Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - blagun

Pages: 1 [2] 3
21
Хайде стига оффтопик! Темата е за автобуси за РАЗХОДКА! За двуетажни автобуси за МГТ си има друга тема - http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=922.0!

22
Русе / Русе - тролеи Рено
« on: 21.01.2013, 13:40:30 »
Подвижната изложба на тролеи в Русе продължава. След руските, швейцарските, чешките, немските и италиански доставки, сега се очаква и френска:

http://ruse.dir.bg/news.php?id=12873745
Quote
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Тролейбуси от Франция ще возят русенци
11:52  |  21 януари 2013 | | / Редактор Лилия Чалева /

8 реновирани тролейбуси от Франция ще попълнят автопарка на фирма „ЕГГЕД Русе”, съобщи ръководителят на фирмата Николай Къдрев. Екип на фирмата вече бил на място и избрал возилата.
„Надяваме се, ако не се случи нещо непредвидено, до два месеца да обогатим нашия автопарк, който вече е остарял и има нужда от подмяна”, каза Къдрев, цитиран от RuseNews. Той не пожела да уточни за каква инвестиция става дума, нито от кой град ще бъдат докарани тролеите.
По думите на Къдрев новите возила са в изключително добро състояние. Те ще бъдат с високи стъпала и до началото на лятото ще се включат в изпълнението на разписанията на превозвача
Quote
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

24
Изтрити теми / Re: Re: Стара София
« on: 21.11.2012, 15:16:04 »
Няма подходяща тема ,затова тук:
http://www.omda.bg/public/biblioteka/dragan_tenev/stara_sofia_tramvay.htm
Преди година обсъждахме подробно тези спомени тук: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=467.msg233227#msg233227

25
Откривам новата тема за експлоатацията на станциите от МД2. Предлагам в първия постинг да закачим по една снимка от всяка от новите МС. Надявам се в следващите дни да се съберат качествени снимки.

26
Само за катерачи: пътят към Голгота (Дружба-2 - МС Цариградско шосе), изминат от самоотвержен форумист в SSC: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=90716852&postcount=1968

27
Инициирам ретроспекция на най-големите гафове по подвижния състав на София. Ето моите номинации (без класация):

Нормалнорелсовите български трамваи Т1000. През втората половина на 80-те се планираше бързо и поголовно преминаване към нормално междурелсие. В тази повеля достойно трябваше да се включи и Трамвайният завод. Е, включи се, и още как - с производство на стотици тонове старо желязо!

Автобуси Чавдар 141. През 1993 беше спусната директива ботевградският завод Чавдар да бъде съживен. Но не чрез инвестиране в нови технологии, а чрез изкупуване на боклуците им. Правителствата на Беров и Виденов доброзорно включиха СО в процеса, като ни пробутаха Чавдарите с инв.номера 26**. За съжаление, тази партида все още не е напълно в историята.

Първите автобуси Чавдар 11 Г се произвеждаха с двукрили отварящи се навън врати. Това се оказа убийствено за софийските претоварвания. Слава Богу, заводът си взе бележка и най-напред за София започна производство на автобуси с врати-хармоники.

Българо-румънски тролеи ДАК Плодовете на соц-балканския технически гений все още могат да се видят в Перник.

Тролеи Греф унд Щифт, закупени на старо през 1984 за ТБ7. Тези любопитни ретро-возила не се доказаха от добрата си страна на софийска територия.

Италиански автобуси ИВЕКО, дошли в началото на 90-те по А404. Вероятно с подобно возило Мусолини е карал публика на масовките.


28
Архивирани теми / bug MD3
« on: 28.12.2009, 18:49:29 »
Хайде да не разводняваме темата повече - има си теми за нови трамвайни трасета, трамвай vs тролей и т.н.
Още повече, че предложението на Златин е резонно - след като се скапва МД3, поне да се скапе докрай. Пък и ако сте забелязали, по бул.В.Левски трафикът е реално 2*2 ленти - дали вдясно ще са паркирали коли, бакшиши или трамваи като по Ген.Жеков - все тая. Пък и трамваите не могат да спират в две ленти, както го правят тролеите.

След няколко дни ще изпратя в архива всички оффтопик мнения, вкл.настоящето.

