Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - btr95

Pages: [1] 2 3 ... 121
1
Малко да се отклоним от 10ТМ, но не е зле да пуснат още някоя кола по ТМ4, защото трамваите потеглят пълни от Орландовци и то целодневно, без оглед на това дали е пиков час или ранния следобед.

2
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 16.05.2018, 08:51:37 »
Много свежо изглежда 301, може да се каже, че внася цвят в сивото ежедневие.  :laugh:

3

В дописката се твърди, че водачът не е дал обяснение до момента - но предвид интелигентното обяснение, че има дългогодишен опит, но същевременно работи в ГТ от две години, не знам дали има нещо достоверно извън снимките.
Това, че работи в ГТ от две години, не означава, че няма дългогодишен опит като шофьор на автобус.

4
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 05.05.2018, 10:16:41 »
Заповядайте, от Центъра за градска мобилност в автобусите, за да разберете как се губи времето на пътниците. В участъци без задръствания автобусите се карат бавно и по инержия; даже една конска каруца би задминала 304. :stena:

Това не е проблем на гаража и нарядите, а на разписанията.

5
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 04.05.2018, 22:57:06 »
В духа на предишното мнение, се чудя какво ще стане с краставиците..
Ще ги бракуваме и ще си оставим българските трамваи, че само те могат да тръгнат на първия ден, след ремонт в Трамкар. Аз лично не обвинявам работещите в Трамкар, а СО, защото и най-добрите специалисти в областта да се назначат, те няма да направят нещо повече с техника, която е от началото на миналия век и малко по-нова.

6
Къде следва да се движат освободените шиндлери от 12 линия?
Най удачно е да ги пуснат по ТМ6, защото ако ги пуснат до Орландовци, скоро след това ще бъдат за Кремиковци, защото трасето е по Каменоделска е под всякаква критика, днес отново имаше скъсана заварка и едната релса стърчеше около 10 см. над земята, което не пречеше на трамвайното движение.

7
Аз също оставам с твърде лошото впечатление, че шофьорите, не само на автобуси и не само в един гараж или депо, се държат доста нервно, когато попаднат в масивен трафик с други превозни средства и в повечето случаи целта е двете съседно движещи се возила да се движат като все едно са закачени с твърда връзка и се гони някакъв невъзможен синхрон между тръгването и спирането.
Това е карактерно и за водачите на тролейбуси и за пътниците е неприятно. Аз питах за спирачната система, във връзка с една дискусия в автобусната тема.

8
Какъв е шанса да не са сработили спирачките?

9
Аз го казвам от позицията на човек, чиито постове (по мое дълбоко убеждение) не са особено смислени.

10
Проявете малко търпимост, новите потребители са та, казвам го от опит. А напоследък се появяват нови и нови активни потребители, което е добре, за форума и за пишещите в него.

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 25.04.2018, 21:15:40 »
А, това за 12-та линия съм го пропуснал, защо се закрива?

12
Ами да питаме хората дали искат и да плащат.
Хората плащат данъци, плащат зелени и сини зони, плащат карти и билети, така че да попитаме хората за интервалите.

13
Рейсаджийчетата, кога ще се научите да спазвате дистанция?
Чудесен въпрос, но не само за ресайджиите, а за всички водачи на МГТ. Има тенденция у една част от водачите на МГТ, да се опитват да спрат максимално близо до предното ППС, особено плашещо е когато е паднал сняг и се включи АБС-а.

14
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 23.04.2018, 19:41:43 »
Защо в автобус с климатик има монтиран вентилатор?
С голям риск да бъда наказа, то не може само с климатик, трябва си и духане :D

15
Смятам, че има някакъв заговор из гаражите да се саботира нощния транспорт. Може и да бъркам, но не е невъзможно на служителите да не им се работи през нощта, въпреки добавката за изънреден труд.
Добавката е за нощен, а не за извънреден труд, което значи, че ако не е уговорено друго, вземат допълнително 0,25 ст. за изработен час през нощта.

16
На мен ми беше необходимо доста време, за да разгадая тези разписания, качени по този начин.

17
Toва, което има предвид RADOCVET е (предполагам), че Източната тангента в момента трудно поема трафика, който минава по нея. Ако пуснем маршрут оттам със сигурност той ще закъснява много и няма да е ефективен, затова е и безсмислено да се пуска какво и да е, преди да се оптимизира пътната инфраструктура.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 21.04.2018, 22:36:51 »
Но пича е прав, ако бяха модернизирали, а не "модернизирали", българските трамваи, щяхме да имаме нещо като Инеконите и то голяма бройка. Например 4027 не е лош като концепция, но никой не се напъна да го доразработи.

19
Затискането на пътници е много качествено обслужване, евала.
Както вече казах, ако шофьорът е бил с униформа, тогава със сигурност е бил възпитан и  е предоставил качествено обслужване.

ПП: Понеже не можеш да ме чуеш, а само да ме прочетеш, ироничен съм.

20
За да сме стриктни, както са и колегите застъпващи униформите, в този случай няма нищо недобросъвестно, защото спирката е за чакащи, а не за тичащи. А ако шофьорът е бил с униформа, качеството на обслужване е спазено и е си е възпитан.

Pages: [1] 2 3 ... 121