Author Topic: Плевен  (Read 265587 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #960 on: 29.03.2015, 11:03:10 »
Ще изпитват затруднения от това, че ЛАЗовете са таралясници и правят всевъзможни проблеми още след 2 години експлоатация. По-добре да не повтарят грешката на Пазарджик и Стара Загора, а да отхвърлят офертата и да купят по-читави тролеи. Чудя се защо в нито един от конкурсите досега не участваха Богдан.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #961 on: 29.03.2015, 14:40:36 »
Или поне новото украинско "чудо" Електрон.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #962 on: 07.04.2015, 13:29:13 »
По бул. Европа и ул. Климент Охридски са положени част от стълбовете вече, но нямах възможност да ги снимам, в 9-ти квартал има стълбове от стария модел, явно от преди е било планирано изграждането на тролейбусно трасе, също така видях еднопосочно-разположени стълбове към Военна болница - https://www.google.bg/maps/@43.415368,24.630106,3a,75y,51.01h,89.89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sqf9OxoXNdD4CwnlQYUELxg!2e0?hl=bg - вероятно това е щяло да бъде отклонението на 14 и 15.
Зиу 9

Offline rockobarocko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #963 on: 07.04.2015, 21:53:02 »
Днес изправяха стълбове пред музея...








Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #964 on: 08.04.2015, 09:37:48 »
Няма смисъл да се купуват украински таралясници. Като се вземат предвид митата за внос извън ЕС цената е почти като на Skoda/Solaris, ядовете са гарантирани.  :rolleyes:

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1697
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #965 on: 08.04.2015, 10:01:03 »
Въобще няма такова нещо. Дори с митата и други такси цената е наполовина на Шкода.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #966 on: 08.04.2015, 10:31:31 »
Но и качеството е на половина на Шкода.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Плевен
« Reply #967 on: 08.04.2015, 10:47:02 »
Няма как да са Лаз по обясними причини. Единствените, които имат типови сертификати за Европа са Богдан, които са с оборудване на Cegelec.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 78
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #968 on: 08.04.2015, 17:24:54 »
Ето малко снимки и от мен на издигнатите досега стълбове по новите трасета:
























Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #969 on: 11.04.2015, 12:59:09 »
Тролей 136 е пребоядисан. :) Аз не виждам защо са им притрябвали ЛАЗ-ове и тем подобни тролеи със съмнително качество, при условие, че ЗиУтата, които се движат в момента са в перфектно състояние. За мен най-добрият вариант е или Шкода, или нищо.
Впрочем, ЛАЗовете, за които се говори имат ли дизелов генератор?
« Last Edit: 11.04.2015, 13:09:11 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #970 on: 11.04.2015, 18:51:32 »
НЕ,Laz E183A1 са със батерии а Laz E183D1 не знам

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #971 on: 12.04.2015, 00:25:16 »
Тролей 136 е пребоядисан. :) Аз не виждам защо са им притрябвали ЛАЗ-ове и тем подобни тролеи със съмнително качество, при условие, че ЗиУтата, които се движат в момента са в перфектно състояние. За мен най-добрият вариант е или Шкода, или нищо.
Впрочем, ЛАЗовете, за които се говори имат ли дизелов генератор?

Щом има възможност, трябва да се подновят, все пак Зиу-тата са стари, амортизирани машини на доизживяване и не може дълго да се разчита на тях.
Зиу 9

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #972 on: 12.04.2015, 02:21:45 »
..все пак Зиу-тата са стари, амортизирани машини на доизживяване и не може дълго да се разчита на тях.
Тук не съм съгласен. ЗиУ-то може с перфектна поддръжка (каквато е тази в Плевен) да издържи много време, а и окачването на самите машини е здраво, като това на Икарусите. Иначе на 100% ли е сигурно, че ще доставят ЛАЗ-ове? :neznam:

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1697
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #973 on: 12.04.2015, 10:07:08 »
Не е сигурно, че ще са Лазове, ще разберем в края на май дали са приели офертата. Колкото до ЗиУтата - експлоатационният им срок е 10-12 години. Екземплярите в България са надхвърлили този срок два пъти и всички трябва да се разкарат час по-скоро.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #974 on: 12.04.2015, 16:23:06 »
..Освен това, доколкото знам, тролеите с контакторно управление (каквито са и ЗиУ-тата) се управляват доста по-трудно от тези с тиристорно. За сметка на това обаче, при пълна изправност на тролейбуса и ККМ ЗиУ 9 развива 90 км/ч, докато Шкодата 26тр - 65 км/ч.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4804
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #975 on: 12.04.2015, 17:10:25 »
..Освен това, доколкото знам, тролеите с контакторно управление (каквито са и ЗиУ-тата) се управляват доста по-трудно от тези с тиристорно. За сметка на това обаче, при пълна изправност на тролейбуса и ККМ ЗиУ 9 развива 90 км/ч, докато Шкодата 26тр - 65 км/ч.
Шкодата може да има възможност и повече да вдигне, но явно до толкова е ограничена. Няколко варненски 15-ки (по-новите) също са ограничени до 65 км/ч.
« Last Edit: 12.04.2015, 17:13:49 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1697
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #976 on: 12.04.2015, 17:11:51 »
Тъкмо щях да напиша и аз, че е ограничена до толкова по електронен път. В градски условия и без това няма къде да вдигне повече.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #977 on: 12.04.2015, 17:28:37 »
..все пак Зиу-тата са стари, амортизирани машини на доизживяване и не може дълго да се разчита на тях.
Тук не съм съгласен. ЗиУ-то може с перфектна поддръжка (каквато е тази в Плевен) да издържи много време, а и окачването на самите машини е здраво, като това на Икарусите. Иначе на 100% ли е сигурно, че ще доставят ЛАЗ-ове? :neznam:

Нищо не е вечно, колкото и да се поддържат амортизацията си казва думата - те са на милиони километри и частите стават дефицитни. Няма смисъл да ги търкаляме 40-50 години като имаме възможност да ги сменим! ;)
Зиу 9

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #978 on: 12.04.2015, 19:17:35 »
Зависи с какво ще ги смените. ЛАЗ са по-ненадеждни и от ЗиУ.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #979 on: 12.04.2015, 19:32:21 »
Въпросът е да бъдат подменени с качествени тролеи, а не най-евтините, които да започнат да дават дефекти на 3-тата година. Шкодите са пример за качествени тролейбуси, в доста европейски държави, освен в БГ, се позлват тролеи Шкода, въпреки че тези с каросерия Соларис (26/27/28Тр) са разпространени само в България и Чехия, със СОР (30/31Тр) – в Словакия и Чехия. С Каросерия Ирисбус (24/25Тр) има и в Румъния, Латвия и Узбекистан. Соларис Тролино (2) са доста по-разпространени. Съжалявам за офтопика в края.
« Last Edit: 12.04.2015, 19:38:36 by $h@IdEr »