Author Topic: Надземните отсечки по МД1  (Read 14738 times)

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Надземните отсечки по МД1
« on: 12.10.2008, 22:26:03 »
Наскоро пак чух слухове, че моста на н-з Дървеница не е разчетен за метрото и ще имаме проблеми с натоварването когато се пусне метрото там. Някой да има информация по този въпрос?
« Last Edit: 10.09.2009, 15:30:50 by blagun »

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #1 on: 12.10.2008, 22:38:01 »
Не вярвам да са започнали строителството без да направят много детайлни проучвания. Все пак това е много голяма инвестиция.  :bb: Да се надяваме, че няма да има никакви проблеми.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #2 on: 12.10.2008, 22:41:06 »
имаш предвид надлеза Дървеница, който си е от много време или новия мост, специално строен за метрото
НЕ на хейтърството!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2606
    • View Profile
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #3 on: 12.10.2008, 23:01:42 »
Надлез Дървеница,този след Интерпред мисля,че има впредвид ;)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15538
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #4 on: 12.10.2008, 23:31:32 »
Щеше да е наистина смешно за инженерната ни мисъл, ако ставаше въпрос за новия надлез от кръстовището с КАТ до ПИБ.
Но за стария надлез Дървеница, наистина и аз не съм с добро мнение.В сегашната му автомобила част се нуждае за саниране.Около Интерпред имаше преасфалтиране само перди 2-3 години, като деформациите по асфалта са очеизбождащи.Парапета е в отвратително състояние и наистина изпитвам страх като минавам по него.Не и малко дете, а дебел възрастен има откъде да падне от не малка височина.Имам и снимка от лятото, как в една ел.шахта точно в най-високата част растеше царевица и вече и кочанът се заформяше.
Около метрото изляха доста бетон, а и карбонатната структура тежи, релсите...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #5 on: 12.10.2008, 23:34:24 »
почвам да си мисля, че на тва метро просто не му е писано да го бъде  :( :rolleyes:
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #6 on: 13.10.2008, 00:28:07 »
почвам да си мисля, че на тва метро просто не му е писано да го бъде  :( :rolleyes:
Еее, не бъди чак такъв песимист! Все ще го пуснат, рано или късно :)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline PeT

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #7 on: 20.10.2008, 15:56:15 »
почвам да си мисля, че на тва метро просто не му е писано да го бъде  :( :rolleyes:

Може да е за хубаво, кой знае ...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #8 on: 20.10.2008, 16:07:34 »
Чак толкова неми се вярва. Това че парапетите изглеждат ужасно е плод на гениалното решение, което се изпълнява и до ден днешен, че всички метални части по инженерните съоръжения не са от поцинкована стомана, за да е по-евтино.

Но това незначи че носимоспособността на конструкцията на моста е ниска.
А и той е включен в програмата за саниране в близките години.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15538
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #9 on: 20.10.2008, 17:03:59 »
Чак толкова неми се вярва. Това че парапетите изглеждат ужасно е плод на гениалното решение, което се изпълнява и до ден днешен, че всички метални части по инженерните съоръжения не са от поцинкована стомана, за да е по-евтино.Но това незначи че носимоспособността на конструкцията на моста е ниска.
А и той е включен в програмата за саниране в близките години.
Акцентирам на тях с оглед на това, че положението наистина е свръх аварийно.Проблемът е по скоро от сблъсъци, отколкото от някакви корозии и т.н. , ако затова визираш поцинкования материал.Но не може оградата да е откачена и през нея да може да мине човек и да падне от десетина или там колкото са метра.На Банско за един парапет ни правеха мизеря за едни 20 сантиметра по вертикала на нормални стълбища, че можело крак да пропадне, а на Дървеница като минавам и ме хваща страх направо.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #10 on: 21.10.2008, 22:45:38 »
спокойно момчета, парапета от днес се ремонтира, но отново сиромашията взима връх - боядисване + някоя друга заварка
НЕ на хейтърството!

Offline s_o_kv_v_zp_l_s_o

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 129
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #11 on: 22.10.2008, 23:04:34 »
На мен не ми се вярва . Моста ми изглежда якичак,а и да не е ще го поусилят ако трябва !!!!  ;)

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #12 on: 22.10.2008, 23:16:20 »
На мен не ми се вярва . Моста ми изглежда якичак,а и да не е ще го поусилят ако трябва !!!!  ;)

Хвала на такива оптимисти! За жалост това звучи твърде несериозно и по детски наивно "изглеждал му якичък" на човеку...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15538
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #13 on: 22.10.2008, 23:59:16 »
Хвала на такива оптимисти! За жалост това звучи твърде несериозно и по детски наивно "изглеждал му якичък" на човеку...
Нема си и нужда от укрепване- лек е.Аз го мерим да тежи три илядо тона, ама това с примижаване на дясното око, заради греещото слънце.

Offline _joro_

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #14 on: 22.04.2009, 22:13:42 »
Още при проектирането моста е разчетен, че по него ще минава метро.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #15 on: 22.04.2009, 22:19:11 »
Още при проектирането моста е разчетен, че по него ще минава метро.
По-скоро т. нар. "скоростен трамвай"  :D

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #16 on: 22.04.2009, 23:22:08 »
Защо скоростен трамвай? Метрото в този си участък си е класическо...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #17 on: 22.04.2009, 23:25:00 »
Защото първоначалната идея за там е бил скоростен трамвай.

Това за проблеми при проектирането за мен са спекулации. Погледнете само визуално размерите на гредите на надлеза и ги сравнете с тези на новия надлез при КАТ.
Наистина обаче проблем би могло да имао поради лошата подръжка и сравнително напредналия стадии на разрушаване на бетоновото покритие на стоманобетоновите части. Ако не се вземат мерки положението може да се влоши.
« Last Edit: 22.04.2009, 23:28:24 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12827
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #18 on: 23.04.2009, 00:44:29 »
Защото първоначалната идея за там е бил скоростен трамвай.
То като са го проектирали, хал хабер са си нямали от скоростни трамваи. А онова, дето щеше да пътува от гара Искър през Деница към Юнак, си е най-конвенционален трамвай, това че е нормалнорелсов, не го прави особено скоростен (да речем малко по-тежък).

Предполагам, че ако има обезпокояващи индикации, ще друснат ограничение на скоростта на метрото в участъка, за да се намалят вибрациите.

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #19 on: 23.04.2009, 03:20:54 »
То като са го проектирали, хал хабер са си нямали от скоростни трамваи. А онова, дето щеше да пътува от гара Искър през Деница към Юнак, си е най-конвенционален трамвай, това че е нормалнорелсов, не го прави особено скоростен (да речем малко по-тежък).

Предполагам, че ако има обезпокояващи индикации, ще друснат ограничение на скоростта на метрото в участъка, за да се намалят вибрациите.

Е за̀̀що ги руча̀̀хме жабетата? И таз добра, толкова зор за скоростен транспорт, сега остава да го пуснат с 30 km/h по моста ...  :angry: