Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 76614 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Siemens
« Reply #20 on: 28.05.2007, 22:43:51 »
Quote from: NiGhtPiSH
25 са майче, като се чакат още 25 Дезиро, но във вариант на ЕМВ.
Да, 25 са ДМВ-тата, а ако наистина се изпълни и другата поръчка пак ще са 25, но не двусекционни, а три и четири.Как беше разпределението от двата вида не си спомням.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6417
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #21 on: 28.05.2007, 23:24:08 »
Щот по новите миналата година казаха че са само 2 броя

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Siemens
« Reply #22 on: 29.05.2007, 07:42:00 »
Няма да са 2, а 25.
****

Offline Vanko-hola

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
    • http://
    • Email
Siemens
« Reply #23 on: 29.05.2007, 10:40:07 »
Във Варна има един с начупена предница. Пловдивски е

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6417
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #24 on: 29.05.2007, 10:50:56 »
Quote from: Vanko-hola
Във Варна има един с начупена предница. Пловдивски е

От тези новите ли щот вчера си бяха тук наще 2 броя

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #25 on: 29.05.2007, 13:44:11 »
Ваще не са само 2 броя. А електрическите се очакват Ноември месец разбрах го от инструктор на ДМВ Дезиро  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Siemens
« Reply #26 on: 29.05.2007, 20:27:05 »
А чудно ми е дали ще получат означение като серия 34  Наследниците на Чамугите


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #27 on: 29.05.2007, 20:40:49 »
Мисля, че ще тръгнат да запълват 30 и 31 след което 34,35 и тн.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Siemens
« Reply #28 on: 29.05.2007, 22:55:34 »
Те докато запълнят 30 и 31, 32 и 33 няма да ги има вече.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #29 on: 29.05.2007, 23:04:24 »
Quote from: CKD
Те докато запълнят 30 и 31, 32 и 33 няма да ги има вече.
Абсолютно. Но ако бракуват всички 32 и 33 имат ли право да слагат на тяхно място други ?

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Siemens
« Reply #30 on: 29.05.2007, 23:49:32 »
Да.

VESO

  • Guest
Siemens
« Reply #31 on: 31.05.2007, 18:33:11 »
Чудни са ми 2 неща.Когато дойдоха дизеловите мотриси DESIRO,те получиха серия 10-00.При положение,че за диз.мотриси са уредени номера от 10 до 19 съгласно номерирането на Тр.П.С.,в сила от 1-ви януари 1988г.,а са били заети само 18-00 и 19-00,защо получиха номер 10-00,а не примерно някоя друга цифра в указания периметър?
И по какъв начин ще се определи серията на новите ел.мотриси DESIRO,които ги чакаме?За ЕМВ са предвидени серийни номера от 30 до 39,а са запълнени само 32-00 и 33-00.
« Last Edit: 31.05.2007, 18:33:33 by VESO »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #32 on: 31.05.2007, 18:57:05 »
Ами при ДМВ започват да запълват от най-малките серий 10 след което 11,12 и тн.
При ЕМВ мисля пак ще стане така  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Siemens
« Reply #33 on: 02.06.2007, 15:06:19 »
Интересно е че Дезиротата ще са 10х 3-EMU и 15х 4-EMU. Защо и за DMU не взеха още 10х 3-DMU или 4-DMU вместо двувагонни.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline marti999

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #34 on: 27.06.2007, 17:24:34 »
Тия дезиро в началото бяха много бавни сега ас по - добре. преди взимаха София - Кюстендил за три часа и полувина. Издържат на огромно натоварван ещото цял ден не се гасят. Имат климатик и под всяка седалка кошче за боклук. Доколкото знам са с модерна химическа тоалетна и никога не са наравно с височината на перона.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Siemens
« Reply #35 on: 27.06.2007, 18:48:36 »
Quote from: marti999
Тия дезиро в началото бяха много бавни сега ас по - добре. преди взимаха София - Кюстендил за три часа и полувина. Издържат на огромно натоварван ещото цял ден не се гасят. Имат климатик и под всяка седалка кошче за боклук. Доколкото знам са с модерна химическа тоалетна и никога не са наравно с височината на перона.
ти качвал ли си се на тях?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #36 on: 27.06.2007, 19:03:20 »
Quote from: marti999
Тия дезиро в началото бяха много бавни сега ас по - добре. преди взимаха София - Кюстендил за три часа и полувина. Издържат на огромно натоварван ещото цял ден не се гасят. Имат климатик и под всяка седалка кошче за боклук. Доколкото знам са с модерна химическа тоалетна и никога не са наравно с височината на перона.
И преди и сега Дезиро Класик си е с Vmax - 120km/h. Въпроса е в инфраструктурата.А това, че цял ден не се гасят хич не и пречи.Нямат под всяка седалка кошче за боклук   .

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline marti999

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #37 on: 28.06.2007, 10:43:58 »
Quote from: marti999
Тия дезиро в началото бяха много бавни сега ас по - добре. преди взимаха София - Кюстендил за три часа и полувина. Издържат на огромно натоварван ещото цял ден не се гасят. Имат климатик и под всяка седалка кошче за боклук. Доколкото знам са с модерна химическа тоалетна и никога не са наравно с височината на перона.
Поне 16 пъти вече. Често пътувам

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #38 on: 28.06.2007, 12:38:14 »
Добре. Тогава направи снимки на кошчетата под седалките  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Siemens
« Reply #39 on: 28.06.2007, 17:03:17 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Добре. Тогава направи снимки на кошчетата под седалките  
Хммм...   Вие не си ли мятате боклуците също под седалките