Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 197016 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1800 on: 08.03.2017, 13:06:18 »
Или на като на Журналист. За 11 години не можах да се науча да гледам в това огледало, поради простата причина,че е сложено твърде далеч.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1801 on: 08.03.2017, 16:12:17 »
Има ли желание, има и начин. Ще сложат огледала на пероните, като на Вишнева и пак ще се вижда.

По-добре при модернизирането да се постави видеонаблюдение и монитори в кабините.

Online btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2252
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1802 on: 08.03.2017, 17:22:14 »
Или на като на Журналист. За 11 години не можах да се науча да гледам в това огледало, поради простата причина,че е сложено твърде далеч.

Те за 11 години не преместиха спирката към Гората в правата преди кривата (ама как звучи), защото на тази спирка трамвая(когато е състав или двусекционен) се чупи наляво и втората секция на практика не се вижда, за разлика от долната спирка, където трамваите се чупят надясно и има добър изглед дори към последната врата.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8942
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1803 on: 28.03.2017, 19:31:09 »
Струва ли ми се, или 1171 вече има ръжда най-отдолу на бялото точно под решетките отстрани? Ако не - евала Трамкар!
Боядисали са част от кутията, която стои под престилката, вижда се ясно. Някой си е нямал работа и е решил и нея да омаже.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8942
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1804 on: 11.05.2017, 20:21:57 »
1199+210 от тестовете вчера:
1199+210 by Владимир Симов, on Flickr
1199+210 by Владимир Симов, on Flickr

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8942
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1805 on: 16.05.2017, 07:23:26 »
1215+214 беше на линия вчера.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6796
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1806 on: 16.05.2017, 09:31:20 »
На ремонт ли е бил?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17343
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1807 on: 16.05.2017, 10:02:05 »
На ремонт ли е бил?

Беше разкачен в депото и ремаркето стоеше самичко. Сигурно са ремонтирали нещо по 1215 в халетата.
мур

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8942
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1808 on: 20.05.2017, 09:04:40 »
Потвърдено 1187+196 на ГПР. 1199+210 вече на линия. Вчера е бил 11/1.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1809 on: 21.07.2017, 20:49:33 »
Щото трета година не е излизал. Явно не са могли да го съживят, та ще го ползват за части.

А решено ли е, че е за части? И предполагам, че 4 мотриси за части вече са разкомплектовани напълно?
А колкото до излизането му на линия, този вагон не можеше да мине и 2 метра преди да го спрат от експлоатация.
« Last Edit: 21.07.2017, 21:20:01 by Petko21 »

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 829
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1810 on: 07.12.2017, 08:54:12 »
Положението с 11 линия е овладяно. Вчера от 4 динозаври на линия само 5 подмени и един умрял.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2745
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1811 on: 07.12.2017, 21:50:52 »
Интересно ми е как в Хале тези трамваи се движат по този начин без проблеми:


А при нас не може да ги подкараме само с едното ремарке. Въпросът ми е реторичен и отговоря е ясен, но... вече се говори даже и за бракуване на тези трамваи. Аз обаче мисля че бракуването им преди който и да било БГ трамвай ще бъде голяма грешка.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 829
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1812 on: 08.12.2017, 04:05:29 »
Я кажи коя трамвайна линия ползваш за да се пуснат там и след един месец да видим дали ще мислиш така. Към момента реновираните бг трамвай са в пъти по - добри, по- комфортни както за пътници така и за водачи и по-топли. 

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2533
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1813 on: 08.12.2017, 06:35:48 »
Май трябваше да останат и Софиите и да пътувате само с недоразумения, на които няма какво да им се счупи и затова вървят безотказно докато им изпаднат всички части.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8942
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1814 on: 08.12.2017, 08:37:35 »
Основната причина за ситуацията с Т4D-C е че отношението към тях от идването им в София е под всякаква критика. Никога не са били поддържани от никого, движат се на магия, някои имат малък късмет да имат един титуляр, други имат и двама като формално 1171, но всъщност и двете ватманки непрекъснато се разкарват из другите трамваи докато 1171 си работи на линия, а трети нямат нито един. В същото време това са най-сложните стари трамваи, които имаме. В общи линии това, което се случва в момента с тях е че някои хора омишлено ги тикат към последването на съдбата на пляките, които бяха съсипани по същия начин. Въпросът беше да се изведат „София 100“ и „България 1300“ от 11, защото бяха неудобен подвижен състав, пък как ще стане това явно никой не се интересуваше и ето го резултатът днес. Трамваите са най-малко виновни за случващото се. И не на последно място още един пример. Съставите Т6А2 по 11, които също нямат твърди титуляри, всеки идва, чупи, цапа и съсипва и след това си тръгва, на какво приличат с малки изключения? 2021 беше отвратителен трамвай подлежащ на ГПР, 2022 също, 2023 също, 2024 беше окепазен от некачествено ГПР и не се беше движил сам две години преди да отиде в „Банишора“, като поставянето му като втори вагон в състава беше първо доказателство колко беше зле и второ причина да стане още по-зле след това, 2026 от години не е мърдал сам, 2027 и 2028 също и също са отвратителни и са за незабавно ГПР, 2031 не приличаше на нищо преди да мине ГПР, 2032 е ужасен, единствено 2025, 2034, 2035, 2036 и 2037 са сносни, защото са от съставите, които се сформираха за замяна на 2021-2024 и защото през годините 2037+2038 бяха многократно разцепвани и 2037 имаше титуляри. Сравнете ги с 2029, 2030 и 2039, които си имат титуляри и са редовно на линия по 10 и сами забележете разликите.

Основната грешка на динозаврите не са те, а това, че дойдоха при нас да се отнасяме с тях като с отпадък.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17343
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1815 on: 08.12.2017, 09:31:04 »
Интересно ми е как в Хале тези трамваи се движат по този начин без проблеми:


А при нас не може да ги подкараме само с едното ремарке. Въпросът ми е реторичен и отговоря е ясен, но... вече се говори даже и за бракуване на тези трамваи. Аз обаче мисля че бракуването им преди който и да било БГ трамвай ще бъде голяма грешка.

Тази снимка откога е? Въпросът ми е дали в хале още се движат такива трамваи?

А аз определено смятам, че трябва да ги пробват единички, защото основно проблемите им идват от ремаркетата. Тм 3 е перфектна за единични динозаври.
« Last Edit: 08.12.2017, 10:09:56 by emo »
мур

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 999
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1816 on: 08.12.2017, 10:12:52 »
Да движат се още няколко 20 бройки са останали в Хале,от които още в движение са:1156;1160;1176;1198;1201;1211 и 1221.
А спрени са:1147;1153;1154;1161;1169;1177;1183;1191;1194;1197;1208;1209 и 1214.
Има и някои от по старите,които са запазени за музейни:900;901;931 и 985.Това е което е останало от тях.
Ето линк от данните по-горе: http://transphoto.ru/list.php?did=751
Забравих да спомена останалите ремаркета:101;180;185;195;197;204;205;206;207;212 и 222.
Има и едни пляки от по-старите,които са преоборудвани за аварийни или нещо такова:034 и 035.
« Last Edit: 08.12.2017, 10:25:34 by ivan3275 »

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1817 on: 08.12.2017, 10:54:55 »


Тази снимка откога е? Въпросът ми е дали в хале още се движат такива трамваи?

А аз определено смятам, че трябва да ги пробват единички, защото основно проблемите им идват от ремаркетата. Тм 3 е перфектна за единични динозаври.

Да, движат се, ето две филмчета от септември:

https://www.youtube.com/watch?v=MQN-v6dSdUc
https://www.youtube.com/watch?v=Z5cuzVt6XQ8&t=780s

Движат се само в състави по два моторни и ремарке.

Дали при нас проблемите са от ремаркетата е спорно, угасването на линия сигурно е заради някаква електроника в моторния, която явно е твърде специфична и в нашето депо просто не знаят как да я оправят. Трамваите са доста изменени от оригиналния си вид, и голяма част от измененията са правени на място в Хале, дали цялата тех. документация е пристигнала с трамваите не стана ясно.

Да се разкачат ми се вижда лоша идея, нямаме нужда от толкова много маломерни трамваи. По-скоро да се оборудват за движение в СМЕ, така от задната кабина ще може да се прибират в депо и да не правят такива гигантски задръжки.

« Last Edit: 08.12.2017, 10:58:26 by fafan »

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1243
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1818 on: 08.12.2017, 10:56:41 »
Я кажи коя трамвайна линия ползваш за да се пуснат там и след един месец да видим дали ще мислиш така. Към момента реновираните бг трамвай са в пъти по - добри, по- комфортни както за пътници така и за водачи и по-топли.
Тук не мога да се съглася. Освен ако не имаме различни виждания за това що е то реновиран бг трамвай. Едни от основните недостатъци на бг трамваите са, че са прекалено високи и тръгват, и спират доста рязко. Това не бих го нарекъл комфорт.
« Last Edit: 08.12.2017, 10:58:17 by dan »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1819 on: 08.12.2017, 11:05:36 »
Наистина присецванията на БГ дараците при тръгване и спиране и лашкането са подчертано некомфортни. В конструкцията не са взети мерки за намаляване на тези проблеми, да не говорим за предотвратяване. При T/B4D-M/C, T6A2(SF), T6A5, T6B5, Inekon, PESA системите за управление и талигите са далеч по-добри и няма подобни проблеми. :) За водачите БГ дараците с неудобен контролер без сервозадвижване също са неудобни. :rolleyes: