Author Topic: Плевен  (Read 265577 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #740 on: 10.08.2014, 15:49:07 »
Ако и двата са със серия ВН, значи и двата все още са в движение. Тогава разглобеният пламаджийски Икарус в гаража кой е бил? СО 9031 МА е още по-голяма загадка. Тук дори има негова снимка, на която ясно си личи новият номер. В гаранционния фонд обаче не излиза абсолютно нищо за превозно средство с такъв номер, а и защо е с регистрация СО, като автобусът е в Плевен? Някой колега от Плевен да е виждал някой от пламаджийските Икаруси в последно време?
« Last Edit: 10.08.2014, 23:06:28 by Sofia »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #741 on: 10.08.2014, 22:19:42 »
Ако и двата са със серия ВН, значи и двата все още са в движение. Тогава разглобеният пламаджийски Икарус в гаража кой е бил? СО 9031 МА е още по-голяма загадка. Тук дори има негова снимка, на която ясно си личи новият номер. В гаранционния фонд обаче не излиза абсолютно нищо за превозно средство с такъв номер, а и защо е с регистрация СО, като автобусът е в Плевен? Някой колега от Плевен да е виждал някой от пламаджийските Икаруси в последно време?
Аз си мислех, че разглобеният Икарус, който гниеше там до началото на 2013 е 9017, но явно не е . Аз често ходя и минавам през Плевен, но не съм виждал какъвто и да е Икарус. А до колкото виждам СО 9031 МА е старият номер, който е бил до 2005, най-много до средата на 2006г. на този автобус (затова и не ти излиза в сайта, защото там показват полици най-рано от 2006 г.), след това са го преномерирали на EH1031BB и с тези номера е бил до юли 2009, когато най- вероятно са го бракували.  Данните във фототранс са неверни, снимката му е от 2005, освен това софийският номер със сигурност е слаган преди 2007г. (защото е с българското знаме), а не през 2009г. Явно Плама са го продали на частник от софийско, който го е карал известно време в Плевен и/или в околностите и който в последствие го е продал на Автобусни превози. Звучи малко нелогично, но ако 1031 и 9031 са един си същ автобус, според номерата излиза така. Тоталното разпродаване и фалит на Плама Плевен беше 1996-97 година, тогава трябва да са разпродали и почти новите си Икаруси в Плевен, Благоевград и може би още някъде.
« Last Edit: 10.08.2014, 22:25:31 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #742 on: 10.08.2014, 22:42:09 »
Вярно, чак сега забелязах, че снимката е от 2005-та, значи 9031 е предишният му номер. 2 снимки на 9017, които намерих: http://s958.photobucket.com/user/bobo_91/media/163.jpg.html
http://s958.photobucket.com/user/bobo_91/media/DSC01129.jpg.html
За съжаление обаче не мога да видя дали номерът завършва на ВМ или на ВН. Tук 9017 са го писали ВН, а 9018 ВМ. http://busphoto.ru/list.php?did=7906
Също така според информацията от този сайт автобусите са произведени 1990 и са в Автобусни превози от 2003 година. Вярна ли е тази информация?

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #743 on: 10.08.2014, 23:13:24 »
Пламаджийските Икаруси са произведени 1989-90г. Дали са от 2003 в Автобусни превози не знам.
9017 се оказва, че не е в движение и е бракуван, защото номерът му окончава на ВМ и последната му застраховка е прекратена през февруари 2011 г.. Разглобеният Икарус в гаража е бил той... :help:
Все пак ето снимки:
s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0042.jpg.html
s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0042.jpg.html
http://s1135.photobucket.com/user/bobo_3314/media/IMG_5443.jpg.html
http://s1135.photobucket.com/user/bobo_3314/media/IMG_5445.jpg.html (това е друг Икарус)
http://s1135.photobucket.com/user/bobo_3314/media/IMG_5449.jpg.html
Сега този гараж е почти празен, паркират някакви микробуси  и тук-там някоя Сетра. В гаража непосредствено до този има(ше) няколко запазени О305ци.
Ето и снимки на Икаруса на Рубин:
http://s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0271.jpg.html
http://s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0272.jpg.html
http://s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0273.jpg.html
http://s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0274.jpg.html
Дефакто единствения пламаджийски Икарус, останал в България е в Благоевград  и е собственост на фирма "Бистрица", която е известна с това, че си "поднови" почти напълно автопарка, или казано по друг начин махна почти всички Икаруси, като събра трошките от немските морги.
« Last Edit: 10.08.2014, 23:19:27 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2102
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #744 on: 11.08.2014, 00:35:15 »
Тоталното разпродаване и фалит на Плама Плевен беше 1996-97 година, тогава трябва да са разпродали и почти новите си Икаруси в Плевен, Благоевград и може би още някъде.

За Благоевград това не е вярно - въпросните Икаруси (4 жълти и 1 пребоядисан в бяло) се появиха чак през 2006 година.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2321
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #745 on: 11.08.2014, 13:09:18 »
Плевенските Икаруси с оригинален салон, седалки и боя ли са били, питам защото по снимките изглеждат много добре.
« Last Edit: 11.08.2014, 22:37:23 by Magirus deutz »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #746 on: 11.08.2014, 18:28:39 »
Това, че при няколко ходения в друг град не сте видяли даден автобус съвсем не означава , че не се движи. Може да е резерва, да не е на линия в този ден всичко.

При последното ми ходене на екскурзия до Плевен преди 4-5 години съм снимал къс Икарус 260 с реклама на масла Улита 1032, един също къс 260 черевно-бял, и един с реклама на дограма, на който не му се вижда номера. Съчленен не видях.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #747 on: 11.08.2014, 19:47:06 »
Плевенските Икаруси с оригинален салон, седалки и боя ли са били, питам защото п.к снимките изглеждат много добре.
Да, всичко си им беше оригинално.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1047
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #748 on: 11.08.2014, 22:36:06 »
Вярно, чак сега забелязах, че снимката е от 2005-та, значи 9031 е предишният му номер. 2 снимки на 9017, които намерих: http://s958.photobucket.com/user/bobo_91/media/163.jpg.html
http://s958.photobucket.com/user/bobo_91/media/DSC01129.jpg.html
За съжаление обаче не мога да видя дали номерът завършва на ВМ или на ВН. Tук 9017 са го писали ВН, а 9018 ВМ. http://busphoto.ru/list.php?did=7906
Също така според информацията от този сайт автобусите са произведени 1990 и са в Автобусни превози от 2003 година. Вярна ли е тази информация?
Здравейте колеги,извинявам се за объркването станало с ДК номерата на въпросните автобуси.Понеже аз съм редактора в http://busphoto.ru/ отговарящ за градовете на България,а и за Плевен също,та като събирах информация за подвижния състав на град Плевен и попаднах на този сайт:
http://phototrans.eu/2415,10641,3264,0.html  и от там взех информацията за Икарусите.Но мога да ви кажа,че има грешка в този сайт,защото аз като ходих до Плевен преди години и си записвах ДК номерата и марките на автобусите и мога да ви уверя,че 9017 е ВМ също и 9018 е ВМ.Ето и доказателство за 9017 - една снимка от стр.5 на същата тема за Плевен:
http://s1197.photobucket.com/user/bobo_3315/media/0042.jpg.html  ,а ето и въпросната страница с повече снимки:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=3385.80
« Last Edit: 11.08.2014, 22:45:35 by ivan3275 »

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #749 on: 19.08.2014, 00:54:01 »
Малко информация за предвижданите ремонти на ККМ и новите линни в Плевен публикувано във в-к "Плевен":

Километри подновена мрежа, нови линии и трлейбусно депо ще има Плевен до март 2015


