Author Topic: Казанлък  (Read 26516 times)

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #160 on: 15.06.2017, 10:19:34 »
Ето и двата файла- единия със схемата и другия с отговорът им. :)
1. Доизградена тролейбусна мрежа според ОУП и експлоатация на основни шест тролейбусни и една автобусна линии;
2. Ликвидирано незаконното строителство в кв. Лозенец;
3. Спасен парк Бедечка.
Три в едно- (не)очаквано добра комбинация!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1780
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #161 on: 15.06.2017, 10:40:20 »
Демек казва следното:
За да вземем европейските кинти, правим това, което ни задължават - прединвестиционна проучване. Там ни задължават да разиграем варианти и ние ще ги разиграем. Ще се получи, това което ще се получи от тая работа. Много хубави идеи давате!
Това което не казва е:
- тръгнали сме на някъде на където сме решили. Не ни е ясно как ще го направим и затова ще задаваме въпроси на управляващия орган с цел да не сбъркаме нещо щото сме малко като патета в калчища.
- нямаме общински транспорт, ама като се знаем какви сме няма и да имаме. Ама зер дават едни пари - как да не ги вземем, пък после като купим работите ще ги дадем на някой, че не знаем какво да ги правим. Нали сме се събрали все жени - не сме по губа транспортна работа!

П.С. И сега искам да питам @It_s_Real - ние ли сме виновни сега? Да си подадем ли оставките, че не сме се справили?
« Last Edit: 15.06.2017, 10:43:10 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 648
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #162 on: 15.06.2017, 11:21:35 »
Нищо няма да посочвам!!!!

Щом няма да посочваш, няма смисъл от лалосването ти, което отново се превърва в бълване на спам.



Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1780
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #163 on: 15.06.2017, 11:52:57 »
Тъй ли?! Хайде посочи ти тогава, като не бълваш спам!
Аз посочих, че целта на Община Казанлък е да пробута превозни средства на някой частник и това няма как да стане гладко с цяла тролейбусна система! Ти какво посочваш като доказателство, че има сериозни намерения, че да ми изгуби времето и на колегата?! Или просто се чудиш каква работа да намериш на някой?
На мен не ми е работа да оправям ничий транспорт. Затова за да се заема с това трябва да имам добра идея или някакъв нишан, че някой се нуждае от съвет.
Коментирай направеното от нас в съответните теми! Тук можеш да коментираш направеното от колегата за Казанлък!
Аз съм се занимавал с Габрово, Варна и Димитровград+Хасково, като на сериозно ниво са последните две. За Габрово съм писал протестни писма само и до МТИТС за всички градове за тролейбусния транспорт. Ти до кого и какво си направил? Всъщност на колко години си? Какво си завършил? Кажи ми нещо за тебе по-конкретно!
Щото е обидно да наричаш хора, правили конкретни неща за някой град който и да е спама-джии. Мнозинството хора в тоя форум не са правили и 10% от възможностите, които имат самите те примерно поради някаква форма на страх или нежелание да си навличат бели на главата.
За да не се превръща в караница темата - кажи нещо за себе си, за да преценя от каква гледна точка даваш тези обвинения и то навсякъде при налична възможност. И аз много съм спорил с Марин Петров, обаче въпреки всичко, с което не съм съгласен го уважавам поради опита му и наличието на мнение, докато тук става някаква караница с тебе, която аз не разбирам освен с лична непоносимост с какво съм я предизвикал. Аз нищо не знам за тебе и не виждам за какво трябва да се карам с тебе! Всички привърженици на електротранспорта се опитваме нещо да правим за него, поради едни идеи и идеали.
« Last Edit: 15.06.2017, 11:58:57 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 648
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #164 on: 15.06.2017, 15:42:48 »
Аз съм се занимавал с Габрово, Варна и Димитровград+Хасково, като на сериозно ниво са последните две.

Твоите въпроси с известните за всички отговори са, че ОБС на съотв. град е взел друго решение, което на теб не ти харесва.
Следва тирада за крадливите Общини и корумпираните служители. Последните две твои твърдения.
са описани в наказателния кодекс като клевета.

Като човек написах, някой да каже откъде да дойдат тези пари, последва, че не те интересувало.

Не можеш да разбереш, че Общината не е в състояние да купува (ако има кой да и го продава) продаденото от нея имущество и да се впуска в авантюристични сценарии. Написал го е и кмета.

Коментирай направеното от нас в съответните теми!

