Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 136491 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #40 on: 12.02.2008, 15:54:00 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Олег Петров ?  
е Петков имат предвид журналята, пред грешките, които попринцип правят това изобщо не трябва да прави впечатление
НЕ на хейтърството!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #41 on: 13.02.2008, 13:09:53 »
Редно е Кремиковци вече да фалира! И да се свършва с агонията му... Амин
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #42 on: 14.02.2008, 14:58:54 »
Quote from: LG_
Редно е Кремиковци вече да фалира! И да се свършва с агонията му... Амин
За съжаление, нашите държавни фирми не винаги се мениджират икономически, а предимно политически. Ще ги натиснат БДЖ, ще возят пак на вересия кремиковски товари. Даже ще се радват, че им се уплътняват вагоните, нищо че не идват постъпления.
За хубаво или лошо, даже един Газпром има безцеремонно поведение към длъжниците си, макар и не само по икономически признак.

Колкото до Кремиковци, ако моята фирма има задължения, многократно надхвърлящи активите и, ще ме фалират за нула време. Но Кремиковци ще го прехвърлят от човек на човек, докато хууубаво го опоскат. Просто историята с Балкан се повтаря и индиецът си е в пълното юридическо право приходите от продадените кремиковски продукти да ги изнася навън. Разчетът му беше именно, че държавата България няма да го фалира и да му докара синдик преди източващите операции. Отвратителното е, че наш политик му постла килимчето. Пък и синдикалните лидери си грухтяха доволно, докато течаха заплатите, така че да не плачат, че остават без работа. И бездруго София има нужда от свободна неквалифицирана работна ръка.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #43 on: 14.02.2008, 15:03:55 »
е щом оня ден видях един негър да копае канал за тръба значи верно има нужда от свободна ръка.  
НЕ на хейтърството!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #44 on: 14.02.2008, 17:04:58 »
Работниците от Kремиковци няма да останат безработни в София, спокойно за това.
А относно липсата на работна ръка - това тепърва ще започва да се усеща у нас...
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #45 on: 14.02.2008, 19:38:49 »
Quote from: LG_
А относно липсата на работна ръка - това тепърва ще започва да се усеща у нас...
Което ще е изключително и само резултат на недалновидна държавна политика, като за съжаление не виждам шанс това скоро да се поправи. Не знам как е в БДЖ, но в доста отрасли липсата на добре обучени кадри ще забави доста развитието ни. Още един показател, по който румънците доста ни изпреварват!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #46 on: 14.02.2008, 21:43:06 »
Quote from: Repcho
е щом оня ден видях един негър да копае канал за тръба значи верно има нужда от свободна ръка.  
Да, имаше някакви негри, дето копаеха някакъв канал при детелината на Малинов и Цариградско. На гара Пионер също има чернокожи, чисти африканци са си.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #47 on: 25.02.2008, 01:29:26 »
Quote
Железопътни гиганти от Европа вече точат зъби за БДЖ, научи "Стандарт". Германските железници "Дойче Бан" и австрийските железници ОББ са декларирали своя интерес за придобиване на част от БДЖ. Според източници на "Стандарт", ОББ и "Дойче Бан" имат апетит основно към покупка на товарните превози на родните железници. Те бяха отделени от пътническата услуга в края на 2007 г. Основните цели на преструктурирането в БДЖ са спиране на кръстосаното субсидиране на пътническите превози от печалбата на товарния транспорт и по-голяма яснота на сметките - от какво и колко печели БДЖ.
 И двата европейски железопътни гиганта са добре познати сред жп средите у нас. Националната компания "Железопътна инфраструктура" подписа през миналата година Меморандум за сътрудничество с австрийските железници. БДЖ пък разчита на съветите на "Дойче Бан" как да изплува от кризата и да се превърне в печеливша компания още от 2006 г., когато беше подписано Споразумение за сътрудничество.
 Интересът към товарните превози на БДЖ никак не е случаен, коментират експерти. Причината е, че от 2010 г. пазарът на жп услуги у нас ще бъде либерализиран. Така ще отпадне монополът на БДЖ върху българските релси. И всеки европейски железопътен играч, който поиска и отговаря на евронормите, ще може да превозва и по нашите линии, обясниха експерти. А "Дойче Бан" и ОББ вече са получили сертификатите си за техническа безопасност, което от 2010 г. ги превръща в основни конкуренти на родното БДЖ в международно отношение. Така европейските превозвачи ще могат да открият редовна жп линия от София по произволен европейски маршрут или да транспортира товари. А от 2012 г. чуждите влакове ще могат да возят пътници и товари и по всички линии и гари на България.
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #48 on: 25.02.2008, 01:52:09 »
Хубаво е, че ще има конкуренция. Току-виж се вдигнало и качеството на услугите
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #49 on: 25.02.2008, 20:27:53 »
В момента БДЖ е 100% монополист при пътническите превози и държи около 95% от товарните. Останалите 5% са на 2 частни компании. Проблема е, че трябва да накараме по някакъв начин ако някой ще стъпва на ЖП пазарите да участва паралелно и в пътническите, и в товарните превози, а не само от сладкия пай да взима.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #50 on: 26.02.2008, 11:39:22 »
Това хубаво. Но чуждите влакове в БГ все пак ще се обслужват от наши локомотиви
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #51 on: 26.02.2008, 13:59:56 »
Нали затова БДЖ стана холдинг с три дружества, едното от които е за тяговият състав
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline iee