29
Може би това е темата, където да отбележим, че тази зима ще посрещнем сезона с два нови лифта: Маркуджик 2 (упоредните панички се подменят със седалков лифт), и доста спорния лифт Паничище-Рилски Езера (който според някои слухове е втора употреба, но това малко ме съмнява).
Също така спорният Стойките-Снежанка на Пампорово. По този начин се отваря път за "банскализация" на някога спосойното село Стойките.
Обещават да пуснат най-сетне нов лифт на Чала над Чепеларе. Там си е нужно, защото старият е много бавен, а долна лифтова станция е в окаяно положение.

30
Quote from: news.dir.bg
Брюксел замрази европарите за пътищата ни
26 януари 2008 / News.dir.bg
Европейската комисия (ЕК) поиска от България да замрази европарите за пътищата.
На България е препоръчано, ако има плащания от страна на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура", те да бъдат спрени до изясняване на случая с арестуваните с подкуп от 25 000 лева двама висши служители на фонда - Любомир Лилов, директор на Дирекция "Усвояване на средства от ЕС", и Иван Владимиров, началник отдел "Подготовка, търгове и договаряне". Това заяви днес пред журналисти във Велинград министърът на транспорта Петър Мутафчиев, цитиран от БТА. Предстои Управителният съвет на пътния фонд да изпрати своята позиция в ЕК.
След разговор по телефона с финансовия министър Пламен Орешарски по-късно стана ясно, че ЕК, взимайки повод от публикациите в българската преса от случая на конфликт на интереси, свързани с шефа на фонда Веселин Георгиев, както и ареста на двамата негови служители, е помолила МФ, докато не се изяснят обстоятелствата "да се въздържа от сертификации и сключване на нови договори".
Орешарски не уточни за блокирането на какви суми точно става въпрос. "Опитах се да разбера, но нали не очаквате, че в къщи имам тези справки. Във всеки случай парите не са много", коментира той, цитиран от БТА. Все пак той посочи, че мярката ще засегне три финансови проекта по ИСПА, които в момента се изпълняват, и за които фонд РПИ е изпълнителна агенция: Транзитни пътища-3; автомагистрала "Люлин" и техническата помощ за подготовка на пътни участъци по програма "Трансевропейска пътна мрежа". Има и два засегнати проекта от Оперативна програма "Транспорт" - отсечката Кърджали - Подкова и връзката на автомагистрала "Хемус" с околовръстен път София.
По думите на министър Мутафчиев ще се направи всичко необходимо за изчистване на авторитета и връщане на доверието от страна на Брюксел.
Междувременно по искане на прокуратурата Софийският градски съд остави за постоянно в ареста Любомир Лилов и Иван Владимиров. Вчера Софийска градска прокуратура започна цялостна проверка на всички европейски проекти, движени от Фонд РПИ. Проверката ще обхваща
Те ти, булка, Спасовден! Мисля, че най-малко шефът на фонда и министър Мутафчиев трябва да си ходят! Очевидно не става дума за случаен единичен подкуп, а за утвърдена схема, тарифа и т.н.

31
Quote from: maniak
абе бабите е проблема как ще стигат до станциите с тия стълби...
Е няма ли да има ескалатори в подземните станции?

32
Quote from: borosport
Ами Видин-София? Само един ред. Какво ще се прави там?
Ами ще се прави същото, като с магистралата - ще се берат плодовете на политически, а не икономически решения за инфраструктурни проекти.
Какво имам предвид - по чисто политически причини решиха приоритетният мост над Дунава да е на мястото, най-вдадено в планински терен, както в България, така и в Румъния. Все едно да прекараш магистрала от София до Варна по билото на Балкана. Но понеже политика мост не строи и пари не дава, строежът се тутка до 101 и обратно.
Ако цялата дандания беше на Оряхово - оттам и в Румънско са по-добри връзките, и в България оставаше парче магистрала до Ябланица и жп линия (нормалнорелсова) - до Червен бряг. Румънците си казаха, че не щат мост на Калафат, а на Бекет, те нямат закъсал областен град на запад. Трябваше все пак нашите да се съобразят, че всеки мост си има две страни.

Не знам, по кой цар по времето ще се построи този мост, но ако Сърбия я приемат в ЕС, коридор №4 ще върви от Турну Северин по съществуващия мост в Сърбия - Зайчар - Княжевац - Пирот - София. В краен случай - през Връшка чука. Така че видинчани могат само да се надяват сърбите да изберат тоягата вместо моркова.

33
Quote from: Darik News
600 000 лева източени от трамвайния завод в София
 Съвместна проверка на дейността на общинското предприятие за трамваи „Трамкар" извършват комисия от общината и екип от прокуратурата по заповед на столичния кмет Бойко Борисов. Това съобщи за Дарик началникът на Столичния инспекторат Гален Ганчев.

Градският прокурор Николай Кокинов съобщи, че днес е образувано досъдебно производство. Управителят на „Трамкар" Христоско Вретенаров е разпитан от прокурор.

От своя страна Гален Ганчев допълни, че към момента е установено източване на над 600 000 лв, като тази сума може да надхвърли 1 млн. лв. Срокът за приключване на проверката е края на януари. По информация на Дарик проверката е по сигнал на вътрешни хора в завода за непрозрачни сделки и съмнително изразходване на средства.
Дотук 1 трамвай е източен! Остават 17!

34
Темата е открита от LG с добавени предишни описания. В нея са използвани постинги на различни форумисти
Имаме много теми за това какви обекти ще се строят, но нямаме за това какво вече се е построило. Мисля че е хубаво да имаме и такава тема. Наскоро търсех инфо за година на строителство на даден обект и не можах да намеря. Тук ще систематизираме по години какво е направено в София! Ще отбелязваме само годините на завършване на обектите които продължават повече от една година!

Ето аз за какво се сещам на първо четене:   
(Инфото в този първи пост ще бъде допълвано)

196?
Надлез/подлез Надежда Преди и трамваи, и автомобили са пресичали жп линиите, и то в най-интензивното жп-движение. Години наред това място е било касапница. Впечатлителен е мащабът на съоръжението за онези времена.

Улица 202 зад гарата. @etnies: Много удобна връзка между северните квартали и цялата Северна Индустриална Зона. За съжаление недовършена до логичния си край - ул. Резбарска от една страна и тапата Козлодуй в посока Сточна Гара

Булевард Сливница/Кирил и Методий/Баба Парашкева - @etnies: дори тогава е изглеждал грандомански с тези 2*4 ленти. Разказвали са ми, че преди в участъкът покрай реката Сливница е била само южното платно, а на мястото на северното е имало къщи. Тесният участък между Опълченска и К.Величков вече е преодолян. Сливница не е имала късмета да стане "западното Цариградско" по някои обективни причини - среща се много по-често с други големи улици, при това  за безконфликтното преминаване наличието на реката усложнява много задачата, а дори и до момента тези 2*4 ленти поемат трафика (с изключение на частта след Ботев) донякъде и благодарение на една от първите (или може би първата) в България "зелени вълни". Светофарите на Оряхово и Русе трябва да се заменят с пешеходни подлези и изграждане на някакво съоражение на Кукуш би направило скоростен участък от К.Величков до Орион.

Година???
Мостът над Бакърена Фабрика - зле проектиран, по-зле изпълнен, най-зле поддържан. При това изпълнен наполовина. Въпреки всичките си дефекти позволи да се избегне огромното чакане на прелеза в годините, когато влак минаваше през 30 минути. Мостът е трябвало да бъде предпоставка за скоростно трасе на мястото на ул. Адам Мицкевич (бивша Работническа Класа) между Орион и Ломското шосе свързана с изриването на част от копторите в Модерно предградие, самият мост и непостореното продължение на улицата покрай западната част на Връбница 1 до Ломско Шосе. На картата от 1988 дори въпросната улица западно от Връбница 1 съществува!
Сега този мост или трябва да се направи двойникът му, или да се разруши целия и да се направи подлез под влаковата линия.