Коментирал съм много отдавна във врачанската тема и много точно и ясно заявих, че Вашите въпроси са подир дъжд качулка. И това е точно така. Никой не присъства на сесия на която се гласуват определени предложения.
Нима смяташ, че след като нещо е ликвидирано, някой ще тръгне да рови, това дали е правилно или не?
Закъснял си с тези си въпроси доста и сега се чудиш, защо никой не ти обръща внимание?
Чуди се още.  :)


« Last Edit: 15.06.2017, 16:06:01 by It_s_Real »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1780
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #165 on: 15.06.2017, 16:59:07 »
Аз обсъждам Казанлък. Не се очертава да ходя там или да съм ходил освен с влак. Следователно няма как да присъствам на никакво заседание. Освен това ти дадох сравнение с други градове, където няма намесен общински съвет, а само един емейла от кмета на Хасково в обратната посока, на ставащото. Проблемът им беше, че ги резнаха за идеята от МРРБ. Вместо тях убедих шефката на програмата, че не е съвсем права според мен, но да предложи вариант как да стане. Тя го направи. По твоята логика аз да подготвя процедури и проучвания и да ходя да искам да ми ги гласуват ли? Очевидно е, че аналогията с Казанлък я има. Намерих им пари за уж доброто предложение. Ако е нужно утре бих отишъл на среща в МРРБ, но няма да върша чужда работа. Аз съм длъжен да мисля само за детето си.
Както виждаш Деница Николова ми е обърнала внимание.
За чий ... ми е друго такова, освен за доброто на хората. Аз признание съм получил толкова, колкото е било нужно.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 15.06.2017, 17:01:38 by ooleg »

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #166 on: 17.06.2017, 21:36:14 »
Призовавам Община Казанлък, съвместно с подкрепата на държавата да преосмисли плановете си за ликвидация на тролейбусната мрежа, като я замени с електробуси в проекта за ИГТ. Било чрез заем от ЕИБ, ЕБВР, Еврофинансиране- изцяло или частично, други кредити, държавна помощ, възможности все ще се намерят, просто е необходима воля. Още повече, че в момента почти няма друг град (извън обсега на 7-те най-големи града), който да търси инвестиции в тролейбусен транспорт и вниманието на държавата може да бъде насочено към Казанлък, който остана все още с налична инфраструктура, където с малко надграждане градът ще има възможност да се обслужва изцяло от тролейбуси, което от своя страна означава завършена система и рентабилност. И така ще се отмие и донякъде срамът от унищожаването на тролеите в останалите градове- Пловдив, Добрич, Велико Търново, Габрово, Перник и евентуално други. Тролейбусният транспорт в Казанлък, като екологичен и надежден ще беде рекламен не само в града на розите, както за граждани, така и за туристи, но ще бъде и визитна картичка на държавата в сферата на транспорта, тъй като ще имаме малък необластен център, който развива такъв екологичен транспорт. Ще означава също, че надежда за страната все още съществува.
« Last Edit: 18.06.2017, 20:11:27 by klutsohor »
1. Доизградена тролейбусна мрежа според ОУП и експлоатация на основни шест тролейбусни и една автобусна линии;
2. Ликвидирано незаконното строителство в кв. Лозенец;
3. Спасен парк Бедечка.
Три в едно- (не)очаквано добра комбинация!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1780
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #167 on: 18.06.2017, 10:49:12 »
От дядо си знам като тинейджър, че има 3 града, необластни градове, които още от комунизма са най-напред сред необластните градове и са по-голями от някои областни - това са Казанлък, Димитровград и Асеновград. През 70-те и началото на 80-те е водил Димитровград, а после и до днес Казанлък. Това са го отразили и по тролейбусите. Направени са само в Казанлък, в Димитровград са полу-тестова, Асеновград май само с Пловдив са почнали да го свързват. Иначе Разград, Търговище са по-малки от Казанлък.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #168 on: 14.07.2017, 23:04:29 »
Седем електробуса ще обслужват градските линии в Казанлък