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #52 on: 03.06.2008, 21:28:01 »
Отварям нова тема, защото ми се струва,че именно ПРОСТОТИЯТА напоследък движи всичко.

Една от най-големите на които съм присъствал:


това е от дарикнюз:

Министър Мутафчиев идва в Благоевград
 Министърът на транспорта Петър Мутафчиев пристига в Благоевград.
В програмата е предвидена среща на министъра с кмета на Благоевград Костадин Паскалев, която започва в 10.30 часа. На нея ще бъдат обсъдени проекти свързани с реализацията на инфраструктурата пред жп гарата в Благоевград и изграждането на подлез или надлез към квартал "Грамада".
В 10.50 часа Мутафчиев ще се срещне с представителите на медиите, а в 11.15 заедно с журналисти ще отпътува с влак към Ген. Тодоров.
По пътя ще бъде направено и мултимедийно представяна на проект, който реализира транспортното министерство


това от фокус:

С 40 минути се съкращава времето за пътуване по жп линията София – Солун

.С 40 минути се съкращава времето за пътуване по жп линията София – Солун. С 20 минути по-кратко ще бъде пък времето за проверка по граничния пункт. Това са част от ползите от реализацията на проекта за модернизация на осигурителната и телекомуникационната техника на жп линията Благоевград – Кулата. Това стана ясно по време на презентация на проекта на гарата в Благоевград, предаде репортер на Агенция „Фокус”.


И така, пътувам си аз с БВ5620 който пристига в София по разписание в 9:02 - но никога не пристига в толкова. Днес вися половин час на Горна баня и познайте защо?! Господин министъра пътувал със забележете "СПЕЦИАЛЕН ВЛАК" или поне така се изрази някакъв от БДЖ.  Първо реших че е шега, но .... та висим си, аз и още 300, 400 човека + 1 леля с червена шапка и зелено-червена палка /не ви знам терминологията, сори/ на всички ни е "весело" щото си закъсняваме за работа, пък и си пушим кротко м/у коловозите, само на леля и е парадно, стои си женицата и си чака ... чака ВЛАКА, ама не "влака"  а ВЛАКА  с голямо В и с ГОЛЕМИЯ човек вътре.  Стоят си хорицата, псуват министъра, псуват държавата, псуват лелята с палката, абе псуват си ...И тъкмо допушвайки 3-тата цигарка си мисля колко ли може да понесе човек и да не му пука и става нещо странно. ВЛИЗА значи ВЛАКА  в гарата, ама ВЛИЗА!леля съвсем се изпъва в цялата си парадност и ..... представете си излиза 1 женица на линията и казва: Е ТОЯ ВЛАК НЯМА ДА МИНЕ!!!! Лелята с палката вика, хората си псуват влака си лети към женицата .... абе мила родна картинка  Тук в леля изведнъж явно заговори човешкото и тя преглътна гордостта, заряза жената на коловоза и хукна срещу влака махайки палката в кръг. Е ... спря ... СПЕЦИАЛНИЯ ВЛАК  , новичко ел. дезиро с познайте - 4 пътници в него!!! Машинист + Машинист + Баровеца + какичка с апарат, всичките отпред.  Значи чакаме си ние няколко стотин човека, само от нашия влак, да мине ГОЛЕМИЯ човек със СПЕЦИАЛНИЯ СИ ВЛАК, специален защото е само за НЕГО и защото всички от Перник до София чакат него. Е познайте какво стана  ГОЛЕМИЯ баровец отнесе цяллата "радост" на народа, гледайки с изумен влажен поглед и това което успя да каже е: "....ама какъв е проблема..." и " .... аз не съм запознат , аз ....".
 Е в крайна сметка ние си закъсняхме за работа, а човека явно е съкратил пътуването по това направление с 40 минути. Поне така са писали журналята. Сега чак си отговарям на въпроса защо някакъв безумец се беше изцепил преди половин година че Перник  - София щяло да се взима за 33мин. Еми сигурно и него са качили на СПЕЦИАЛЕН ВЛАК и човека е стигнал за толкова.
 Аз имам предложение - господа министри, возете си се на лъскавите лимузини, не ползвайте обществения транспорт, той е за нас по-обикновенничките хора и когато вие не го ползвате закъсняваме по-малко.


Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #53 on: 03.06.2008, 23:13:03 »
Айде по-спокойно! Когато спират движението в София за да мине чуждестранна делегация никой не вика и не пищи. Пък понякога предварително измиват улиците. Тогава дори всички се радват.
Сега е задържан влак за 30 мин, което в условията на БГ е нищо. Не вярвам да си бързал за важна конференция, или международно събиране. Не умаловажавам работата ти, но те моля да се отнасяш с уважение към министъра на транспорта, какъвто и който да е той!
Вярвам, че скоро пътуването ти до където тръгваш всеки ден ще се съкрати, може би именно заради това еднократно забавяне!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2734
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #54 on: 04.06.2008, 00:24:42 »
Може да са замеряли министъра с камъни на факултето.   Бъзик, де, сигурно там е имало охрана като че ще минава Джордж Буш. Иначе 30 мин закъснение си е направо навреме за БДЖ, свиквайте.

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #55 on: 04.06.2008, 10:16:19 »
Човекът е прав да е бесен. Откъде-накъде 300 души ще чакат влак, който по принцип го няма в разписанията и обърква цялото движение, щото господин министъра не може да се придвижи като нормалните хора? Цялата ни държава е такава, олигофрени.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4788
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #56 on: 04.06.2008, 12:43:42 »
Наистина е глупаво. Защо нито са съобразили влака за министъра с разписанието на другите влакове, нито са пуснали този до Захарна фабрика, където е нямало да има изчакване? И защо този 1 човек да не почака тези 300 да минат, ами те го чакат него? И защо с празен влак ще ходи до Благоевград. Само сметнете колко по-скъпо е от пътуването с кола.
А за чужденстранните делегации - напротив, всички викат и пищят и са недволни, че затварят София.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12896
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #57 on: 04.06.2008, 16:46:44 »
Quote from: iee
С 40 минути се съкращава времето за пътуване по жп линията София – Солун
Още по-смешен е поводът за това "скромно" тържество - времето за пътуване до Солун щяло да се съкрати с 40 минути. В момента е 7 часа и 40 минути, ще стане кръгло 7 часа! Ами то 350 км за 7 часа може да е било повод за тържество през Балканската война, но в 21-ви век в ЕС?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #58 on: 04.06.2008, 16:50:27 »
А с рейс за колко се пътува???? Айде да не казвам, не стига че е неудобно, ами и по-скъпо! Влакът е №1!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4788
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #59 on: 04.06.2008, 18:38:35 »
Quote from: blagun
Още по-смешен е поводът за това "скромно" тържество - времето за пътуване до Солун щяло да се съкрати с 40 минути. В момента е 7 часа и 40 минути, ще стане кръгло 7 часа! Ами то 350 км за 7 часа може да е било повод за тържество през Балканската война, но в 21-ви век в ЕС?
В момента пътуването е 6 часа, ако се съкрати с 40 мин - 5:20 - мисля че това е добро постижение. Във Франция и Германия може да не е, но в България е.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София