Author Topic: Железопътни инциденти  (Read 183128 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1920 on: 17.12.2016, 18:52:00 »
Това с "опасните" цистерни са пълни глупости... по същият повод трябва да затворим всички бензиностанции и да се забрани на всички камиони с цистерни да преминават през градовете.. а също така и тотална забрана за автомобилите с газови уредби.. да не говорим за метановите автобуси.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1921 on: 17.12.2016, 19:37:45 »
За съжаление тенденциозността и глупостта тези дни са на толкова голямо ниво, че всичко се подвежда под общ знаменател, удобен за мнозинството. Уви, четенето на книги и мисленето отдавна отстъпиха място на Уикенд, Венета и задниците на няколко плеймейтки...
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3453
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1922 on: 17.12.2016, 21:28:34 »
Вие изчетохте ли цялата статия?
Да, даже повече от веднъж, и за малко да се хвана. У мен обаче възниква един въпрос, а именно от коя дата са снимките от дроновете? Разглеждайки детайлно тези кадри стигам до извода, че оцелелите вагони (след 14- ти по думите на един от съфорумниците )са в югоизточна посока (ориентирам се по слънчевото греене) - т.е. входните стрелки при навлизане в гарата по посока Варна - Русе. И виждам там наличието на локомотив, които е готов да изтегли останалата читава част от композицията на безопасно разстояние от мястото на инцидента. Което е похвално за железопътната компания (която и да е тя) за адекватната и навременна реакция.

Ако влака се е движил в посока от Русе за Варна/Бургас би дерайлирал в другата част (входната стрелка от Русе) на гарата. Другият вариант е дерайлиране при тръгване в посока югоизток на изходните стрелки. Което не съответства на до тук представените факти.

Версиите за саботаж винаги съществуват, но са толкова трудно доказуеми.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1923 on: 17.12.2016, 21:31:13 »
Вообще не може да се говори за движение в посока Каспичан.. повече от абсурдно е! Влаковете вървят под определени номера и в определени посоки - като с тяхното движение са запознати десетки хора.. твърдението, че може влака да е пътувал на обратно е плод само на журналистически измислици от разни олигофрени. Локомотива е серия 07 на БДЖ ТП и е изпратен да помага за разчистването на цистерните - мисля на следващият ден.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1924 on: 18.12.2016, 13:33:23 »
В България, когато стане инцидент, какъвто и да било той, не Сте ли забелязали, че всякакви "експерти" и "специалисти" се изреждат по телевизията и радиата, да обясняват кое, как било.
Медиите не ги интересува, дали те бълват глупости или не, за медията е важен рейтинга, колко зомбирани баби и дядовци гледат техния бълвоч. Колкото по-жълто и не вярно, толкова по-добре.
А да си го кажем, народа на България в по-голямата си част, не е особенно интелигентен да преценява истината от не истината.
И стигаме до това, как влака се е движел от Русе за Бургас, как локомотивите са биле на опашка и ще карат влака от гара А до гара Б така, на чело няма нищо, само вагони. Вагоните пък са пълни с гаргамели, които всеки момент ще искочат на Каспичан да ги снимат родните фотографи.

Забележете в една верига хранителни магазини, когато има промоция на портокали или банани, как едно 99 % от посетителите ще се избият в буквалния смисъл на думата да награбят една кофа със зелени плодове.

И Вие очаквате адекватна преценка от тези хора за един инцидент, който не е кой знае колко сложен за разбиране, дори и от хора, които не се занимават с жп транспорт?
« Last Edit: 18.12.2016, 16:00:03 by It_s_Real »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4788
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1925 on: 19.12.2016, 17:06:24 »
В България има много хора, които не са постигнали нищо в живота си и ако измислят някаква глупост, защитят я с нагласени доказателства, често извадени от контекста и някой им повярва, решават че са гениални и още по-лошо - идва им и самочувствието. От друга страна има още повече хора, които жиевят толкова монотонно, че единственото им разнообразие е да гледат драматичен турски филм, някое реалити или да цъкат гледайки новините. Ако успее и да се скара с някой на улицата или да му изнесе "поучителна" лекция, деня е бил ползотворен. Такъв човек е много по-склонен да повярва на някоя конспирация, колкото и абсурдна да е, вместо на човек, учил и работил това дълги години.
Тази комбинация движи медиите, поддържа масите заблудени и неинформирани и общо взето създава едни послушни търтеи, а никой от тези, които има валстта да промени нещо от това няма полза да го направи. Ако пък се появи някой с желание, веднага бива стъпкван или асимилиран.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6749
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1926 on: 19.12.2016, 19:02:07 »
В България има много хора, които не са постигнали нищо в живота си и ако измислят някаква глупост, защитят я с нагласени доказателства, често извадени от контекста и някой им повярва, решават че са гениални и още по-лошо - идва им и самочувствието.