1974
 -Цариградско шосе (бул.Ленин) - реконструкция в магистрален вид 2х3 и 2х4 плюс локални платна от Орлов мост до СОП, дължина 11,5 км;
Това все още е инфрапроект №1 поне за последните 50 години. Като изградят Околовръстното, тогава може да отстъпи първенството. Полезността е безспорна. За пръв (и засега за последен) път е реализирана градска магистрала с кръстовища изцяло на две нива.
Недостатъци:
  - кръстовището на Горублянското ханче (дано го ликвидират след пробива по бул.- Копенхаген и колелото до "Корабчето")
  - кой знае защо участъкът от Винарово колело до Ситняково е изпълнен 2*3 ленти, след като е ясно, че това е най-натовареното място - там се събира трафикът от всички югоизточни квартали.
  - добре би било дъгите към Ситняково/Яворов да бяха по-широки, за да може максимална част от потока да тръгне по ринга, вместо да се излее на Орлов мост
  - още тогава кръстовището на Орлов мост трябваше да се изпълни на две нива

- Бул. Мария Луиза и предгаров площад.  реконструкция във формат 2х2 плюс трамвайно трасе от надлез Надежда до Лъвов мост, дължина 1 750 м;

1979
 - Бул. България - през 80-те години изглеждаше излишен лукс - другите булеварди очертават основните входно-изходни артерии на София, а България излиза ... на резиденция Бояна (всъщност май това беше основната цел). Сериозния растеж на София в южна посока оправдава тази инвестиция.
Недостатъци:
  - не се изпълниха кръстовища на 2 нива с Гоце Делчев, Акад.Гешов и евентуално Т.Каблешков.
  - трамвайното трасе е изпълнено лошо - не позволява добра скорост, можеше поне то да върви на друго ниво.
  - направи се кръстовище ан 2 нива с бул.Витоша, но окй знае защо не се направи на най-натовареното място - пресичането на бул. Черни връх.

- Пътните възли около НДК - на бул. Пенчо Славейков, България и Фр.Нансен.
@etnies: Цялата мегаструктура около НДК е много добре направена и способства за отпушването на центъра. За огромно съжаление кръстовището България/ЧерниВръх/Фр.Нансен/Е.Георгиев е направено на едно ниво, а нищо не им е пречило да го направят на две и тогава нещата щяха да бъдат наистина перфектни

1982
@etnies: Тунела под НДК - ценно и полезно съоръжение - може би най-доброто в София. Върви в комплект с Пешеходния мост зад НДК (Моста на Въздишките). Част от концепцията за зелен клин Витоша-Южен Парк-НДК и създаване на пешеходна зона от Витошка,  градинката пред НДК, Южен Парк 3та част (около музея "Земята и Хората"). За съжалние този зелен клин усърдно беше унищожен от "дяволската троица Софиянски-Николов-Павлов"

1984 (?)
Естакадата до аерогарата - бул.-Брюксел - и сега не е много натоварена. Може би трябваше да я свържат с Искърско шосе. Може би по-полезно би било да започнат с южната и част (бул.Малинов), но това си беше строеж за престиж и посрещане на делегации, а не за нуждите на софиянци.

Бул.В.Левски, Патриарх Евтимий - основна реконструкция - колектори, асфалтиране, подлези

198?
Мостът Чавдар 2 - нужно разширение за задъхващия се стар мост. По традиция за мостостроителите от късния соц новия мост е по-зле от стария. От всички нови мостове построени след 1970г. само Витиня е читава -  за сметка на тунелите обаче.

1987
Бул. Вл.Вазов + ул.Резбарска от СОМАТ до Вл.Вазов - Този булевард радикално подобри входа/изхода в/от София откъм АМ Хемус (Русе, Варна, Бургас). Освен това отклони камионния поток към промишлените зони на север.

Бул.Ситняково - от Румънското посолство до Подуене - вкл.трамвайно трасе и подлези

1989
Тунел Западен парк-Люлин - това се получи като вторичен продукт от изграждането на МД1. Полезно съоръжение. Само ми е странно защо са правили ТМ трасе с временен статут (а може би това за временния статут е партенка, за да си измие общината ръцете пред реституционните претенции).
Изпълнението обаче е безобразно - лошо осветление, внезапно завършващо трамвайно трасе с бетонни плочи.

Източната тангента на Люлин: от Сливница до Царица Йоанна плюс трамвайно трасе в Люлин (не цитирам имена на улици, защото Петър Дертлиев е от изток, юг и запад на Люлин...)

