Author Topic: Крайградски автобусни линии  (Read 45753 times)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #60 on: 22.06.2012, 13:28:04 »
По-скоро не ми харесва. А10 се отклонява и до Абдовица, освен до Д.Миленков. А14 пътува за 5 мин. от Бусманци до Тм20, а А10 от Бусманци до Дружба е за 15 мин. (до гара Искър са 22 мин.), т.е. цялото това въртене ще бави хората, които сутрин бързат за работа от Кривина, Казичене и Бусманци. Така е вероятно те да предпочетат А8, съответно трябва да се засили и тази линия.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 538
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #61 on: 22.06.2012, 15:12:44 »
Изваждам темата от прахта, но реших да не правя нова.
Тези дни ми дойде предложение за промяна на маршрутите на А7, А10 и А14.
А7 от гара Искър се удължава до кв."Димитър Миленков" (колкото да има транспорт до там)
А10 се закрива
А14 се променя: от кв."Бусманци" по маршрута на А10 до кръстовището между бул."Хр. Колумб" и бул."Асен Йорданов" направо до бул. "Проф. Цв.Лазаров", където обръща посоката на движение и се връща обратно по маршрута. Линията се подсилва с една кола от А10 при необходимост.
Пробегът се скъсява, защото се маха сегашната разходка на А10 по бул."Асен Йорданов" до гара Искър, а връзките се запазват: ТМ 20 и 23; А88 и 604; добавят се връзки с ТБ 11 и А84.
Какво мислите?

За мен това е много добро предложение - автобус 14 да обслужва спирките по ул. Искърско шосе, където в момента минава автобус 10.
При това положение кв. Бусманци, с. Казичене и Кривина, както и кв. Враждебна получават доста полезни директни връзки, ако 14 минава по ул. Искърско шосе:
  • Гара Искър - запазва се връзката с автобуси 88 и 604, както и с трамвай 20;
  • 28-ми пощенски клон - нова връзка с трамвай 23, който няма допирна точка със сегашната крайна спирка на автобус 7, 8 и 14 в кв. Гара Искър + връзка с ЖП Гара Искър;
  • 28-ми ДКЦ - връзка с 28-ма поликлиника;
  • бул. Кръстьо Пастухов - връзка с бъдещата метростанция 21 на МД1 на метрото, с малко ходене пеша - и със администрацията на район "Искър" + Социални грижи;
  • Ж.К. Дружба-1 - връзка с пазара на квартала;
  • Разклона за летището - споменатата нова връзка с автобус 84;
  • ул. Кап Димитър Списаревски - споменатата нова връзка с тролейбус 11.
Само че нещо май си се объркал, че автобус 14 може да минава по бул. Асен Йорданов и после да върти по ул. Кап. Димитър Списаревски или бул. Проф. Цветан Лазаров. На бул. Асен Йорданов в посока кв. Гео Милев не е разрешен ляв завой към ул. Кап. Димитър Списаревски, където върви тролейбус 11. На кръстовището с бул. Проф. Цветан Лазаров е същата работа - може десен завой от най-дясната лента откъм Кауфланд Слатина в посока ВТУ, но дори от най-лявата лента откъм пътния остров е забранен ляв завой и дори от нея има само посока направо.
Аз имам друго предложение - за крайградския автобус 90, ходещ до гр. Бухово.
Вместо на кръстовището на ул. Васил Кънчев и ул. Резбарска да продължава направо до последната спирка на автобус 86 на АП "Малашевци", да завива наляво по ул. Резбарска, наляво по ул. Макгахан, надясно по еднопосочната ул. Уошбърн, надясно по ул. Резбарска до ул. Васил Кънчев и после по маршрута си до гр. Бухово. В променената част 90 да спира на спирката на автобус 86 при Кауфланд в посока Сточна Гара, после на нови спирки в началото на ул. Макгахан след левия завой от ул. Резбарска и на пазара преди да завие по ул. Уошбърн, след ул. Уошбърн 90 да спира на спирките на автобус 86 в посока АП Малашевци на ул. Ресенска поляна при супермаркета на Penny Market и спирката след ул. Макгахан, и след кръстовището с ул. Ангел Кънчев на досегашните си спирки. Така автобус 90 запазва връзката с автобус 86, но ще прави нова връзка с автобус 85 на пазара на ул. Макгахан, както и с тролейбуси 2 и 4 на спирката им на ул. Никола Войновски - връзка, която 90 незнайно защо, не прави.
« Last Edit: 04.08.2012, 18:19:00 by Unicode »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #62 on: 22.06.2012, 17:33:40 »
А90 прави връзка с Тм22, с който за 10 мин. си в идеалния център и има още десетки възможности, ти предлагаш още 10 мин. да се въртя из Х.Димитър :neznam: А връзката А85 с А90 я има и сега - ул.В.Кънчев/ул.Ангел войвода.
Така и не ми стана ясно в маршрута предложен за А14 какво става с кв. Абдовица - остава без ГТ ли? Иначе и на малките деца е ясно, че метрото стигне ли до гара Искър ще се променят маршрутите на всички крайградски линии там.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #63 on: 23.06.2012, 12:56:30 »
А14 може да преминава през Абдовица - отклонението е 3-4 мин в посока, не мисля, че е прекалено фатално. Онзи ден просто разглеждах каратата и реших, че може да се пробва да се махне възелът, който прави А10, дублирайки ТМ20.
А90 според мен си е добре сега и няма нужда от промяна.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #64 on: 24.06.2012, 17:23:55 »
Фатално не е точната дума, но всяко удължаване на времепътуването отблъсква все повече хора от услугата и те се качват на индивидуални превозни средства  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #65 on: 24.06.2012, 20:52:08 »
А7 не работи в празник, а в делник прави 4-5 курса, т.е. за някакво обслужване на "Миленков" трудно може да се говори. Освен ако не се пусне суперкъса линия подобно на А65. То всъщност А121 си беше такава линия, но от кръстоската и с А10 се получи този маршрут. А и при твоето предложение не се печели полезен пробег - нулевият пробег по Искърско шосе се заменя с такъв по Колумб, гарниран с обръщане през 4 светофара.  По-добре да не се бута сегашната конфигурация, след 2 години НПЗ Искър ще се пресича от метрото и ще има съвсем различна транспортна ситуация в района.