Това на 99% ми прилича на визитката на един бивш съфорумец, който продължава да изсипва словесната си диария в другия форум.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1181
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1927 on: 19.12.2016, 19:44:09 »
Quote
Където глупостта е образец, там разумът е безумие. - Гьоте

Не обвинявайте хората, че вече не умеят да мислят самостоятелно. Това е резултат от целенасочено водена 27 години политика. Просто последните няколко години резултатите от тази политика станаха видими!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1928 on: 19.12.2016, 23:26:50 »
В България има много хора, които не са постигнали нищо в живота си и ако измислят някаква глупост, защитят я с нагласени доказателства,

Точно така! това са най-вече хора без работа, които по цял ден си седят вкъщи изолирани без да правят нищо. Това убива психиката на човека и започва да прави всякакви глупости. Нормалните работещи хора, които всеки ден са на работа сред хора и заети със задачите си имат съвсем различно мислене.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1929 on: 20.12.2016, 11:39:20 »
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1631122

Кука на теглич пробила цистерна в Хитрино след дерайлирането на вагоните
20 декември 2016 10:07 / обновена в 11:11 | Автор: Вили Янкова | Редактор: Eлена Банкова 

Днес в 14.00 ч. жителите на Хитрино ще могат да се върнат в селото. С изтеглянето на последната цистерна операцията по овладяването на инцидента приключва.

Към момента като причина за тежкия инцидент се посочва единствено превишената скорост на движение на товарния влак. Това стана ясно от думите на министъра на транспорта в оставка Ивайло Московски по време на извънредна комисия за изясняване на обстоятелствата около инцидента.

Днес операцията в Хитрино приключва с изтеглянето на последната най-опасна цистерна, която до преди два дни все още е изпускала газ. Жителите на Хитрино ще могат да влязат в селото и да се върнат в домовете си, увери министърът на вътрешните работи в оставка Румяна Бъчварова. Тя обаче уточни, че няма как това да стане едновременно и ще се спазва вече изготвен график, като първи по домовете си ще се върнат хората от горната част на селото, която не е засегната от взривовете. Бъчварова допълни, че влизането няма да става свободно. Във всяка къща ще влиза собственикът й заедно с екип, който ще прави измерване за наличие на газ.

Над 50 къщи са с материални щети. Масово взривът е бил отвътре навън във всички къщи. Причината е статичното електричество. 770 човека от МВР и над 200 единици техника са се включили във възстановителните работи.

Относно инцидента основната версия, по която се работи, остава превишената скорост на композицията. Министърът на транспорта в оставка Ивайло Московски коментира, че по данните от скоростомерните ленти на локомотивите е ясно, че влакът е навлязъл в отклонението с почти 80 км/ч при допустими 40 км/ч. Екстремно спиране на влака не е имало, както и не е установено понижаване на налягането във въздухопровода, поясни Московски и допълни, че до момента няма данни, че нещо по железния път е създало предпоставка или е причина за инцидента.

Транспортният министър обясни, че влакът е тръгнал в 0.10 ч. от гара Дружба, до Нефтохим, така както е бил заявен. Имало е 26 вагона с общо тегло над 1000 тона. Влакът е потеглил със закъснение от 13 минути. На гарата в Карнобат е имало смяна на локомотиви. Така е станало и на гарата в Синдел.

