Author Topic: Тема за вагони  (Read 45844 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #20 on: 12.04.2007, 21:31:12 »
Ники при малко желание лесно се набира един телефон и гара Видин казва на гара Враца колко билета са продадени.Още повече, че те много добре знаят колко на брой ще са пътниците в зависимост дали е делник или празник така че могат да си направят сметката колко да продадат.Всичко друго е подигравка с хората, които и без друг се возят в пълна мизерия.Друг е въпроса, че са били обещани допълнителни вагони, а са си били стандартната бройка.
 Аз и затова си пътувам само с автобус.В случая посрещах майка ми, която не пътува с автобус, защото и става лошо.Решението са едни хапчета, но инат си е инат.Проблема си е неин.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #21 on: 12.04.2007, 22:18:32 »
Защо трябва да се връщаме в каменната ера с телефона. Всички гари са компютризирани а БДЖ и НКЖИ имат потенциал да развият една от най-големите мрежи за пренос на данни в България. Всичко опира до липсата на желание - както по отношение на осигуряване на вагони, така и по отношение на тяхната чистота, спазването на разписание на влаковете, информационното обслужване на пътниците и т.н.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #22 on: 13.04.2007, 11:54:35 »
А затова говорим, но тези номера с билетите си продължават от години нали.И като ги мързи да си направят оптични трасета по всички важни жп трасета и да цицат и от там пари, защото това е много доходоносно, поне да ползват телефоните.Или понеже ги мързи дайте да се тъпчем и да си изпускаме влаковете.какво стана с правилото "Клиентът винаги има право"?
 Иначе ти добре ме подсети я си представете БДЖ/НКЖИ ако си развият едни оптични трасета по основните направления БТК ще умре от яд.Засега тя има най-развитите трасета в национален мащаб и си прави каквото си иска.А с конкуренция от БДЖ всички печелят.Ако щеш и обикновения интернет потребител от Долно Нанагорнище когато неговия доставчик може да избира между БТК и нещо друго.
« Last Edit: 13.04.2007, 11:57:53 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11554
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #23 on: 13.04.2007, 12:00:19 »
Quote from: borosport
какво стана с правилото "Клиентът винаги има право"?
Това правило никога не е важало за БДЖ  
Също така никой не компенсира хората, които си взимат билет с прекачване - ако първият ти влак закъснее, ходи се разправяй да презаверяваш билет и да чакаш следващ влак...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #24 on: 13.04.2007, 12:16:53 »
Щом са ти издали билет влакът чака за връзка. Това е друга порнография, защото понякога заради 2-3 човека бързи влакове закъсняват с часове.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11554
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #25 on: 13.04.2007, 12:26:32 »
Quote from: CKD
Щом са ти издали билет влакът чака за връзка. Това е друга порнография, защото понякога заради 2-3 човека бързи влакове закъсняват с часове.
Да, и това става, но при по-малки закъснения. Всичко се навързва и така закъсняват и други влакове. Но при много големи закъснения (повече от 1 час), влакът няма как да чака за връзка
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #26 on: 13.04.2007, 12:32:51 »
Миналото лято 7623 за видин чакаше Чайката за връзка и понякога тръгваше с 90 мин. закъснение от софия, а 7631 (тогава за Лом тръгващ по разписание в 19 ч.) съм го засичал да тръгва в 21 ч. чакайки връзка с 8614.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #27 on: 16.04.2007, 19:22:02 »
Ами, ще чака, а предният влак защо закъснява? Ако проблемът е в калпавите трасета - да си ъпдейтнат разписанията. Мисля, че закъснение с повече от 10 мин. е недопустимо за вътрешни линии.

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Re: Тема за вагони
« Reply #28 on: 16.04.2007, 19:49:54 »
Лека лека наште се вземат в ръце и постепенно започват да премахват намаления по нашата жп мрежа. Прави ми впечатление, че влаковете закъсняват по-малко, за разлика от миналото лято, когато Чайката поголовно трупаше закъснения от порядъка 40, 60, 80, 120 и 160 минути.
Колкото до 7623 - вече не закъснява от началната си гара, тъй като е отменена връзката с влак "Чайка". Същото не отнася и за БВ 5611 София-Кулата. Връзката е отменена есента миналата година.
****

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #29 on: 16.04.2007, 20:38:30 »
Quote from: rexkos
Лека лека наште се вземат в ръце и постепенно започват да премахват намаления по нашата жп мрежа. Прави ми впечатление, че влаковете закъсняват по-малко, за разлика от миналото лято, когато Чайката поголовно трупаше закъснения от порядъка 40, 60, 80, 120 и 160 минути.
Колкото до 7623 - вече не закъснява от началната си гара, тъй като е отменена връзката с влак "Чайка". Същото не отнася и за БВ 5611 София-Кулата. Връзката е отменена есента миналата година.