Малко повече тьрпение трябва да имат плевенчани и гостите на града, ползващи обществения транспорт. Това ще се наложи, тъй като реконструкцията на сегашната тролейбусна мрежа в Плевен и изграждането на новите участъци най-вероятно ще стартират в началото на месец юли, това съобщи директорът на „Тролейбусен транспорт" инж. Ангел Несторов. Затова пък резултатът ще е километри подновена мрежа и нови линии, по които с тролейбуси ще се стига до Втора клинична база, до жк „Кайлъка" и ще се съкрати разстоянието от ж.к. "Сторгозия" до ж.к. "Дружба".
Инж. Несторов припомни, че вече има избран изпълнитеп, с който е сключен договор за извършване на ремонти на сегашната мрежа и за изграждане на новите участъци. В момента се извършва работно проектиране на двата компонента, очакванията са в най-близко време проектите да бьдат готови и да бъдат представени за одобрение от управляващия орган и от компетентните такива в Община Плевен. Никой не трябва да се заблуждава, че дейностите ще станат бързо, но пък проявеното разбиране и търпение от страна на плевенчани си заслужават заради крайния резуптат.
Реализацията на мащабния проект в частта реконструкция и модернизация най-вероятно ще стартира в началото на месец юли, заедно с това ще започне и изграждането на новите тролейбусни участъци. Реконструкцията обхваща най-натоварените две трасета по тролейбусната мрежа - от първата спирка на жк „Сторгозия" до кръстовището на ул. „Стоян Заимов" и ул. „Сан Стефано", където минава почти цялото тролейбусно движение. По този участьк 28 години се извършват само частични поправки, и то през нощта, обясни инж. Несторов. Ремонтът ще обхване пълна подмяна на контактния проводник, подмяна на всички изолатори, боядисване и преглед за дефекти на съществуващите стълбове и евентуално подмяна на онези, които се налага.
Дейностите ще се правят на етапи - ще стартират от ж.к. „Сторгозия" към кръстовщето на ул. „Сан Стефано" и ул. „Стоян Заимов". Последен ще остане бул. „Данаил Попов", по който минава 100% от тролейбусния трафик. Първо ще се ремонтира участъкът от жк „Сгоргозия" до "Билла", след това ще се правят най-натоварените кръстовища - на бул. "Рyce" c бул. "Христо Ботев", ул. "Димитьр Константинов" — ул. "Иван Вазов", ул. „Батенберг" - ул. „Гренадерска" и бул. „Данаил Попов" - ул. „Гренадерска".
"Освен това, те ще бъдат модернизирани — ще бъдат въведени нови автоматични стрелки, които ще се управляват дистанционно от кабината на водача на тролейбуса. Както човек с дистанционните у дома управлява телевизорите, така водачите ще управляват своята посока на движение и ще я знаят предварително. В момента управлението се извьршва механично, когато тролейбусът застане под стрелката. Това, което ще направим, са най-модерните тенденции във всички европейски държави, където се използват услугите на тролейбусния транспорт", обясни инж. Ангел Несторов.
Друг етап от рехабилитацията включва ул. „Трети март", която беше разширена и тролейбусната мрежа остана по средата на улицата. За да се нормализира движението, се прави проект, който включва направа на нова стълбова мрежа, премахване на трипътните конзоли и монтиране на еднопътни - така тролейбусите ще се движат до тротоарите, както е нормално, и в двете посоки.
Неминуемо всички тези дейности ще повлияят върху регулярността на транспорта, защото това са ремонти, които са капиталови, основни, свързани с цялостен ремонт на съществуващата контактна мрежа. "Мисля, че ще успеем да организираме, въпреки тежките ремонти, нормалния трафик. Това ще е благодарение на тролейбусите, които получаваме в момента и които са вече 20", успокои инж. Несторов. Все още не са пристигнали всички нови машини, които имат възможност да се движат без контактна мрежа, но с наличните ще може да се обслужва направлението ж.к. „Сторгозия" — "Моста" докато се ремонтира. В това време старите тролейбуси ще превозват хората от жп гарата към ж.к. „Дружба". След това ролите на машините в тези направления ще бъдат сменени. Инж. Несторов изрази надежда, че в последния етап, когато в края на септември се получи цялата доставка нови тролейбуси, ще се направи и ремонта по възловия бул. "Данаил Попов". По време на реконструкцията движението в Плевен няма да спира, само ще се наложи известно преструктуриране на наличната техника.
Четири ще са новите тролей-бусни линии, общата еднопосочна дъпжина е около 11 км. Първата нова линия свързва бившето Трудово поделение по бул."Европа" и ул. "Климент Охридски" с ул. "Трети март". Така се организира бъза връзка от Момин геран през Трудово поделение и Първа клинична база на УМБАЛ "Д-р Г. Странски" за ж.к. „Сторгозия".
Втората линия ще е от ул „Сан Стефано" през ж.к. „Кайлъка" и ще излиза на Моста. Линията ще е еднопосочна и ще прави кръг , който ще обспужва ж.к. "Кайлъка". Там ще се изградят четири нови спирки като най-вероятно тази линия ще бъде вкпючена в маршрута на сегашния тролейбусна линия №3 - просто ще се направи отклонение като ще се предвиди пускането на още коли, за да се запази интервалът на движение.
Следващата линия е от кръстовището на ул. „Сан Стефано" и ул." Стоян 3аимов" до Втора клинична база на УМБАЛ "Д-р Г. Странски" или това е по направлението, по което в момента се движи автобус №1. Маршрутьт ще е от ж.к. „Сторгозия", покрай Общината, РИМ и бившето ШЗО до Втора клинична база.
Четвъртата нова линия отново ще е еднопосочна, тя ще осигурява връзка между Моста на Кайлъка и Първа клинична база на УМБАЛ "Д-р Г. Странски", ще върви по ул. „Сан Стефано" и бул. „Христо Ботев", бул. "Георги Кочев" и ул. "Гренадерска" и ще отива до ж.к. „Сгоргозия".
"До момента плевенското дружество работи с 65 тролейбуса. Това означава, че с новите 40 се подновява около две трети от автопарка. He бива да се забравя обаче, че с новите участъци, които ще се изградят, и транспортните задачи на предприятието се увеличават. Предвиждаме да оставим 40 тролейбуса от старите. Заедно с новите автопаркът ще стане 80 тролейбуса. По съпщя проект е предвидено в 40-те стари тролейбуса да бъде изградена вътрешна система за информация на гражданите - това са два TFT екрана в началото и края на колите, които показват последователността на спирките така, както сега се показват на новите тролейбуси", каза още инж, Несторов.
Що се отнася до старите машини, някои от които са служили вярно 30 години - те са безкрайно амортизирани, изгнили, без ос-татъчна стойност и в момента се бракуват. Те ще се използват за резервни части за онези, които ще останат в движение, за да се икономисат средства.
Крайният срок на договора, до който дейностите ще трябва да бъдат завършени, е месец март 2015 година.


