Транспортът в другите градове > Варна

Автобуси (ОБЩА ТЕМА)

(1/1135) > >>

min4o-praznikov:
Ето снимки на един от най-хубавите и най харесваните автобуси във Варна

Tisho:

--- Quote from: transtriumf on 30.11.2011, 07:54:22 ---Свалени Вининчани в движение освен 2784 не съм виждал. Бутилчарите, 4861 и 4863 трябва да свалят. За 8278 не храня надежди, че ще се върне скоро (ако въобще се върне за да се движи), защото както съм писал по-назад има 2 счупени стъкла.

--- End quote ---

Айде стига си писал глупости и мисли малко с мозъка си - автобус от 4г в експлоатация,нископодов,съчленен,2ро поколение да бракуват,защото някой е счупил 2 стъкла!?? 8819 дето е казан и имаше много по-големи шансове и причини да го бракуват го оправиха с всичките му сложнотии и простотии а ти автобус който нищо му няма (може би кутията максимум) го бракуваш.Айде порасни малко и тогава ги пиши тия...!!! :crazy: :angry: И 5790 ще върнат,и 2095,а може и 5794. Единственият автобус който ме съмнява да върнат е 1873,просто защото беше с толкова отвратителна возия,въпреки че за Варна си е доста практичен.

transtriumf:
Малко по-остро се изразих, че няма да се върне да се движи. Иначе две стъкла са си две стъкла. И нямах предвид, че заради стъклата може да го бракуват. И да го свалят долу ще чака доста време докато докарат... 9074 след инцидента на Почивка е пример, той за едно челно стъкло чака сума ти време. Като му няма нищо защо аджеба е горе? Съмнява ме да е само кутията. Тази на 8820 беше трагедия, но сега е добре. А за 1873-само за една возия ме съмнява да го бракуват, разбира се ако няма и други проблеми.
Между другото някой виждал ли е 0354 (О305Г), че на мен от доста време ми се губи... :help:

Tisho:

--- Quote from: transtriumf on 01.12.2011, 08:39:07 ---Малко по-остро се изразих, че няма да се върне да се движи. Иначе две стъкла са си две стъкла. И нямах предвид, че заради стъклата може да го бракуват. И да го свалят долу ще чака доста време докато докарат... 9074 след инцидента на Почивка е пример, той за едно челно стъкло чака сума ти време. Като му няма нищо защо аджеба е горе? Съмнява ме да е само кутията. Тази на 8820 беше трагедия, но сега е добре. А за 1873-само за една возия ме съмнява да го бракуват, разбира се ако няма и други проблеми.
Между другото някой виждал ли е 0354 (О305Г), че на мен от доста време ми се губи... :help:

--- End quote ---

Зависи от стъклата,предполагам че лесно ще могат да ги подменят.А най-лошия случай който не го пожелавам е плексиглас.Челното стъкло е по-сложна работа.Или кутия или двигател,заради това 8278 е горе,и ще го оправят. А това с 1873-точно заради возията бракуваха оранжевите МАНове освен ужасно калпавото задвижване което беше другата причина.0137 например си беше съвсем наред въпреки че боботеше,нищо му нямаше нито на кутията,нито на задвижването.Никой от персонала не я траеше тази тяхна возия а при 1873 има и ръчна кутия...но е подходящ за зимни условия,ако го върнат най-добре да е оборотен или по наряд само села да кара.

тролей №164 линия 2:

--- Quote from: transtriumf ---Тази на 8820 беше трагедия, но сега е добре. А за 1873-само за една возия ме съмнява да го бракуват, разбира се ако няма и други проблеми.
Между другото някой виждал ли е 0354 (О305Г), че на мен от доста време ми се губи...
--- End quote ---
Хаха, може би телепатия или... :rolleyes: Точно в момента, в който си писал видях 8820 умрял до стадион Тича(на сп. Паметника) покоса към Явор. Мен 9986(най-често по 7) ми пълни душата, така че не обръщам внимание дали го има 0354 или го няма... :neznam: :D. Един от ТТ-ските соло бутилчари(най-вероятно 3970) движи днес на 13, заедно с 5123, а 5122 на 32. 9064 май за пръв път го виждам по линия 7, там е и 8819. 0952 доста добре се е освежил след боята - обаче са я наподобявали(демек смесвали червено с оранжево, само и само да докарат до оригиналния цвят). От старите манове(най-вече онзи във вишнево-червено и бяло - сега погледнах, че е 6963) имам чудесни спомени - специално този автобус беше най-бързо ускоряващият и движещ се автобус в града... ех носталгия.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version