Author Topic: Централна гара  (Read 53891 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11551
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #40 on: 15.09.2007, 23:58:17 »
Quote from: Dragon
На всичкото отгоре тези дето не си плащат са такива селяни - говорят силно, смърдят, цапат и въобще правят пътуването ти възможно най-неприятно. Това е една от причините много хора да се отдръпват от влаковете и най-вече от пътническите. Лошото състояние на тези влакове не е толкова неприятно, колкото този вид пътници. Много хора които пътуват сами дори ги е страх да ползват нощтните влакове пак заради същите хора.
Така е, особено в пътническите и "работническите" влакове се возят само мангали и деградирали типове, наливат се яко с ракия и бира, ядат и цапат във влака, а кондукторите не им правят забележка. За пушенето няма да коментирам
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4733
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #41 on: 27.09.2007, 18:22:51 »
Quote
“БДЖ” ЕАД предприемат мерки за превенция срещу пътуването гратис
27/09/2007

“Български държавни железници” ЕАД се присъединяват към инициативата на Министерството на вътрешните работи за провеждане на Национален ден на превенцията на 29-ти септември 2007 г. В тази връзка, от 29-ти септември железопътният превозвач ще ограничи чрез заграждения достъпа до втори перон в Централна гара София и ще извършва предварителна проверка на превозните документи. Целта на тази мярка е да се ограничат опитите на някои пътници да се качват във влаковете без превозен документ. От втори перон потеглят пътническите влакове по основните проблемни направления, а именно София – Септември, София – Перник и София – Своге. Предварителната проверка на билетите няма да отмени проверките на превозните документи в самите влакове.

Пропускателните пунктове ще бъдат разположени в подлеза в Централна гара София при двата изхода към втори перон. При загражденията ще дежурят служители на “Български държавни железници” ЕАД, които ще проверяват дали пътниците имат билет или карта за своето пътуване и ще допускат до перона само клиенти, които покажат валиден превозен документ. Свободно допускани до перона ще бъдат само гражданите, които трябва да изпратят свои пътуващи близки.

Тази допълнителна проверка на превозните документи не налага необходимостта от това, пътниците да идват в гарата по-рано, за да изчакват преминаването си през пропускателния пункт. В случай на увеличаване броя на пътниците за даден влак, при загражденията ще бъдат насочени допълнителни проверители, за да се гарантира бързото обслужване на клиентите.

Пропускателните пунктове ще бъдат разположени така, че да не затрудняват преминаването през подлеза на пътниците за останалите влакове, които потеглят или пристигат на другите перони на гарата.

“Български държавни железници” ЕАД припомнят, че превозният документ представлява застраховка на пътника. Ако отказът да се купи билет за влак представляваше само личен избор на конкретния пътник да се самолиши от правото на застраховка, рекламационен иск и пр., то проблемът не би имал толкова значимо обществено измерение. Опитите за пътуване гратис ощетяват добросъвестните клиенти на “Български държавни железници” ЕАД, нанасят финансови загуби на железопътния превозвач и ограничават възможностите на дружеството да инвестира в подобряване на пътническия вагонен парк.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #42 on: 27.09.2007, 19:10:15 »
в Даржавен вестник днес имаше обява, в която се търсеха фирми за поддръжка на асансьорите на Централна гара.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #43 on: 30.09.2007, 03:00:22 »
Вместо да правят някакви показни акции, и да ни припомнят защо трябва да си купуваме билети, да вземат да понаучат малоумните полицаи какви са им задълженията и правомощията. Нормално ли е да имаш билет и да се возиш прав, защото полицаят е мекушав и не може да изгони някакъв си циганин от мястото ти...
« Last Edit: 04.11.2007, 22:57:06 by conecto »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4733
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #44 on: 10.10.2007, 23:47:38 »
Quote
Ръст в продажбите на билети за влакове около София
09/10/2007

Мерките, които “Български държавни железници” ЕАД предприемат срещу гратисчиите в крайградските и пътнически влакове около София, вече дават резултати.

Данните от първите пет дена след въвеждането на загражденията в Централна гара София, където се извършва предварителна проверка на превозните документи, сочат, че за периода 29-ти септември - 3-ти октомври продажбите на железопътни билети за проблемните влакове в района на София са се увеличили с 35 % средно на ден, като по някои направления (София – Драгоман, София – Лакатник и др.) ръстът в продажбите на билети е почти двоен.

Към момента, загражденията, при които се осъществява предварителната проверка на превозните документи, са поставени в подлеза на Централна гара София при изходите за втори перон. Служители на “Български държавни железници” ЕАД проверяват превозните документи на пътниците за проблемните крайградски и пътнически влакове, които тръгват от Централна гара София.

С цел да се засили контрола върху гратисчиите в проблемните влакове в обратното направление, т.е. към София, “Български държавни железници” ЕАД ще въведат допълнителни внезапни проверки в самите влакове.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Централна гара
« Reply #45 on: 11.10.2007, 22:49:40 »
Значи можело... Нека си избият парите и нека има режим като на метрото, най-добър ще е!


