Author Topic: Изграждането на участък НДК-"Кръста"  (Read 132758 times)

g_sunchov

  • Guest
още няколко:
 










ДА попитам само това на Черни връх ли е ?

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
Да, "Черни връх" е
Ето малко информация за напредъка там:
1. Излята е цялата западна стена на метростанцията и отсечката за смяна на посоката след нея (т.е по цялата отсечка на "Черни връх" между "Златен рог" и "Елин връх"; Изляти са част от колоните, разделящи коловозите;
2. На първата снимка се вижда подготовката за армиране и изливане на "западната" покривна плоча в отсечката "Златен рог" - "Вискяр планина"
3. На втората, третата и четвъртата се вижда изградената покривна плоча в отсечката между "Голо Бърдо" и "Люботрън" (там е изградена и източната част от плочата)
4. Останалите снимки са от изливането на "западната" плоча в отсечката "Люботрън" и "Елин връх"
« Last Edit: 21.05.2010, 13:07:10 by eko »

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
На метростанцията на Кръста работата не спря и по празниците, напредъкът е значителен. Мисля, че до края на юни ще е готов целият покрив на западната половина на станцията и ще почват източната половина...








Offline T1000

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1944
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Quote
ЕК инспекция на строителната площадка на метрото
09 юни 2010 / News.dir.bg
Представители на Европейската комисия посетиха два участъка от строителството на метрото в София, финансирани по ОП "Транспорт" и дадоха висока оценка за изпълнението на проекта.

Експертите от дирекция „Регионална политика” на ЕК Жолт Тошеги и Йерон Ван Ол направиха оглед на метростанция 10-II („Свети Наум”), тунела под бул. „Черни връх”, и стартовата шахта за тунелопробивната машина в близост до Пътен възел „Надежда”. Инж. Братоев, изпълнителен директор на „Метрополитен”, запозна делегацията с методите на работа и дейностите извършени до момента.

Представителите на делегацията коментираха, че проектът за разширение на метрото в София е добър пример за това как трябва да се работи по европейски проекти. На място те установиха, че се спазват всички изисквания за строителството, а работите се изпълняват в срок. 

Инж. Братоев съобщи, че към месец юни 2010 г. физическото изпълнение е достигнало 35%, а финансовото – 30%. Вторият метродиаметър е разделен на две части - от „Надежда” до бул. „Патриарх Евтимий” и от „Патриарх Евтимий” до „Черни връх”. Първата част ще е с дължина 3,8 км, а вторият- 2,6 км.

С реализацията на изключително важните участъци ще се осигури мощен, скоростен, извънуличен, масов градски транспорт по едно от най-натоварените направления на столицата и ефективни интермодални връзки с главните транспортни възли на града, обясни още инж. Братоев.

На визитата присъстваха и ръководителят на проекта инж. Кирил Зайков, ръководителят на Обединение „Метро Трейс” Цветан Цонев и директорът на проекта от страна на „Доуш Иншаат Ве Тиджарет” АД Ертан Япъджъ.

Проектът е на стойност 247 хил. евро, като 185 млн. евро са от Европейския фонд за регионално развитие, чрез ОП „Транспорт”, 28 млн. евро – от Националния фонд, 62 млн. евро - от Столична община и 49 млн. евро от бенефициента. След финализирането на втори метродиаметър и извършваното паралелно строителство от Столична община се предвижда, през 2012 г. метрото в София да има две линии с обща дължина около 31 км и да превозва дневно над 420 хил. пътника.

http://sofia.dir.bg/2010/06/09/news6539929.html
I'll be back®

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14610
  • Урбанистът
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 424309060
    • Yahoo Instant Messenger - difian1
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Е не- 247 хил евро, толкова не ми струва новия SLS... :D

И 49 млн. от бенефициента, който е е Метролполитен ЕАД ???!!
20х PESA Swing 122NaSF

50х Skoda 27Tr

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4160
    • View Profile
    • Email
Е не- 247 хил евро, толкова не ми струва новия SLS... :D
И 49 млн. от бенефициента, който е е Метролполитен ЕАД ???!!
Сметни ги, за да видиш, че едно с едно няма вярно... Вече ми писва от глупостите на дира и мисля, че най-добре да не се цитира каквато и да е информация от него!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14610
  • Урбанистът
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 424309060
    • Yahoo Instant Messenger - difian1
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote
Реалната обща стойност на проекта, съгласно проведените открити процедури за избор на изпълнители, е 247,146 млн. евро.

Източниците на финансиране са разпределени както следва:
Безвъзмездна помощ от Европейския фонд за регионално развитие - 157,414 млн. евро;
Национално съфинансиране - 27,779 млн. евро;
Финансиране от Столична община - 61,952 млн. евро.
Сайтът на оперативната програма...
« Last Edit: 09.06.2010, 23:07:58 by difian »
20х PESA Swing 122NaSF

50х Skoda 27Tr

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
Днес забелязах, че вече са изляли последния сегмент от покривната плоча на станцията на Хемус, така че станцията е вече напълно  затворена!  :)

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 362
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Доколкото видях от страницата на СО, изкопните дейности по "Черни връх" трябва да приключат днес, 05.08. Дали има такива изгледи, ако някой е минавал?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3650
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Никъде не са приключили изкопните работи. При станция Свети Наум още се копае от срещуположната страна на ССS.
На Кръста се излива дясната плоча посока Витоша, а пред Рум Черни връх от вчера приключиха дясното платно и сега ще разкопаят лявото.
ПС: Тези дни ще направя няколко снимки и ще ги кача.
ЕД: Ето снимките:





Снимките не са добри, но ги правих в движение. Като цяло сега започват да изливат другата стена на тупика от към РУМ Черни връх.