Изобщо няма смисъл да търсим работа на А7 около гара Искър. По-добре изобщо да си ходи или да се пренасочи по някогашния маршрут на А5А (Гео Милев-Църна маца-Лозен) - така около Църна маца ще получат връзка с метрото и един куп автобуси вместо празните тегели по Димитър Пешев.
А8 също може да се скъси до МС Цариградско шосе-7-ми километър, а част от автобусите и да сгъстят А6. Така докарваме хората от  Казичене, Бусманци и района около гара Искър до метрото.

Offline vivladi

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #66 on: 23.11.2012, 14:43:59 »
Защо при положение че метростанция Интер Експоцентър е близост до източните квартали няма връзка с кварталите Казичене,Кривина някой от маршрутите на автобусите там може да бъде изменен автобус 8 или 14 и да има  връзка на крайните квартали. Както е на метростанция обеля и там се обслужват всички западни квартали.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #67 on: 25.11.2012, 02:26:35 »
По някаква странна причина от ЦГМ и СО не желаят да удължат автобус 14 до МС Цариградско шосе и детелината на 7.км. Предполагам, че основата причина е пробегът и интервалът на движение - ако се запазят колите, автобусът ще стане още по-нередовен.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #68 on: 25.11.2012, 23:59:22 »
А7 не работи в празник, а в делник прави 4-5 курса, т.е. за някакво обслужване на "Миленков" трудно може да се говори. Освен ако не се пусне суперкъса линия подобно на А65. То всъщност А121 си беше такава линия, но от кръстоската и с А10 се получи този маршрут. А и при твоето предложение не се печели полезен пробег - нулевият пробег по Искърско шосе се заменя с такъв по Колумб, гарниран с обръщане през 4 светофара.  По-добре да не се бута сегашната конфигурация, след 2 години НПЗ Искър ще се пресича от метрото и ще има съвсем различна транспортна ситуация в района.

Изобщо няма смисъл да търсим работа на А7 около гара Искър. По-добре изобщо да си ходи или да се пренасочи по някогашния маршрут на А5А (Гео Милев-Църна маца-Лозен) - така около Църна маца ще получат връзка с метрото и един куп автобуси вместо празните тегели по Димитър Пешев.
А8 също може да се скъси до МС Цариградско шосе-7-ми километър, а част от автобусите и да сгъстят А6. Така докарваме хората от  Казичене, Бусманци и района около гара Искър до метрото.

A7 изпълнява важни функции за превоз на работници от Лозен към предприятията на Дружба и Гара Искър. А си се пълни прилично, въпреки малкото курсове. Освен това обслужва и част от Долни Лозен и БЧК.
 Същото се отнася и за 8 в частта му към Герман.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #69 on: 26.11.2012, 12:07:52 »
За А7 абсолютно не е вярно, повече от 2-3 човека не могат да се видят, в час пик да са 15, но не повече...
НЕ на хейтърството!

