Author Topic: ЕМВ 32/33-серия  (Read 29422 times)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2645
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Все пак пружинната паркинг спирачка има по-голям спирачен момент от чисто механичната и ако има такава на двигателните талиги би трябвало да може да спре мотрисата при аварийно падане на налягането на въздуха...
Информирай се малко как работи автоматичната влакова спирачка, с каквато са оборудвани всички видове ЖП возила и изобщо какви спирачки се ползват в железницата, за да не пускаш такива бисери!
Мотрисния влак не е трамвай София-100, нито камион или автобус.

П. П. Пружинната паркинг спирачка също е чисто механична.
« Last Edit: 23.06.2011, 19:59:13 by bdz43r »

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
  :( Отваряемите прозорци изобщо са отживелица през тях влиза мръсен и влажен въздух от вън без възможност за контрол на температурата му, трябва климатик или принудителна вентилация със затворена циркулация на въздуха в рамките на превозното средство.  :)

      Абсолютно не съм съгласен, в Германия , Швеицария и Франция, Италия се движат достатъчно много влакове с отваряеми прозорци, естествено не се движат по високоскоростните експресни линии, но ги има! Да не говорим за по-източните страни.,
      Климатика, както казах, е нож с две остриета, и лично мен никои не може да ме убеди че въздухът от климатика е по-добър  от свежия въздух които влиза през прозореца.
   Идеята за свинския и птичия грип може да ти се вижда леко шантава, но е напълно научно обяснима. Тъи-като климатиците циркулират един и същи въздух, вирусите виреят наи-добре в среда която не се проветрява( няма течение), така че за тях това е идеален хабитат и изобщо не е толкова странно.
   Тракането и шуменето, което ти бая си преувеличил, също има своята добра страна  -- отдалеч разбираш кога влака идва!
        Верно е все пак че влакове от '73, '74 година са си малко старички, но имаше доста от тях които бяха в доста прилично състояния - зимата си беше топло, а лятото прохладно. И както един колега по-горе е отбелязъл същите се движат в Сърбия, има ги и в Чехия и Словакия, за бившите съветски републики - не знам, вероятно и там са още в движение.
      Възможно е да има и по-нови модели на тия ЕМВ-та.
  Не мога да разбера защо разхода на енергия да е по-голям от Сименсите, нали и двата са свързани към електропреносната мрежа.
     М/у другото тия прехвалени "Сименс- дезиро'', в Европа вървят само в Австрия, има и няколко броики в Гърция, но са по-дълги от нашите и ги ползват само на една линия.

    Еми, с Иво и Фантомас ще си правиме фен-клуб на електричката) :rolleyes: :)




« Last Edit: 25.06.2011, 18:44:00 by ревизора »

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile

М/у другото тия прехвалени "Сименс- дезиро'', в Европа вървят само в Австрия, има и няколко броики в Гърция, но са по-дълги от нашите и ги ползват само на една линия.


Не само там. И в Герамания има доста! За Румъния не съм 100% сигурен.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2645
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В Германия има дизелови. Електрически като нашите има само... при нас.
В Гърция са по-стар модел, в Англия са много различни, в Германия и Австрия няма никакви.
Quote
Не мога да разбера защо разхода на енергия да е по-голям от Сименсите, нали и двата са свързани към електропреносната мрежа.
Старите имат ниско КПД и голяма маса, което е свързано с много по-голям разход на енергия при потегляне и движение.
Новите имат рекуперативна спирачка, която при подходяща употреба може да върне до половината изразходена енергия обратно при спиране.
« Last Edit: 25.06.2011, 18:33:23 by bdz43r »

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
В Германия има дизелови. Електрически като нашите има само... при нас.
В Гърция са по-стар модел, в Англия са много различни, в Германия и Австрия няма никакви.
Quote
Не мога да разбера защо разхода на енергия да е по-голям от Сименсите, нали и двата са свързани към електропреносната мрежа.
Старите имат ниско КПД и голяма маса, което е свързано с много по-голям разход на енергия при потегляне и движение.
Новите имат рекуперативна спирачка, която при подходяща употреба може да върне до половината изразходена енергия обратно при спиране.

   Тоест електричката "точи" повече ток от контактната мрежа от Сименсите, така ли да го разбирам.
    Аз пък, понеже не съм спец, си мислех че тока горе си върви, пък кои има по-високо или ниско КПД няма значение....


Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2645
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Точно така.
Старата ЕМВ дърпа повече ток, а новата освен, че дърпа по-малко, после връща половината обратно.

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email

М/у другото тия прехвалени "Сименс- дезиро'', в Европа вървят само в Австрия, има и няколко броики в Гърция, но са по-дълги от нашите и ги ползват само на една линия.


Не само там. И в Герамания има доста! За Румъния не съм 100% сигурен.

    Бъркаш! В Германия пътническите са други (поне в раион Мюнхен) . Има такива с вагони
които и на нас са ни дали - слагат ги обикновенно на вечерния София - Перник , Благоевград.
   А има и едни други които не знам какви са но със сигурност им се отварят джамовете. и не са "Сименс-дезиро"!

  А, за Румъния изобщо да не говорим, там са като нашите през 90-те години с няколко вагона и локомотив - ама лошо няма, добре си движат!


« Last Edit: 25.06.2011, 19:10:56 by ревизора »

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Точно така.
Старата ЕМВ дърпа повече ток, а новата освен, че дърпа по-малко, после връща половината обратно.