Източник: http://www.zakazanlak.bg/ot-denya-20/sedem-elektrobusa-shche-obsluzhvat-gradskite-linii-v-kazanlk-5729
1. Доизградена тролейбусна мрежа според ОУП и експлоатация на основни шест тролейбусни и една автобусна линии;
2. Ликвидирано незаконното строителство в кв. Лозенец;
3. Спасен парк Бедечка.
Три в едно- (не)очаквано добра комбинация!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 822
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #169 on: 17.07.2017, 15:27:12 »
Градският транспот в Казанлък е обречен. Първо, улиците са тесни за автобуси, камо ли тролейбусна мрежда да развиват. Главната улица - бул. Кн. Ал. Батенберг/ бул. 23 Пехотен Шипченски Полк я разширяваха през 80те специално заради тролейбусното движение, някоя и друга квартална артерия също има габарит за тролейбуси, но това е всичко. Из кварталите си трябва локален транспорт или евентуално малки бусчета. Мрежата колкото и да я водите налична, е разграбена и унищожена за последните 20 години и по-скоро ще излезе по-евтино да се изгради наново. Стълбовете надали някой се е занимавал да ги проверява кога ще паднат, най-много една боя да са им ударили по някое време. А това прилича ли ви на ТИС, годна за употреба? Даже на street view камерите са се запотили като минават край махалата... Електробуси са евентуално решение, но...
По-големият проблем са такситата - возят за до 2лв в рамките на града, абсолютно безотчетно. Нямат диспечерски пункт, а си разменят един телефон по колите и покриват всичко за без пари. Автобусният билет в момента мисля, че е 80ст и няма възможност за абонаментни карти, а като се съберат 4 човека за 2лв ги закарват от най-отдалечената точка на високите квартали до завод Арсенал на работа и естествено, че ще предпочетат този вариант. Да не говорим, че всеки има познат шофьор. Забравете тая работа...
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #170 on: 17.07.2017, 15:53:17 »
Каквото и да коментираме, основната спънка да не може да има отново действащ тролейбусен транспорт в града е ограничението във финансирането. Ще кажете, че преувеличавам, но кметицата вече се е произнесла по казуса в негова полза: "Мислим, че в нашия град има условията и е достатъчно да се поддържа като транспорт от тролейбусите."
Източника: http://stzagora.bg/тролейбусната-мрежа-в-казанлък-отнов
« Last Edit: 17.07.2017, 15:58:47 by klutsohor »
1. Доизградена тролейбусна мрежа според ОУП и експлоатация на основни шест тролейбусни и една автобусна линии;
2. Ликвидирано незаконното строителство в кв. Лозенец;
3. Спасен парк Бедечка.
Три в едно- (не)очаквано добра комбинация!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1780
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #171 on: 17.07.2017, 16:55:32 »
Няма да я бъде нашата България! Една мрежа тъпа и проста ни се струва като АЕЦ. Докато едни изтрелваш спътник, други с автобуси не могат да се оправят, камо ли с друго. Важното е неможещите и незнаещите да дават акъл на останалите.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #172 on: 18.07.2017, 15:44:47 »
Градският транспот в Казанлък е обречен. Първо, улиците са тесни за автобуси, камо ли тролейбусна мрежда да развиват. Главната улица - бул. Кн. Ал. Батенберг/ бул. 23 Пехотен Шипченски Полк я разширяваха през 80те специално заради тролейбусното движение, някоя и друга квартална артерия също има габарит за тролейбуси, но това е всичко. Из кварталите си трябва локален транспорт или евентуално малки бусчета.

Говорим за еднопосочно разширяване в Изток и В. Левски, където няма да бъде нужен габарит за разминаване на тролейбус с тролейбус. Спомни си, че в Плевен също има такова изпълнение в Сторгозия и в Кайлъка. Реално един курс от тези линии ще включва тръгване от начална точка, после минаване през кръговете в другия край и без престой с връщане до началната точка, където ще е почивката на тролейбусните водачи. Единствено от сегашното обръщало на Абаята до паркинга на Кауфланд дефакто ще се удължи мрежата, но там няма и км. дължина и габарит има. 1-цата ще се запази за връзка между северните половини на двата компекса с града. Реално само тя ще остане градска автобусна линия, изпълнявана от микробуси. Другите автобусни линии 3,4,5,6.. ще останат да обслужват близките села.
1. Доизградена тролейбусна мрежа според ОУП и експлоатация на основни шест тролейбусни и една автобусна линии;
2. Ликвидирано незаконното строителство в кв. Лозенец;
3. Спасен парк Бедечка.
Три в едно- (не)очаквано добра комбинация!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 648
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #173 on: 18.07.2017, 23:47:11 »
А това прилича ли ви на ТИС, годна за употреба? Даже на street view камерите са се запотили като минават край махалата...
Едва ли има нещо в него. Час и нещо се разхождах из гугъла да огледам мрежата и ми направи впечатление, че всички кабели прехвърлящи от единия към другия проводник по трасетата са изолирани, както и тези на фидерните линии.  Прави впечатление, че на повечето стълбове има ролки за въжета на компенсатори, а такива липсват. Виждат се и отделни елементи по конзолите и стълбовете, които са държали въжета. На колелото на Арсенал проводника е премахнат.
Беше интересно да я обиколя. :)