Author Topic: Локомотиви  (Read 62221 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Локомотиви
« on: 31.01.2007, 08:51:26 »
46 серия не са на шкода, а са румънски  а 41 серия можеш само да я зърнеш като отоплител на Централна гара София. Таме е 41 127 май
« Last Edit: 27.03.2008, 23:55:09 by Repcho »
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #1 on: 31.01.2007, 10:43:08 »
Плякането се получава от автотрансформаторния превключвател (АТП), а "реактивният шум" е вентилацията, която се включва при набирането на първа позиция.
« Last Edit: 31.01.2007, 10:43:37 by CKD »

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Локомотиви
« Reply #2 on: 31.01.2007, 11:58:22 »
Има и 41-09. Тя е в депо Подуяне. За съжаление от нея е останал само гол кош.
« Last Edit: 31.01.2007, 12:05:54 by rexkos »
****

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #3 on: 14.04.2007, 10:28:58 »
Пак ще попитам как разбра че 44 090 е най-добрата ? Не,че отричам,че е много добра, но ти какви наблюдения имаш върху нея ?  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Локомотиви
« Reply #4 on: 14.04.2007, 10:45:52 »
2. Добро ускорение.
3. Докара влака в Перник 2 минути преди време.
4. От приятели и познати, качвали се на тази машина, знам че е много добра. Ако не мисля така, значи не им вярвам.
5. Въпреки че боята не кара влака, отвън си личи, че поддръжката определено е на ниво. На фона на останалите в депо София, тази е направо цвете.

Смятам този въпрос за приключен. Точка.
« Last Edit: 07.07.2007, 12:02:32 by rexkos »
****

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #5 on: 14.04.2007, 10:51:09 »
т.1 На външен вид изглежда както доста машини в депо София- Мръсна.
т.2 - Добро ускорение имат и 44 144, но хич не е добра - дава много повреди така,че не можеш да кажеш,че е добра заради ускорението.
т.3 - Не зависи от машината дали ще закъснее влака дали ще е навреме и тн.
т.4 - Попитай някой машинист дали е добра.
т.5 - отговора виж в т.1  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #6 on: 14.04.2007, 10:54:15 »
Точно 44 090.9 е една от най - добрите машини в София, да не кажа най - добрата. Мърсотията не и пречи да е най - добра, а по въпроса с ускорението, наистина има много добро ускорение.

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Локомотиви
« Reply #7 on: 14.04.2007, 10:55:22 »
Ако сравняваме 44 090 с локомотивите от Горна е мръсна, но ако я сравниш с 44 078 примерно??? Може и да не съм се качвал на 44 090, но въпреки това си изградих все някакво лично мнение, макар може и да не е съвсем точно. Дори и да не съм се качвал на машина, мога да имам впечатление за нея. Пример за това е 45 149. На външен вид изглежда зле, но в действителност е много добра. Няма да забравя когато на 03.03. докара УБВ 2602 "Златни пясъци" в София 5 минути преди време, при положение, че влакът е много натегнат.
****

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #8 on: 14.04.2007, 12:25:08 »
Quote from: CKD
И кво значи Ванчок ако не е тайна, че това ми е малко странно?!?
44 090 е хубава машина макар че в момента е поизтъняла. Най-хубавото са и прожекторите.


Бива си я 090, лично аз съм имал честта да я опитам и на бърз и на товарен влак и не се е излагала.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #9 on: 14.04.2007, 12:30:00 »
Quote from: rexkos
Ванчок е Ванче. Така (някои) казваме на локомотивите серия 44/45.

