Author Topic: Снимки и албуми  (Read 230562 times)

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Снимки и албуми
« Reply #20 on: 08.06.2007, 10:21:17 »
Quote from: NiGhtPiSH
Това ДМВ Икарус вингаги ме е кефело.
Добра идея трамвай-Икарус 260

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Снимки и албуми
« Reply #21 on: 01.10.2007, 09:26:09 »
А сега мога да напиша малко за локомотивите SD и GP.Те са Американски и са доста красиви според мен ето списък с моделите.
SD9........................................GP30
SD24......................................GP38
SD35......................................GP9
SD50......................................GP40
SD60......................................GP10
SD40......................................GP35
SD45......................................GP7
SD75......................................GP28
SD9043MAK............................GP5
..............................................GP39
..............................................GP9 RMS
Поне за тези знам.
Ето и линкчета
http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=h...m%3D1%26hl%3Den
http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=h...l%3Den%26sa%3DN
Мога да направя отделна тема
« Last Edit: 01.10.2007, 09:29:55 by Ikarus »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #22 on: 01.10.2007, 09:55:44 »
Честно да ти кажа единственото което ми харесва от тези гробници е 8-осното чудовище DD40X

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Снимки и албуми
« Reply #23 on: 01.10.2007, 19:56:23 »
Това колко дига от лежанка
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #24 on: 01.10.2007, 20:00:44 »
Ами, трябва да се разровя за информация, ама като го гледам така може и да отмести земята.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Снимки и албуми
« Reply #25 on: 01.10.2007, 20:12:10 »
Аз по Дискавъри гледах за композиция от 3 подобни дозелови в композиция от 100 вагона.Два отпред и третия при 50-ия вагон. Внушително беше.Казаха, че били най-мощните дизелови локомотиви, специално произведени за тази линия.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #26 on: 01.10.2007, 22:10:15 »
Такам открих малко оскъдна информация. Двигателите са два V - образни 16 цилиндрови с обща мощност от 6600 конски сили, или 3300 на двигател. Максимална скорост 90 мили в час.


НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Снимки и албуми
« Reply #27 on: 02.10.2007, 21:51:44 »
Май, че точно за този ставаше дума, но ми се върти Канада в главата.Както и да е.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Снимки и албуми
« Reply #28 on: 02.10.2007, 22:23:56 »
Кенеди  
НЕ на хейтърството!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #29 on: 02.10.2007, 22:38:08 »
Кенедито няма нищо общо с америка и канада, освен, че прилича на техните кочини. Кенедита се подвизават във Сърбия, Македония и Хърватска мисля.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

ma6inis7a

  • Guest
Снимки и албуми
« Reply #30 on: 08.10.2007, 01:32:41 »
хора те това чудо го снимах днеска на гара ДУПНИЦА но не можах да разбера повече за него видях само че е с унгарските инициали/MAV/  

ma6inis7a

  • Guest
Снимки и албуми
« Reply #31 on: 08.10.2007, 01:38:39 »
  ето още някои снимки правени от мен  

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #32 on: 08.10.2007, 09:17:50 »
Quote from: ma6inis7a
хора те това чудо го снимах днеска на гара ДУПНИЦА но не можах да разбера повече за него видях само че е с унгарските инициали/MAV/  
Пътеизмерителна лаборатория.    Интересно какво търси тук. Може би сме закупили още една тъй като вече има една в България. Ето я.
« Last Edit: 08.10.2007, 10:56:26 by Dragon »

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #33 on: 08.10.2007, 12:36:28 »
Имаше конкурс за измерване на железния път с пътеизмерителна лаборатория и явно частна фирма е наела машината от снимката и сега правят измервания.

ma6inis7a

  • Guest
Снимки и албуми
« Reply #34 on: 10.10.2007, 11:17:39 »
 ей хора вижте  на какво попаднах в саита на ШКОДА...............!!!! Lokomotiva 109 E je primárně určena nejen k provozu na tratích České republiky, ale i hlavních koridorech Evropské unie, elektrizovaných systémy 3 kVss, 25 kV/50 Hz a 15 kV/16,7 Hz. Pro zajištění maximální interoperability je taktéž plně kompatibilní se systémem ETCS.


 


Lokomotiva ŠKODA 109 E




Moderní technologie

Každá ze dvou měničových skříní obsahuje čtyři pulzní usměrňovače, pulzní měniče pro brzdu a čtyři trakční střídače. V měničích jsou použity vodou chlazené IGBT moduly. Trakční transformátor je přepínatelný pro systémy 25 kV nebo 15 kV. Při napájení z trolejového vedení 3 kVss jsou využívána sekundární trakční vinutí jako tlumivky vstupního filtru.
Počítačové řízení lokomotivy 109 E umožňuje ve spolupráci se systémy CRV a AVV vícenásobné vedení vlaku z jednoho stanoviště lokomotivy, popřípadě řídicího vozu.


Výkon

Čtyři asynchronní trakční motory s vinutím do dvojité hvězdy poskytují jmenovitý výkon 6400 kW, umožňující lokomotivě 109 E bezpečně dosáhnout rychlosti až 200 km/h.


Bezpečnost

Lokomotiva 109 E již od počátku konstruována s ohledem na nejnovější bezpečnostní normy TSI. Nejen díky nim plní nejnáročnější evropské požadavky na bezpečnost železničního provozu.
ŠKODA HOLDING a.s., Tylova 57, Plzeň 301 28, Česká republika, telefon: +420 378 181 111, fax: +420 378 182 549
Základní informace Produkty Novinky Kontakty Lidské zdroje Pro studenty
Login  

  тва ще е яка машинка...........................!

  и това е нещо ново от чехите........

ma6inis7a

  • Guest
Снимки и албуми
« Reply #35 on: 10.10.2007, 11:23:34 »
 пише че  е електрическа мотриса серия 471 със конструктивна скорост 160км/ч и максимална скорост 140км/ч.работи на 3kv  и се предлага във вариант от 8 до 12 вагона/за вагоните не сам сигурен не сам добре с езиците а и е на чешки/. само тва успиях да  разбера

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #36 on: 10.10.2007, 11:41:31 »
Не е вярно. 109Е е електрическия локомотив от първите две снимки. Електрическата мотриса серия 471 която е в редовна експлоатация няма нищо общо с текста.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

ma6inis7a

  • Guest
Снимки и албуми
« Reply #37 on: 10.10.2007, 12:08:48 »
 добре де кажи нещо повече за мотриската 471 щом не вярна информацията ми да не се заблуди някой

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Снимки и албуми
« Reply #38 on: 10.10.2007, 12:26:19 »
Значи ЕМВ-тата (Електрически мотрисни влакове) серия 471 са произведени (и продължават да се произвеждат) от заводите ČKD Vagonka и Škoda Transportation от 1997 до 2008 година. Те са 3 вагонни с мощност 2000kW и максимална скорост от 140km/h. Колоосната формула е B´o B´o. Системата на напрежение в контактната мрежа - 3kV. Тегло 66 тона и дължина 26 400мм







В общи линий е това.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Снимки и албуми
« Reply #39 on: 10.10.2007, 12:35:56 »
новият модел на втория етаж има и първа класа, която далеч превъзхожда първа класа в обикновените вагони на бдж, макар че тези състави да са предназначени за превози на къси разстояния (до 100-150км)
ето и малко мои снимки
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.