Author Topic: Въпроси & Отговори  (Read 160315 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #40 on: 28.08.2007, 14:25:21 »
Или субективно или с пътеизмерителна лаборатория.

Quote from: LG_
Тоест да разбирам че таблицата е с не проектни а с реални скорости
Да - това са действащите в момента максимални участъкови скорости.

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #41 on: 28.08.2007, 14:51:19 »
Много, много благодаря за изчерпателната информация на всички  

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #42 on: 29.08.2007, 20:11:34 »
Явно БДЖ вече са се стегнали и максималната скорост вече не е 80-90 км/ч.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11251
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #43 on: 29.08.2007, 21:50:57 »
А знаете, ли че с локомотив 46-та серия, от тези румънските между Пазарджик и Стамболийски е постигната скорост от 190 км/ч. Интересно, как е издържала контактната мрежа.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #44 on: 29.08.2007, 23:38:54 »
Това е било единичен случай и за целта на пробата са предприети специални превантивни мерки както по отношение на железния път така и по отношение на КМ.
Преди години, когато БДЖ имаше нормални пътища с редовни влакове с 43Р серия са развивани скорости от порядъка 140-150 км/ч. естествено без това да се разгласява много.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #45 on: 30.08.2007, 00:25:27 »
А вярно ли е,че новите влакове дизеловите,със Българското знаме,не можели да се движат с повече от 90км/ч    

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #46 on: 30.08.2007, 00:29:25 »
Мен винаги ме е вълнувало защо релсите имат такъв профил, а не правоъгълен например  

п.п. мненията ще се преместят в темата Въпроси и отговори, че се дублират.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #47 on: 30.08.2007, 00:32:43 »
Quote from: etnies
Мен винаги ме е вълнувало защо релсите имат такъв профил, а не правоъгълен например  

п.п. мненията ще се преместят в темата Въпроси и отговори, че се дублират.

Вече има и такиви правоъгълни,на магнитния влак "Маглеев",във Германия

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5171
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #48 on: 30.08.2007, 00:46:46 »
Quote from: lud_pi4
Вече има и такиви правоъгълни,на магнитния влак "Маглеев",във Германия
Не мисля, че той имаше точно такъм профил впредвид. Според мен Маглев няма релси  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5171
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #49 on: 30.08.2007, 00:54:14 »
Quote from: lud_pi4
А вярно ли е,че новите влакове дизеловите,със Българското знаме,не можели да се движат с повече от 90км/ч    
120.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6409
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #50 on: 30.08.2007, 00:55:27 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Не мисля, че той имаше точно такъм профил впредвид. Според мен Маглев няма релси  :лаугх:

Ами прав си неговотo са магнити по точно,но са с такъв профил

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #51 on: 30.08.2007, 01:13:19 »
Quote from: lud_pi4
Ами прав си неговотo са магнити по точно,но са с такъв профил
Toва там няма нищо общо с релси.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #52 on: 06.09.2007, 22:10:10 »


Ако някой ме светне това какво е ще съм благодарен. Намира се на коловоза при Гара Искър, който прави връзка с другия по средата на Искърско шосе (от Трамвайната мрежа)


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #53 on: 07.09.2007, 11:27:17 »
Ами специалистите да кажат точното наименование, но според мен това е "устройство" за дерайлиране на влака ( http://en.wikipedia.org/wiki/Derail_%28railroad%29 )

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #54 on: 07.09.2007, 12:46:37 »
И аз имах такова предположение. Ето, че се потвърди.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #55 on: 07.09.2007, 19:48:31 »
Вагоноизхвъргачка. Служи за охрана на маршрут или коловоз.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #56 on: 08.09.2007, 12:25:15 »
Къде в България има широкорелсови коловози? В сайта на НКЖИ пише, че има 29 броя.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #57 on: 08.09.2007, 14:40:09 »
Моля някой да ми отговори вярно ли е, че в чужбина разстоянието между траверсите е по-малко от това у нас и това водело до по-стабилни трасета? Мерси предварително.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #58 on: 08.09.2007, 14:52:53 »
Какво значи широкорелсови коловози?
Стабилността на трасетата зависи от много работи. Гъстотата на траверсите е едно от тях. Тя се определя на база профила на пътя - права или крива, ако е крива с какъв радиус е, какви са релсите, какви са траверсите, скрепителните елементи и т. н. Всички тези неща са нормативно определени и при ново строителство или подновяване се спазват.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #59 on: 08.09.2007, 16:11:23 »
Quote from: CKD
Какво значи широкорелсови коловози?
Стабилността на трасетата зависи от много работи. Гъстотата на траверсите е едно от тях. Тя се определя на база профила на пътя - права или крива, ако е крива с какъв радиус е, какви са релсите, какви са траверсите, скрепителните елементи и т. н. Всички тези неща са нормативно определени и при ново строителство или подновяване се спазват.


Междурелсие, по голямо от 1435