Ето още две, снимки от тази вечер:


На втората снимка се не се вижда добре голямия изкоп, който е направен може би има едно 5-6метра.
« Last Edit: 09.08.2010, 19:40:34 by Petko21 »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2021
    • View Profile
http://www.facebook.com/pages/Sutrin-s-TV7/128790803811033?filter=1
Едно интересно клипче - остават още 200 м. от тунела под Черни връх :) И интервю с Братоев ;)

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10448
    • View Profile
Братоев много се е променил  :D
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3511
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Ти пък, ясно е че това е някой от проектовите на Трейс!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 252
    • View Profile
Братоев много се е променил  :D
http://www.tv7.bg/news/79762.html

Offline don_angelitto

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • View Profile
    • Email
По време на интервюто се спомена, че метрото не се било изплащало. Строежът сигурно не се изплаща, но намалява автомобилният трафик. Оттам имаме по-малко шум, по-чист въздух (ех, защо никой не мисли за екологията в България...), по-малко катастрофи и много спестени часове на хората, които ползват метрото. Разбира се, тези спестени часове надали ще се трансформират в работа. :) 

Offline 4a4i

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Quote
Във връзка с разширението на метрото от втори диаметър и изграждането на метротунелите в участъка по бул. ”Витоша” между ул. ”Хан Аспарух” и бул. ”Патриарх Евтимий”, както и строителството на северния вестибюл на метростанцията пред НДК, от 25 август 2010 г. се въвежда временна организация на движението за времето на строителство.
От 8.00 часа на 25 август 2010 г. до 24.00 часа на 30 декември 2010 г. се забранява влизането на пътни превозни средства, както следва:
-по бул. ”Витоша между ул. ”Хан Аспарух” и бул. ”Патриарх Евтимий”.
- по бул. ”Витоша” между бул. ”Патриарх Евтимий” и ул. ”Гургулят”. В този участък се осигурява лента за движение на пътни превозни средства от 4 м от западната страна на бул. ”Витоша” в посока към бул. ”Патриарх Евтимий”.
-по бул. ”Патриарх Евтимий” между ул. ”Христо Белчев” и на 20 м след кръстовището с бул. ”Витоша”. В този участък се осигуряват две ленти по 4 м в южната част от пътното платно за движение на пътни превозни средства само с права посока.
От 4.30 часа на 25 август 2010 г. до 24.00 часа на 30 декември 2010г. се въвеждат промени в маршрутите на следните трамвайни линии:
-Трамвайна линия №7 се скъсява от ж.к. „Борово” до НДК и ще се обслужва от 7 броя мотриси.
-Трамвайна линия №1 се скъсява от ж.к.”Иван Вазов” до НДК и ще се обслужва от 2 броя мотриси.
Променя се маршрутът на трамвайна линия №6 от бул.”Христо Ботев” се движи до бул.”Мария Луиза”, бул. ”Рожен”, ул. ”Ген. Н. Жеков” до ж.к. „Обеля” двупосочно.
Променя се и маршрутът на трамвайна линия №4 от бул. ”Христо Ботев” надясно по бул. ”Мария Луиза”, ляв завой по ул. ”Козлодуй” до кв. ”Орландовци” двупосочно.
Закрива се зоната за кратковременно платено паркиране "Синя зона" и "Служебен абонамент":
По бул. "Патриарх Евтимий" между ул. "Христо Белчев" и бул. "Витоша"
По бул. "Патрирах Евтимий" между бул. "Витоша" и ул. "Цар Асен"
По бул. "Витоша" между бул. "Патриарх Евтимий" и ул. "Гургулят".
"velbujd" in the other forum

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 447
    • View Profile
Интересна информация, но по-интересно е къде ще въртят ТМ около НДК? Също се замислих - не можеше ли да направят ТМ7 да върти на пазара Иван Вазов, а единицата въобще да я махнат?

Offline stankos

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1319
    • View Profile
Вижте оперативна информация  :arrow: маршрутни промени .

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 447
    • View Profile
В сайта на ЦГМ няма по-подробна информация от това, което е изнесено тук, или поне аз нищо не намерих.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 620
    • View Profile
    • Email
Интересна информация, но по-интересно е къде ще въртят ТМ около НДК? Също се замислих - не можеше ли да направят ТМ7 да върти на пазара Иван Вазов, а единицата въобще да я махнат?
Не знам да има завой на трамваите от бул. България към Иван Вазов, но дори да имаше трамвая няма смисъл. При НДК ще се прави връзка с трамвай 6 към гарата и Обеля, а при трамвай Борово- Иван Вазов няма да се прави връзка с никакъв транспорт към Центъра.