Author Topic: Плевен  (Read 265664 times)

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2322
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1040 on: 28.08.2015, 15:45:14 »
Интересно - защо автобусините  маршрути нямат означени номера?

Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1041 on: 30.08.2015, 02:29:49 »
Картата е много стара - Васил Левски все още не е пешеходна зона, а жк Дружба го няма. Според мен картата от време, когато автобусните линии не са били номерирани, а на автобусите е пишело за къде са. Интересно ми е коя е годината на картата.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 78
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1042 on: 31.08.2015, 20:22:38 »
Имаше въпроси преди относно обтягането на новата контактна мрежа. Забелязах, че на някои стълбове са прикачени отскоро следните елементи:



По всичко личи, че ще е външно, подобно на това, използвано при ЖП линиите.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1043 on: 02.09.2015, 02:05:28 »
Имаше въпроси преди относно обтягането на новата контактна мрежа. Забелязах, че на някои стълбове са прикачени отскоро следните елементи:



По всичко личи, че ще е външно, подобно на това, използвано при ЖП линиите.

Така като го гледам колко мат'рял има, я изкара година я не преди да са го разграбили за желязо.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 78
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1044 on: 14.09.2015, 17:21:59 »
В ж.к. "Кайлъка" има напредък, за разлика от други райони:



















(Снимките са от днес, 14.09.2015)

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2158
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1045 on: 14.09.2015, 17:40:06 »
Имаше въпроси преди относно обтягането на новата контактна мрежа. Забелязах, че на някои стълбове са прикачени отскоро следните елементи:



По всичко личи, че ще е външно, подобно на това, използвано при ЖП линиите.

Така изглежда работещо обтягането, но малко нелепо. Прилича на счупен велосипед. Няма проблем да е външно, но сигурно ще го скрият с някакви "капаци" от погледа.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1550
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1046 on: 14.09.2015, 18:19:55 »
Цъ цъ цъ, добре е, за ко пак осирания е...?! :neznam: :angry: :angry: Нямам думи. Чисто нова мрежа, инвестирана една торба пари в нея, а пък вижте на третата снимка отзад-напред за какво иде реч. Толкова ли нямаше как да се сложи както е на четвърта снимка отзад-напред такава "въздушна" обтяжка (без стълб) по средата на правата отсечка на третата снимка и така да се поизправят двете криви в двата края на тази отсечка.  Сигурно има и други подобни места. Точно тази е и причината тук във Варна линия 88, на излизане от Аспарухово, да пъпли по-бавно и от бегач на дълги разстояния. Ако там имаше такива въздушни обтяжки между всеки два стълба, то кривите нямаше да са толкова остри и щяха да допускат по-високи скорости. Ама тази мрежа, нашата е на 20+ години и иди-дойди. Но така да се осира чисто нова мрежа... Това, ако не бъде оправено, то си губи смисъла изобщо да се монтира нова мрежа.
едит: На втора снимка отпред-назад също има такава обтяжка и се вижда как заради нея кривите са по-изправени, отколкото биха били. Някои биха ме обвинили в дребнавост, ама нали сте виждали ВКМ, например в Унгария? Там остри криви изобщо няма, има си достатъчно обтяжки и жиците по-плавно завиват и допускат по-високи скорости.
« Last Edit: 14.09.2015, 18:25:59 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1047 on: 14.09.2015, 19:18:16 »
Имаше въпроси преди относно обтягането на новата контактна мрежа. Забелязах, че на някои стълбове са прикачени отскоро следните елементи:



По всичко личи, че ще е външно, подобно на това, използвано при ЖП линиите.
Това е самозаключващ се компенсатор. При скъсване на проводника един зъб блокира тежестите, за да не дръпнат скъсания проводник и да го откъснат от стълбовете.

Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1048 on: 15.09.2015, 13:25:42 »
Цъ цъ цъ, добре е, за ко пак осирания е...?! :neznam: :angry: :angry: Нямам думи. Чисто нова мрежа, инвестирана една торба пари в нея, а пък вижте на третата снимка отзад-напред за какво иде реч. Толкова ли нямаше как да се сложи както е на четвърта снимка отзад-напред такава "въздушна" обтяжка (без стълб) по средата на правата отсечка на третата снимка и така да се поизправят двете криви в двата края на тази отсечка.  Сигурно има и други подобни места. Точно тази е и причината тук във Варна линия 88, на излизане от Аспарухово, да пъпли по-бавно и от бегач на дълги разстояния. Ако там имаше такива въздушни обтяжки между всеки два стълба, то кривите нямаше да са толкова остри и щяха да допускат по-високи скорости. Ама тази мрежа, нашата е на 20+ години и иди-дойди. Но така да се осира чисто нова мрежа... Това, ако не бъде оправено, то си губи смисъла изобщо да се монтира нова мрежа.
едит: На втора снимка отпред-назад също има такава обтяжка и се вижда как заради нея кривите са по-изправени, отколкото биха били. Някои биха ме обвинили в дребнавост, ама нали сте виждали ВКМ, например в Унгария? Там остри криви изобщо няма, има си достатъчно обтяжки и жиците по-плавно завиват и допускат по-високи скорости.

Не бързай да ги упрекваш - ако се вгледаш внимателно в снимките ще видиш, че макарите са поставени временно на кривите.
« Last Edit: 15.09.2015, 21:36:07 by p5yo »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5281
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1049 on: 15.09.2015, 16:42:07 »
Изчакайте крайния резултат - това са временни монтажни скрепления и нямат общо с постоянните. Интересно ми е дали са започнали работа по стрелките и кръстовките.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2158
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1050 on: 28.09.2015, 13:24:00 »
Как се справиха нопите тролеи и ВКМ-а в Плевен при тези наводнения? По ТВ-то само видях една Шкода как гази в реката по пътя. Ще може ли по-подробно някой да разкаже?

Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1051 on: 03.10.2015, 04:55:57 »
Някой има ли наблюдения как се движи изграждането на новото тролейбусно депо и новата тролейбусна мрежа?

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1052 on: 03.10.2015, 19:30:08 »
Днес се опъваха жици до Моста, нагоре към кв. Кайлъка видях че са опънати вероятно са към края си. За депото и другите маршрути нямам наблюдения все още.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1053 on: 03.10.2015, 22:23:31 »
По бул. Европа също има напредък, с контактната мрежа, а депото е издигнато вече, има 2 издигнати сгради в рамките на строителната площадка, едната изглежда като административна част с офиси, не съм много запознат, за съжаление нямах възможност да снимам.
Зиу 9

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2322
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
« Last Edit: 09.10.2015, 16:49:20 by Magirus deutz »

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 78
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1055 on: 11.10.2015, 19:56:43 »
Ето малко ъпдейт от ж.к. Кайлъка:




















Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1056 on: 12.10.2015, 05:13:32 »
Много добре изглежда. Според мен най-добрата отсечка от контактна мрежа в България. Новите отсечки ще позволяват добра скорост в завоите.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1695
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1057 on: 12.10.2015, 08:34:47 »
Ами нормално, все пак е единствената нова отсечка контактна мрежа в България...

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1058 on: 12.10.2015, 12:42:59 »
Това е първата тролейбусна мрежа в България, която няма да спира тролеите и ще им дава възможност да развият потенциала на електрическия двигател. А той е по-голям от този на ДВГ. Някой знае ли дали ще се направят подобни елементи за завоите в старата част от мрежата? Ако това се случи, пътуването по основните направляения може да намалее с няколко минути на курс. Наистина срахотна е мрежата

Offline p5yo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1059 on: 12.10.2015, 14:40:00 »
Ами нормално, все пак е единствената нова отсечка контактна мрежа в България...

Не е единствената нова - преди няколко години удължиха линията на тролей №1 в София от ул. Витиня до Левски Г, в по-скоро време в Бургас пуснаха нова отсечка и нова тролейбусна линия - Т2, че и във Варна май нещо променяха трасета...
« Last Edit: 12.10.2015, 14:43:27 by p5yo »