Author Topic: Един или два перона ?  (Read 31200 times)

Cvetomir_1983

  • Guest
Един или два перона ?
« on: 26.04.2006, 01:46:14 »
Quote from: conecto
Имах предвид ако някой влезе на перона за обратната посока и не за Обеля, а по принцип за някоя от изграждащите се надземни станции. Сигурен съм, че доста пенсионери ще бъркат входовете 

Уважаеми приятели (може и колеги),
Искам само да кажа, че от СЕРДИКА до МЛАДОСТ 1 (като изключим МС "СУ") - ВСИЧКИ СТАНЦИИ ЩЕ ИМАТ СТРАНИЧНИ ПЕРОНИ !!! А попринцип страничните перони не се използват само заради вида на станциите (само при надземните). Например, след МС "Стадион Васил Левски" следва станция "ИНТЕРПРЕД" - тя е ХЕМ ПОДЗЕМНА, хем със СТРАНИЧНИ ПЕРОНИ !!! Цялата работа с по-широкото разпространение на СТРАНИЧНИТЕ ПЕРОНИ (от МС "СЕРДИКА" до МС "МЛАДОСТ-1" вкл.) е такава, че при строителството на станции със странични перони, се използват по-малко материали за самото строителство, както и се използва по-малка площ (т.е. изкопът ще е по тесен, отколкото при станциите със централен, островен перон)!!! Пък и станциите със странични перони могат да се поставят и в по-малки криви (не само 3000 м., както е по закон)!!!
А доколко до това, че бабките и старците ще бъркат входовете - няма да е съвсем така, защото по-принцип епо-лесно да объркаш посоката при станцията с островен перон (майка ми има достатъчно опит в объркването на посоките при сегашните станции). Докато при станциите със странични перони няма да е така, защото посоките на движението на влаковете са ясни: като си слязъл на десния перон - влакът ще се движи само напред!
« Last Edit: 30.08.2012, 10:36:57 by blagun »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #1 on: 23.02.2007, 12:48:15 »
До колкото е известно всички нови метростанции ще са с два перона , с изключение на тази при Университета и евентуално последната станция в Младост ! Наистина там където е необходимо нека станциите да са с 2 перона , но защо всички трябва да са с 2 ? Знам че те излизат по-евтино , но не са чак толкова удобни колкото тези с един перон ! Дано СО да размисли и да корегира плановете и да помисли за удобството на пътниците !

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #2 on: 23.02.2007, 13:18:05 »
Станцията може да се вкара в по-малка крива


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #3 on: 23.02.2007, 13:55:41 »
Защо да са по-евтини?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #4 on: 23.02.2007, 16:13:31 »
Quote from: conecto
Защо да са по-евтини?
Ами защото излизат по-евтино при строителството !

Offline Denislava

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #5 on: 23.02.2007, 20:12:47 »
Quote from: ivan krastev
Ами защото излизат по-евтино при строителството !

На теб пък какво ти пречат пероните, нали не се возиш на тях!?
 Sistera на KpuTuK

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #6 on: 24.02.2007, 11:13:34 »
Quote from: Denislava
На теб пък какво ти пречат пероните, нали не се возиш на тях!?

Tова изби рибата   Ако има връзка между пероните (Както е Въртопо) ще е най-добре.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #7 on: 24.02.2007, 12:06:49 »
Quote from: Denislava
На теб пък какво ти пречат пероните, нали не се возиш на тях!?
Ами пречат ми и са доста неудобни , защото в градове , в които метростанциите основно са с 2 перона в час пик положението доста неприятно , защото те са по-тесни и тн ! Та пречат ми  

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #8 on: 24.02.2007, 14:56:12 »
Quote from: ivan krastev
Ами пречат ми и са доста неудобни , защото в градове , в които метростанциите основно са с 2 перона в час пик положението доста неприятно , защото те са по-тесни и тн ! Та пречат ми  
Твърде много пъти съм пътувал в Парижкото метро в най-пиковите часове,за да не се съглася с теб. На абсолютни никой не му пречи това,че трасето минава по средата и има 2 перона. Твърдения,че хората се бъркали са смешни-всичко си има табели и е обяснено. А колкото до това,е пероните били тесни-когато слезеш от метрото излизаш,а не си на седянка на перона. Да не говоря,че в София няма чак такъв трафик,че да стават големи блъсканици.Проблемът е по-скоро в извеждането на пътниците,а именно повече ескалатори.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #9 on: 24.02.2007, 15:06:33 »
Не разбрах защо излиза по-евтино строителството с два перона.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6153
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #10 on: 25.02.2007, 21:46:10 »
Quote from: ivan krastev
До колкото е известно всички нови метростанции ще са с два перона , с изключение на тази при Университета и евентуално последната станция в Младост ! Наистина там където е необходимо нека станциите да са с 2 перона , но защо всички трябва да са с 2 ? Знам че те излизат по-евтино , но не са чак толкова удобни колкото тези с един перон ! Дано СО да размисли и да корегира плановете и да помисли за удобството на пътниците !
Все пак на някои станции няма място за 2 перона...На СУ не знам как го виждаш с 2 перона.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #11 on: 26.02.2007, 08:38:52 »
tiristor-e човека това е написал   При двата перона объркаването е никакво, защотот си пише кой за къде де! На МС Люлин съм обърквал посоката и вместо за към нас (Сердкика) бях хванал за Обеля.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #12 on: 26.02.2007, 15:56:50 »
Quote from: NiGhtPiSH
tiristor-e човека това е написал   При двата перона объркаването е никакво, защотот си пише кой за къде де! На МС Люлин съм обърквал посоката и вместо за към нас (Сердкика) бях хванал за Обеля.
Да , в Парижкото метро трябва и компас да носиш , но и тои понякога няма да ти помогне ! Вероятността при 1 перон да се объркаш е много малка , но при 2 е голяма - проблема не е за ориентацията , а за удобството и комфорта на пътниците , защото те са неудобни поне според мене !

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #13 on: 26.02.2007, 22:15:11 »
Парижкото метро е на гуми


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #14 on: 26.02.2007, 22:21:14 »
Quote from: NiGhtPiSH
Парижкото метро е на гуми
Само някои линии , други още не са !
Релсовият път е с нормално междурелсие (1435 mm), но мотрисите са по-тесни от стандартните железопътни вагони. Голяма част от вагоните са оборудвани с метални колела с изключение на линиите 1, 4, 6, 11 и 14, където те са гумени.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #15 on: 06.03.2007, 21:40:03 »
На Сердика няма да е проблем, защото тогава няма да е последна и начална, а ще е междинна и ще е като на останалите станции.
 Иначе и аз не виждам проблем станциите да са с два перона, освен ако не си достатъчно застрелян, че да объркаш посоките и да трябва да се връщаш после
« Last Edit: 06.03.2007, 21:40:59 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #16 on: 07.03.2007, 02:16:03 »
Quote from: borosport
На Сердика няма да е проблем, защото тогава няма да е последна и начална, а ще е междинна и ще е като на останалите станции.
 Иначе и аз не виждам проблем станциите да са с два перона, освен ако не си достатъчно застрелян, че да объркаш посоките и да трябва да се връщаш после

По-неудобно е с два, блъсканицата е по-голяма. Пътниците винаги в едната посока са повече, отколкото в другата, и когато са на по налък по площ перон става мазало.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #17 on: 07.03.2007, 10:17:57 »
София да не е 10 милиона? И аз предпочитам с един перон щот мога да си правя Joyride само с един билет... :P


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11882
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #18 on: 07.03.2007, 11:37:54 »
Quote from: NiGhtPiSH
София да не е 10 милиона? И аз предпочитам с един перон щот мога да си правя Joyride само с един билет... :P
И с 2 перона да са, няма да ти искат 2ри билет, докато не си излязъл от метростанцията
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17575
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Новите метростанции по МД1
« Reply #19 on: 05.04.2007, 17:06:18 »
Не, че се возя в метро много, ама все пак предпочитам твърдо с един перон. има моменти, в които ми се повръща долу и хващам метро накъдето дойде само и само да се измъкна по-бързо от подземния ад. А ако е станция с 2 перона няма как да го сторя.

Иначе е строителстрвото на станция с един перон е по-скъпо, защото трябва да се копае много повече настрани и линиите на метрото вместо да се движат само напред трябва да завиват около перона.
мур