където може да се постави табелата така, че нито видимостта ще ти се закрива, а табелата ще се вижда идеално, т.к. ще е на около 10 см от предното стъкло. Приложимо и при Базелските, и при чешките, и при инеконите, и при българските.

4
АЗ нищо не изземвам от автобуси, трамваи и тролеи.

Има сведения от водачи, че си иззел гаражните табели и си раздал от твоите некролози, но няма да изпадам в спор от типа "Една жена каза". За мен лично, всякакви форми на ламинирани, пластмасови или хартиени табели по превозни средства с ИЗПРАВНИ и коректно програмирани електронни табла е вандализъм. И съм обяснявал защо. Във Виена, въпреки, че там много повече се гледа за хората с увреждания, нито едно превозно средство с електронни табла няма допълнителни табели. Електронните табла се виждат, имат регулиране на осветеността, а флип-дот таблата са идеално видими през деня, освен ако прозореца не е замърсен, но това последното е работа на службите "Сервиз" към транспортните оператори. Не може заради 10 автобуса с мръсни челни стъкла, всички превозни средства да се поставят под общ знаменател и да се поставят грозни и пречещи парцали отпред.


Писах ти ЛС и мисля, че е редно личните отношения да си ги разрешим лично, а не чрез публични постове.
Ти само го написа някъде преди време. Необходимо е да се премахнат всички двойни спирки и гласово точно да се оповестява кое превозно средство е спряло на спирката. В такъв случай приемам, че наистина всякакви некролози са излишни, защото човек стоейки до спиркознака ще знае, че превозното средство ще спре точно пред него и ще чуе номера на линията, по която се движи.

5
АЗ нищо не изземвам от автобуси, трамваи и тролеи.

6
Аз не съм нито вандал, нито крадец.
А табели ще има, защото все пак държавна комисия и съд постановиха това, можеш да прочетеш и малка част от многото им аргументи.
И защо отново споменаваш електронни, след като ролковите на Базелските трамваи се виждат по-добре от която и да е електронна табела, при нея фронталната слънчева светлина не я прави невидима. За справка - отново съдебното решение.

7
В този форум няма нищо лично да публикувам. Може да засегна интереси и работа на служители на транспортни оператори. Освен това, вие използвате всяко нещо, което аз напиша за нападки, обиди и заплахи срещу мен.
Вече ви написах за некролозите - в момента се разработва нов каталог, в който ще бъде заложен определен шрифт, все още не се знае кой точно ще е, но със сигурност няма да е импакт. Така ще се направят макети на всички действащи линии, този макет ще бъде разпространен по поделенията за всички съществуващи линии в електронен и хартиен вариант, след което от този макет ще се разпечатват или копират табелите, които ще се поставят на челното стъкло и отстрани след първа врата. Този шрифт ще бъде универсален и ще се използва и за по-големите табели, както и за електронните. Източникът ми на информация е ЦГМ.

8
Може би искате да ви покажа договора си за безвъзмездна изработка на табели между мен и поделенията на Транспортните оператори?

Според действащите наредби ТИ подлежиш на санкция, а табелата следва да се изхвърли. Ако СА изработи същата като твоята, то тя има законно право да пътува в автобуса. По-прямо не мога да ти го кажа.

Значи аз подлежа на санкция, затова че оставям табела на мястото на нищо? БРАВО за мнението.
Поясни, кои табели кой ги е правил (явно знаеш - дали са от ЦГМ, СА, СЕ, външна фирма, дали шофьорите сами са си ги правили) и също така покажи действащите наредби и на каква санкция подлежа.

9
А това означава ли, че аз мога да мина и да си събера всички табели, които аз съм направил от превозните средства и да ги оставя да карат без никакви? НЕ, НЕ МИ ДАВА ТОВА ПРАВО. Защото ако го направя, то това означава 80% от трамваите в София да останат без табели, предимно тези, които са разположени след първа врата. И ако случайно кажа, че тия табели са мои и започна да си ги взимам, то ще бъда обявен в кражба и напълно основателно.

10
За да даваш такива примери то трябва да има аналогични ла*на в превозните средства, които да са разпространени на определени места. За това, което ти си цитирал, аз съм писал в друга те,а защо правя табели. Който следи форума знае причината - най-общо казано материалите, които аз ползвам са далеч по-висококачествени отколкото тези в транспортните оператори. И има недостиг на табели. Съжалявам,ч е вчера не ви снимах 1563 по 10тм с "табела", написана с химикал на гърба на друга неламинирана табела.

11
Ето го.