« Last Edit: 25.08.2014, 13:04:30 by svilata »

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #750 on: 21.08.2014, 12:07:36 »
Навсякъде в статията пишеше месец юли. Дейностите все още не са започнали, а е краят на август.

П.С. Ето 32-рия тролейбус Skoda за Плевен:



ИЗТОЧНИК
« Last Edit: 21.08.2014, 21:12:26 by Darislav »

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #751 on: 04.09.2014, 16:55:48 »
Quote
ДО БРОЕНИ ДНИ ПРАВЯТ „ПЪРВА КОПКА” НА НОВАТА КОНТАКТНА МРЕЖА ЗА ТРОЛЕИТЕ

Очаква се до дни да бъде направена „първа копка” на новата контактна мрежа за тролеите, научихме от управителя на „Тролейбусен транспорт” ЕООД - Плевен, инж. Ангел Несторов. Оформянето на документите вече е на финалната права, така че инж. Несторов очаква началото на проекта да бъде дадено съвсем скоро. По-точно - между 10 и 15 септември, като управителят на дружеството обеща да уведоми непременно медиите за точната дата на събитието. Дотук е минало успешно съгласуването с управляващия орган по проекта и всичко е почти готово.
Не така стои въпросът с изграждането на новото тролейбусно депо. Както преди около месец ви информирахме, Комисията за защита на конкуренцията беше потвърдила заповедта за неговото изграждане, като е отхвърлила жалбата, но впоследствие решението на КЗК е обжалвано пред Върховния административен съд и въпреки че решението на съда трябваше вече да е излязло, заради отпускарския месец това още не се е случило. Инж. Несторов обясни, че жалбата е подадена на 9 юли и по принцип срокът за разглеждането й е едномесечен, но близо 2 месеца по-късно няма решение.
Припомняме, че изграждането на депо е от съществено значение, тъй като новите тролеи, които пристигнаха в Плевен, трябва да нощуват на обособено място. За съжаление, капацитетът на старото депо е твърде малък, което наложи част от тролейбусите да нощуват на паркинга на Автогарата. Многократно беше изпращано и искане до Община Плевен, в което се обяснява нуждата от място за нощуване на новите возила, но то не беше
удовлетворено.
Единственото, което може да се направи на този етап, е да се чака институциите да си свършат работата, за да може работата по изграждането на новото депо да започне и тролеите да заемат мястото, което им се полага, а не както предшествениците си да домуват по тротоари и улици.