  Еиии, това ако е верно, наистина е плюс, въпреки че пътниците к'во ги грее това, освен да нам алят цената на билетите... ;)

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3457
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Точно така.
Старата ЕМВ дърпа повече ток, а новата освен, че дърпа по-малко, после връща половината обратно.

  Еиии, това ако е верно, наистина е плюс, въпреки че пътниците к'во ги грее това, освен да нам алят цената на билетите... ;)
Малко ли ти се вижда?

Иначе ако се прави фен клуб на ЕМВ 32, мен също ме пишете в списъка.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
мене също задължително.... те са моето детство
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
мене също задължително.... те са моето детство

     Брех, ние много се съб рахме, може и петиция да направим да правят поне по 1 курс дневно, наи-малкото за атракция! :)

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Въпреки че електричката, в която пътувах вчера, почна да пуши изпод колелата, опуши салона и едва ни закара до Радунци, и мен ме пишете  :D
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5236
    • View Profile
Ако продължавате със спама - ще трия. Също така господин ревизор - моля да пишете малко по приемливо.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3457
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Ако продължавате със спама - ще трия.
Бях го казал по нагоре. Харесвам ЕМВ 32, но смятам че им е време да се изведат от експлоатация. Причините са обяснени в предишните постове.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 600
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
ЕМВ Дезиро има още в САЩ, в Словения и в Германия. Немските са поръчани от (не помня кой) частен оператор, с 5 секции са и със скорост до 120 км/ч.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Гледам и не вярвам на ушите си.Абе хора вие виждате ли се чувате ли се какво приказвате ? Не мога да повярвам че фокуса на темата от старите,олющени,гнусни таралясняци и кошари се премести на Дезирата! И какво ако никъде не се експлоатират?? Какво? Това по-малко НОВИ,красиви,удобни,бързи,ЧИСТИ,пестеливи,МОДЕРНИ ли ги прави? Вие не пътувате ли скъпи съфорумци обединяващи се в  клубове в подкрепа на  ЕМВ 32? Не сте ли виждали на какво ниво са посдвижните състави на белите страни?Нямате ли роднини които са виждали какво става на запад поне тях да питате за мнението им?

Аз лично ще посрещам през октомври група приятели чужденци.Още от сега ПОТЪВАМ В ЗЕМЯТА ОТ СРАМ като си помисля как ще се чувствам когата слязат от самолета и първото нещо което видят бъде ж.к Дружба,нашите тротоари,пътната настилка,зелените площи,помиярите,пътуването в един автобус с трима-четирима роми и още 5-6 неотличаващи се по хигиенна кулура по нищо от ромите пътници,как ще видят Централна Гара а черешката на тортата там ще бъде един такъв влак....Как,на какъв език и по какъв начин бих им обяснил че ТОЗИ влак може да ги отведе на красиво място? Всичко това като се знае красотата,подредеността и богатството на местата откъдето те идват....

Какво да им кажа - вижте сега този влак е стар грозен и от 1994 не е пребоядисван,като влезеш вони на кенеф а седалките са почернели от кир и чернилка , но е чудесна машина има невероятно просторен салон,мека возия и не знам там какви ви бяха другите доводи? Или пък да им кажа - такива влакове има във Сърбия, не купуваме Дезиро щото никъде по света не ги експлоатират освен в Австрия?

Стига с моите драми, за мен както свинята си обича кочината така някои българи са се вторачили във всичко грозно и пропаднало,символ на поголовния упадък на една държава и народа й, намират си всякакви предлози да отричат жалките опити поне малко от малко да се поевропейчим и ние и да заживеем като бели хора.Затова сме и скъпи на триците евтини на просото.Питам ви всички тези които храбро защитихте ЕМВ 32 и искам честно да ми кажете - това ли според вас заслужаваме?С това ли се задоволявате? ЕМВ 32 през 2011?Толкова ли изисквате като клиенти,граждани и данъкоплатци?Ако отговора е да лесно може да си обясниме много неща за всяка една сфера на живота ни.И е затова никога няма да престана да се ядосвам.Та нали човек е толкова голям колкото са и мечтите му?Това не важи само за хората,важи и за нациите като съвкупност от индивиди.И заради това гърците ще получават хиляди милиарди евра от кой ли не без да са си мръднали пръста а ние ще си караме с минимална заплата 250 лева и след 50 години и ще се люшкаме в ЕМВ 32 радвайки им се колко здрави машини са и че са издържали вече 70 години па може и още 20 да изкарат!

И всичко това за да кажа - за бога хора мислете смело и европейски!!!
« Last Edit: 27.06.2011, 01:46:43 by freepigeon »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Аплодирам горното! В известна степен "мечтите" ни са ограничени от хроничния недоимък, но Иво вече прекалява с възхваляването на всякакви 20+ годишни кочини, отнасящи се предимно до меката им возия, големите отваряеми стъкла, удобните кресла, плоскостите и други "особено важни компоненти"...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Тук всичко опира до вкус. Не съм тръгвал да убеждавам когото и да било, че съветските електрички са по-модерни от Дезирото. Просто не ми допадат сиропираните като тулумбички нови ПС-та, в които съвсем не можеш да разбереш, че се возиш. Ако се боядисваха и се чистеха, никой нямаше да се срамува от тях. А и все още не съм пътувал с Дезиро и не мога да съдя. Но е факт, че малко от новите автобуси например ми харесват.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Е ти и още няколко човека в този форум знаем какво предпочитате. Обаче ние искаме да се возим като бели хора.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2768
    • View Profile
Уважеми почитатели на така наречените"чамуги"(ЕМВ 32) хванете си влака примерно от Бойчиновци до Берковица и тогава ги възхвалявайте толкова ;)