Транспортът по света и у нас > Транспортът по света

Трамваите по света - обща тема

(1/17) > >>

V.Peichev:
Вместо да се произвеждат бангиите Т6М700 можеше да се закупят KT4D(T) от Чехия и да се пускат по линиите със сложен профил, все пак нямат безмоторни талиги и съотношението маса/мощност е по-добро от това на БГ бангиите. Освен това имат работещи МРС, механични спирачки с принудително освобождаване и два независими контура на електрическата спирачка. :)

etnies:

--- Quote from: V.Peichev on 12.10.2009, 23:29:00 ---Вместо да се произвеждат бангиите Т6М700 можеше да се закупят KT4D(T) от Чехия и да се пускат по линиите със сложен профил, все пак нямат безмоторни талиги и съотношението маса/мощност е по-добро от това на БГ бангиите. Освен това имат работещи МРС, механични спирачки с принудително освобождаване и два независими контура на електрическата спирачка. :)

--- End quote ---

Не е имало избор какво да се купува. Т6Б5 идват като бартер, Т6А2 - като залежали.

tauri:
@ V.Peichev
С интерес следя мненията ти. Може би не си запознат с КТ4D и организацията за поддръжката им. При тях подемните ремонти са изключително трудни както и безопорното съчленение. Не казвам че са по-зле от Т6М700 Ще ти е интересно, някъде в темите бях обяснявал защо се стига до проектирането на Т6 и каква е била основната идея. Виж и CKD беше пуснал една статия по въпроса от сп. Железопътен транспорт.

CKD:
Статията от жп транспорт няма общо с конструкцията на КТ4. Освен това не съм чувал за трудности при експлоатацията и ремонта - в конструкцията на съчленението и талигите няма нищо особено.

tauri:
За статията имах впредвид защо Т6м700 са проектирани по този начин и защо не е търсен чуждестранен вариант в часност КТ4D.
Не си чувал защото си нямал детайлни контакти. С четене по форуми работата не става.
Самият трамвай няма проблем, но обърни внимание на състоянието на неговите събратя в Белград и подобни на нас страни. Конкретно разбития релсов път и претоварването определят живота на окачването на меха което не е евтино. Между 1999 и 2002 докато част от CKD се преструктурира има проблем с доставката на части. Конкретно представителите на транспортните компании на Братислава и Берлин бяха много по-доволни от експлотационите качества на едновагонните си мотриси отколкото от КТ4D.
А и съгласи се безопорен геленг ще издържа доста по-малко на динамично натоварване отколкото от опорен такъв както и от цял кош. Важно е и да се каже че масата на секциите при КТ4 не е никак малка в сравнение със сега произвеждани трамваи.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version