Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 226
1
Ширината на Луи Айер не надхвърля 7 метра, в голяма част е дори по-малка и разширението е проблемно - има нови блокове в непосредствена близост до улицата а и ще се наложи отчуждаване на парцели включително такива с къщи.  :help: Съмнявам се дори технически да е възможен монтаж на двупосочна контактна мрежа, да не говорим за разминаване на тролейбуси. :help:

2
Тролейбусната линия неизбежно ще виси в блокади и времепътуването в пик ще е трудно предсказуемо, спазването на разписание много трудно до почти невъзможно.  Трамваят има обособено трасе от Петте Кьошета до Спартак и не се влияе от блокадите съответно е по-ефективен транспорт - може да се осигури стабилно времепътуване и да се спазва разписание. :rolleyes:

3
Forest Of Shadows - Wish
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ebt0g8kxPV0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Ebt0g8kxPV0</a>

Страхотна песен с няколко различни по съдържание части, различни видове пеене - човешко и ръмжене, красив поетичен текст. :fan: Браво на Niclas Frohagen, да е жив и здрав! :fan:

4
2046 по ТМ3 днес сутринта. :) Смел велосипедист провери МРС и получи любезни поздравления от ватмана. :)

5
От друга страна район Витоша определено има нужда от по-добро транспортно обслужване - застроява се доста интензивно в последно време. :rolleyes:

6
Наистина е смислено след излизането на Симеоновско Шосе трамваят да продължи към Г.М.Димитров - необходими са около 2.5 km допълнително трасе. До Семинарията са нужни около 3km и няма да има удобна връзка с метрото. Така или иначе трамваят ще има спирка на около 250 m от МС Витоша - на кръстовището на Черни Връх и Филип Кутев. :rolleyes:

7
Вероятно от Тодор Каблешков  трамвайното трасе ще продължи към Парадайс Център, по Филип Кутев  евентуално с частично обособяване, през незастроено пространство  и по Тодор Кожухаров до Симеоновско Шосе - изглежда, че има достатъчно място за два трамвайни коловоза и ще се получи доста дълъг обособен участък. Дори едноколовозен участък по  Тодор Кожухаров около 200 метра не би бил голям проблем. Друга възможност е по Могилата и Екатерина Ненчева, но е по-обиколно и без възможност за обособяване - няма място. :rolleyes:

8
Трамвай по Тодор Каблешков до Симеоновско Шосе би бил полезен за южните квартали особено Витоша, който няма читав транспорт, но се очертават проблеми с обособяването на трасето а и между сегашния край на Тодор Каблешков и Хладилника ще се наложат отчуждавания. :rolleyes: За да стане ТМ7 наистина скоростна линия трябва да не се задържа от светофарите на Петко Тодоров, Гоце Делчев и Тодор Каблешков както и ремонтът да е качествен и трасето да позволява по-високи скорости оптимално около 70km/h. :rolleyes: Васил Левски между СУ и Одеон е със силно деформирана настилка с куп неравности и кръпки и определено има нужда от преасфалтиране - ежегодното кърпене и замазване на пукнатини не помага. :rolleyes:

9
Имам предвид, че 1.50 лв е много дори да се въведе електронно таксуване и билетът да важи 60 минути с прекачвания между градските линии, без тези условия е съвсем безумно. :help: Такава цена  приемлива само, ако билетът важи и поне за част от крайградските линии освен да позволява прекачвания. :help:

10
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 13.06.2018, 16:18:47 »
1.50 лв е прекалено много за градските линии дори за билет валиден 60 минути и позволяващ прекачвания. :help: Подобна цена би била адекватна за билет валиден 60 минути с прекачвания и валиден за крайградските линии примерно до близките села, Свети Константин и Елена и т.н. Да не говорим за безумните цени на картите и липсата на нормална карта за цялата градска мрежа, в София поне има карти за цялата градска мрежа на нормални цени - персонализираната месечна струва малко над 30 билета, неперсонализираната приблизително 38. :help:

11
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 12.06.2018, 11:14:54 »
O405 в последните месеци експлоатация често едва потегляха с много зор и ръмжене при това на по-слабо натоварени линии, случи ми се няколко пъти събота и неделя по 117. При по-сериозно натоварване можеше и въобще да не успеят да потеглят, явно двигателите и скоростните кутии бяха в лошо състояние. :rolleyes: Не съм виждал подобно нещо с BMC, дори при по-сериозни натоварвания. :rolleyes: Не съм убеден, че е уместно да се държат дори за резерви автобуси, за които не е сигурно, че изобщо могат да вървят и има сериозен риск да закъсат и аварийната да трупа пробег. :rolleyes:

12
http://armenianchurch-bg.com/contact.php?tip=1 :) Така или иначе ЦГМ пренасочва жалбите там за разглеждане. :)

13
Изобщо не е готино - такива високоподови автобуси с ръчни скорости нямат място в центъра при сравнително малките разстояния между спирките и задръстванията, нужни са нископодови с автоматични скорости и ретардер за да е бързо и лесно качването и слизането, да няма присецвания и да не се натоварват излишно шофьорите. :rolleyes:

14
Времепътуването от Хан Кубрат до Иван Вазов спокойно може да е около 30 минути в посока съответно с 8 коли да се поддържа интервал 8 минути. :rolleyes: Съответно с ТМ6 на около 12 минути пик при добра синхронизация може да се осигури адекватно обслужване на участъка от Пета Градска до Иван Вазов. :rolleyes:

15
Закриване на 7 не е уместно - разбитото трасе по Рожен не е подходящо за нископодови вагони, без тях няма как да се осигурят достатъчно коли за поемане на пътникопотока - нужни са 20 за интервал 6-7 минути пик. :rolleyes:

16
Това не винаги е възможно - често има спрени коли по спирките, понякога дори товарни бусове зареждащи магазините. :rolleyes: 

17
По принцип ТМ1 в сегашния вид е ненужна линия - при огромните интервали няма кой да я чака. При ТМ6 и ТМ7 до Иван Вазов става още по-безмислена и е по-добре вагоните да подсилят ТМ7, за ТМ6 проблем е разбитото трасе по Рожен. :rolleyes:

18
ТМ3 е с около три пъти по-голям интервал от ТМ22 делник и празник и няма как да го подпомага ефективно. :rolleyes: Удължаване до Красна Поляна и Овча Купел би довело до още по-голям интервал на ТМ3. :rolleyes: Най-смислено е ТМ3 да остане до Захарна Фабрика, но да минава по Скопие с по-малък интервал. :rolleyes: Линия от Журналист до Захарна Фабрика не е особено смислена, тъй като има огромен дублаж с редовния ТМ10 - само четири различни спирки. :rolleyes:

19
При редовна линия от Македония по Мария Луиза до Орландовци ТМ18 се обезмисля. :rolleyes: Също по Ботев е нужен редовен трамвай - 3 и 6 не са достатъчни. :rolleyes:

20
Трамваи / Re: T4D
« on: 05.06.2018, 18:14:58 »
Има симетрични и асиметрични пантографи. Първите са по-малко претенциозни към състоянието на контактната мрежа, но са по-тежки и не осигуряват толкова добър контакт при по-високи скорости и ускорения. Вторите са по-леки и осигуряват по-добър контакт, но са по-претенциозни към състоянието на контактната мрежа и ако то не е добро често се чупят. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 226