Author Topic: ЕГГЕД - Русе  (Read 37438 times)

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
ЕГГЕД - Русе
« on: 05.02.2007, 20:16:00 »
Общинската управа на Русе обяви намерение за създаване на смесено дружество в сферата на обществения транспорт за граждани. Бъдещата компания ще бъде ангажирана с тролейбусния превоз на пътници. Желаещите да кандидатстват за партньори на градската власт могат да предоставят оферти в сградата на общината до 20 февруари, съобщиха оттам.


Предложение на израелската компания "Еггед" стана причина администрацията на Русе да постави на дневен ред създаването на смесено дружество за тролейбусния транспорт на града. Фирмата оферира желанието си за подобна стъпка пред местната власт. Предложението беше представено преди заседанието на русенския общински съвет, което се състоя преди седмица. Идеята на фирмата е кметството да е с 33 % участие в бъдещото дружество, а "Еггед" - с 67%.


Кметът Божидар Йотов внесе в общинския съвет докладна записка, в която се обяснява необходимостта от решение за бъдещето на тролейбусния транспорт на Русе. Градоначалникът предложи общинският съвет да го овласти да проведе преговори с потенциални кандидати за създаване на съвместно дружество за обществен превоз на пътници. Тролейбусният транспорт в Русе се явява гръбнак на транспортната схема за превоз на пътници. Той се осъществява с изключително остарял парк, обяснява кметът. Към настоящия момент общинска собственост са само въздушната контактна мрежа и обслужващите я съоръжения. Тролейбусите и базата, обслужваща този вид транспорт, състояща се от сгради и съоръжения и обезпечаващи дейността, са вписани в активите на "Русе-общински автотранспорт" ЕООД (в несъстоятелност). Същото дружество е с големи финансови задължения и във всеки един момент тролейбусите, гаражните и сервизните площи и сгради могат да бъдат обявени за продан от Агенцията за държавни вземания. Новосформираното дружество "Градски транспорт" ЕООД няма възможности за закупуване на мобилния състав и базата, нито за подмяната на старите и амортизирани тролеи с нови такива. Финансовите възможности за транспортното обслужване на гражданите и разширяване на въздушноконтактната мрежа са силно ограничени.



През юни миналата година общинският съвет на Русе определи "Градски транспорт" ЕООД да поддържа тролейбусната контактна мрежа в Русе до момента, в който тя бъде отдадена на концесия. Компанията е 100% общинска, създадена през 2004 г. с цел да продължи дейността на изпадналото във финансова криза дружество за обществен превоз на пътници "Русе-общински автотранспорт" ЕООД. По-старото общинско дружество е в производство по несъстоятелност. Това наложи контактната мрежа на тролейбусите да се предадат за стопанисване на другата общинска фирма с аналогичен предмет на дейност. "Русе-общински автотранспорт" ЕООД изпадна в несъстоятелност заради задължения от над 10 млн. лева. Тя обслужваше автобусните и тролейбусните вътрешноградски линии на дунавския град допреди три години. През 2003 г. Агенцията за държавни вземания започна да разпродава имуществото й, като първа в частни ръце попадна Автогара-юг.

http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=309514
« Last Edit: 17.03.2009, 10:41:49 by blagun »
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #1 on: 16.03.2007, 00:55:12 »
Еггед настъпва към Русе. Антраник Шакариян, изпълнителен дируктор на Транстриумф и българската част на Еггед, често отива в командировка до дунавсия град.

В дапа рязахо последните ДАКове. Беше голямо зрелище- доста шофьори на дапа гледаха в захлас последните мгове на въпросните машини. Знам че Общинската фирма във Варна продаде ДАК-ове на Русе. Не знам бройката но съм сигурен, че имаше подобно действие.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1080
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #2 on: 13.04.2007, 21:38:11 »
Е, това, за което говореше НИКИ, май се оказа вярно: http://www.ruseinfo.net/news.php?0:16474  

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #3 on: 13.04.2007, 21:59:40 »
Защо никой не ме слуша ?! ...

Мноо добре разбирам действията на нашия шеф- все пак 15 години ни командва. Много е пекан. Само ми е чудно къде продадохме едното Волво. Начи скоро трябват да почнат да идват пратки и за Русе. Само да припомня че Еггед БГ се командва от Антраник Шакариян главно. Днес имахме посещение от Израелците. Има и още сюрпризи за България. Чакам скоро да има нови градове...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3835
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #4 on: 14.04.2007, 14:38:54 »
Ако аз съм кмет на Русе ще задължа ЕГГЕД не само да купи нови тролейбуси, но и да продължи да развива мрежата, а не да мисли как да я затрие като във Варна
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7007
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #5 on: 14.04.2007, 15:23:45 »
Quote from: borosport
Ако аз съм кмет на Русе ще задължа ЕГГЕД не само да купи нови тролейбуси, но и да продължи да развива мрежата, а не да мисли как да я затрие като във Варна

Абе където еврейски крак е стъпил друго не никне. По правило те не обичат конкуренцията и гледат да я избият, за да са монополисти. А и рабоят само с евреи. Аз имам опит с няколко еврейски фирми - всички работят само с еврейски фирми - и фирмата за компютри, и рекламна агенция и където може доставчиците да са евреи... Те затова са толкова силни

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #6 on: 14.04.2007, 17:12:20 »
От опита си във Варна - верно е гледат да няма конкуренция. Основно работят с возила Мерцедес и Ман, които преработват в Меркавим (еврейски завод като Кента за България но пъти по-добър и по-успешен). Сплотеността им помага за силата. Само евреи или близки хора са в основата на фирмата. Обаче основно арменец ще командва парада на Еггед БГ. Не вярвам да се затрият тролеите в Русе. Като има повече градове се усилва повода за закупуване на чисто нови возила  Ако евреина беше се съгласил с далаверата в Пловдив можеше вече да има повече от 10 Цитаро (както и Варна). Честно казано по отношение на автопарк Еггед си изпипва много добре работите. Вътрешните работи на МГТ Русе- разписания, графици, наряди и др. ще са си от старата администрация. Там ще са си българи.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5947
  • Агент 0405 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #7 on: 19.07.2007, 11:08:00 »
Само дето фирмата маи се пише ЕГГЕД но няма нищо,ще видим какво ще стане,дано ги стегнат и там      
http://masov-gt.com
http://hebrosbus.com
http://mi6t0.no-ip.biz:8080/spirka/?action=gallery_search&city_id=11 
http://www.plovdivairport.com
http://avtotranscholakov.com              
    
                                                                    

jijooshu

  • Guest
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #8 on: 01.08.2007, 11:02:13 »
Там е работата че ще видите... 20 Тролея може и Солариси да се окажат. Цитара и още Мерцедеси и Манове

Offline Ikarus T

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #9 on: 01.08.2007, 19:21:10 »
Quote from: lud_pi4
Само дето фирмата маи се пише ЕГГЕД но няма нищо,ще видим какво ще стане,дано ги стегнат и там      
А коя е таз фирма ЕГГЕД?

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5947
  • Агент 0405 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #10 on: 01.08.2007, 22:14:41 »
Quote from: Ikarus T
А коя е таз фирма ЕГГЕД?

Участва във съдружието на "ТТхолдинк АД"
http://masov-gt.com
http://hebrosbus.com
http://mi6t0.no-ip.biz:8080/spirka/?action=gallery_search&city_id=11 
http://www.plovdivairport.com
http://avtotranscholakov.com              
    
                                                                    

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7007
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #11 on: 02.08.2007, 00:28:02 »
Quote from: Ikarus T
А коя е таз фирма ЕГГЕД?


гадна еврейска фирма, която първо убива конкурентите с ниски цени а после като монополист си прави каквото и скимне

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3835
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #12 on: 05.08.2007, 17:24:05 »
То затова има държавни и общински органи, които трябва да подрязват крилцата на тарикатите, но при нас теи неща стават по друг начин.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3868
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #13 on: 22.09.2007, 18:43:36 »
Quote
Съвместно дружество ще управлява градския транспорт в Русе
 

Дъщерна компания на израелската "Еггед" и русенската община учредиха съвместно транспортно дружество с капитал 50 000 лв. при съотношение 65% за инвеститора и 35% за кметството, като целта е да се повиши качеството на градския транспорт в града. Като своя апортна вноска "Еггед БГ" ще прехвърли на дружеството правото на собственост на 20 тролейбуса на възраст до 12 години и в много добро техническо състояние. Община Русе ще апортира правото на собственост върху електрическата инфраструктура, а така също и недвижимите имоти, използвани от кметството за обслужване на линиите. Очаква се Общината да съдейства за изготвянето на предложение за промяна на транспортната схема на града. Съвместното дружество пък ще изготви предложение за поетапна промяна на тази схема, като първите предложения ще постъпят до 15 септември т. г. Целта е да се избегне дублирането на услугите по едни и същи линии, да се обезпечат нуждите на гражданите от превоз в определени часове, както и да се определи необходимостта от вида превозни средства. До средата на март 2008 г. трябва да се внесе окончателният вариант на актуализираната транспортна схема.