ИЗТОЧНИК

Ще видим доколко е вярно и какво ще започнат да правят

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #752 on: 04.09.2014, 21:29:38 »
Ще видим доколко е вярно и какво ще започнат да правят
Много по-разумно щеше да бъде, ако бяха изчакали късната есен, а още повече- зимата и студовете/снеговете!

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #753 on: 04.09.2014, 22:27:33 »
Дочух, че в девети квартал събират подписка против изграждането на тролейбусния маршрут там, вярно ли е това?
Зиу 9

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #754 on: 04.09.2014, 22:50:07 »
Дочух, че в девети квартал събират подписка против изграждането на тролейбусния маршрут там, вярно ли е това?

Не знам, не съм чувал за такова нещо. Аз живея в този квартал и смятам, че този участък ще бъде нужен за квартала. В момента кварталът се обслужва от автобусни линии №1 и №12, от които само №1 е ежедневен. Наистина се надявам да се изгради мрежата в този квартал.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2321
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #755 on: 05.09.2014, 00:06:57 »
Как така с квартала не искат тролейбусен маршрут, това е добро за самите живеещи!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #756 on: 05.09.2014, 00:14:39 »
Как така с квартала не искат тролейбусен маршрут, това е добро за самите живеещи!
В София така едни пигмеи не искат трамвай! ;)
« Last Edit: 06.09.2014, 15:53:23 by difian »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #757 on: 05.09.2014, 23:41:41 »
Даже май ги даваха по телевизията тези от София, че трамваите им шумели...няма угодия. :help:
По логиката на живущите в 9-ти квартал дай да махнем мрежата и от Сторгозия, защото се вдига шум и ще смущава (предполагам че това им е аргументът) хората там... А новите тролеи са изключително тихи. Все пак не знам на базата на какво не искат тролейбусен маршрут, но като не искат тролеи, да им пуснат комини (автобуси), ама на нафта и да пушат като това. :devil: Тогава не само за тролеи, ами и за трамвайна линия ще се навият да им направят. :crazy:
« Last Edit: 05.09.2014, 23:43:18 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline eager

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #758 on: 06.09.2014, 10:02:56 »
А как стоят нещата със проблема със съобщаването на спирките? Не трябваше ли вече нещата да са оправени?

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #759 on: 06.09.2014, 11:25:53 »
Даже май ги даваха по телевизията тези от София, че трамваите им шумели...няма угодия. :help:
По логиката на живущите в 9-ти квартал дай да махнем мрежата и от Сторгозия, защото се вдига шум и ще смущава (предполагам че това им е аргументът) хората там... А новите тролеи са изключително тихи. Все пак не знам на базата на какво не искат тролейбусен маршрут, но като не искат тролеи, да им пуснат комини (автобуси), ама на нафта и да пушат като това. :devil: Тогава не само за тролеи, ами и за трамвайна линия ще се навият да им направят. :crazy:

Въпросът е, че няма такова нещо или поне аз не съм чул да има подписка против тролейбусния участък. Първо, голяма част от хората в 9-ти квартал дори не знаят, че има такъв проект... Само тези, които се интересуват от това са наясно, а те не са против. Досега никой не е идвал да иска да се подписвам срещу проекта. Наистина ме съмнява да има подписка. А и да има, подписалите се ще бъдат изключително малко, защото самият квартал не е голям. Съмнява ме абсолютно всички живущи в квартала да са против. Това най-вероятно ще се окаже някаква малка групичка от хора, които нямат ясни мотиви и причини да са против осъществяването на този проект, който би допринесъл доста за квартала.