Author Topic: KKM  (Read 19448 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4488
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #20 on: 07.05.2008, 14:16:43 »
Таки шини нямаше ли и някъде другаде? Нещо ми се мотае в главата да съм виждал или са били подобни...
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #21 on: 30.06.2008, 15:35:48 »
Какво стана със скоростното ТБ трасе в Хаджи Димитър? Нали беше предвидено да се прави в началото на 2008 година.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8160
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #22 on: 30.06.2008, 16:09:59 »
Quote from: vasko456
Какво стана със скоростното ТБ трасе в Хаджи Димитър? Нали беше предвидено да се прави в началото на 2008 година.
Когато Велизар Стоилов говори , поглеждой дали под окото му минава корабче.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6839
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #23 on: 30.06.2008, 18:04:18 »
По-скоро след освобождаването на Й. Василев всички тези проекти отпаднаха, за съжаление...

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #24 on: 01.07.2008, 01:08:50 »
На последната спирка на ТБ 2 и 4 в Хаджи Димитър  са махнали разделителната стрелка. Сега пропускането на вечно закъснелите коли от 2-ра линия става ръчно.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6839
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #25 on: 01.07.2008, 08:19:50 »
Трябвала им е за някъде другаде.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1654
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: KKM
« Reply #26 on: 06.07.2008, 14:08:55 »
За ков може да им е. Малко ли стрелки имат в азпас - само от Люлин и разчистването на кръстовището при сладкарница Миньор, 12-та поликлиника и пред обръщалото в Люлин 1 се освободиха цели 8 стрелки преди 3 години. И сега кво - ръждясват някъде.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6839
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #27 on: 06.07.2008, 20:10:08 »



Интересното е че между двете шини няма изолатор, което значи че носещата част е от диелектричен материал...

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #28 on: 06.07.2008, 23:46:52 »
Мрежата от Винарово колело до ЦСКА е сменена - нови медни жици.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #29 on: 06.07.2008, 23:52:19 »
Най-накрая махнаха две излишни стрелки при стадион Г. Аспарухов, откъдето се включваха единиците от стоянка Левски преди доста време. Събирателната точно след спирката беше кошмарна и редовно изпадаха тояги на нея.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #30 on: 07.07.2008, 15:30:55 »
Според мен тези стрелки ще се използват в Люлин 10 - за 6-та и 7-ма линия. Нали се очаква някакъв ремонт.

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3107
  • 2660
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #31 on: 23.12.2009, 14:21:15 »
Нов изолатор на Ботев и Сливница


Offline Chato

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #32 on: 06.03.2011, 02:09:55 »
Ще си позволя да подновя темата. Някой има ли информация защо този начин на окачване не се използва (поне в София, в дреги градове все още съм виждал да се използва):

На практика този метод е почти същия като един, който и сега се използва. С тази разлика, че тези неща (дето не знам как се казват :P) при новия метод се закачат директно за пръта, а не чрез кабел.
« Last Edit: 10.03.2011, 22:47:44 by Chato »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5248
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: KKM
« Reply #33 on: 06.03.2011, 16:22:23 »
Предполагам защото е остарял метод, който не благоприятства развиването на по-висока скорост.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #34 on: 10.03.2011, 22:05:09 »
Това не е метод на окачване а е направено в следствие на премахване на опорните въжета закрепени за околните сгради които са държели мрежата.Те са премахнати поради ремонт на сградата (може би).Това е някакъв компромисен вариант и тази мрежа не би трябвало да е в редовна експлоатация мисля че и не е.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6839
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #35 on: 10.03.2011, 22:43:18 »
Горенаписаното не е вярно.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #36 on: 11.03.2011, 03:42:13 »
Рамото е заварено за стълба(вместо да е вързано с подвижен елемент) и окачването е така,защото ако беше директно вързано за рамото вместо за жичката,при по-силно клатене ще се изкърти....Дивотия без край.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline Chato

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #37 on: 18.03.2011, 21:02:12 »
Този начин на свързване май е бил масов преди. Имаше остатък от такова свързване на Дондуков, в близост до моста "Чавдар"

Offline gigo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #38 on: 21.04.2011, 10:29:49 »
Защо контакната мрежа по бул.Скобелев и в гората е двойна?Доколкото знам се слага за по-добро токоснемане.Но защо точно на тези места? 

                        Защо тролейбусната контакна мрежа спирка ул.Бяло море до бул.В.Левски има носещи въжета?Май това е единственото място.
« Last Edit: 21.04.2011, 10:31:22 by gigo »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5234
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #39 on: 21.04.2011, 10:57:21 »
Двойната КМ при трамвайте няма нищо общо с токоснемането - дори единия проводник не е КМ.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!