При дерайлирането на вагоните едната цистерна е била пробита от теглича на друга цистерна, което е довело до голямото изтичане на газ. Малко над две минути газът се е разпространявал, след което се е експлодирал, последвали са и вторични взривове.

На съвместното заседание на вътрешната и транспортната комисия в парламента днес стана ясно още, че е необходим поне месец, за да бъде възстановена напълно жп линията, минаваща през селото. До два дни ще бъде възстановено движението по единия коловоз и ще се позволява движение със скорост от 20 км/ч.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2233
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 282
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3453
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1932 on: 19.01.2017, 15:21:30 »
Откъдето става ясна и причината (единствена) за проишествието - във видеото ясно се вижда, че влакът се движи с доста несъобразена скорост.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1933 on: 19.01.2017, 16:10:02 »
Откъдето става ясна и причината (единствена) за проишествието - във видеото ясно се вижда, че влакът се движи с доста несъобразена скорост.
Превишената скорост никой не я отрича, даже има обективни доказателства за нея (анализът на видеозаписа може да е допълнително такова). Въпросът е - единствената причина ли е?
Нека хората от бранша предположат, доказуемо ли е неотваряне на стрелката, като се има предвид, че няколко десетки колооси са минали в правилната посока до дерайлирането. Анонсираните мнения на експерти, поканени от Булмаркет, но неприсъствали на огледа на място в момента на катастрофата, не изглеждат убедителни.
« Last Edit: 19.01.2017, 16:14:07 by blagun »

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2527
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1934 on: 19.01.2017, 17:02:00 »
Факторите около случката са много, но скоростта е безспорно единствена пряка причина. Останалите събития са изцяло следствие от високата скорост.
Не няколко, а всички вагони с всички колооси са поели в една и съща посока. Дерайлирането е след стрелката, където железният път се е изкривил, след като самата стрелка се е отместила, неиздържала на страничното натоварване.

Евентуално незаключване на стрелката не може да е нито причина, нито предпоставка за настъпилите събития.
Независимото разследване и неговите резултати по всяка вероятност са опит за изсмукване от пръстите на разни странични нередности с цел споделяне на вината между превозвач и инфраструктура с оглед разходите по възстановяване на щетите.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1935 on: 24.01.2017, 20:00:27 »
Не е инцидент, но да се види в какви условия горе-долу вървят влаковете.
https://youtu.be/qDH6qe3Byi8

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1405
    • View Profile
    • Email
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1937 on: 02.04.2017, 19:01:54 »
Току що 3623 е имал някакво стълкновение с кола на прелез около Сливен. Влакът е момента е спрял. Моята приятелка е във влака в първия вагон. Каза, че нищо не е усетила, просто влакът е спрял. Чула е, че имало една кола на "салата".

Влакът вече е продължил по маршрута си. Някакъв се е забил с колата си назад във влака и е умрял в последствие. Не знам как карат, като не мога да видят цял влак.
« Last Edit: 02.04.2017, 20:52:58 by qwerty95 »

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1405
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1938 on: 25.06.2017, 19:45:38 »
Влакови машинисти обгоряха в Горна Оряховица:  http://dnes.dir.bg/news/pozhar-tovaren-vlak-gorna-oryahovitza-25963893?nt=4
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6749
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1939 on: 11.09.2017, 17:22:28 »
Влакът Бургас-София се повреди в тунел, 200 души чакат 2 ч.

Quote from: dir.bg
200 пътници в бързия влак от Бургас за София са престояли близо два часа в най-дългия тунел в България - Козница, заради повреда на локомотива.
Около 13.50 ч., докато композицията е преминавала през тунела, който е с дължина 5812 метра, машинистите са регистрирали техническата повреда и са спрели влака, съобщиха от БДЖ.

От близката гара Стряма е бил изпратен нов локомотив, но 200-те пътници във влака са престояли от 13.50 ч. до 16 часа във вагоните, блокирани в тунела. От съображения за сигурност хората не са изведени от композицията, уточниха от националния жп превозвач. В тунел Козница има само един коловоз.

След като е пристигнал новият локомотив, повредената машина е изтеглена от тунела, а влакът е продължил по маршрута си.