12
Емо, личи си че имаш много свободно време да се занимаваш с меко казано глупости. Намери си някакво по-интересно занимание от това да пишеш жалби, защото не знам си къде нямало ламиниран ... лист хартия. Чудна работа как в другите градове се справяме и без хартиени табели. :neznam:

Имам достатъчно много и служебна и лична работа. Просто ползвах на етапи 10 дни отпуска, за да ходя до КЗД, Съюза на Слепите, ЦГМ и др. за да защитят потребността на хората със зрителни увреждания. И съм много щастлив, че успях. Аз съм писал и тук, казвал съм го и съм го писал и пред КЗД, и пред АС. Не държа табелите да са хартиени или пластмасови. Най-добре е да са под формата на таблети, но ламинирана табела е най-евтиният и лесно реализируем вариант.
Най-важното нещо е табелата да е на нивото на зрението на хората. електронните табели са разположени твърде нависоко.
Обаче обърнете внимание на констатацията на АД - При условия, че маршрутът на превозното средство е обозначен само със светлинни табели, фронталната слънчева светлина може да е по-силна от тях и да затрудни виждането им от всяко лице. Тази констатация е много вярна и задава въпросът дали електронни табели са най-удачният вариант. И дали е случаен фактът, че базелските трамваи нямат електронна табела отпред, а имат ролка с черно число на бял фон?
За сравненията, че в други градове нямало табели долу, абсолютно никой нито от КЗД, нито от АС не обърна внимание, т.к. предмет на жалбата е градският транспорт в София.
На последното заседание на КЗД мисля, че Евгени Крусев се съгласи с аргументите за поставяне на табели в долния десен ъгъл, за което го поздравявам, но от юридическия отдел на ЦГМ решиха да обжалват. Предмет на обжалването им обаче не беше че им е наложено да поставят табели, а претендират, че няма дискриминация спрямо хората с увреждания. Както виждате и този им аргумент не мина и са осъдени да заплатят  200 лв.
Само не разбирам как никой от моите врагове тук не написа - ей, Емиле, прав беше. Наистина трябва да има табели долу вдясно. След като и държавна комисия, и Административен съд го постановяват. Хора, бъдете обективни, стига с тая омраза към мен.
И няма какво да ме нападате. Аз преди много време ви казах -този проблем няма да се реши от мен или от някой от вас пишещите, а ще се реши от общински или държавни органи, а в краен случай и от съд. така и стана. Или може би им нямате доверие на тях?

Трябва да се поставят специални брайлови дисплеи за хората, които напълно не могат да виждат..
Съгласно наредба на МРРБ, маршрутите на всички линии трябва да са релефни на спиркознаците, нещо което не е изпълнено, но засега с това не съм се занимавал.

13
Емо, ти се старае са съсипе всико европейско в транспорта. Лично ще се постарая да проведа среща с Изп.директор на ЦГМ и да го запозная с практиката във Виена, както и със сертификати от производителите на електронни табели, доказващи, че са видими дори от хора със силно увредено зрение.
Теоретичните сертификати нямат нищо общо с реалността, особено в София. Ето ви още една част от решението на Административния съд.

14
Спокойно. Табели по сега действащия стандарт почти няма. Например - всички дружбенски табели са с височина на числата от 145 мм, при изискуеми 165. Голяма част от малашевските също са по-малък шрифт от 165 мм.
Най-важното е, че в момента се подготвя промяна в каталога, бях на среща в ЦГМ и ще се избере нов стандарт. Дотогава изискването е да има табела на бял фон с черни числа, която да е поставена на предното стъкло в долния десен ъгъл.  На всички им е ясно, че шрифтът Импакт не е подходящ. Ако той остане, просто ще следва нова жалба, че табелите са с нечетлив шрифт. Затова имам уверението, че Импактът ще бъде заменен.
А за "моите" табели. Първо - в момента, в който аз ги оставя в превозните средства, те мвече не са мои, а са собственост на предприятието, което обслужва транспортната дейност и второ - откъде знаете кои табели съм правил аз? Има места, на които са взели за макет моя табела и сами си разпространяват този шрифт, т.к. безспорно е най-четлив.

15
ЦГМ обжалваха решението на КЗД и ето решението на Административен Съд София.

16
Някой има ли идея какво е текущото нареждане на ЦГМ за климатиците? Вече е достатъчно топло, за да се пускат навсякъде ..

За всеки ден е различно. Събота например беше от 12 до 20 часа, неделя от 12 до 16.

17
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 07.06.2018, 12:29:58 »
Беше спрян за ремонт около три месеца. Отскоро си е налиния. И снимка видях.

18
Точно 30 мин в посока и като се сложат още 6-8 мин за почивка курсът ми излиза към 68 мин. Лошото е,ч е синхронизация никога не се прави.

19
Да и при наличието на много спестен пробег заради ремонта на Графа, трамвай 6 можеше да не минава на лятно разписание. Отделно, че по мое мнение шестицата в този си вид е за разстановка 14-10-14-4 делник и празник на 8-8-8-4, а тм 1 е напълно излишен.
И да не си помилите, че тм 7 ще е с повече от 7-8 коли при евентуален ремонт на България.

20
А за 2409 да има информация къде е?

Pages: [1] 2 3 ... 813