Author Topic: Градският транспорт в ОНД  (Read 94643 times)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3987
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #680 on: 08.04.2017, 18:50:01 »
Имайки предвид финансовия колапс на страната като цяло, местните трябва да са доволни, че изобщо се движта трамваите........ :(

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6792
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #681 on: 09.04.2017, 20:25:19 »
То напрактика градска инфраструктура няма.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3961
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #682 on: 10.04.2017, 09:20:24 »
С такива подготвени управляващи като Порошенко, Луценко, Кучма и т.н. достойни ученици и последователи на великия Елцин, удостоени с престижното звание "Горький пропойца" за професионализма си би трябвало да са по-добре от нас. :rolleyes:

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2185
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #683 on: 03.05.2017, 22:20:53 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WIOkwyERMpI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WIOkwyERMpI</a>
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #684 on: 11.05.2017, 16:15:42 »
Нашия ЛиАЗ, ще го бъде:
...
Вече изглежда добре:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #685 on: 11.05.2017, 23:52:16 »
Мда...ако в Перник бяха умни сега можеше да се возят на такива чисто нови съчленени нископодови тролеи, произведени у нас, вместо на автобуси втора употреб
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #686 on: 12.05.2017, 19:59:04 »
Можеше но нещо се развали сделката с АРЗ-то и руснаците. Така и не докараха повече автобуси за преработка, а имаше идея да произведат около 100 - 200 бройки. И ако не друго, то поне щяха да са нископодови и на по-ниски цени и може би нямаше да закрият електротранспорта в доста от градовете.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4782
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #687 on: 18.05.2017, 00:17:15 »
Когато искаш да си имаш Шкода 14 Tr, но парите ти стигат само за тенекии за ЗиУ...
Житомир:



храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3680
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #688 on: 18.05.2017, 02:36:17 »
Вложените пари щяха да са достатъчни за закупуване на 14Тр втора ръка. Салонът изглежда много прилично, но за съжаление цялата модернизация е чисто козметична, тролеят все още си е с РКСУ. Също така тази нископодова секция не ми вдъхва доверие, и без това там е слабото място в конструкцията на ЗиУтата.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #689 on: 18.05.2017, 11:28:29 »
Мда, за пред пътниците изглежда модерно и свежо, поне хората правят нещо за разлика от спрените ни проекти и прототипи за тролеи с Чавдар, после с Кобра, Ден Оудстен, Лиаз и др.
« Last Edit: 19.05.2017, 00:14:20 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3961
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #690 on: 18.05.2017, 12:08:28 »
Дори не са изнесли пусково-спирачните съпротивления на покрива за да повишат електро- и протипожарната безопасност. Все пак трябваше да сложат транзисторно управление за икономия на енергия, по-лесна поддръжка и плавно тръгване и спиране. :rolleyes:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #691 on: 18.05.2017, 12:51:10 »
Няма пари, ако имаше щяха и нови тролейбуси да си купят.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3961
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #692 on: 18.05.2017, 15:26:27 »
Изнасяне на съпротивленията на покрива надали е скъпо - достатъчно е да се подсили покривната конструкция и да се прокарат малко кабели.  :rolleyes: Това би повишило сериозно комфорта и електробезопасността. :rolleyes:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4337
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #693 on: 18.05.2017, 22:25:06 »
А контакторите, освен че трещят като картечни откоси, редовно трябва да бъдат смазвани и почиствани от нагар  :help:
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #694 on: 19.05.2017, 00:17:35 »
Изнасяне на съпротивленията на покрива надали е скъпо - достатъчно е да се подсили покривната конструкция и да се прокарат малко кабели.  :rolleyes: Това би повишило сериозно комфорта и електробезопасността. :rolleyes:

Е нали трябва да се отоплява, като са съпротивленията под пода може да се отдава топлина на радиаторите в салона. Какво толкова го плюете това контакторно управление, ако е направено както трябва няма проблеми, ето че даже в Швейцария ползват ПС с контактори. Всяко нещо както си има недостатъци, така си има и предимства.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3961
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #695 on: 19.05.2017, 09:18:37 »
Проблемът е, че съпротивленията под пода неизбежно прегряват а и създават риск от токови удари. Нужно е отделно галванично разделено отопление. Контакторното управление няма никакви предимства - поддръжката е трудоемка и скъпа, нужно е постоянно чистене, смазване, регулиране и т.н. а и се хаби много енергия. Добре направена електронна система работи години само с периодично почистване от прах и евентуана профилактика на вентилатори или течно охлаждане. :rolleyes:

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1521
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #696 on: 23.05.2017, 18:20:52 »
Нашия ЛиАЗ, ще го бъде:
...
Вече изглежда добре:

Дайте да си го откупим  :laugh:
https://autoline.bg/-/prodazhba/novi/troleybusi/galaz-62151--17042514165500863500

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6792
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #697 on: 23.05.2017, 23:45:32 »
Тия са болни... Кой ще се бръкне с толкова пари за тоя курник?!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3680
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #698 on: 24.05.2017, 01:46:28 »
Е как, чисто нов е! Пише, че е произведен 2017. :D

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #699 on: 24.05.2017, 02:11:02 »
Колко да е нов на 10 години. Много пари са това, но производството на тролея е трудоемко и отиват много благородни метали, километри кабели, доста кила мед. Въпреки това и че е сравнително нов съчленен нископодов тролей ми се струва че много пари искат. И да свалят цената и да го купим ще е капка в морето, един нов тролей.

Интересно защо са го купили от Перник или Дупница(не знам кой е бил последния собственик) и сега пак го продават. Той няма и много навъртяни километри, май е ползван само в Перник 2-3 години и никъде другаде. Не помня дали не го тестваха и в други градове у нас.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР