Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 76613 times)

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Siemens
« Reply #40 on: 30.06.2007, 14:29:14 »
Ето и снимки на Влакове от Гара Варна
От този последния модел във Варна са 3 броя + 1 който е с напукани стакла  и не се движи
« Last Edit: 30.06.2007, 14:30:22 by Marti »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #41 on: 30.06.2007, 18:50:20 »
Quote from: Marti
Ето и снимки на Влакове от Гара Варна
От този последния модел във Варна са 3 броя + 1 който е с напукани стакла  и не се движи
Локомотива е серия ES64U2 и е само един в България и то скоро си тръгва и той. А Дезирото е серия 10 и има 25 бройки и всичките са на депо Варна.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
Siemens
« Reply #42 on: 30.06.2007, 19:45:51 »
ES64U2 би трябвало да се върне в родината си точно след една седмица, защото тогава се навършва една година от както е тук. Ако не греша е пристигнал в БГ на 8 юли м.г.
****

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Siemens
« Reply #43 on: 30.06.2007, 19:48:44 »
Quote from: rexkos
ES64U2 би трябвало да се върне в родината си точно след една седмица, защото тогава се навършва една година от както е тук. Ако не греша е пристигнал в БГ на 8 юли м.г.
а той що е тук и що не сме го ползвали през времето докато е тук
НЕ на хейтърството!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #44 on: 30.06.2007, 19:54:29 »
Quote from: Repcho
а той що е тук и що не сме го ползвали през времето докато е тук
Тук е за проби. А проби май направиха само депо Подуене.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Siemens
« Reply #45 on: 30.06.2007, 20:07:54 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Тук е за проби. А проби май направиха само депо Подуене.  
Не е ли даден за една година като неустойка за забавяния по договора за 25-те ДМВ  Целия този въпрос вече го обсъждахме, как от Сименс искали да е застрахован, а от БДЖ не искали да плащат въпросната сума и затова стои неизползван...

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #46 on: 30.06.2007, 22:19:03 »
Quote from: difian
Не е ли даден за една година като неустойка за забавяния по договора за 25-те ДМВ  Целия този въпрос вече го обсъждахме, как от Сименс искали да е застрахован, а от БДЖ не искали да плащат въпросната сума и затова стои неизползван...
Незнам за застраховката но от депо Подуене навъртяха близо 600км с него  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #47 on: 01.07.2007, 02:08:06 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Незнам за застраховката но от депо Подуене навъртяха близо 600км с него  


E много, няма що... то щеше да има втори такъв уж май даже  

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #48 on: 02.07.2007, 19:36:06 »
Quote from: etnies
E много, няма що... то щеше да има втори такъв уж май даже  
Слухове...  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #49 on: 02.07.2007, 19:41:52 »
Ами тази мотриса във Варна, катастрофиралата кога най-накрая ще я ремонтират? Ще стане година, а още не могат да сменят едно пукнато стъкло и парче огъната ламарина.
Нали не достигат вагони и мотриси. Ако толкова не могат да я оправят, може ли в този вид да я пускат на линия, според мен не пречи на безопасността на движение, повредите са само козметични. То иначе може така да си седи с години.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Siemens
« Reply #50 on: 04.07.2007, 12:16:02 »
Напукано предно стъкло не е само "козметичен" проблем според мен. Представи си, че стъклото не издържи и се рахвърчи при по-висока скорост...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #51 on: 04.07.2007, 20:55:07 »
Quote from: Muslon
Напукано предно стъкло не е само "козметичен" проблем според мен. Представи си, че стъклото не издържи и се рахвърчи при по-висока скорост...
Съгласен съм, но в случая става въпрос за долното стъкло, което е над фаровете и над ел.таблото. Това на кабината, е над него и си е отделно, то е здраво и не засташава сигурността на движение. Според мен при такава нужда от вагони и мотриси, щом проблемите са козметични не е редно да седи в депото без да се ползва почти чисто нова мотриса, само с пукнато стъкло и смачкано парче ламарина. Ако не застрашава сигурността на движение, нека я пуснат на линия.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Siemens
« Reply #52 on: 12.08.2007, 21:08:58 »
Туйто винаги ли е с четири пантографа

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #53 on: 12.08.2007, 23:03:39 »
Локомотива е тип ES64U4 и е двусистемен, има по два пантографа за всяка система, 2 за 25Kv/50Hz, другата система я забравих каква беше мисля, че беше 3kV нещо си..

Хоп, поправям се, горният ми пост не е абсолютно верен.

Серията 1216 на Австрийските железници е трисистемна, и е базирана на немската 189 серия, мощността му е 6400kW, произведени са 50 броя за Австрия, максималната му скорост е 230km/h и работи на 25kV/15kV/3kV.  
« Last Edit: 03.09.2007, 01:52:45 by etnies »

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #54 on: 02.09.2007, 20:41:29 »
Quote from: difian
Ако някой има снимки на локомотива Таурус, даден ни за една година като компенсация нека ги сподели.Ще ми е любопитно да го видя и с навързани вагони...
Локомотива вече (от днес) обслужва влакове за депо София

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Siemens
« Reply #55 on: 04.09.2007, 23:03:35 »
БДЖ по какъв повод решиха да обзаведат парка си със немския локомотив по дълговременно и официално да се води тяхна собственост  Разнесе се и мълва, че не им е излязло евтино, на фона на възможностите им.Наред с "новите" вагони се постига доста умела манипулация, че компанията в момента е в отлично здравословно състояние.
« Last Edit: 04.09.2007, 23:04:10 by difian »

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #56 on: 05.09.2007, 15:55:47 »
Quote from: difian
БДЖ по какъв повод решиха да обзаведат парка си със немския локомотив по дълговременно и официално да се води тяхна собственост  Разнесе се и мълва, че не им е излязло евтино, на фона на възможностите им.Наред с "новите" вагони се постига доста умела манипулация, че компанията в момента е в отлично здравословно състояние.

E нали е под наем?!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #57 on: 05.09.2007, 16:40:10 »
Доколкото знам аз, локомотива нито е на БДЖ нито е под наем, даден е за проби на БДЖ, което означава, че е даден безвъздмезно за определено време, след което си го прибират и ако БДЖ се реши ще купи такива локомотиви. Днес го видях на гара Волуяк, без проблем изтегли 30 вагона, снимки по-късно.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Siemens
« Reply #58 on: 05.09.2007, 17:02:20 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Доколкото знам аз, локомотива нито е на БДЖ нито е под наем, даден е за проби на БДЖ, което означава, че е даден безвъздмезно за определено време, след което си го прибират и ако БДЖ се реши ще купи такива локомотиви. Днес го видях на гара Волуяк, без проблем изтегли 30 вагона, снимки по-късно.  


Заради закъснението при доставката на Дезиро-тата всъщност го дадоха за 1 година да го ползваме - коригирам се. Даже имаше слух, че този могат да ни го оставят за 5 години, а не само за една.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Siemens
« Reply #59 on: 05.09.2007, 18:16:48 »
Значи пак повтарям, че този е тук за проби, а имаше слухове, че този ще си го вземат, а ще ни дадът друг за 5 години, но само слухове.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!