To това е малко извън темата за вагони, но преди няколко години често ползвах сутрешния МБВ Истанбул - Белград. Към 6:01 по разписание на гара Любимец(следващата спирка след Свиленград), в София 10:34. И ако не беше натрупал закъснение от границата(рядко) си стигаше съвсем навреме, общо 4:30ч. Като гледам този влак вече го няма, или по-точно е до Димитровград и оттам хваща МБВ Русе-Истанбул. Сега даже забелязах, че ПВ10144(Пловдив-Свиленград) е с мотриси Дезиро, но времето си остава пак 3 часа  

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #30 on: 04.09.2007, 13:13:40 »
По повод деня на Съединението, 6 септември, “Български държавни железници” ЕАД ще пуснат в редовна експлоатация първите доставени от Германия пътнически вагони.

До момента в страната са доставени 40 вагона, като с четири от тях ще бъдат съставени композициите на ускорените бързи влакове № 3601 и № 3602 („Чайка експрес”). На 5 септември композицията на ускорен бърз влак № 3601 (София – Бургас) ще замине от Централна гара София в 15:55 ч., в състав от четири от новодоставените вагони, един вагон предназначен за трудноподвижни лица, както и един бар-вагон.

На 6 септември композицията на ускорен бърз влак № 3602 (Бургас – София) ще замине от гара Бургас в 05:25 ч., в състав от четири от новодоставените вагони, един вагон предназначен за трудноподвижни лица, както и един бар-вагон. Оборудването на вагоните е изключително модерно и съвременно. В настоящия момент такъв тип вагони пътуват в композициите на „Интерсити” влаковете в Германия.

Всеки вагон разполага с пет купета с по пет места и три сепарета – безкупейна част с дизайн, различен от съществуващия в наличния на „Български държавни железници” ЕАД вагонен парк. Тези условия създават допълнителен комфорт и дават възможност на клиентите да избират плацкартно място в купейната или безкупейната част на вагона, в зависимост от своите предпочитания.

Санитарно-хигиенните възли във вагоните са с вакуумна система, затворен тип, което напълно отговаря на европейските изисквания. Новите вагони са оборудвани с допълнителна вентилация – при температура над 28ºС вентилаторите осигуряват подаване на свеж въздух във вагона.

Входните врати на вагоните са с автоматична блокировка, която се задейства при скорост над 5 км/ч., както и с възможност за автоматичното им затваряне от превозната бригада непосредствено преди тръгването на влака. Конструктивната скорост на вагоните е 200 км/ч, но поради сегашното състояние на железопътната инфраструктура в страната, на този етап тази скорост няма да може да бъде достигната.

С подобряване параметрите на инфраструктурата ще се завиши и предвидената скорост на движение на влаковете. Следващата композиция, чийто състав ще бъде изцяло от нови вагони ще бъде „Диана експрес”. Нейното пускане се предвижда да бъде в края на месец септември.

Инфорамцията е на БГНЕС.


Та в тази връзка (допускам, че повечето от вас имат отдавна тази информация за новите вагони), дали някъде могат да се намерят снимчици?

Мерси предварително!!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #32 on: 04.09.2007, 14:13:17 »
гог  мерси, друже  

Offline Делян

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • Yahoo Instant Messenger - d_kovachev
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #33 on: 06.09.2007, 01:21:56 »
от News.bg

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #34 on: 06.09.2007, 01:52:08 »
УУуу дано да ги пробвам по Чайка-та тея дни. Ама те се сетиха кога да ги пуснат - тя през сезона не може да напълни 4 вагона, горката, Мн ми е интересно само по 3 седалки ли ще има на ред...

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #35 on: 24.09.2007, 15:20:25 »
Някой може ли да пусне снимки на новите вагони?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #36 on: 25.09.2007, 21:47:33 »
Днес на Централна гара София беше пристигнал интересен влак със стари унгарски вагони. Ето няколко снимки, като се извинявам за недоброто качество.
[attachment=2937:52.jpg]
[attachment=2936:244.jpg]
[attachment=2938:2444.jpg]
« Last Edit: 25.09.2007, 21:51:12 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5171
    • View Profile
Re: Тема за вагони
« Reply #37 on: 25.09.2007, 22:05:27 »
Атракционен влак, за който после се закачиха парни локомотови 01.23 и 16.01. Вагоните са немски.

П.П. Това е - 12496 чартърен влак Нюрнберг---Русе-Го-Пловдив-Истамбул-Пловдив-София-Нюрнберг.
« Last Edit: 25.09.2007, 22:32:51 by KRAKOMOBILA »

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1453
    • View Profile
    • Email
Re: Тема за вагони
« Reply #38 on: 26.09.2007, 09:37:45 »
Не, Иво е прав. Унгарски са, поне тези, които се виждат на снимките. Виждал съм ги на живо в Будапеща.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Тема за вагони
« Reply #39 on: 26.09.2007, 10:21:46 »
Съвсем случайно имам от този вид вагони модел в N на немските железници преди войната. Интересен е големия радиус на вписване в кривите на моделчето, което значи, че са правени за бързички трасета с бързоходни парни локомотиви и базата на талигата е бая дълга


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."