Author Topic: Плевен  (Read 265611 times)

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 266
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #660 on: 25.06.2014, 16:23:34 »
Може ли карта на новите участъци?

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #661 on: 25.06.2014, 17:52:29 »
Може ли карта на новите участъци?

Ето най-разпространената карта с новите маршрути:


Това е мой вариант. Използвал съм Google Maps като основа.
« Last Edit: 25.06.2014, 18:26:06 by Darislav »

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #662 on: 25.06.2014, 17:56:10 »
Каква ще бъде съдбата на тези "икономически неефективни маршрути" ? Дали ще се прекрати обслужването им ?

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #663 on: 25.06.2014, 18:31:21 »
Каква ще бъде съдбата на тези "икономически неефективни маршрути" ? Дали ще се прекрати обслужването им ?

Ами, този маршрут дори не е изграден. Там има просто поставени стълбове, но няма ККМ. Не е изграден, тъй като се припокрива с този по ул. "Димитър Константинов" и ул. "Сан Стефано". Може би затова е отбелязан като икономически неефективен.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #664 on: 25.06.2014, 21:45:22 »
Днес беше станала тежка авария заради новите тролеи, много са им натегнати пружините и като изскочат прътовете (което често се случва), се удрят доста силно в контактната мрежа. На "Цветан Спасов" по посока към Сторгозия от Кайлъка, беше паднала една жица, а малко по нагоре се беше откачила ККМ и една стрелка беше изпрошната. Новите тролеи обслужваха линиите на дизел, а старите си стояха по улиците. За съжаление нямаше как да снимам, но ако някой е успял да заснеме нещо нека да го качи.
Зиу 9

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #665 on: 25.06.2014, 22:21:59 »
Май нещо теорията за плевенскат мрежа не издържа  :P
Май първо трябваше мрежата да се опъне
The Grand Tour

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #666 on: 26.06.2014, 09:09:26 »
Токоприемниците на тролейбусите Шкода са с натиск върху контактната мрежа от 9кг, а на руските тролейбуси в границите на 12-14кг.Според мен причината е,че не винаги макарите  прибират токоприемника при откачване от  проводника и,ако водача не спрял веднага е станал инцидента със свалената контактна мрежа.Имаше миналата седмица също такъв случай,но по тежък,като освен беше паднала стрелката на земята  беше измъкнал и самия токоприемник от основата си.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #667 on: 26.06.2014, 11:47:35 »
А къде е логиката тогава чисто нови и съвременни макари да не задържат прътите?!  :help:

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #668 on: 27.06.2014, 21:52:16 »
Да се надяваме, че като подновят мрежата няма да има такива проблеми вече и тролеите ще се движат бързо! Само и единствено в България тролейбусния транспорт е бавен, никъде другаде тролеите не се съобразяват със стрелки и компенсатори.
Зиу 9

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #669 on: 28.06.2014, 19:53:15 »
Май нещо теорията за плевенскат мрежа не издържа  :P
Май първо трябваше мрежата да се опъне
Аз това го писах преди няколко месеца, ама трябва да се случи белята, че някой да се сети да ремонтира :help:
R.I.P  Ikarus 280

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #670 on: 28.06.2014, 20:10:10 »
Аз това го писах преди няколко месеца, ама трябва да се случи белята, че някой да се сети да ремонтира :help:

Ремонта на мрежата е включен в проекта за интегриран градски транспорт още преди да пристигнат Шкодите. Проблемът е, че процедурата е много бавна. Самият договор беше подписан на 11.04.2014, след което им трябваха 2 месеца, за да проектират всичко и все още нищо не са започвали да правят, освен че поставиха няколко информиращи табели из града. Очаква се всичко да започне от Юли месец, но ще видим.

Друг е проблемът с тролейбусното депо, за което от КЗК все още не са излезли с решение. Този компонент толкова се бави, че вече се чудя дали изобщо някога ще се стигне до фаза строеж...

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 736
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #671 on: 28.06.2014, 20:16:30 »
Днес беше станала тежка авария заради новите тролеи, много са им натегнати пружините и като изскочат прътовете (което често се случва), се удрят доста силно в контактната мрежа. На "Цветан Спасов" по посока към Сторгозия от Кайлъка, беше паднала една жица, а малко по нагоре се беше откачила ККМ и една стрелка беше изпрошната. Новите тролеи обслужваха линиите на дизел, а старите си стояха по улиците. За съжаление нямаше как да снимам, но ако някой е успял да заснеме нещо нека да го качи.
Прътите  въобще не са натегнати на новите ,заводски са направени така ,че да не може повече да се натягат и са много по-леки от на зиутата ,за тежката авария са виновни от дружеството ,защото макарите трябва да се навиват с манивела ,за да прибират прътите под мрежата ,но шофьорите явно не го правят това и резултатът е налице ,но типично по български започнаха да ги съсипват ,освен това как във Варна и Бургас нямат този проблем ,че да се събаря мрежа да се измъкват пръти. :angry:
« Last Edit: 28.06.2014, 20:26:15 by BB »

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #672 on: 29.06.2014, 10:41:18 »
Mалко снимки "под капака"



« Last Edit: 05.07.2014, 20:07:29 by bobi124 »

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1550
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #673 on: 29.06.2014, 21:01:26 »
Е как ши го прибира така, тоз луд ли е е... :eek: Като гледам как се разтрисат ламарините... пък и май приключи с настройката - явно според него така е нормално със силен трясък до долу. :angry: :crazy: И това на чисто нов тролейбус. Достатъчно е да сваля пръта на метър под нивото на жиците. :help:
Ама какво се ядосвам и се чудя и аз... Така е - като не е негово, нормално да не го интересува много-много. :angry:
« Last Edit: 29.06.2014, 21:06:15 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #674 on: 29.06.2014, 21:42:36 »
Само дето самият bobi124 май е човекът, който работи по щангоуловителите... :rolleyes:

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #675 on: 29.06.2014, 21:48:11 »
Е, и?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5279
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #676 on: 29.06.2014, 21:51:00 »
Макарата е пренатегната. При откачане токовземателя трябва да остане след издърпване на около 1/2 разстоянието от покрива до ККМ. Не бива да се удря в тавана. Това пренатягане поврежда бързо макарите, а ударът пък поврежда токовземателите.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #677 on: 29.06.2014, 21:51:19 »
Е, и?
Е и... Колегата от Варна доста критика му раздаде (ако наистина е самият той де)... :D

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1550
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #678 on: 29.06.2014, 22:09:16 »
Е, и?
Е и... Колегата от Варна доста критика му раздаде (ако наистина е самият той де)... :D
Щом колегата viktorlc е на мое мнение, значи определено е имало защо. ;) :rolleyes:
Иначе съм виждал на снимки само някои колеги от София там в темата за форумна среща. Останалите не съм, така че няма как да ви познавам по лице. Ако знаех, че е колега от форума, може би щях по-спокойно да му изложа мнението си.
едит: от тия миниатюрки под username-а почти нищо не мога да различа като черти на лицето. :D
едит2: В университета някой като изтърве нещо на земята, или пък се чуе удар на клавиатура или мишка в бюрото(поради някаква си причина) то друг шеговито подхвърляше: "Леко с инвентара!". Тук аналогията е пълна. :)
« Last Edit: 29.06.2014, 22:16:58 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #679 on: 29.06.2014, 22:25:06 »
Много правилно макарата придърпва пръта, това е така, за да може ако се откачи по някаква причина от мрежата пръта да се прибере, а не да се развее нагоре и да откачи мрежата. Точно това е демонстрирано в клипчето, че макарата си работи каквото й е предназначението.

Не разбрах Виктор какво точно има впредвид, може би че не трябва да се прибира чак до долу? Но ако не е до долу то пак има опасност да откачи мрежата.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР