Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Разни / Re: Aвтомобили
« Last post by stankos on Today at 22:03:54 »
Мачка - Пежо.
Пичка- Рено.
Елхичка - Ситроен.
2
Три снимки от Солинген, от вторник:
3
Транспортът по света / Re: Solaris
« Last post by Chezare on Today at 21:06:50 »
Соларис ще разработи нов модел-Тролино 24.
https://www.solarisbus.com/en/busmania/solaris-building-bi-articulated-24-metre-trolleybus-755
4
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by pesho on Today at 20:51:09 »
Като човек от Русе и посещавал доста Варна наистина има какво да се направи за градският транспорт на този град.Спирането на една тролейбусна линия е лошо,но може да се пуснат автобуси при желание от страна на превозвача.И пример ще дам как за една нощ след обледяване на русенската тролейбусна мрежа веднага се изкараха 3 автобуса на общинската тролейбусна фирма и се наеха автобуси от частните фирми,които оперират автобусните линии и се покриха разписанията макар и със проблеми.Имам чувството,че инж.Златев трябва да си ходи веднага от този пост защото в депото съм сигурен,че има още здрави автобуси,които може да са във движение и да покрият тролея ама липсва желание.Гръмките промени поети от кмета ви със проекта за игт част 1 останаха само празни приказки.Колкото и да се пише тук щом община Варна е инат нищо няма да се промени.
5
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by ooleg on Today at 20:48:03 »
Не знам какво да кажа. То освен, че ЕС осигури нови превозни средства и че пътищата не са лунен пейзаж - всичко останало е трагедия!
Циганския простор се прави от няколко криви дирека, които са покрити с ръжда, където с ръждива тел се закрепва простора. На някои места е добре, на някои много зле - нали се прави с подръчни материали.

Колко е зле снимки има колегата Тролей 164. Аз мога да ти покажа на снимки само нормално поддържана.

Аз също не исках да пиша в тая тема поради солидарност с колегата Тролей 164, но понеже ценя мнението на IKAR и също погледа му от нормалните държави за пример ...та държах да го подкрепя.

За Галата трамвай и в София няма да могат да направят поради свлачището и деневилацията. Аксаково не си струва след летището понеже не осигуряват пари за Варна, а само за себе си. Владиславово ако е с обособено трасе би взело пътникопотока на половината линии. Но няма кой във Варна да инвестира пари за нещо стойностно. Красиво би било по ново трасе изпълнено като хората да тръгнат трамваи като Песа и Шкода.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
6
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by IKAR on Today at 20:46:32 »
Варна много отдавна има нужда от генерално решение - трамвай, който да покрие селата Владиславово, Аспарухово, Галата, Аксаково, летището, гарата, курортите Св. Константин и Зл. Пясъци, плюс разбира се линията - вкусна баничка 148. А тролеите да останат като локален, довозващ транспорт. Ама акълът да не е влак, че да дойде....Преди няколко години бяха си наумили монорелс да правят - и това е решение, не толкова скъпо, при това...
7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by IKAR on Today at 20:39:06 »
Клоуните Путьо и Патока Тръмпьо въобще не заслужават да им обръщаме внимание и коментираме. Даже тук в Канада освен да им се смеят с глас, друго не говорят за тях - под достойнството на хората е....
8
Разни / Re: Aвтомобили
« Last post by IKAR on Today at 20:35:55 »
На кое му викате "мачка, пичка, борче или макаронка?". При нас има коли от Фолксваген групата, само Шкода досега не съм видял, но не толкова често, като из Европа. Колите настаро са много евтини, дори по-евтини от България и няма модел, който след години да държи "цена". Общо взето даваш 1500 долара и си "готов". Проблемът е, че ако колата не се окаже читава, после се "почва" с гореописаните разправии, а новото производство, без значение от марката, не се прави за дълговечна експлоатация. Иначе съм чувал, че една от най-здравите и дълговечни коли е ширпотребският Мерцедес 124-ка от края на 80-те и началото на 90-те (имаше 190Д, 190Е, 200, 240), но сега и Мерцедес не е това, което беше....Другото, което е характерно, че през зимата нощно време всеки, срещу малка такса, си включва с щепсел колата към сградната електромрежа, понеже иначе сутринта няма палене. А дизелът не го обичат, хич даже, дори има бензинови малки до средни камиони и жълти училищни автобуси с двигатели, чийто звук си е чисто като ГАЗ-ка или ЗИЛ.
9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« Last post by ooleg on Today at 20:33:55 »
Мдаа Юнкер най-големият рекламен колос на хибридната война срещу ЕС. Прави така, че нация пропита от етилов, че и метилов и изопропилов алкохол на фона на трезвия си президент изглежда по-добре от иначе богатия ЕС, който се олицетворява от една пияна Люксембургска тиква!

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

10
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« Last post by transtriumf on Today at 20:26:19 »
едит: Идеално и всеобхватно за онагледяване на ситуацията е фактът, че се спира тролей 86 заради ремонтите на кило, вследствие на които - блокирането на цели два квартала (хората от Галата също са потърпевши)
86 с малко повече акъл можеше да се разработи и да стане още по-печеливша, 83 също. Но беше поредното отбиване на номера. Най-голямата простотия беше още преди години, когато умниците  решиха да се спре точно когато се разработваше. А тогава имаше автобуси, с които да я покрият.

А 88 се ползва от много хора за директен превоз от/до Владиславово и други квартали. Разстоянието, което трябва да се минава  на агрегат действително е голямо и ще се види сметката на Шкодите. А и освен всичко е времеемко да се вдигат и свалят пръти. Но понеже ДАПа нямат автобуси и желание (повече второто май), най-лесно е линията да се ореже до КЗ. Пък хората дето я ползват кучета ги яли. Крайно време е г-н Златев да вземе да си спази гръмките обещания, че след идването на новите Солариси разписанията ще се сгъстят и то така, че да има възможност за прекачване. В случая не е препоръчително, а наложително автобусите към Аспарухово да са по-начесто и да се засичат с 86/88.
Pages: [1] 2 3 ... 10