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2711
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #70 on: 26.11.2012, 12:33:00 »
Етниес, колко хора си виждал в а.7? Над или под 10?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #71 on: 26.11.2012, 12:35:26 »
7-цата си е линия, за работещите от село Лозен в индустриалната зона на Гара искър, ТЕЦ-а, КЦМ-то и тн. заводи, все пак в Лозен няма какво да работят и хората работят по София, и по заводите и всеки ден пътуват. Иначе с какво ще ходят на работа?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2711
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #72 on: 26.11.2012, 12:41:02 »
Нека първо си изясним въпроса колко хора се возят. Ако в най-натоварения курс има под 15 души, значи спокойно може линията да замине. Извозването ще стане чрез прекачване на ханчето от 5 към 8.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #73 on: 26.11.2012, 15:17:21 »
По ефективно е 7 да ходи на Т-Маркет, където преди въртеше 5, 284 да минава през МИЦ и от там да ходи до Дружба 2, а 14 да се удължи до детелината в Младост за връзка с метрото.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #74 on: 26.11.2012, 21:16:00 »
Още малко и 7 да отива до Студентски град  :D 284 пък не съществува от доста време вече ...
НЕ на хейтърството!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #75 on: 28.11.2012, 14:32:08 »
Последния път (преди седмица) като я видях имаше и правостоящи.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #76 on: 29.11.2012, 21:27:59 »
http://tv7.bg/news/society/9550212.html

35 билета за 2 курса :D

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #77 on: 22.07.2013, 10:09:44 »
Според вас 117 необходимо ли е да обикаля през половината завод Кремиковци, при положение че от години не работи? По-голямата част от обиколката са само изоставени сгради, разруха, тъжни гледки символ на лошо управление. Както и да е, идеята е, че на тези 4-5 спирки в самия комбинат аз почти никога не съм виждал да се качва някой, а се губят поне 15 мин, което удължава на ден с половин час отиването и връщането на работа на хората от Кремиковци(селото), Сеславци и град Бухово.

Всъщност причината може би е, че на една от спирките между изоставените сгради на комбината се намира митницата-паркинга постоянно е пълен с ТИР-ове и очевидно и е сравнително оживено. Може би причината е, че митничарите остават без никакав транспорт до работните си места и няма с какво да ходят на работа.

Предполагам че и шофьорите на ТИР-овете докато се извършва проверката ако трае по 1 ден позват рейса да ходят до София, освен трудовите пътувания на митничарите.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #78 on: 22.07.2013, 13:22:21 »
Митничарите надали ползват градски транспорт :laugh:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #79 on: 22.07.2013, 15:06:19 »
Съгласен съм, при много от крайградските линии има участъци, които ненужно удължават маршрута, един от които е гореописаният. Според мен други такива са обикалянето през Враждебна на 12 и 14, не знам и до колко има резон 12, 14 и 119 да минават по Владимир Вазов вместо директно по Ботевградско. Ще се отрежат спирки Ст. Доспевски и бл. 11 ж.к. Левски-В, но при сегашното разписание се спестяват 4-5 минути. 14 според мен поне със сигурност трябва да минава по Ботевградско, 12 и 119 биха могли да се оставят. До Долни Богров обаче няма бърз и удобен транспорт, защото 12 е спънат с разтеглени разписания и обикаляне през Враждебна и Левски. 100 също има нужда от оптимизиране, че ако не и от закриване. Като за начало минаването през Стинд може да се спести. Въобще обикалянето през Военна рампа ми се струва ненужно. Линията може да се удължи до Левски (с преминаване поне на някои курсове през ПСТ, че ще надигнат глас) или да минава през Сточна гара. Или направо да се закрие, а 24 да се удължи до ПСТ ако тази връзка е толкова важна (каквато мисля, че въобще не е). Какво мислите също за безумното обикаляне на 118 из уличките на Яна? Както и да е, според мен по-голям проблем не само при 117, ами при почти всички крайградски линии, е страшно раздутото разписание. Ако то се оправи дори с обикаляне ще се стига 15 минути по-бързо. Скоро пътувах със 117 до Кремиковци и от небивалото влачене ми кипнаха л*****а. Същото е на 90 и на 12. Едва ли 118 и 119 са по-различни.

П.П. Някой има ли наблюдения над 28? С този маршрут и няколко курса ми се струва само хабене на нафта.
« Last Edit: 22.07.2013, 15:10:56 by Sofia »