Author Topic: Железопътният транспорт в Европа  (Read 37327 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
То всичко се предлага, но в Европа едва ли има къде да се ползва с тоя габарит.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
То всичко се предлага, но в Европа едва ли има къде да се ползва с тоя габарит.
Защо ? Със 165 мм е по-широк от 46-та серия примерно..

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Със същата ширина се предлага и за 1435мм.

Руския е 3.265м ,а за 1453мм го има и като 2.95м (в Испания и бъдещите немско-английски би трябвало). Но е верно,че повечето са като руския.
« Last Edit: 04.06.2011, 16:15:56 by Beer »
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 527
    • View Profile
    • Email
Това има в нета как ще изглежда:.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile


 Нашите ми харесват повече.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Една статистика, която не е изненада за никого:
Quote from: dariknews.bg
Швейцарците отново са шампиони по пътуване с влак
2 август 2011 19:53 / обновена в 19:56 

През 2010 г. швейцарците запазиха титлата на световни шампиони по пътуване с влак с постижение 2248 км годишно на човек от населението, гласят официални данни, публикувани в Берн.

На второ място се нареждат японците с доста по-скромното постижение от 1910 км. Данните са на Международния съюз по обществен транспорт.

Далеч по-голяма е разликата между вторите и третите - датчаните пътуват с релсовото превозно средство едва 1322 км. Почти толкова прекарват в него и французите - 1320 км.

Швейцарците пътуват с влак средно 50 пъти годишно, което означава приблизително веднъж седмично. Люксембургците го правят 36 пъти годишно, а датчаните - 35 пъти, допълва БГНЕС.

На "опашката" по този показател са латвийците с едно влаково пътуване в годината.




Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
А къде сме ние, както се питаше в една стагмическа рубрика на Панорама преди години?  :D Лично аз се учудвам, че не сме на дъното, но сигурно сме някъде около него... Малко безмислен коментар от моя страна, но същото бих казал и за статията като цяло, не искам да обиждам Благун и дано не ме разбере погрешно. Безмислици от типа "Любопитни факти, на които само малчуганите и любопитковците се радват". За нас смятам че е по-важно осмислянето на единна транспортна стратегия с различен от декларативния характер на подобен род документи тон, в които да се намери визия и стратегия за видовете транспорт и частност железопътния. После да следват конкретните политики и действия... Иначе швейцарците си ги знаем- чували сме, виждали сме на картинки или сме им се возили дори. :)
« Last Edit: 03.08.2011, 04:22:50 by difian »

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 772
    • View Profile
Готова е първата от 12-те дизелови мотриси за Сръбските железници поръчани НА Метровагонмаш
http://www.youtube.com/watch?v=O73R7iMap4Y&feature=player_embedded
« Last Edit: 04.08.2011, 22:40:22 by difian »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Харесват ми - особено седалките.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Не изглеждат много сделани. Дали смърди на пикня вътре?

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
През тези две малки вратички ли би трябвало да се пълни и изпразва целия влак?
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 772
    • View Profile
През тези две малки вратички ли би трябвало да се пълни и изпразва целия влак?
Нашите Дезира имат същите "две малки вратички"

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Те също не са направени добре в това отношение.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2527
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не се забелязват проблеми с размера на вратите.

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 772
    • View Profile
Вече в Сърбия

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 772
    • View Profile
Na glavnoj železničkoj stanici u Beogradu predstavljen novi dizel - motorni voz

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/31150.html


Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Quote
ЕБВР отпусна пари на Македония за строеж на ж.п. линия Скопие-Гюешево
Бомбастично заглавие, но: "Стойността на проекта е 44 млн. евро и е част от инвестиционна програма на стойност 477 млн. евро за изграждане на железопътната връзка на Република Македония с България", т.е. това е за най-лесния участък, който всъщност е функционирал до 1994 г.
Все пак - ха дано да тръгне тази линия най-сетне!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4861
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Безмалко да се разплача от щастие и от удивление! Браво! Дано всичко потръгне по-скоро. Връзката с Македония през Гюешево трябва да катализира и участъкът Кюстендил-Дупница-Самоков-Костенец основно за товарно и за експресно движение към Черноморието и Боровец на братята македонци.
храна за мозък - http://www.banitza.net/