Author Topic: Пътуванията ви с влак  (Read 59342 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #40 on: 08.02.2007, 19:47:47 »
Не знам какви са тези чудовища за локомотиви, но на първата снимка вагоните гонят стотарка.
 Иначе аз съм гледал филми за необятната Русия и транспорта из нея.Освен за жп и за Белоамурската магистрала съм чел.А при Байкал влака не се ли качваше на ферибот за да премине през езерото и колко време горе долу отнема цялто жп пътешествие?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Пътуванията ви с влак
« Reply #41 on: 08.02.2007, 19:54:46 »
Не се качва на ферибот.
Уточнявам че БАМ (Байкало-Амурската магистрала) също е железопътна.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #42 on: 08.02.2007, 19:59:17 »
Да току що ме порави и баща ми за грешката
« Last Edit: 08.02.2007, 19:59:37 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #43 on: 09.02.2007, 11:04:01 »
Впечатления от вчерашното ми пътуване до Септември с БВ 8611. Беше с 44 064 и 44 132, като първата ползваше трасе до Пловдив. 44 064 въпреки лошия си вид, има много добра механика и набираше доста добре. Същата е и 44 132, само дето изглежда по-добре от 44 064. Влакът беше в състав 1D, 4B и 1A за Варна, 3B и 1A за Бургас. И двата първокласни бяха серия 40. Всички второкласни без последния, която беше 50 серия (за Бургас), бяха 74 серия. Имаше немалко и от ремонтираните. Аз се настаних в едно празно купе в първокласния вагон за Варна. Вагонът видимо беше ремонтиран скоро. Сложени са нови възглавнички за главата. Заминахме от гара София навреме. На изхода на гарата се разминахме с 5-минутно закъснялата Диана начело с 44 135 в състав от 1AyBy, 1C и 3By вагона. На Подуяне в купето ми се качи един човек, на Елин Пелин от нашия вагон слязоха хора и аз успях да намеря свободно купе, откъдето снимах на воля. И така от Подуяне заминахме навреме. Със 100 km/h хвърчахме през наставовият път край кв. Слатина. Изключително приятно е да пътуваш със 100 по наставов път, като влакът трака като обезумял. След сп. Христо Смирненски обаче следва прочутото намаление "Ужас" от 40 km/h и така беше до гара Искър. От Искър до Побит камък пътят е безнаставов. Е, отвреме на време може да изтропа някое наставче. :lol: До Елин Пелин скоростта беше 80 km/h, а от там до Побит камък около 130. На Елин Пелин мернах 52 100, която е частна собственост.
Междугарието Побит камък-Вакарел е за 65 km/h. Обаче на едно място има едно намаление 15 km/h, но е с малък фронт. След това обаче е потискащото дъълго намаление от 40 km/h. В междугарието се разминахме с МБВ 490, който беше с 44 060. Беше с 3 вагона, като първият бе сръбски спален, след него имаше спален на БДЖ, и накрая един син кокошарник серия 47. Снимки в междугарието Побит камък-Вакарел:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062822308567.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062844343765.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062868879411.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062973116837.jpg
На Вакарел бяхме с 1 минута закъснение, поради намаленията тип "Ужас". Снимка на разклона за Чукурово. На гарата пък беше 45 169, която бе назначена като помощна в участъка Елин Пелин-Септември. От Вакарел заминахме навреме. На излизане от гарата двете Шкоди ускориха бясно и до Веринско скоростта беше плътно 100 km/h. На Веринско се разминахме с ПВ10224, обслужван от 32 095/096. След Ихтиман беше отклонен по необичаен път 2, тъй като в междугарието РП Немирово-Костенец. А защо ни отклониха на Ихтиман, а не на Немирово? Защото Немирово е разделен пост. Там няма стрелка, по която може да се премине на другия път. Общо зето това е гара без коловозно развитие, но не може да се нарече спирка защото има дежурни ръководители и защото дели две междугария. Неслучайно на това се казва "разделен пост". Иначе Немирово преди беше гара с 3 коловоза, сега обаче първият е изваден, като са останали само бетонните траверси. На РП-то спряхме за връчване на заповед за преминаване по необичаен път 2, тъй като по път 1 моторна дрезина подбиваше пътя. В участъка РП Немирово-Белово природата е много красива, обаче е в пълен контраст със скоростите. До РП Сестримо е 50 km/h, а от там до Белово е 65 km/h. Снимки в междугарието РП Немирово-Костенец:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063412883129.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063444607563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063477894777.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063757163563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063784199657.jpg
На гара Костенец бяхме с 4 минути закъснение. Там 52 064 маневрираше с товарни вагони. В междугарието Костенец-РП Сестримо се разминахме с БВ 8610, теглен от пловдивската 44 099. Снимки в междугарието:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063997519127.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064025649167.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064054873153.jpg
От целия път най-приятно впечатление ми направиха скалите край РП Сестримо:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064091442205.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064118634577.jpg
След това нямаше нищо особено, освен че направих снимка в междугарието РП Сестримо-Белово и старото  приемно здание на гара Белово. На Септември пристигнахме на 3-ти коловоз с 4 минути закъснение.
****

