Author Topic: Плевен  (Read 73365 times)

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #480 on: 22.04.2013, 15:27:39 »
В началото на 2014 г. започва изграждането на новото тролейбусно депо в Плевен

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2046444
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3509
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #481 on: 14.05.2013, 20:43:56 »
Шест оферти в търга за доставчик на нови тролейбуси в четири града по ОПОС

Чешката "Шкода електрик" е вероятният изпълнител на поръчката

Шест компании и обединения подадоха оферти в обявената от "Бургасбус" ЕООД обществена поръчка за доставка на тролейбуси за обществен градски транспорт за нуждите на общините Бургас, Варна, Плевен и Стара Загора.

Чешкият производител "Шкода електрик" е единственият допуснат до етапа на договаряне и е вероятният изпълнител на поръчката. До дни предстои комисията по търга да излезе с решение за избор на изпълнител.
Крайният срок за реализация на поръчката е дванадесет месеца. Финансирането е по проект по ОП "Околна среда".

Оферти подадоха освен "Шкода електрик", чешката "Сор", полско-украинската "Урсуз – Богдан", украинската ЛАЗ, българско-руски консорциум "Е-трансервиз" ЕООД, Бургас, с участието на руската "Тролза" и "ВМЗ груп", Руска федерация. Поръчката е в четири лота, като всеки град е в отделна обособена позиция. Тъй като е пусната с процедура договаряне, фирмите представят оферти и до етапа на договаряне се допускат само одобрените кандидати, като ще се работи по подобряване на предложената офертата на единствения допуснат до този етап кандидат "Шкода електрик", научи "Строителство ГРАДЪТ.

Единствено чешката компания е отговорила на всички изисквания, включително за европейско подобрение.

При оценката с най-голяма тежест е предлагана цена - 30 точки, срокът на доставка е 20 точки, гаранционните срокове – 18, разходът на електроенергия на превозното средство – 15, техническите характеристики - 9, техническите решения, подобряващи безопасността на движение и токоснемането – 6, гарантиран срок за осигуряване на резервни части след доставката на последния тролейбус – 2, предложеното допълнително оборудване носи общо 4 точки - 2 за осигуряване на видимост на водача на превозното средства и 2 за информационното обслужване на пътниците.

По поръчката се очаква да бъдат доставени минимум 22 тролейбуса за община Бургас, поне 30 тролейбуса за община Варна,  минимум 40 тролейбуса за община Плевен и най-малко 8 тролейбуса за община Стара Загора. Освен доставка на нови тролейбуси в четирите общини в поръчката се включва пускането им в експлоатация, обучение на съответния персонал на оператора на транспортните средства във всеки от градовете и гаранционно обслужване. Очакваната обща стойност на поръчката без ДДС е 81 408 300 лв., като обхватът й е между 81 408 300 и 97 689 960 лв. в зависимост от резултата от договарянето.

Едно от минималните изисквания е за последните три приключили финансови години в периода 2010 - 2012 г. кандидатът да има минимум 18 млн. лв. без ДДС оборот от доставки или продажби на тролейбуси, ако участва само за обособена позиция 1 (община Бургас); поне 25 млн. лв. без ДДС, ако участва само за позиция 2 (община Варна);  най-малко 33 млн. лв. без ДДС, ако играе само за позиция 3 (община Плевен); и минимум 7 млн. лв. без ДДС, ако участва само за позиция 4 (община Стара Загора). 

Продажби за 3 милиарда и нетната печалба е 700 млн. е отчела чешката Škoda Electric за 2011 г., показа справка на сайта на чешката компания. В края на март тя е подписала  договор доставка на 21 тролейбуса марката "Шкода 2006-2011" за Теплице, разположен в северната част на Чехия, а малко преди това едно от дъщерните дружества в компанията - "Škoda Транспорт", е спечелило търг за доставка на 60 трамвайни мотриси за турския град Коня.

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2059764
Прецакай #КОЙ - http://www.youtube.com/watch?v=hlIrTMKJasY !!! Гласувай!

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1344
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #482 on: 06.06.2013, 17:07:58 »
Стискам палци търга да мине без проблеми и разтакавания както е в София.  Ще се радвам, ако точно Шкода спечели търга :)
Чавдар 141 е най-голямото недуразумение по софийските улици.  Трябва да се бракуват час по-скоро всички представители на този модел.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3509
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #483 on: 01.07.2013, 13:31:33 »
Quote
Разширяване на тролейбусната мрежа към Ясен и Опанец предвижда ИПГВР на Плевен



Разширяване на тролейбусните линии в посока селата Ясен и Опанец предвижда Интегрираният план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на Плевен в периода 2014 – 2020.
Възможно е с бъдещото разширение на проекта за Интегриран градски транспорт контактната мрежа да достигне до гр. Долни Дъбник през Ясен и до Тръстеник през Опанец и Долна Митрополия.
В 30-минутния изохрон около Плевен живеят около 180 хил. души, с което е налице възможност да се търси агломерационен ефект в развитието на мрежата, сочи направено предварително проучване.
През настоящия програмен период община Плевен е в процес на реализация на проект за Интегриран градски транспорт на Плевен на обща стойност 23 322 246 лв.
По него предстои разширение и оптимизиране на тролейбусната мрежа по компонент 3, който предвижда изграждането на нова въздушно-контактна мрежа (ВКМ) с обща дължина 6681 м с 4 нови участъка.
Прогнозната стойност за тези дейности е 5 277 940 лв. По проекта ще се прави и  реконструкция и подобрение на тролейбусната мрежа, като по компонент 4  прогнозната стойност е 2 095 998 лв. И по двата компонента предстоят търгове за избор на изпълнител.
Петнайсет са тролейбусните линии в експлоатация в Плевен, обслужвани от 67 тролейбуса в експлоатация към 2011 г. Общата дължина на изградената контактна мрежа е 43.9 км. 2478 хил. км е общият реализиран действителен пробег за 2011 г., за сравнение - през 2010 г. той е 2467 хил. км. 18 330 хил. пътници са превозени през 2010 г., 18 026 хил. – през 2011 г. Четири са токоизправителни станции, като общо инсталираната мощност в тях е 10 680 kW.

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2093795&p=0#addcomment

БРАВО на Плевен! Нека проектът да е пример за всички останали градове в Блъгария, които затриха този най-евтин екологичен транспорт и за тези, които не успяха да реализират техните проекти в края на 80-те години! Дано проектът да стане реалност!
« Last Edit: 26.08.2013, 02:29:18 by difian »
Прецакай #КОЙ - http://www.youtube.com/watch?v=hlIrTMKJasY !!! Гласувай!

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4563
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #484 on: 01.07.2013, 20:16:07 »
Прекрасно! Радвам се, че все пак има градове в България, който продължават да развиват тролейбусния си транспорт. Дори София може да завиди на Плевенския тролейбусен транспорт по брой на линиите.

НЕ НА УЖАСНИТЕ СНИМКИ ВЪВ ФОРУМА!!!
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline svilata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #485 on: 07.08.2013, 11:15:30 »
След автобусните билети в Плевен, вече и билетите на фирма "Тролейбусен транспорт" се издават от фискални апарати.

Offline transtriumf

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #486 on: 15.08.2013, 22:16:47 »
Днес забелязах, че по маршрута Плевен-Горна Митрополия/Тръстеник се движат МАН-ове СЛ202 (вероятно новодоставени), а не както обикновено четирите Мерцедеса О405/Н (от тях видях само единия хамбургски). Видях също и еднa зелена крайградска Сетра с климатик (който слава Богу се пуска :) ). Иначе още от пролетта ми направи впечатление, че до Горна Митрополия понякога пускат една маршрутка (Ситроен). От известно време пък се движат Исузута до Баумакс под номер 7А. Въпросната линия върви по марштута на тролейбусната линия 7, но от ЛВТ отбива към Баумакс.
« Last Edit: 17.08.2013, 13:43:07 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14870
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 424309060
    • Yahoo Instant Messenger - difian1
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #487 on: 05.09.2013, 02:32:30 »
Quote
Проектът за Интегриран градски транспорт на Плевен: Избира се изпълнител за инженеринг на тролейбусната мрежа за над 8 млн. лв., 02.09.2013 год.

8 млн. и 111 лв. е прогнозната стойност на обявената от "Тролейбусен транспорт" - Плевен, поръчка за инженеринг на реконструкция, подобрения, разширения и оптимизиране на тролейбусната мрежа в рамките на проекта "Интегриран градски транспорт на Плевен" по ОПРР.
Документацията за участие се получава до 9 септември, офертите се приемат до 19 септември, отварянето е на 20 септември. Гаранцията за участие е 80 хил. лв.

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за проектиране и изпълнение на строително-монтажните работи по тролейбусната мрежа. Поръчката обединява два от компонентите по проекта за интегриран транспорт: разширяване и оптимизиране на тролейбусната мрежа, реконструкция и подобряване на тролейбусната мрежа.
В направеното предпроектното проучване са идентифицирани четири нови участъка контактна мрежа с обща дължина 6681 м.

Реконструкцията на тролейбусната мрежа
ще обхване четири кръстовища, два от най-натоварените участъци по ул. "Д. Попов" и пазара в жк "Сторгозия", както и ул. "Трети март".
За участие се изисква минимален оборот от 20 млн. лв. за периода 2010 - 2012 г., минимален оборот или доход от сходни обекти, равен или по-голям от индикативния бюджет. Крайният срок е 16 месеца.

В процедура на провеждане е още една мащабна поръчка за строителство по проекта за интегриран транспорт на Плевен. Тя е за избор на изпълнител за инженеринга на ново тролейбусно депо с прогнозна стойност 6.5 млн. лв.



Новите участъци от тролейбусната мрежа, които ще се изграждат:

1. Участък №1 – Започва двупосочно от кръстовището на бул. ”Г. Кочев” и бул. ”Русе” и завършва при кръстовището на бул. ”България” и ул. ”Св. Климент Охридски”. Той е с дължина от 1120 м. Маршрутът му обхваща бул. ”Европа” и ул. ”Св. Климент Охридски”, в посока към жк ”Дружба ІІІ”. По този маршрут няма съществуващи спирки на градския транспорт.

2. Участък №3 – Започва двупосочно от кръстовището на ул. ”Сан.Стефано” и ул. ”Стоян Заимов” и завършва на обръщалото при ІІ-ра клинична база на ул. ”Ген. Владимир Вазов”. Той е с дължина 2197 м. Маршрутът му обхваща ул. ”Стоян Заимов”, ул. ”Хаджи Димитър” (покрай ЦДГ „Пролет”), ул. ”Ген. Владимир Вазов”(покрай стадион „Белите орли”) и завършва на обръщалото при ІІ-ра клинична база. В обратната посока връзката между ул. ”Хаджи Димитър” и ул. ”Стоян Заимов” се осъществява по ул. ”Пирот”. Има десет съществуващи спирки на градския транспорт.

3. Участък №5 – Започва от кръстовището на бул. ”Хр.Ботев” и ул. ”Сан Стефано” и завършва при кръстовището на бул. ”Хр.Ботев” и ул. ”3-ти март”. Той е с дължина 1219 м. Маршрутът му обхваща бул. ”Христо Ботев” покрай Гробищния парк и Десета ЦДГ „Надежда” до кръстовището с ул. ”3-ти март”. Има две съществуващи спирки на градския транспорт.

4. Участък №6 – Започва еднопосочно от кръстовището на ул. ”Сан Стефано” и бул. ”Христо Ботев” и завършва при кръстовището на ул. ”Райски кът” и ул. ”Сан Стефано”. Той е с дължина 2145 м. Участъкът покрива жк ”Мара Денчева” и жк ”Кайлъка”. Маршрутът му обхваща бул. ”Христо Ботев”, ул. ”Ильо войвода” покрай двата гробищни парка и по ул.”Райски кът” до пресичането и с ул.”Сан Стефано”. Има пет съществуващи спирки на градския транспорт. Идентифицирана е необходимостта от изграждане на шест нови спирки.


Източник

Offline transtriumf

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline did_ko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2866
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Заменям 67 автобуса "СОЛАРИС УРБИНО" за 126 - те чисто нови "МАН -а", доставени в София през Август 2014 година.

Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10092
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #490 on: 26.09.2013, 01:24:16 »
Как се стига от хотел Кайлъка до центъра на града? Движи ли се автобусна линия 5 и ако да - какво и е разписанието? Тролеите въртят на 2.5 километра от хотела, така че те явно не стават.

Offline svilata

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 89
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #491 on: 26.09.2013, 16:21:28 »
Автобусна линия 5 е сезонна и след 15 или 30 септември не пътува. Освен това има 3-4 курса дневно.  :( Придвижването до центъра може да стане с такси или да се съчетаят разходка в парка и пътуване с тролейбус. В действителност до хотела няма градски транспорт. В миналото е имало проект за удължаване на тролейбусните линии, които обръщат в началото на парка, до хотел "Кайлъка". Но уви нама да стане реалност...

Offline Skoda9TR

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #492 on: 01.10.2013, 18:05:01 »
Във връзка с тази публикация в официалния сайт на Шкода, изпратих писмо до компанията и ги питах за повече подробности за тролеите, предивидени за Плевен. Отговориха ми, че скоро ще има яснота за разцветката и за точния график на производство. Иначе е ясно, че първите тролеи ще пристигнат в Плевен през 2014 г.

Quote
Trolejbusy z České republiky míří opět do Bulharska

Plzeň, 3. 9. 2013 – Společnost Škoda Electric uzavřela další významný exportní kontrakt na trolejbusy. Jedná se celkově o sto vozidel za 1,2 miliardy korun. Zakázku zastřešuje bulharské město Burgas, ale trolejbusy budou v rámci kontraktu dodány rovněž do Varny, Stare Zagory a Plevenu.

„Naše společnost uspěla na bulharském trhu jen nedlouho poté, co došlo k podpisu kontraktu na dodávku padesáti vozidel pro hlavní město země Sofii. V rámci nové zakázky ovšem vyrobíme vozidla typu Škoda 26 Tr. Pro Burgas je určeno 22 kusů, pro Pleven 40 kusů, pro Varnu 30 kusů a 8 kusů půjde do Stare Zagory,“ říká Karel Majer, ředitel divize Trolejbusy společnosti Škoda Electric .
Nové trolejbusy budou vybaveny pomocným diesel-agregátem určeným pro jízdu i mimo trakční vedení. Významnou úsporu elektrické energie a snížení nákladů na údržbu zajišťuje asynchronní trakční motor a mikroprocesorově řízený napěťový střídač s možností rekuperace.  Zvýšení komfortu pro cestující přináší výkonná klimatizace a moderní audiovizuální systém.
„Škoda Electric uzavřela během letošního léta už čtyři významné exportní kontrakty na trolejbusy. České trolejbusy budou tedy k vidění nejen v Bulharsku, ale také v Lotyšsku a na Slovensku. Celkově se nám podařilo uzavřít nové kontrakty na trolejbusy za celkem 5,6 miliardy korun a to považuji za historický úspěch. V souvislosti s tím také rozšiřujeme a modernizujeme náš výrobní závod na trolejbusy v Plzni a budeme nabírat nové zaměstnance“ doplňuje Jaromír Šilhánek, generální ředitel Škody Electric.
Škoda Electric je dnes největším evropským výrobcem trolejbusů. Dodává je například do maďarského Szegedu, uzbeckého města Urgenč nebo italského Říma.  Za dobu existence trolejbusové výroby dodala Škodovka vozy nejen do Evropy, ale i Asie nebo severní Ameriky. 
Kromě trolejbusů slaví úspěchy i ostatní divize společnosti. Škoda Electric například spolupracuje s americkým koncernem GE Transportation, pro který v současnosti vyrábí 660 kusů kompletních mechanických pohonů pro 110 lokomotiv v Kazachstánu. Korejské společnosti Hyundai Rotem dodává kompletní elektrovýzbroj a mechanický pohon pro osm desítek lokomotiv a do čínského města Su-čou míří kompletní trakční výzbroj pro 23 pětivozových jednotek metra.
Další informace:
Lubomíra Černá                                                 
Škoda Transportation                                                                       
737 281 550                                                                                     
lubomira.cerna@skoda.cz



http://skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/trolejbusy-z-ceske-republiky-miri-opet-do-bulharska/

Offline Neronov

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1779
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #493 on: 05.10.2013, 16:02:32 »
Може ли някой да ми каже разписанията на автобусите Плевен-Долна митрополия (и обратното) ?  :angel:

Offline transtriumf

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #494 on: 05.10.2013, 18:42:30 »
Движат се на 45 минути. За Тръстеник има в **:45, а за Горна Митрополия е на кръгъл час. И двата минават през Долна Митрополия. Като стана дума за тази линия (мисля, че се води 16-ка)- от известно време билетът е станал нереално скъп- 1.50 лв. до Долна Митрополия. Като си спомням, че преди 4-5 години беше 0.80 лв...

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Neronov

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1779
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #495 on: 05.10.2013, 21:38:49 »
Благодаря за информацията. А от къде се хваща (аз ще сляза на централна гара) и ако случайно го изпусна може ли да хвана някакво такси до летището?

Offline abs111

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1728
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #496 on: 05.10.2013, 21:45:45 »
Автобусите тръгват от автогарата,която е на 10м от жп-то,а за такси можеш,все пак са само 12км.Но предварително се уговори за цената.

Offline Neronov

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1779
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #497 on: 05.10.2013, 22:16:58 »
Благодаря и на двамата.  :fan:

Offline Skoda9TR

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #498 on: 20.10.2013, 22:59:36 »
ВЕЧЕ Е СИГУРНО - ДО КРАЯ НА 2014 ЩЕ СМЕ С НОВИ ТРОЛЕИ



През следващата седмица ще бъдат подписани договори на стойност повече от 300 млн. лв. с Оперативна програма "Околна среда" (ОПОС) за доставка на 100 тролейбуса, 126 газови автобуса, 20 трамвая и 10 влакове за метрото, съобщава сайтът mediapoll.bg, позовавайки се на свои източници от ОПОС. Със средствата пет големи града - София, Варна, Бургас, Стара Загора и Плевен, ще обновят парка на градския си транспорт през следващата година. Търговете за доставка на транспортните средства вече приключиха, а с предстоящото подписване пада и последната пречка за окончателната реализация.
Плевен, Бургас, Варна и Стара Загора ще получат 100 нови тролейбуса със средства по "Околна среда". Най-много от тях - 40 трябва да дойдат в нашия град , 30 са за Варна, 22 ще получат в Бургас, а останалите 8 тролейбусни коли ще отидат в Стара Загора.
Както „Посредник” неколкократно писа, поръчката за доставка на новите тролеи беше спечелена от чешката "Шкода електрик", която единствена от шестте компании, подали оферти, беше допусната до отварянето на ценовото предложение.
За развитие по темата - четете "Посредник"


http://www.posredniknews.com/site/component/content/article/127-nai-vazhnoto/44425-veche-e-sigurno-do-kraya-na-2014-shte-sme-s-novi-trolei


