Author Topic: Ikarus 280T  (Read 528025 times)

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4620 on: 27.06.2018, 22:46:36 »
2721 имаше стабилни титуляри след омуртажкия ремонт, но единия напусна, а другия се качи на друг Икарус и впоследствие на Шкода. Ремонтът му остаря, и естествено трябваше повече поддръжка, но нямаше кой да се занимава с него и така бе оставен на произвола. 2915 беше нещо страшно преди основния ремонт. Имаше много проблеми с електрическото спиране, а и го караха шофьори, които го разсипаха за последните 2-3г., преди да мине поредния основен. Много е важно задкормилното устройство!  :help: Всичко това, което се случва в днешно време е заради Шкодите. Заради тях се намалиха персонала в  сервиза и не се поддържат както трябва Икарусите (въпреки,че разчитат още на тях), заради тях много добри колективи се разделиха, едни напуснаха, други се събраха с трети и така стана една какафония...  Като ще обновяват, да бяха обновили всичко, ама ето,че тези пластмасови каруци почнаха да дават фира. Едни стоят за диференциали, други за електроника след силната буря от миналата седмица. 2908 и 2054 не са лоши тролейбуси, но имат нужда от внимание, а няма кой да се занимава с тях.  2603 пък остана единствения от жълтите, който не е минавал 2-ри основен ремонт и според шофьори се държи доста добре.
   И покрай всичко това, има и добра новина: безстопанствения доскоро 2909, си има нови титуляри и му се обръща сериозно внимание, стяга се и ще върви редовно на линия.
« Last Edit: 27.06.2018, 23:11:09 by GANZ »

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2920
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4621 on: 27.06.2018, 23:11:39 »
Всичко това, което се случва в днешно време е заради Шкодите.
При цялото ми уважение, всичко това, което се случва, е не заради Шкодите, а заради дебилно управление. На гаражите, на транспорта, на общината, на държавата като цяло. Иначе Шкодите не са идеални, но са може би най-доброто, купувано за софийския градски транспорт от поне едно десетилетие насам. А за проблемите им - 80 процента се дължат пак на изброените фактори, в комбинация с прекрасните ни условия на експлоатация.
« Last Edit: 27.06.2018, 23:15:16 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4622 on: 27.06.2018, 23:19:17 »
Съгласен и подкрепям мнението ти, но нито аз, нито ти можем да променим това. Само остава да видим какво ще се случи в близко бъдеще. Ясно е,че всичко е оставено на произвола на съдбата. :/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11903
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4623 on: 03.07.2018, 10:56:46 »
На мен ми се струва, че на някои Икаруси шасито им е супер, без изгнили и скъсани греди. Изгнилите странични ламарини и под се семнят, важното е шасито да е здраво. Вярно че имаше някой друг с провиснало ремарке и изгнил около съчленението, но има и такива които са съвсем здрави. Същото беше и с автобусите, имаше такива до последно със здраво шаси но ги спряха и оставиха О 305-ци с по-изгнило шаси. А по правилното е и при тролеите и при автобусите да се запазят и използват добрите бройки от всеки модел, а не избирателно само от един.

Не мога да си го обясня това, явно са трудоемки за ремонт тези Икаруси и за това не им се занимава с тях, но от тези в Искър имаше много добри които ги махнаха направо от линия като дойдоха Шкодите. И тия основни ремонти, вместо да се сложи климатик и от новия тип врати, те тия пари ги дават да правят предница и задница от стъклопласт, което е абсолютно ненужно, много занимавка като време и трудно за изпълнение.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7368
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4624 on: 03.07.2018, 11:11:28 »
Модернизацията им задължително трябваше да включва статичен преобразувател и дизелов агрегат. Ама това отдавна е минало. Като за машини на 30 години са си добре.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4429
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4625 on: 03.07.2018, 12:35:15 »
И къде ще се побере този дизелов агрегат? Единствената възможност е да бъде монтиран на мястото на четвърта врата, но така се губи врата и се претоварват носещата конструкция и задният мост с единични гуми - не са разчетени да поемат сериозно натоварване отзад. :rolleyes:
Идеята за статичен преобразувател е наистина добра. :)
« Last Edit: 03.07.2018, 12:37:06 by V.Peichev »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7368
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4626 on: 03.07.2018, 13:52:38 »
Под пода в ремаркето, където няма нищо. На същото място е и на Графовете.