199?
Източна тангента - кв.Хр.Ботев - този пробив би бил доста полезен, тъй като поема трафика от Младостите, Дружбите и източната индустриална зона към и от АМ Хемус. За съжаление се направи в много тесен формат. Може би при соца можеха да отчуждят мангалските коптори и да го направят като хората, сега това е почти невъзможно.

199?
Бул.Сливница/Кирил и Методий (между Опълченска и К.Величков) - преди това място беше тапата по западното направление, сега тапата се премести след бул. Хр.Ботев

1995:
 - бул. Александър Малинов - рехабилитация, 2х2 ленти от бул. Цариградско до ул Проф Ал. Балан, дължина 2 000 м
 - бул.Ботевградско шосе - реконструкция 2х3 от гара Подуене до ул.Летоструй, дължина 2 700 м.

1997
- бул. Хр. Ботев - рехабилитация на пътно платно и трамвайна линия от 5-те кьошета до пл. Македония, дължина 570 м
- бул.Левски - от СУ до Дондуков - рингът значително подобри пропусквателната си способност

1998:
 - Ботевградско шосе и Пътен възел Подуене  - в началото на 80-те пред гара Подуене беше същински хаос, даже при тогавашното ниво на автомобилизация.
Може би малко трябва да се оптимизират светофарите на горното ниво - кръстовището е широко, може по-големи потоци да бъдат прекарвани оттам.

 - Моста над река Въртопо между Младост и Мусагеница 2х2 ленти плюс трасе за МД1, ново строителство, дължина 460 м
 - бул. Мария Луиза - Рехабилитация на пътно платно и трамвайно трасе на  от Лъвово мост до ул. Екзарх Йосив, дължина 620 м

1999:
 - бул. Христо Ботев - рехабилитация на пътно платно и трамвайно трасе  от бул. Сливница до Петте кьошета, дължина 1160 м
 - бул. Тодор Александров – ново трасе 2х3 ленти от ул Опълченска до бул. Хр. Ботев, дължина 480 м

199х:
ул.Скопие @montecarlo: реконструкция и обособяване на трамвайното трасе на ул. Скопие от ул. Щросмайер до ул. Подп. Калитин, дължина 630м

2000:
 - Пробив бул. Иван Гешов – пътен възел с бул Цар Борис III, ново строителство
 - бул. К.Величков/Възкресение - основна реконструкция и ПВ с Гешов.
 - бул Сливница – рехабилитация 2х4 ленти от ул Опълченска до бул.К.Величков, дължина 1 100 м
 - бул. Евлоги Георгиев - рехабилитация 2х2 ленти, от Орлов мост до Оборище, дължина 860 м
 - бул. Тодор Александртов – ново трасе 2х3 ленти от бул Хр. Ботев до бул. Мария Луиза, дължина 520 м
 - ул. Екзарх Йосиф – реконструкция на трамвайно трасе
 - ул. Опълченска - реконструкция до формат 2х3 ленти от Руски паметник до бул. Ал. Стамболийски, дължина 670 м

2001:
 - бул. Константин Величков, рехабилитация пътно платно 2х2 и трамвайна линия, дължина 1 450 м

2002:
 - бул Мария Луиза – рехабилитация 2х2 ленти + трамвайно трасе от ул. Екзарх Йосив до ул Алабин, дължина 300 м

2003:
 - бул. Христо Смирненски рехабилитация на пътно платно (павета) и ТМ трасе, от бул. Ев. Георгиев до пл. Журналист, дължина 650 м
 - бул. В. Левски - рехабилитация 2х2 ленти от бул. Дондуков до Сточна гара, дължина 680 м
 - ул. Раковска – рехабилитация 2х2 ленти от бул. Ев Георгиев до бул Цар Освободител, дължина 1 420 м

2004:
- бул. Панчо Владигеров – реконструкция до формат 2х3 ленти, от бул Царица Йоана до бул Сливница, дължина 980 м
 - бул Царица Йоана – рехабилитация 2х3 ленти от бул К. Величков до бул Вардар, дължина 1 150 м

2005:
 - ул Габрово – рехабилитация на пътно платно и трамвайно трасе от бул Сливница до ул Скопие, дължина 450 м

2006:
- пробив бул Скопие – ново трасе във формат 2х3 ленти, свързващ ул. Габрово и ул. Подп. Калитин, дължина 650м
 - бул. Яворов – рехабилитация пътни платна 2х3 ленти от Румънското посолство до бул. Симеоновско шосе, дължина 1 900 м  плюс           рехабилитация на севрното платно 3 ленти от бул Симеоновско шосе до бул. Черни връх, дължина 1 800 м
 - ул. Опълченска – реконструкция до формат 2х3 ленти от бул М.Луиза до бул. Сливница 
 - бул. Мария Луиза – рехабилитация на пътни платна 2х3 ленти от Централна гара до депо Банишора, дължина 770 м
 - бул. Ал Стамболийски – рехабилитация на пътно платно 2х3 ленти от бул. М. Луиза до бул Хр.Ботев, дължина 450 м
 - бул. Скобелев – рехабилитация на пътно платно 2х3 ленти от Петте кьошета до Руски паментик, дължина 370 м
 - бул. Шипченски проход рехабилитация на пътно платно и трамвайна линия от Румънското посолство до ул. Н. Коперник, дължина 1 150 м
 - бул. Царица Йоана – рехабилитация 2х3 ленти от бул. Добринова скала до бул. П.Владигеров, дължина 1 600 м
 - бул. П.Ю.Тодоров – рехабилитация 2х3 ленти от стадион раковски до ул Героги Софийски, дължина – 860 м

2007:
 - пробив ул Обелски път, ново строителство 2 ленти, дължина 680 м
 - бул. Цариградско шосе – рехабилитация на пътни платна 2х3 ленти от бул. В. Левски до Алея Яворов, дължина 1 550 м
 - бул. Шипченски проход – рехабилитация на пътно платно 2х2 ленти и ТМ линия от ул.Н. Коперник до ул Ив. Димитров, дължина 750 м
 - ул. 8-ми декември, рехабилитация 2х2, частично 1х2 ленти от бул. Г.М.Димитров до ул. Акад. Ст. Младенов, дължина 920 м

2008:
 - Пробив ул. Пловдивско поле пробив – 2х2 ленти, дължина без моста 600 м
 - бул. Сливница – рехабилитация 2х4 ленти от ул. Опълченска до кръговото на Сточна гара, дължина 1 700 м
 - бул. Д. Николаев – рехабилитация 2х3 ленти от Сточна гара до гара Подуене, дължина – 1 800 м
 - бул. Ал. Стамболийски – рехабилитация пътно платно 1х4 и трамвайна линия от пл. Възраждане до бул. К.Величков, дължина 1 350 м
 - бул. Никола Габровки – рехабилитация 2х2 ленти, дължина 1 250 м
 - бул. Хр Ботев - рехабилитация на пътно платно и трамвайна линия от бул. Сливница до бул. Мария Луиза, дължина 630 м
 - бул. Ал. Пушкин 2х2 рехабилитация на  от Цар Борис III до ул. Даскал Ст. Попандреев, дължина 2030м
 - ул. Раковска – рехабилитация с ширина 3 ленти от бул. Цар Освободител до бул Дондуков, дължина – 370 м
 - ул. 202-а - рехабилитация 2х3 от н-з Надежда до ул. Каменоделска, дължина 2300 м
 - ул. Йордан Йосифов и Борис Стефанов - 1х2 ленти от ул. Акад. Ст. Младенов до ул. Ив. Странски, дължина 1 600 м
 
2009:
 - Пътен възел Симеоново – ново строителство на Околовръстното шосе
 - Околовръстен път – ново строителство 2х3 ленти + 2х2 ленти от Бояна до Симеоново, дължина 4 420 м
 - бул. Симеоновско шосе – рехабилитация 2х2 ленти от СОП до бул. Г.М.Димитров, дължина – 2 750 м
 - ул. Опълченска – реконструкция 2х3 ленти от бул Т.Александров до бул. Ал.Стамболийски, дължина 160 м

2010:
 - Драгалевски възел – ново строителство на Околовръстното шосе
 - бул. Брюксел – рехабилитация 2х2 ленти, дължина 3 600 м
 - ул. Панорамен път - рехабилитация 1х2 от ул. Беловодски път до бул. Цар Борис III, дължина 1 900 м

2011
 - Ломско шосе - пълна реконструкция извършена успуредно с разширението на метрото 2х2 ленти + велоалеи 1400 м

35
Благодаря на Драгон, че послуша съвета ми и ликвидира заключената тема "Вашите мнения". Разбира се, забележката ми беше иронична, но както и да е...

