Poll

Коя метростанция Ви харесва най-много ?

СУ Климент Охридски
70 (40.7%)
Стадион Васил Левски
22 (12.8%)
Жолио Кюри
8 (4.7%)
Г.М.Димитров
8 (4.7%)
Мусагеница
17 (9.9%)
Младост 1
37 (21.5%)
Младост 3
6 (3.5%)
Цариградско шосе
4 (2.3%)

Total Members Voted: 172

Author Topic: Метростанции в участъка Св.Кл.Охридски-Цариградско шосе  (Read 93908 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Ето за това ви говоря... по всяка вероятност това ще е прехода между двете станции, като преходните тунели влизат на кота перон щом достигнат галерията...
« Last Edit: 07.01.2008, 15:29:26 by boleroto »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Абе, кръстовища на 2 нива са необходими, а като направят онова на Сточна гара, вече хептен ще се отпуши Сливница...
Но да се върнем на темата за МЕТРОТО...

Както изглежда, МЕТРОПОЛИТЕН за пореден път правят промени - на МС 11 няма да се изпълнят подлезните връзки на северният вестибюл...

А на тунела към МС 13 ... изляха ли му пода вече?

Quote from: Sqidward
Не знам дали е пускано, 60 страници са множко за преглеждане, но така ще изглеждат пероните, поне според официалния сайт на Метрополитен:
...


Ами, да довършим започнатото, а?

МС Г.М. Димитров


МС Въртопо


МС Младост 1
« Last Edit: 21.01.2008, 11:12:47 by difian »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Quote from: boleroto
Ето за това ви говоря... по всяка вероятност това ще е прехода между двете станции, като преходните тунели влизат на кота перон щом достигнат галерията...
От тази схема нищо немога да разбера !!!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Е не е трудно:
от перона на Сердика (източния изход) отстрани на стълбите ще са галериите, които водят към перона на Сердика 2... няма кой знае каква сложнотия...
« Last Edit: 11.03.2008, 22:52:16 by boleroto »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Късно е да го коментираме, но от новите станции смятам че освен СУ и Младост 1 трябваше да е с централен перон, имайки впредвид че там сте става прекачване на пътуващите от Младостите към летището и ше е много неудобно изкачване и после слизане за да се отиде на съседния перон. Особено ако си с багаж!
« Last Edit: 12.03.2008, 09:46:53 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Същата работа ще е на Обела, само не знам защо стълбите са вписани в неплатената зона...

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 115
    • View Profile
? а къде го прочете това в коя зона са вклюени стълбите ?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Е, не си ли ги виждал - първо са стълбите, после е касата, след нея са турникетите...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
И според мене станциите за прекачване или тези , които се очаква да са с голям пътникопоток , трябва да са с централен перон , ама на наще няма да им доиде акъла никога !

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4490
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
По-скоро всичките станции, които са с два перона трябва да са лесно достъпни, без стълби... Най-добре е с лентови ескалатори, каквито ще има вбъдеще от СУ до Орлов мост. Асансьорите не са за предпочитане според мен, защото са скъпи и нямат голям превозен капацитет.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline marik

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • http://autoborsa.eu
    • Email
За мен е все тая, колко перона са  мога с един, мога и с два   Който не е ходил войник да му мисли  и да се чуди, кое е ляво и кое дясно

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Quote from: maniak
По-скоро всичките станции, които са с два перона трябва да са лесно достъпни, без стълби... Най-добре е с лентови ескалатори, каквито ще има вбъдеще от СУ до Орлов мост. Асансьорите не са за предпочитане според мен, защото са скъпи и нямат голям превозен капацитет.

Е, как без стълби - ми при инцидент и техниката откаже без стълби ще стане още по-зле. Не винаги трябва да се разчита на високите технологии - едно хубаво мраморно демоде-стълбище ще ме кара да се чувствам много по-безопасно, отколкото ако знам, че трябва да разчиатм на нещо, което има вероятност да се счупи...

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: boleroto
Е, как без стълби - ми при инцидент и техниката откаже без стълби ще стане още по-зле. Не винаги трябва да се разчита на високите технологии - едно хубаво мраморно демоде-стълбище ще ме кара да се чувствам много по-безопасно, отколкото ако знам, че трябва да разчиатм на нещо, което има вероятност да се счупи...

Te eскалаторите са с двойна употреба - могат да се ползват и като сълби  

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Аз за асансцорите и подвижните ленти говоря... за да се стига до перона с подвижна лента, наклонът й трябва да е... малък, а това означава повече вървене и изнасяне от обекта в случай на нужда, да не дава Господ!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: boleroto
Аз за асансцорите и подвижните ленти говоря... за да се стига до перона с подвижна лента, наклонът й трябва да е... малък, а това означава повече вървене и изнасяне от обекта в случай на нужда, да не дава Господ!

Aма то без стълби не може. Просто няма да получат Акт 16 - най-малкото пожарната няма да им подпише, а при обществени обекти от този тип се иска и разрешение от ГЗ. Така че това няма смисъл да го коментираме изобщо че няма да има стълби.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
На мен ми е много люботипно как е организирана южната касова зала на Г.М.Димитров. Като гледам има подземно ниво, което от северната страна го няма и се излиза директно на ниво терен, ама от юг има подземно ниво за подлезите и ми е любитопно как ще го организират. Някой да има идеи или пък... да е успял да види нещо?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
То може станциите да са само с ескалатори , без стълбища ! Нищо непречи - при дълбоките станции в Лондон , Москва и тн има само ескалатори , няма стълби ! Предтавяте ли си какво ще е да се катериш по 40-50 метрово стълбище в час пик !

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: ivan krastev
То може станциите да са само с ескалатори , без стълбища ! Нищо непречи - при дълбоките станции в Лондон , Москва и тн има само ескалатори , няма стълби ! Предтавяте ли си какво ще е да се катериш по 40-50 метрово стълбище в час пик !

В Лондон може и да има, ама тука без аварийно стълбище (може да не е успоредно на ескалатора) просто няма как по законови причини.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote from: boleroto
Към станцията ще се влиза през подлезите... сега изпълняват подлеза откъм ПИБ, другия е готов отдавна
Тука става въпрос за МС Въртопа и нейните входове
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Намерих една снимка на авариен изход с тунел с кръгло сечение:


При изграждането му, там не се слагат тюбинги, явно.

А ето и снимка на къртица за тунели с елипсовидно сечение, т.е. - за двупътни тунели:
« Last Edit: 25.06.2008, 01:01:50 by boleroto »