Първите няколко броя най-вероятно ще пристигнат юни 2014, а цялата поръчка от 40 тролейбуса ще бъде изпълнена до края на 2014. След 26 години, живот и здраве догодина, на сточната гара в Плевен отново ще пристигнат нови тролейбуси. Плевен си остава уникален тролейбусен град и с това, че продължава да НЕ пазарува тролеи втора ръка.  За добро или за лошо в града се дивжи само един-единствен тролейбус втора употреба (102) закупен от Габрово. Всичко останало са тролеи, поръчани и произведени за Плевен и явно така ще бъде и за в бъдеще. Има шанс да сменим 100% от тролейбусния парк през новия програмен период с чисто нови мотриси. Смятам, че с новите линии общо около 65 тролейбуса ще са достстъчна бройка. Ако се защити един проект за още 20-30 тролея, гарантираме доброто бъдеще на тролейбусния транспорт в Плевен още 15  години.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14870
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 424309060
    • Yahoo Instant Messenger - difian1
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #499 on: 02.11.2013, 21:22:56 »
Още конкретика около доставката, ливреята явно ще е като тази на софийските, жалко за което, вероятно и в останалите три града ще е така...  :( Най-разпространената плевенска много ми харесва и щеше да е хубаво да не е всичко под конец, някаква мизерия се е получила... Знае се, кога ще започнат и доставките... ;)

Quote
Новата гордост на Плевен ще са новите тролеи. На 6 ноември ще бъде подписан договорът за финансирането

"Честито, вече си милионер!" - обърна се с усмивка съветничка от БСП към управителя на "Тролейбусен транспорт" ЕООД, инж. Ангел Несторов, докато кметът, проф. Димитър Стойков, представяше пред старейшините предложението за увеличаване капитала на дружеството с 37 312 275 лева. Толкова ще получим за 40 нови тролея по съвместния екопроект за транспорта на 4 големи града. Май няма друга държавна фирма с такъв капитал, а общинска - със сигурност.

Изключителен шанс за Плевен е, че през 1985 година, по времето на Стефан Нинов, е започнало въвеждането на екологичен транспорт, коментира в разговор за "Посредник" инж. Несторов. Този проект също е голям късмет. В момента фирмата има 75 тролея, от които ще останат между 30 и 40, защото, въпреки че идват 40 нови мотриси, старите ще са нужни заради въвеждането на нови линии по другия голям тролейбусен проект.

Новите тролеи са модел "Шкода 26ТР - Соларис", каза още управителят на "Тролейбусен транспорт" и добави, че са много красиви. Преди дни е определен и цветът на плевенските мотриси - сини с жълта ивица. Доставката им ще се извърши на 4 пъти по 10. Първите 10 тролейбуса се очакват в края на юли, началото на август 2014 г.





Четири от предложенията в дневния ред на октомврийското заседание на Общински съвет - Плевен бяха свързани с "Тролейбусен транспорт" ЕООД. Всички бяха приети с пълна подкрепа от присъстващите и почти без разисквания.

Първото беше за пряко възлагане на общинското дружество на интегрирана обществена услуга превоз на пътници на територията на Община Плевен, чрез подписване на договор. Останалите 3 са във връзка с изпълнението на проект "Прилагане на мерки за подобряване качеството на живот в градовете Бургас, Варна, Стара Загора и Плевен", одобрен за финансиране по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО005/13/1.50/01/35 "Мерки за подобряване на качеството на атмосферния въздух чрез осигуряване на екологични превозни средства на градския транспорт", по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.". Те са за одобряване на проект на тристранно Договорно споразумение между Община Бургас, Община Плевен и "Тролейбусен транспорт" ЕООД Плевен, упълномощаване на кмета за издаване на запис на заповед в полза на Община Бургас като водещ партньор, като обезпечение, гарантиращо размера на авансовото плащане към нас, в размер на 13 069 446.25 лева, и съгласие за увеличаване на капитала на общинско дружество със сумата от 37.312 милиона.
Източник
« Last Edit: 02.11.2013, 21:31:58 by difian »