Author Topic: T8К-503 (503-511)  (Read 76491 times)

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 763
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #440 on: 20.08.2017, 13:33:15 »
Поне свих тръбата отстрани до седалките,да не падне пак някой. :crazy:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7229
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #441 on: 20.08.2017, 15:29:00 »
То това хич не е за смях! После защо хората искали да се бракуват всички български дараци...

Доста наивно изказване. Ми ако купим Алстом  и му падне дръжка поради немарлива поддръжка пак ще го бракуваме ?    :help:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #442 on: 20.08.2017, 19:06:13 »
Така е, поддръжката ни е супер, но това е още един пирон в ковчега на тези трамваи. Не е нормално човек да се хване за дръжката и да се пребие. И нека да купим Алстом, там дори и да паднеш, ще паднеш от ниско, а не от високия трамвай.

Или да се поддържат тези мотриси или да се бракуват. Всяко останало положение е опасно за пътниците и за ватманите.

Offline Lepos_Grim

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 85
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #443 on: 12.09.2017, 14:47:27 »
Изненада по линия 6:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #444 on: 12.09.2017, 14:51:55 »
Пенделите са изведени по 6 от самото начало на летните разписания, когато транспортната задача беше намалена значително и всички краставици без 670 и 671 вече бяха на линия и бяха достатъчни, за да се спрягат нарядите за 8 само с тях. Не е изненада.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #445 on: 16.01.2018, 18:32:41 »
Задавам ви тема за нова безмислена дискусия,  503 отива в завода. :fan:

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 771
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #446 on: 16.01.2018, 18:43:31 »
Прекрасна новина!
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #447 on: 16.01.2018, 21:05:44 »
Колко хубаво би било ако го върнат в оригиналният му вид.... ама мечти.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13329
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #448 on: 16.01.2018, 21:39:40 »
Колко хубаво би било да му сложат 1435 талиги, за да помага на гаснещите Дювази по стратегическата ТМ23  :D

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #449 on: 16.01.2018, 21:41:17 »
Черен хумор.  :D
Но ако му сложат нископодова средна секция малко от малко може да бъде нещо като трамвай.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2866
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #450 on: 16.01.2018, 21:42:02 »
Наистина щеше да е готино да се приведе в оригинален вид - така и така не се ползват по предназначение тези трамваи, поне някаква стойност биха имали по този начин потрошените пари за ремонт.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #451 on: 16.01.2018, 21:47:51 »
Черен хумор.  :D
Но ако му сложат нископодова средна секция малко от малко може да бъде нещо като трамвай.
Хич не е черен хумора. Ти си малък и не помниш, но 503 беше най-добрият български трамвай - перфектен салон и хубав външен вид.. дебели меки седалки, затъмнени прозорци, сравнително добре отоплен и хубав дизайн на вагона и ливреята му.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11806
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #452 on: 16.01.2018, 21:51:00 »
Мда, седалките бяха като в туристически автобус, много удобни. Мисля че бяха от Чавдар. Обърнати една срещу друга и между всяка от тях имаше печки. За времето си беше много хубав, и беше с луминисцентно осветление. Плоскостите под прозорците бяха някакви тъмнокафяви или почти черни. Стъклата бяха затъмнени като на китайските автобуси.

Чувал съм че преди да му добавят средната секция е бил още по-хубав и управлението е било с педали вместо с контролер.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #453 on: 16.01.2018, 21:58:29 »
Да бил е с управление подобно на Т6А2. До колкото имам спомени е събран от два двусекционни трамвая - тук се виждат и двата

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2866
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #454 on: 16.01.2018, 22:08:19 »
Когато го пуснаха на линия в края на 90-те беше супер приятен за возене - дори със сегашното си общо взето примитивно в сравнение с оригиналното управление беше класи над останалите карданни машини, пък и заради кран-машиниста и спираше сносно, което реално по това време от БГ трамваите можеше да се каже единствено за 303, поради същата причина. Само за жалост още отначало си беше общо взето тромав, но това е характерно за всички пендели на тази платформа, уви. Както и да е, дано поне при ремонта ако не друго се постараят да намерят правоъгълни фарове за предницата и го направят по-различен от останалите... красавци да ги наречем.
« Last Edit: 16.01.2018, 22:11:31 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11806
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #455 on: 16.01.2018, 22:53:08 »
Ако е бил с управление като на Т6А2 с джойстик или педали и после са го преправили с контакторно управление това е било някакъв абсурд тогава-защо да преправят трамвай с по-удобно и модерно управление, към по-примитивното и неудобно за работа?

Ето че можело да произведем и хубав и модерен трамвай за времето си.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4925
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #456 on: 18.01.2018, 14:43:29 »
Ето че можело да произведем и хубав и модерен трамвай за времето си.

Не точно. Беше хубав и модерен в сравнение с останалото родно производство, но далеч не и за времето си.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4315
    • View Profile
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #457 on: 18.01.2018, 16:57:18 »
Не е бил особено модерен - талигите са с остаряла конструкция без хидравлични гасители на колебанията, спирачната система е допотопна пряко действаща пневматична, вратите са с пневматично задвижване.   :rolleyes:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4578
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #458 on: 18.01.2018, 18:27:56 »
И на фона на всичко това пускаме в употреба трамваи с пневматични врати... произведени 1990ти и модернизирани веднъж... в друга държава... :fear:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11806
    • View Profile
    • Email
Re: T8К-503 (503-511)
« Reply #459 on: 18.01.2018, 20:56:54 »
 :eek: Е, че то пневматичната система е бонус, и е добре че нашите трамваи я имат, а пък чешките нямат. А дали вратите са пнемватични като на Българските и Швейцарските трамваи или пък електрически не е ли все тая?

Почти всички ж.п. возила имат пневматична система.

А пък и точно този модел талиги имат изключително мека возия, хубаво са ги измислили навремето.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР