Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - btr95

Pages: [1] 2 3 ... 123
1
Кога ще спре глуповата практика да не се пускат климатиците, особено при тази жега? Трябва да има строги санкции за неработещи климатици.

Аз съм съгласен, защото ни проглушиха ушите, че са купили климатизирани возила.

2
Руснака в СССР явно е ползвал за направата на вратите месарска техника. Предполагам е едно от най-лесните неща в един метровлак да затвориш плавно вратите.

Руснакът е виновен, че няма кой да настои вратите. Същата работа и с българските трамваи, на някои мотриси вратите се затварят с такава сила, че като нищо може да счупят ръка.

3
До RADOCVET
Твой пост:
Aко аз се из*кам в някой автобус ла*ното става ли собственост на СА или си остава мое?


табелата следва да се изхвърли. Ако СА изработи същата като твоята, то тя има законно право да пътува в автобуса. По-прямо не мога да ти го кажа.


-Когато собственикът и изгубилият вещта не са известни, онзи, който я е намерил, е длъжен да я предаде незабавно в съответната служба "Общинска собственост"- казва законът :D

4
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 07.08.2018, 16:54:41 »
Имах предвид, че с контролера също може да подадеш толкова въздух, колкото прецениш или поне аз съм останал с такова впечатление.

5
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 06.08.2018, 23:31:52 »
Ръчката до френа. Тези трамваи спират с него, с контролера се подава въздух само на 5-та колоос. Кран-машинистът има три позиции- за изпускане на въздуха (напред), задържане (средната позиция) и подаване на въздух (назад). Вероятната причина за поставянето му или поне така си мисля е, когато се сменят кабините, трамвая да остане с включена спирачка. В темата за модела е писано и то отговор на мой въпрос. Иначе при обикновеноте трамваи с контролера също можеш да подаваш определено количество въздух, тъй като на 6-ти спирачен кран изпуска въздуха, но трябва да си майстор (на практика това си е кран-машинист)

ПП: михайло, Емм_1968 или някой от машинистите би обяснил нещата доста по-добре.

6
Малко офтопик, но 509, след като излезе от Трамкар, спираше на наклона на Ботев без кран-машинист.

7
По-интересни са коментарите под новините, които показват, че или вече има твърде много тролове, или интелектуалният капацитет на "софиянци" е доста нисък.

8
На Слави Трифонов му нямам абсолютно никакво доверие!

Досега не съм бил съгласен с теб, но сега вижданията ни се припокриват напълно. Не може човек, който е бил с всички да е човек с чисти намерения. По-интересно ми е защо драпа към политиката, пари си има, има и власт, по-голяма от държавната, предвид че може да събере огромно количество хора на улицата, за не по-повече от час.

Тъй като все още бутам детска количка, относно МГТ имам следните наблюдения. Във високоподовите трамваи е трудно да я качвам и свалям сам, в зелените Мерцедеси и старите къси Конекто влиза много трудно, поради факта че няма врата без дръжка в средата. В дългите Конекто нямам проблем с достъпа, за нископодовите е ясно, но много често се налага да се моля многократно да се освободи площадката с предвиденото за количката място. Много хора или не знаят или се правят на разсеяни че пространството срещу втора врата е запазено за колички. Иначе ако щете вярвайте в 79 най-много хора се втурват да помагат.

Има достатъчно нископодови возила, че по всички линии да се движат такива, но желание у управляващите нЕма.

За хората с увреждания не се мисли никак и в действителност системата ги убива, бавно и мъчително, което прави българските управници по-жестоки от спартанските.

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 01.08.2018, 20:06:12 »
Предвид новите трасета, може да се наложи възкресение на някой и друг Икарус от Левски.

10
Доста малък пробег за 4 години. Което показва колко неефективно се управлява електротранспорта. Къси маршрути, скъпи превозни средства, скъпа инфраструктура, голяма амортизация заради разбитите улици. :(
Това не е точно така, независимо от дължината на маршрутите, един тролейбус е в движение около 16 часа в денонощието (2 смени). При горе-долу еднаква средна скорост, за 16 часа, всеки тролейбус в София изминава приблизително еднакъв път като всички останали тролейбуси на линия. Дължината на маршрутите би се отразила на броя курсове, които дадено превозно средство ще направи за един ден, но не и пътя, който ще измине, поне не толкова много. Разбира се, всичко това е приблизително. Иначе за управлението на електротранспорта съм напълно съгласен.

