Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 359
1
Разни / Re: Преместване извън София
« on: Yesterday at 22:35:59 »
Има много варианти за пътуване - влак , автомобил , маршрутка.
Аз успявам вече 3-та година да се придвижвам и с трите вида превоз.
Нужна е единствено дисциплина - като стане време да тръгваш - да тръгнеш като хората, не в последния момент.

2
Разни / Re: Преместване извън София
« on: Yesterday at 18:57:11 »
Аз се преместих тук - за пролет ,лято и есен. Далеч от смрадта и шумът.
Село Томпсън , Община Своге, Обраст София.

3
Недобросъвестна диспечерка - тази сутрин изключва кола от 304, за да го прати на друга линия, като оставя курса от НИМ до Дружба непокрит...  :help:
Дори да нямат резерви, не е това решението
Това го решава главният координатор в ЦДП или Ръководител смяна ,но пак със съгласуване с Главния координатор, диспечерките изпълняват неговите нареждания.Диспечерка няма право да отклони превозно средство на градски транспорт от маршрут по каквато и да било причина. Това го решават гореспоменатите. Диспечерката изпълнява нареждането и предава на шофьора.Шофьорът изпълнява нареждането на дисречерката. първо се поинтересувайте и тогава пишете.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.08.2018, 11:52:46 »
По инерция - мислех си за 1199 не за 1094.

5
Напротив - съгласен съм. Фрешмейкър , Татра, 701 ,Михайло могат да потвърдят , че обичам да се придвижвам по-бързо и да си почивам на последната спирка.

6
Аз също съм за стегнати разписания , но с обособени трасета и добра инфраструктура. Години наред даваха минута от Католически до Централни гробища. и не е само там. Разписанията се правят явно от хора, които и хабер нямат за какво иде реч. На ненужни места се дава много време , на други прекалено малко. Не искам да задълбочавам , за да не ви напрягам излишно.

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.08.2018, 10:04:22 »
При атракционни пътувания трябва да има един резервен T6A2 в режим ремарке зад него, за да го прибира.
Не бой се. Като са без ремаркета са без проблеми.

8
След като уважаемите пътници желаят на всяка спирка превозното средство да е точно до секундата - така ще е .
Шофьорите - и те са хора - няма как да съм 8 часа на педала ,без да видя миг покой.Нека един от вас да каже - аз не мърдам от работното си място цял ден!
Вадите ни душата,че сме слезли за кафе, закуска и т.н. Признайте си по колко часа дневно не сте на работното си място или ако сте - колко време се разсейвате и не се занимавате с това ,с което трябва.

9
Влачим си се - минута до Люботрън,две до Кошарите и две до Хладилника.
https://www.youtube.com/watch?v=zlbhRdTHLnI&t=4s

11

В момента има перманентна липса на водачи и може би заради това в няма особено кадърни кадри.
И по-лошо ще става , защото напускащите са повече от идващите. Условия никакви, изисквания всякакви. Не си правете труда да ми обяснявате за синдикатите...

12
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 07.08.2018, 17:20:00 »
Позициите за спиране - въздух+ел.спиране - тоест , комбинирано спиране , които имат българските трамваи са две. По известни като 2 и 4 атмосфери. При настъпване на няколко обстоятелства така наречената редукция може да падне - тоест ,въздухът, който постъпва в спирачните цилиндри да е недостатъчен за установяване на трамвая. Тогава ватманът "краде" от 4-те атмосфери. Процедурата по "кражбата" не е сложна и не е необходимо да си майстор. Понижаване на налягането може да се дължи на износване на ролката на спирачния кран и гърбицата на вала , който е между големия и малкия апарат, повреда в спирачния кран. Възможно е също накладките да са разхлабени , износени или пък да има утечка на въздух по системата. Всички тези фактори оказват влияние . Редукцията , както се нарича за по кратко се увеличава или намалява , посредством винт , който се регулира в нужната посока - надолу за повишаване на налягането и нагоре - за намаляване на налягането. При въздушната спирачка на 5 -та колоос при модеми Т8М-900 И Т8М-503 се регулира посредством специален кран.

13
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 07.08.2018, 13:10:51 »
Жоре , последните три реда са доста неразбираеми - били ги повторил.

14
Специално 511 няма нужда от ползване на кран-машинист , освен в наклонът на Ботев преди сливница. От моделът- 511 е най-добрия.

16
Малко от света на приказките и фантазиите.
Тази жена имам чувството ,че живее в друго измерение.
http://vestnikstroitel.bg/interview/187811_jordanka-fandkova-kmet-na-stolichnata-obschina-v-sofiya-predstoi-mnogo-rabota-za-stroitelniya-biznes/

17
Идеи / Re: TМ 1
« on: 28.07.2018, 21:07:01 »
Очаквам да направиш първата вноска за тунела. Също така очаквам и да се спреш с глупостите. Краят наближава...
Дано!

18
Можем и от Сумгаити да си доставим , защо не и от Баку?

19
тук няма много фотографи. Пробвай в - https://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818

20
Не малко, ти във всяка тема си оффтопик. Помисли и си отговори сам на въпроса с какъв пантограф е бил.

Pages: [1] 2 3 ... 359