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #44 on: 14.04.2007, 09:18:47 »
В петък, 23 март реших да попътувам по една позабравена линия - София-Перник през Волуяк. В делнични дни има само 1 влак наотиване и 2 навръщане, а в почивни 2 наотиване и 3 навръщане.
Пътуването ми беше осъществено по следния начин... Наотиване бях с БВ 5623, заминаващ от 1-ви коловоз. Много се зарадвах, когато видях машината, която ще ме тегли. Тя е най-добрата от всички в София. Тя е истинското "Ванче" или "Ванчокът на Ванчоците". Предполагам, че сте се досетили коя е тя - 44 090. Влакът беше с 5 вагона. Първият след фургона беше  74 серия, след него червено-бял 47 серия, следва първокласнен 50 серия, и накрая един 50 серия и един 74-та. Само първият вагон барабар с фургона бяха за Кулата, всичко останало за Петрич. От гара София влакът замина навреме. Снимка  при излизане от гарата. До Перник нямаше нищо особено, като изключим разминаването на Владая с ПВ 50110, обслужван от горнооряховската 32 055/056. Направих няколко снимки в движение:
В междугарието Захарна фабрика-Горна баня
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103769871996250.jpg
Владая-Драгичево
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103769937777500.jpg
Населеността във влака до сп. Метал беше над 100%, понеже много перничани се връщат от работа. Снимки от района на гара Перник-разпределителна:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103769969652500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770002308750.jpg
06 112 правеше маневри из гарата.
Като цяло пътуването мина много добре, като изключим това, че около Драгичево се мъчих да затворя прозореца поне 3 мин., защото нещо беше развален. :lol: В Перник влакът пристигна 2 минути преди време. Снимка на Ванчока. След две минути пристигна БВ 5624 начело с едно дупнишко Ванче, което наскоро е минало ГПР - 45 165:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770167308750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770248090000.jpg
Влакът беше с 5 вагона - всичко 50 серия (барабар с първокласния), като изключим предпоследния - 47 серия. Иначе много добро впечатление ми направи пресния външен вид на гара Перник. Ремонтът на гарата, обаче все още не е завършен.
Часът вече беше 17:10 - десет минути преди потеглянето на 60204, с който се връщах. Локомотива обаче още го нямаше. Вагоните на 60204 бяха два бели 47 серия. На табелата на втория пишеше Кюстендил-София, от което ясно си личи, че са от ПВ 60210. :lol: На същия коловоз, където ми беше влакът, стоеше една електричка. Изведнъж откъм Батановци се зададе нещо лачено и червено - русенската 44 067. И така в 17:25, 5 минути след заминаването на влака по разписание, машината (44 067) вече беше закачена към влака. Личи си, че наскоро е минала ГПР. Влакът замина с 9 минути закъснение от гара Перник. След Перник разпр. зап. район се отклонихме на север. Междугарието Перник-Разменна (а и не само то) пустее и пустее. Наоколо няма жива душа и всичко е тихо. Единствено тракането на колелата и свирката на локомотива нарушаваха тази тишина. Неслучайно този район е известен като "пустинята", защото всичко наоколо е пусто. Снимки от "пустинята":
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770602465000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770645277500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770693871250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770726058750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770861215000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770948246250.jpg
Въпреки, че междугарието по КР е за 70 km/h, има цели 3 намаления - 50, 40 и 25 като фронтът им никак не е къс. Там където е 25 km/h просто човек се чуди как минава влак, защото състоянието на линията е повече от окаяно. Не пропуснах да снимам останките от някогашната гара Мещица, която вече не е и спирка:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770756996250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103770787621250.jpg
При влизане в гара Разменна, снимах отклонението за Батановци, което е баш в "пустинята". :lol: Снимки от гара Разменна:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103771083715000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103771116058750.jpg
Веднага след като излязохме от гарата, влязохме в тунел №3, който е най-дългият по 6-та линия - 1384 метра. Тогава установих, че в и двата вагона освелението е повредена и вътре беше тъмно като в рог.  Единствения начин да видя някаква светлина през тези две минути бе  да се покажа през прозореца и да гледам към локомотива, чиито прожектори осветяваха тунела. Веднага щом видях отново светлината, спряхме на сп. Радуй, където никой не слезе, нито пък не качи, след което се поразходих по коридорите и установих, че съм сам в целия вагон. :lol:
Между сп. Разменна и сп. Бригадирска слава се намира тунел №2 с дължина 330 m, а между Златуша и Храбърско е тунел №1 с дължина 298 m.
Докато се наслаждавах на красивите природни гледки, неприятно останах впечатлен от състоянието на спирките.
Сп. Бригадирска слава
Сп. Златуша
Особено болно ми стана, когато видях състоянието на сп. Златуша. Приемното здание на някогашната хубава гаричка е разграбено. Коловозите отдавна вече са извадени.  Снимки, правени малко преди Храбърско:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103771366840000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103771406215000.jpg
В Храбърско бяхме с 6 минути закъснение и в моя вагон се качи 1 човек, така че вече на бях сам. Там се разминахме с ПВ 60201, теглен от дупнишката 60201.  Съставът на влака беше само 1 смесен 1/2 класа EX-DB вагон, като населеността не беше много висока. Снимки от района на гарата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103771604808750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103772194652500.jpg
Снимки в участъка Храбърско-сп.Хераково:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103772276683750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103772306840000.jpg
Някогашната гара Хераково също вече е "сред забравените". Някога е била гара с коловозно развитие, а сега....  
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103772336840000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633103772375746250.jpg