11
Агенте, имаш малка техническа грешка на началната страница. На мен сайтът ми харесва, но си мисля, че ако използваш подравняване от двете страни, особено на статиите и един и същи шрифт навсякъде, ще изглежда още по-прилежен. Не го приемай като заяждане, а като мое лично мнение, което все пак си е лично и не обвързва никого.

12
Идеи / Re: TМ 1
« on: 27.07.2018, 22:55:02 »
Този разпадащ се индустриален район може да се превърне в жилищен комплекс.
Щом твърдиш, че е разпадащ се индустриален район, значи си доста далеч от реалността. Слез малко на земята и започни да четеш, лично мен не ме дразниш с този спам, но повечето участници са доста недоволни от него.

ПС: vasko ми липсва, щяха да си паснат чудесно с колегата Трамвай 17.

13
Забавно / Re: Снимки
« on: 27.07.2018, 18:48:30 »
Бъдещите ми планове за един български трамвай.  :D

14
Идеи / Re: TМ 1
« on: 25.07.2018, 21:56:24 »
Трамвайни маршрути се изграждат на база изследвания на пътникопоток....

Точно така и затова ТМ3 няколко години беше с 3 коли в следобеден пик, нищо че откакто увеличиха колите, пътникопотока по линията се промени.

15
При Иван Асен единственият проблем не е, че е бил шумен. Както bonbon каза, не е никак приятно да ти минава трамвай под прозореца. Затова протестират и живеещите на Скобелев. Въпреки новата технология за безшумни трамваи, ако ти мине някое ЧКД под прозореца ще усетиш вибрация.
Всъщност има нещо, което се нарича обществен интерес и което в България е някак закърняло. Иначе сериозно, чудя се, при наличие на достатъчно пендели, колко успешен би бил ТМ23, с маршрут ул. "Обиколна"- "Автостанция Изток"

16
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.07.2018, 22:27:00 »
Хммм, значи като извод и от това което слушам вече от доста хора най-здрави и читави са автомобилите от началото, средата на 90-те до към 2000-та година. Марки като Фолксваген, Ауди, Опел, Рено, Пежо от тия години освен консуматив и обслужване друго почти не искат. Май ще се окаже че не са съвсем митове, че съвременните и тези след 2000 и някоя година са по-проблематични.

Пежото беше произведено 2000-та година, а Реното 1998-ма година. Реното беше и доста икономично, извън града- до 5 л./100 км., а в града над 5 л./100 км, но не повече от 6,5 л./100 км, с дизелов двигател 1,8.

17
Ама пък мигачът му е син.
Това си е достоверно, не забравяй че, по едно време, на 824 му бяха зачезнали по същия начин и то наистина.

18
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 21.07.2018, 23:18:13 »
Да, французойките и италианките са много красиви, но не са за балканските пътища.
Това категорично не е вярно. За близо 10 години, моето Пежо 406  (мое, защото аз последно го карах), ходеше в сервиз само за обслужване, както и за ремонт на ходовата част и то не по-често от Фолксваген Транспортер. Миналата година, след 11 години служба, се разделихме с едно Рено Меган, което за този период не е влизало в сервиз повече от 5 пъти, освен за регулярно обслужване. Относно по-новите модели, вероятно са капризни, но това е така при всички марки

ПП: И за да не бъда обвинен в пристрастие, в момента нямам досег до френски автомобили, аз шофирам японски.

19
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 21.07.2018, 22:46:59 »
Другото, което е, Пейчев, моли се никъде и никога през живота ти арменец да не ти стане началник. Ще те кара да му работиш като луд, едновременно с това ще те скубе и ще ти плаща минимално възможното.
Човек винаги има избор и винаги може да си тръгне, особено когато се подиграват с него.

20
На 178 му се вижда оранжевото :D

Pages: [1] 2 3 ... 123