Квото и да е - някакво название. Машините от серия 44/45 са най - доброто в БДЖ и си заслужават хвалбите, макар, че калпавата поддръжка вече им се отразява и капнаха почти половината софийски машини.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #10 on: 14.04.2007, 12:32:50 »
Аха питам, защото никъде в експлоатацията не се употребява подобно наименование и ми стана интересно. Явно тази терминология се използва от тесен кръг специалисти по червените машини.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #11 on: 14.04.2007, 14:02:15 »
Quote from: lok45111
Квото и да е - някакво название. Машините от серия 44/45 са най - доброто в БДЖ и си заслужават хвалбите, макар, че калпавата поддръжка вече им се отразява и капнаха почти половината софийски машини.
Ники нека си ги наричат както си искат тяхна работа.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #12 on: 14.04.2007, 16:49:51 »
Quote from: rexkos
Ако сравняваме 44 090 с локомотивите от Горна е мръсна, но ако я сравниш с 44 078 примерно??? Може и да не съм се качвал на 44 090, но въпреки това си изградих все някакво лично мнение, макар може и да не е съвсем точно. Дори и да не съм се качвал на машина, мога да имам впечатление за нея. Пример за това е 45 149. На външен вид изглежда зле, но в действителност е много добра. Няма да забравя когато на 03.03. докара УБВ 2602 "Златни пясъци" в София 5 минути преди време, при положение, че влакът е много натегнат.
Карал ли си някога 2602 от Варна до София за да разправяш че бил натегнат? Подобни изказвания са несериозни - както че по външното състояние на машините може да се съди за тяхното качество а също така че "еди коя си машина вкарала влака преди време". Ми много ясно че не може сама да го вкара, ако няма кой да я ръчка. С подобни приказки само се излагате и язък на претенциите ви за разбирачи...
« Last Edit: 14.04.2007, 16:50:27 by CKD »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Локомотиви
« Reply #13 on: 14.04.2007, 21:21:52 »
Абе ръчкане му е майката. Което ме подсети в БГ има ли действащ експресен влак, ако да какъв е състава и коя машина го обслужва?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Локомотиви
« Reply #14 on: 14.04.2007, 23:37:42 »
От 12.12.2004 експреси в БГ няма. Преименувани са на УБВ (ускорен бърз влак), защото не отговарят на изискванията за категория "Експрес". Сегашните УБВ-та са:
УБВ 1601/1602 "Пловдив" Враца-Пловдив-Пловдив
УБВ 2601/2602 "Златни пясъци" София-Варна-София през Горна Оряховица
УБВ 2607/2608 "Янтра" София-Горна Оряховица-София
УБВ 3601/3602  "Чайка" София-Бургас-София през Карлово
УБВ 8601/8602 "Слънчев бряг" София-Бургас-София през Пловдив
УБВ 8603/8604 "Диана" София-Ямбол-София
УБВ 8605/8605 "Родопи" Пловдив-Варна-Пловдив
УБВ 8681 Карнобат-Бургас (това са директните вагони от Пловдив, движещи са до гара Карнобат в състава на УБВ 8605 "Родопи"

УБВ 8601, 8602 и 8681 се обслужват от електрически локомотиви серия 46, модернизирани в Кончар. От същите локомотиви в 2/3 от случаите се обслужва УБВ 8603/8604.
Всички останали УБВ се обслужват от червените локомотиви "Шкода" серия 44/45.
****

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #15 on: 15.04.2007, 12:58:25 »
А има ли някакъв критерии по който да се избират от кои ликомотиви ще се тегли композицията?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Локомотиви
« Reply #16 on: 15.04.2007, 15:16:55 »
Няма. Слънчев бряг се тегли от серия 46, понеже се обслужва от лок. депо Бургас, а там има само такива локомотиви. В Пловдив гледат на бързите и ускорените бързи влакове да слагаат 46-ци, но не могат, понеже разполагат само с 2 такива - 46 221 и 46 229.
****

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #17 on: 15.04.2007, 17:49:13 »
Quote from: rexkos
От 12.12.2004 експреси в БГ няма. Преименувани са на УБВ (ускорен бърз влак), защото не отговарят на изискванията за категория "Експрес".

Не отговарят, защото спират на повече спирки или защото се движат под някаква средна скорост за категорията? А ИС къде се вписваха в терминологията?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Локомотиви
« Reply #18 on: 15.04.2007, 23:14:26 »
Средната скорост е по-ниска от определената съгласно наредбите на UIC.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Локомотиви
« Reply #19 on: 16.04.2007, 10:13:39 »
Quote from: rexkos
Няма. Слънчев бряг се тегли от серия 46, понеже се обслужва от лок. депо Бургас, а там има само такива локомотиви. В Пловдив гледат на бързите и ускорените бързи влакове да слагаат 46-ци, но не могат, понеже разполагат само с 2 такива - 46 221 и 46 229.

 Добре, а от Пловдив защо предпочитат 46 серия пред Шкодите?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я