Нека разкажа малко за историята на тази почти забравена вече линия.
Линията София-Волуяк-Перник е първата железопътна линия, построена през годините на народната власт с участието на младежки бригади. Нейното голямо значение се определя преди всичко от това, че тя е втора железопътна връзка между София и Перник - по това време основен каменовъглен басейн в стараната. Строителството й се налага поради изчерпване на пропускателната способност на участъка София-Владая-Перник - участък с голямо железопътно значение, който се включва в международната железопътна връзка Софя-Перник-Станке Димитров-Кулата за Гърция - и във втора международна железопътна връзка между България и Македония.
Новата железопътна линия е с 23 km по-дълга в сравнение със съществуващата София-Владая-Перник, но тя има значителни технически и икономически предимства - минимален радиус на кривите 500m и максимален наклон 12‰, докато линията София-Владая-Перник е с минимален радиус на кривите 200 m и максимален наклон 25‰.
Изграждането на отсечката София-Волуяк-Перник започва през 1942 г. Най-дългият й вододелен тунел №3 е възложен за строителство през 1943г. на немската фирма "Юлиус Бергер Тифбау", която работи бавно, а през август 1944г. въобще прекратява работата и строежът се поема изцяло от Дирекцията на железопътни строежи.
През следващите 1944-1945г. работата по построяването на линията Волуяк-Перник продължава също бавно, поради извършването на други железопътни строежи.
При изготвянето на първия двегодишен народностопански план за 1947-1948г. като един от най-важните обектив в него е включено завършването на линията Волуяк-Перник и е предвидено да бъда предадена в експлоатация през 1949г.
Нашата младеж проявява голяма предоност към социалистическото строилество, с ентусиазъм и желание се включва към националната младежка бригада "Г. Димитров", на която е възложено изграждането на железопътната линия Волуяк-Перник, проявава амбицията да завърши основните строителни работи до края на 1947г. и да предаде линията в редовна експлоатация една година преди определения срок.
В разгара на строителството през 1947г. в младежката бригада работят 15 000 бригадири, а общо в построяването на линията вземат участие 25 000 младежи, между които младежи от Югославия, Полша, Унгария, Франция и Швейцария.
Земното платно от гара Волуяк до гара Разменна е направено за двойна железопътна линия, а от гара Разменна до гара Перник - за единична. Тунелите също са започнати за двойна линия, но само сводовете им са изпълнени за 2 коловоза, които опират върху скалите вместо на нормални тунели пиедрити.
При изключително тежки условия, с огромно напрежение и високо чувство за дълг, с общите усилия на младежите-бригадири, работници, майстори-специалисти и инженерно-техническият персонал релсовият път откъм Волуяк се полага до крайната си точка - тунел №2, на 4 януари 1948г.
Откъм Перник полагането на позата през 1947г. се забавя поради появилите се деформации (свлачища) и въпреки големите усилия на бригадири и трудоваци към 1 януари 1948г. остават 11 km неположен пелсов път. Появилите се деформации на земното платно налагат големи по обем укрепителни мероприятия, поради което участъкът Волуяк-Перник влиза в редовна експлоатация в края на 1949г. Като цяло обаче основните строителни работи по линията се завършват през 1947г. Младежите-бригадири с чест изпълняват обещанието си в срока, определен от тях.
Ценният опит, придобит при строителството на този важен и много труден обект, е използван широко през следващите година на социалистическото изграждане на нашата страна и особено за най-важните национални обекти - в Димитровград, Хаинбоаз, железопътната линия Ловеч-Троян, Кремиковци, Девня и др.
Железопътната линия София-Волуяк-Перник е дълга 57,3 km и е съоръжена с релси тип "Унгарски - 48,3 kg/m" с дължина 13,5 m и 24 m. От 1968 до 1977г. линията е подновена с релси тип P 49 с дължина  25 m.

И така бавно, но славно пристигнахме на РП Бригадир. Някога е било гара с 3 коловоза, а сега е разделен пост. Намира се на около 300-400 метра от завода "Coca-Cola", а най-близкото селище е Костинброд, на около 4 km от разделния пост. До София нямаше нищо интересно, като изключим срещата с 44 099 точно преди входните стрелки на гара Волуяк. В София бяхме с 2 минути закъснение.
****

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4793
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #45 on: 14.04.2007, 20:50:11 »
Обсъждане на локомотивите - тук: http://forum.gtsofia.info/index.php?showtopic=606
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12905
    • View Profile
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #46 on: 05.05.2007, 23:27:54 »
Ех, де да можеше автомагистрала Люлин да построят с темповете на линията Перник-Волуяк! В новата ни история има два периода, през които управниците изключително залагат на инфраструктурните проекти - времето на Стамболов - 1885-1895 и първите петилетки на соца - 1945-55. Необяснимо защо тези проекти сега са последна грижа на политиците - Хаинбоаз се ремонтира за много повече време, отколкото е бил построен  

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #47 on: 05.05.2007, 23:33:09 »
Не ми се смейте, ама в живота си съм пътувал само 2 или 3 пъти с влак и то в детската градина още, така че нищо не си спомням.  
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12905
    • View Profile
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #48 on: 05.05.2007, 23:54:13 »
Съвсем нормално. През последните 15 години съм пътувал един единствен път с влак, и то по принуда - през януари 1997, когато нямаше нафта и бяха спрели всички междуградски, а за седмица-две - и голяма част от градските автобуси.
Като се има предвид, че голяма част от пътуващите не плащат билети (жп служители, мангали-гратисчии), а други плащат билети с намаление (пенсионери, ученици, студенти), положението н БДЖ хич не е розово.