Но доколкото не сме в нацистка държава, не считам за уместно администраторът ДА ЗАБРАНИ ДИСКУСИЯТА ПО НЕЩАТА ВЪВ ФОРУМА (да, големи буткви са, защото викам, а викам, защото ми е мъчно, че една хубава инициатива върви главоломно към провал). Личните съобщения са за неща, интересуващи подателя и получателя. Атмосферата във форума интересува всички! Аз съм управител на фирма с 30 човека и никога не бих си позволил да не обсъждам политиката на фирмата с подчинените си.

Горчивата истина не се трие с банове и предупреждения, тя си тлее под повърхността, докато избие. Това е.

Моля за мненията и на другите участници във форума. Благодаря за вниманието.

36
Quote
Столичните общински съветници от СДС Стефан Иванов и Борислав Бориславов внасят за разглеждане в Столичния общински съвет доклад за промени в движението по столичната улица “Граф Игнатиев“.
Докладът ще бъде разглеждан на сесията на СОС на 26 април. Съветниците Иванов и Бориславов настояват по ул.“Граф Игнатиев да се движат единствено автомобилите със специален режим на движение“ при доказана служебна необходимост и подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал. Друго изменение предвижда движението по ул. “Граф Игнатиев“ да бъде забранено денонощно, а не само в светлите часове на деня, както е в момента. В доклада се предвижда и да бъде изменен режимът за автомобили, които зареждат търговски обекти и извършват инкасова дейност, като часовете, в които те да могат да влизат по улицата са съответно от 23.00 ч. до 07.00 ч. и от 15.00 ч. до 16.00 ч.“Всички ние сме свидетели на колективните усилия на Столичния общински съвет, общинската администрация и гражданите на София за създаване на пешеходни зони в града ни. Към настоящия момент движението на автомобили по ул.“Граф Игнатиев“ е забранено, въпреки това ежедневно по нея преминават автомобили на частни лица, лични автомобили на служители на МВР, които не се ползват за изпълнение на служебните им задължения, както и автомобили, които не обслужват непосредствено лица с увреждания. Считаме, че в интерес на всички граждани на столицата е установените правила да бъдат спазвани“, се казва в мотивите към доклада на Стефан Иванов и Борислав Бориславов.
Нямат си съветниците работа, тъпотии измислят! Лошо е не, че Графа не е затворен денонощно, лошо е, че не се зачита тази забрана!

37
Архивирани теми / Автобус 55
« on: 28.03.2007, 18:19:11 »
Къде и докога се е движил А55? Тази неделя видях на спиркознака на площада в Божурище номер 55, а сега дотам се движи само А54?

38
Quote from: ivan krastev
Вероятно да , но ми е интересно дали някои ден и в София ще има метростанции , които изцяло да са прокопани с къртици , каквато е практиката в по-големите градове !
Първата такава ще е МС Сердика на МД-2. Там просто няма друг начин.

39
Похвално е, че най-сетне се съживи "брадясалият" проект за връзка на Младост с Околовръстното. Но състоянието на Околовръстното под новоизграждаащия се виадукт в посока Младост-Пловдив е НЕПОНОСИМО още сега - при продължителната и суха есен! Да не говорим, какво ще стане при заледяване, снеговалеж или снеготопене.

40
Разни / Самолети и летища
« on: 22.11.2006, 15:21:57 »
Quote from: borosport
ианче за другия ми въпрос до кой терминал ще ходи 84 имате ли идея?
Доколкото знам, всички полети ще се насочат към новия терминал. Около стария ще останат административни служби, митници, РВД и др. Така че А84 ще върви от ул. Мими Балканска до новия терминал. Сигурно на ъгъла на Мими Балканска и Хр.Колумб ще има спирка (до РВД), но едва ли автобусите ще минават през стария терминал.

Pages: 1 [2] 3