В инвестиционните приоритети на дружеството е подобряване на тролейбусната система по отношение на удобство, енергоефективност, ефикасност и оптимизиране на възможностите на инфраструктурата. По обслужваните от него линии ще бъдат осигурени автобуси, отговарящи на модерните стандарти за удобство и енергийна ефективност. Поддръжката на автопарка ще осигури високо качество на услугите и сигурност на превозите. "Еггед БГ" предвижда да инвестира и в системите за контрол, като  GPS, GIS и модерни устройства за продажба на билети, с цел повишаване на ефективността. Ще бъдат търсено и финансиране по европейски програми за възприемане на всички европейски екологични стандарти, напр. за използване на дизелово гориво с намалено съдържание на сяра.

13.09.2007
www.avtobusi.com

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2231
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #14 on: 19.01.2008, 15:08:37 »
Меркавимите за Русе най-вероятно ще са такива:
http://i214.photobucket.com/albums/cc133/tonito88/4281a.jpg
« Last Edit: 19.01.2008, 15:10:30 by Tony »

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline platon

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 270
    • MSN Messenger - plamengt@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #15 on: 30.04.2008, 18:14:42 »
Quote from: difian
Въпросът е за цялата страна, включително и Русе.Просто Луд_пич е от Пловдив.При вас Еггед с тези боклуци ли подема оправянето на градския транспорт в Русе и въобще какво стана с инвестиционната им програма, защото май имаха такава

ОК. Подозрителното е че ЕГГЕД нещо млъкнаха. Новини от ГТ също няма - на сайта им даже няма секция новини. Тази липса на инфо ме навяваа на много лоши асоциации. Дано не съм прав!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14510
  • Урбанистът
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 424309060
    • Yahoo Instant Messenger - difian1
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #16 on: 01.05.2008, 21:01:51 »
Quote from: etnies
Те и нашите са взети на духинг.
E аз какво се опитва да кажа разточително много постове- и концесиите трябва да се правят като хората и затова София е чудесен пример.Защото едва ли общините в угите градове плащат много по-малко на километър, отколкото София, но ние се возим на нови и нископдови автобуси, а те на клеясали 0 405 и други такива...
20х PESA Swing 122NaSF

50х Skoda 27Tr

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5947
  • Агент 0405 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #17 on: 01.05.2008, 21:15:09 »
Quote from: difian
E аз какво се опитва да кажа разточително много постове- и концесиите трябва да се правят като хората и затова София е чудесен пример.Защото едва ли общините в угите градове плащат много по-малко на километър, отколкото София, но ние се возим на нови и нископдови автобуси, а те на клеясали 0 405 и други такива...

Има една малка подробност клеясалите О 405 са си със Пловдивски номера,дори и Сатаротата на ХБ,само новите БМЦ са на лизинг,и на Грация автобусите,тъи като те си имат некви връзки със София.И сяка частна фирма би купила на лизинг,самоче зависи от града колко е зле,и вие много искате,до вчера се возихте на Икаруси и Чавдари,ся изведнъж да се качиш на Ситаро не може.Виж,че дори и в Полша още си млатят с Икарусите.

П.П плащат доста по малко,то до скоро се плащаше на коли не на км.
« Last Edit: 01.05.2008, 21:17:38 by lud_pi4 »
http://masov-gt.com
http://hebrosbus.com
http://mi6t0.no-ip.biz:8080/spirka/?action=gallery_search&city_id=11 
http://www.plovdivairport.com
http://avtotranscholakov.com              
    
                                                                    

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8407
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #18 on: 01.05.2008, 21:24:26 »
Quote from: difian
E аз какво се опитва да кажа разточително много постове- и концесиите трябва да се правят като хората и затова София е чудесен пример.Защото едва ли общините в угите градове плащат много по-малко на километър, отколкото София, но ние се возим на нови и нископдови автобуси, а те на клеясали 0 405 и други такива...
Е да ама понякога се получава обратен ефект, например в доста градове се возят на съчленени нископодови Мерцедеси с всички удобства, а ние на тесни и неудобни ВМС-та, та сега и Кобри ще пускат при които автобуси трябва да се сгънеш на 4 за да седнеш, а бръмчат и тропат повече от 15 годишен Мерцедес.
Така че това е доста спорен въпрос-дали за горе-долу същите пари да вземеш чисто нов турски автобус без никакви екстри и удобства или суперлуксозен западен автобус с всички екстри и удобства ползван 5-7 години например.
Човекът е човек, когато е на път

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2231
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #19 on: 01.05.2008, 22:20:09 »
И аз съм на мнението на Иво, че е по-изгодно да се купуват немски автобуси втора употреба на около 5-10 години, а не чисто нови турски, най-малко защото след година-две ще са в едно и също състояние, а цената на чисто-новия е много по-висока от купения втора употреба. Сравнете О405ГН със О345Г. Радвам се, че във Варна и Градски транспорт, и ТТ купуват западни автобуси.

Моите галерии със снимки - тук и тук