Author Topic: Плевен  (Read 79716 times)

Offline ZIU682

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #340 on: 03.02.2012, 09:05:33 »
билет - 70 стотинки
Интервал на линии 3,5,7,9  в делнични дни
7:00 - 09:00 на всеки 5 минути
09:00 - 17:00 на всеки 10 минути
17 часа до 19 часа на всеки 5 минути
19 часа - 20:30 часа на всеки 10 минути
от 20:30 часа до 22:20 - през 15 минути
от 5 до 7 сутринта - на 15 минути

В празнични и почивни дни през деня същите линии се движат на интервал от 10 минути.

В делнични дни сутрин и вечер вървят и "съчетани" линии 57, 93, 97, които съчетават линиите на 3, 5, 7 и 9. Това прави реалния интевал в пиков час по основните направления Сторгозия - Жп гара - Център - Дружба по-малък от 5 минути. В България нито един град няма толкова "гъсти" интервали на ГТ. Тези инервали обаче са причината неособено голям град като Плевен да има доста добра натовареност на ГТ. Хората знаят, че отиват на спирката и идва тролейбус. Висенето по спирките отказва много хора от ГТ, но в други градове не са го разбрали. Все пак трябва да отбележим, че подобни инервали могат да са рентабилни само с тролейбуси.


Иначе в Плевен има още 7-8 тролейбусни линии, но те са за индустриланата зона, за не толкова населения район на Окръжна болница и интервалите им са над 20 минути.         

Offline svilata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 95
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #341 on: 03.02.2012, 23:50:30 »
Тук са публикувани разписанията на тролейбусните линии от вече липсващия сайт на фирма "Тролейбусен транспорт" Плевен:

http://pleven.ws/transport.php

Offline did_ko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #342 on: 04.02.2012, 13:19:37 »
В България нито един град няма толкова "гъсти" интервали на ГТ. Тези интервали обаче са причината неособено голям град като Плевен да има доста добра натовареност на ГТ. Хората знаят, че отиват на спирката и идва тролейбус. Висенето по спирките отказва много хора от ГТ, но в други градове не са го разбрали. Все пак трябва да отбележим, че подобни интервали могат да са рентабилни само с тролейбуси.     
Напълно подкрепям мнението ти за редовността на ГТ. Колкото по на често има автобус/тролейбус толкова по добре за самия град и в частност за фирмата поддържаща ГТ в съответното населено място. Но да се твърди, че това е възможно само с тролейбуси е меко казано несериозно.Не отчиташ факта,с възможните аварии в контактната мрежа. А какво да кажем за амортизирания подвижен състав (не ме разбирай погрешно аз също харесвам ЗИУ- тата)?

Относно интервалите на движение на ПС не е само Плевен града, който е оптимизирал интервалите между две ПС обслужващи ГТ.Самата оптимизация е възможна и с автобуси, даже рентабилността би била по - висока поради гореспоменатата причина. Истината е в съчетаването на няколко линии обслужващи съвместно определен маршрут.

Основния проблем на повечето градове е раздробяването на ГТ между малки фирмички, които в повечето случаи гонят бърза печалба, а не предлагат качествена услуга (справка Велико Търново и Стара Загора).
Заменям 67 автобуса "СОЛАРИС УРБИНО" за 126 - те чисто нови "МАН -а", доставени в София през Август 2014 година.

Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4909
  • Wir sind unsterblich und werden nie sterben >:)
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #343 on: 04.02.2012, 18:58:26 »
Да не забравяме, че и в Бургас най-натоварените линии си минават на интервали от 5-10 минути. Но явно бургазлии са разглезени, та за някои дори тези разстояния между колите са големи. Чувал съм хора да мрънкат, ако чакат даже някакви си 3 минути. В Плевен ни биете обаче по това, че билетчето ви е само 70 ст., а не 1 лев или нещо отгоре. Представете си колко по-добре дори би било, ако ЗиУ-тата бяха нещо по-модерно като Шкода/Соларис или поне някои швейцарци втора употреба.
За идеята да се премахнат всички модели градски автобуси от втора автоколона при първа финансова възможност!

Sag mir was ich machen soll und ich sage dir wo du gehen sollst!
Βλαδίμηρος είναι χάλια, απλά, αδέξια, ηλίθιο κάθαρμα :)
Искате зомби апокалипсис? Докарайте всички Солариси и Шкоди на гробищата на задна и ги накарайте да си затворят вратите едновременно! Резултатът е гарантиран :devil:

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2126
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #344 on: 05.02.2012, 00:16:02 »
От наблюденията които придобих от разписанията Плевен е малко частен случай - действително интервала на движение на основните линии е 5 минути в пиков час но също така и линиите са къси - от рода на 20 минути еднопосочно - по този начин само 4 коли са достатъчни да се постигне този хубав интервал от 5 минути.Относно това дали е несериозно да се говори че тролеите са по-добри за това - според мен тролеите са по-добрия вариат заради по-ниската себестойност на превоза и могат да си позволят да превозват по-малко хора и пак да им е печеливш курса.За интервал от 5 минути съвсем не е 100% сигурно дали всеки един курс ще е рентабилен.За градове като Плевен с развита контактна мрежа не би трябвало да е проблем движението дори и при авария на контактната мрежа - със сигурност има алтернативни маршрути но така или иначе това е много рядко че да го изтъкваме като проблем.

Но това което ме изуми е линията с един единствен курс с номер 11 - нея ползва ли я някой въобще и за какво съществува линия която пътува само в 16,20 от едната и в 16,45 от другата крайна точка?

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1324
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #345 on: 05.02.2012, 10:17:42 »

Quote
Не отчиташ факта,с възможните аварии в контактната мрежа.
За градове с добре поддържана мрежа проблемите с нея  са рядкост и тролеите са надежден транспорт.

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 155
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #346 on: 05.02.2012, 10:29:26 »
Но това което ме изуми е линията с един единствен курс с номер 11 - нея ползва ли я някой въобще и за какво съществува линия която пътува само в 16,20 от едната и в 16,45 от другата крайна точка?

Ползват я работници вероятно.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2126
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #347 on: 05.02.2012, 15:56:41 »


Ползват я работници вероятно.


Aко я ползват работници и е направена за точно определено предприятие защо курса е по никое време - 16,20 ? Да речем че първата смяна свършва тогава (доста необичайно би било) - защо няма курс при започването на първата смяна и защо няма такъв на края на втората?

Offline svilata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 95
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #348 on: 05.02.2012, 19:18:43 »
Тролейбусна линия 11 представлява част от линия 12 след удължаване на контактната мрежа в източната промишлена зона. Не съм убеден, че към настоящия момент този курс въобще се изпълнява. В миналото линията съществуваше като пълноценна тролейбусна линия, която подпомагаше № 12, т.к. обръщалото е в района на ТЕЦ Плевен; УМБАЛ "Д-р Георги Странски"; завод "1ви май" (вече не съществува); завод "Славина" (не съществува); ТПК, на чието място днес е построен Кауфланд 2.

Няма нищо необичайно в курса в 16:20 часа - той е от Л.В.Техникум (ж.к. Сторгозия), а обратният курс от промишлената зона е в 16:45. Редовната смяна приключва точно в 16:30 ч.
« Last Edit: 05.02.2012, 19:24:37 by svilata »

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #349 on: 05.02.2012, 19:29:18 »
Аз пък искам да попитам линия № 4 и в двете посоки ли минава през МБАЛ или от ЛВТ към Моста дублира изцяло линия № 7?

Offline pleven_dge

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #350 on: 05.02.2012, 19:50:13 »
Аз пък искам да попитам линия № 4 и в двете посоки ли минава през МБАЛ или от ЛВТ към Моста дублира изцяло линия № 7?
В посока от Моста към Кайлъка дублира седмицата изцяло, а на връщане минава през болницата.
Зиу 9

Offline svilata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 95
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #351 on: 05.02.2012, 19:54:15 »
Да, линия 4 дублира  изцяло линия 7 в посока от ЛВТ към Моста, защото няма кой да сложи стрелка на кръстовището при училище "Цв. Спасов", за да може линията и в двете посоки да минава покрай УМБАЛ...

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2126
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #352 on: 05.02.2012, 21:27:21 »
... чието място днес е построен Кауфланд 2.

Кауфланд не генерира ли някакъв поток за линия поне на 1 час?


Няма нищо необичайно в курса в 16:20 часа - той е от Л.В.Техникум (ж.к. Сторгозия), а обратният курс от промишлената зона е в 16:45. Редовната смяна приключва точно в 16:30 ч.

А в такъв случай защо няма курсове за началото на първа смяна и края на втора?

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #353 on: 06.02.2012, 13:12:46 »
... Моста към Кайлъка...

Искаш да кажеш от ЛВТ към Моста.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Плевен
« Reply #354 on: 19.03.2012, 12:53:48 »
Коя линия се води 3Г?

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 155
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #355 on: 19.03.2012, 19:09:00 »
3 гара беше пусната експериментално вече я няма. Иначе вървеше по маршрута на 3 но вместо през Битова Техника минаваше през гарата и оттам за Кайлъка.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Плевен
« Reply #356 on: 20.03.2012, 10:40:41 »
По кое време е съществувала? Подариха ми наскоро челна червена табела 8/3г.

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #357 on: 02.04.2012, 10:54:55 »
На тази схема се вижда ясно по кои улици ще се извърши разширението на тролейбусната мрежа за този и следващия програмни периоди: 8)

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #358 on: 02.04.2012, 23:40:55 »
Много интересна карта. Като цяло по новите трасета има стълбове, например по бул. Дойран. А в 9-ти квартал редовен транспорт би подобрил значително ситуацията с ходенето на училище до езиковата. Дано доживея да видя това реалност :)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3539
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #359 on: 04.04.2012, 22:59:41 »
Днес бях до Джанко за ракия и по път направих 6 снимки на тролеите в Сторгозия:





ККМ:


Направи ми впечатление, че основната част от ККМ е добре изпъната, но не е захваната достатъчно добре  за носещите елементи. Доста от конзолите не са захванати достатъчно добре за стълбовете (на места направо са се откачили) и затова на места двете жици не са на едно ниво. Дано скоро да я постегнат малко. Ако знаете как, плевенчани - сигнализирайте на дружеството!
« Last Edit: 05.04.2012, 00:41:44 by viktorlc »
Прецакай #КОЙ - http://www.youtube.com/watch?v=hlIrTMKJasY !!! Гласувай!