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #49 on: 22.05.2007, 15:04:05 »
Ей rexkos не те ли е страх така както се показваш от прозореца на вагона за да снимаш да не те забърше някой влак или да се срешнеш челно с някой стълб или каквото и да било направо ще се размажеш        

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #50 on: 22.05.2007, 17:52:35 »
Няма нищо страшно! Е ако вали може да останеш без фотоапарат, но тогава вече не снимам.  
Стълбовете от контактната мрежа не са на много близко разстояние, така че няма как да се удариш. За насрещните влакове не е проблем, защото винаги гледам дали идват - така и така трябва да ги снимам.
****

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #51 on: 22.05.2007, 18:42:18 »
Quote from: rexkos
Няма нищо страшно! Е ако вали може да останеш без фотоапарат, но тогава вече не снимам.  
Стълбовете от контактната мрежа не са на много близко разстояние, така че няма как да се удариш. За насрещните влакове не е проблем, защото винаги гледам дали идват - така и така трябва да ги снимам.
Аха ясно е щом е безопасно(ако внимаваш разбира се)добре  

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #52 on: 22.05.2007, 19:27:41 »
Досега не съм имал проблеми. Е, като изключим това че миналата година за малко да си изпусна фотоапарата в тунела, но това беше от невнимание.
****

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Пътуванията ви с влак
« Reply #53 on: 23.05.2007, 00:45:53 »
Quote from: Ikarus
Ей rexkos не те ли е страх така както се показваш от прозореца на вагона за да снимаш да не те забърше някой влак или да се срешнеш челно с някой стълб или каквото и да било направо ще се размажеш        
то е по-опасно да не те забърше някой клон, иначе семафорите и стълбовете са на достатъчно голямо разстояние.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Пътуванията ви с влак
« Reply #54 on: 26.05.2007, 08:59:39 »
Случвало ми се е да ме забърше някой клон при движение със 70 km/h, но много слабо.
****

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #55 on: 04.06.2007, 11:12:56 »
ти пътувал ли си с тях, защото темата е "Пътуванията ви с влак"  
Difian: Поста на Икарус е преместен.Моля да се придържате към темите и да не пишете в неподходящи Благодаря на Маниак за отбелязаното нарушение.

Ето снимки от вчера, мои, от пътуването ми Пардубице - Хрудим
[attachment=1108:attachment] - спирка
[attachment=1109:attachment] - "Brejlovec"
[attachment=1110:attachment] - гара Хрудим, пристига очакваният влак
[attachment=1111:attachment] [attachment=1112:attachment] - гара Пардубице, Росице над Лабем - музей на транспорта
« Last Edit: 04.06.2007, 13:33:42 by difian »
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Пътуванията ви с влак
« Reply #56 on: 05.06.2007, 13:46:06 »
Maniak Браво!!! Ще те помоля като имаш възможност да направиш едно 2 клипчета с чешките 230,240 и двусистемната 340
 

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #57 on: 05.06.2007, 15:27:11 »
ще се постарая за клипчета, засега само снимки.
[attachment=1123:attachment] - 230 066-3 на гара Кутна Хора
[attachment=1124:attachment] - пак същото
[attachment=1125:attachment] - 240 008-3+240 060-4 на гара Кутна Хора
[attachment=1126:attachment] - 240 008-3+240 060-4 на гара Кутна Хора
и едно адски прясно, за съжаление не съм се возил досега, но до 2 седмици тази несправедливост ще се оправи  
[attachment=1127:attachment] - SC 504 на гара Пардубице
[attachment=1128:attachment] - SC 504 на гара Пардубице
Поздрави!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Пътуванията ви с влак
« Reply #58 on: 05.06.2007, 17:33:37 »
Ама, че са красивииииии!!! Евалата ти правяяя и ти завиждам, че можеш да срещаш такива красавици близо до теб. Надявам се и аз някога да посетя Чехия (и дано стане преди да бракуват Ламинатките)  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Пътуванията ви с влак
« Reply #59 on: 05.06.2007, 18:40:25 »
Най-искрено ти пожелавам да посетиш скоро Чехия и да я обиколиш. Аз от тази седмица почвам цялостно "обхождане" с влак, естествено с много снимки. А относно ламинатките - скоро няма да изчезнат, те си ценят подвижния състав и няма ей така да ги зарежат.
Поздрави с още малко снимки
[attachment=1129:attachment][attachment=1130:attachment][attachment=1131:attachm
ent][attachment=1132:attachment]
[attachment=1133:attachment]
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.