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5171
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #46 on: 11.10.2007, 22:53:15 »
Невъзможно е като в метрото, на перона можеш да отидеш както през гарата така и зад нея. Пък не могат навсякъде да наслагат охрани, и тн. Могат единствено на вратите на вагоните да наслагат такива като в метрото пъхаш билета и влизаш, но пак не е гаранция, че някой може да си купи билет до Подуене и да се вози до Пловдив.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #47 on: 12.10.2007, 00:03:01 »
Централна гара София преди 30 години. Архив на сп. Железопътен транспорт

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #48 on: 12.10.2007, 00:21:23 »
колко по хубаво е предгаровото пронстранство, няма го сегашния гнусен битак а удобен безплатен паркинг, няма го и оня парцал отпред дето е прострян, въобще така е много по хубаво отколкото сега. Можело е да се помисли този паркинг отпред да го направят на автогара а гишетата за автобусите да са в сградата на ж.п.гарата, и без това тя е доста голяма, така е щяло да бъде много по удобно с многофункционална гара. Уви, отминали времена ..., сега ще си гледаме селянията отпред още много време
НЕ на хейтърството!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #49 on: 12.10.2007, 00:54:27 »
Сутиените на Софиянски нали се бяха скъсали, сега са ги залепили явно. А иначе предгаровият площад изглежда доста европейски...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Централна гара
« Reply #50 on: 12.10.2007, 09:55:02 »
Всичко е можело, но а де! е поне и един хубав трмавай да види човек.... А какъв е проекта за реконструкция на коловозното развитие.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #51 on: 12.10.2007, 23:24:31 »
Quote from: etnies
Сутиените на Софиянски нали се бяха скъсали, сега са ги залепили явно. А иначе предгаровият площад изглежда доста европейски...

 Тая шатра няма да спре да ме е яд докато не я махнат.И ни я набутаха само, защото била по проект на някакъв чужденец архитект.Който и да не е от София като мине се чуди какъв е тоя цирка там и откъде да си купи билети
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #52 on: 12.10.2007, 23:30:33 »
не е вярно това което казваш, архитекта е българин и се казва Миланов по спомен но може и да греша. Тук и голямото разминаване, гледал съм проекта за целия площад и той беше повече от перфектен: Шатрата трябваше да покрива цялото пространство по протежение на гарата- и над паркинга и над базара, друго-шатрата трябваше да бъде полупрозрачна,пореста така че да не задържа снегове, копие на тази, покриваща стария стадион на Байерн Мюнхен. Като включим и ремонт на всичко отпред а не само ротондата или там както му викат си става добър проект. Лошо само че го изпълниха на под 50 %.
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #53 on: 13.10.2007, 13:30:55 »
Значи са ме заблудили. Аз разбрах, че бил чужденец. Както и да е. Просто си е нескопосано.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Re: Централна гара
« Reply #54 on: 13.10.2007, 13:39:25 »
Quote from: CKD
Централна гара София преди 30 години. Архив на сп. Железопътен транспорт

А ето как изглежда гарата и околностите в наши дни :




ПП Шатрата на гарата не е ли от някаква гъвкава материя? Понеже тази в Мюнхен е от плочи, т.е. под нея има скеле.
« Last Edit: 13.10.2007, 13:41:24 by Muslon »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15512
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #55 on: 13.10.2007, 14:25:49 »
Quote from: Muslon
А ето как изглежда гарата и околностите в наши дни :
ПП Шатрата на гарата не е ли от някаква гъвкава материя? Понеже тази в Мюнхен е от плочи, т.е. под нея има скеле.
При нас е някакво платнище.А в Мюнхен на Олимпиящадион бяха някакви пластмасови или нещо от сорта, прозрачни, за да пропускат сл.светлина.А и поформата си се различават.С върховете на пилоните донякъде напомня и едно летище в САЩ, но сега забравих кое е.Проверих набързо градовете, в които си мислех, че беше, но ударих на камък.  
« Last Edit: 13.10.2007, 14:34:23 by difian »

Online maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12730
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #57 on: 16.10.2007, 12:38:52 »
Ако това на гарата беше с поликарбонатни плоскости - иди-дойди. Но шатрата на нищо не прилича (бих обидил цирковете, ако кажа, че прилича на цирк). Може би прилича на генералщабна палатка по време на учение.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #58 on: 16.10.2007, 13:25:39 »
Aз си спомням интервюто по телевизията с алпиниста, унгарец, който монтираше шатрата. Наблегна на някоко пъти на това че неговия екип са "професионалисти" и знаят какво правят. Тогава казаха и че платното има 30 години гаранция срещъ избеляване и опетняване, на задържа прах и тнт.

 Ето  и моя снимка на гарата.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Re: Централна гара
« Reply #59 on: 16.10.2007, 15:34:53 »
Абе честно да ви кажа сега е доста по-добре, отколкото преди 30 години...