Author Topic: Снимки и албуми  (Read 252354 times)

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1498
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1500 on: 30.11.2017, 09:15:46 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1498
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1501 on: 03.12.2017, 14:58:38 »
Новопроизведеният 33.01, заснет в заводите на RVR в Рига, Латвия. Източник:  http://www.russkije.lv/en/lib/read/riga-carriage-building-works.html
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1468
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1502 on: 28.12.2017, 19:56:18 »
София Север през 1975 г.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1498
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1503 on: 16.01.2018, 18:51:36 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1135
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1504 on: 16.01.2018, 18:56:45 »
Този не е ли теснолинеен?
Икономията е майка на мизерията!

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1468
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1505 on: 16.01.2018, 19:03:53 »
Не, този е Този

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1506 on: 25.01.2018, 21:56:56 »
Ако ви е интересно - малко работа с товарни влакове
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8</a>

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 201
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: Снимки и албуми
« Reply #1507 on: 26.01.2018, 17:14:02 »
Ето едно видео с теснолинейката (760mm.) през 2017, септември

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=MaGZNby3Zf0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MaGZNby3Zf0</a>
« Last Edit: 26.01.2018, 17:28:12 by TheBulgarianRail »
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1508 on: 26.01.2018, 18:06:54 »
Ако ви е интересно - малко работа с товарни влакове
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jemDn4kKIn8</a>
Мерси за хубавото видео!

Като по-млад съм се качвал няколко пъти в локомотиви. Ама вече бях забравил как изглежда гледката от кабината.

Да питам нещо - на края на видеото, преди влизането в Сливница се вижда едно железопътно отклонение. Не е индустриален клон, защото си има предупредителен и входен светофор. Откъде идва тази линия?

Не е от мината в Бели брег. Линията за там е от Алдомировци и се вижда във видеото.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1509 on: 27.01.2018, 07:34:36 »
Това е клона за Козяк - от където се караха влакове за Кремиковци. От както приключи завода обаче, вече влакове там не се движат.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5137
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1510 on: 30.01.2018, 13:11:47 »
1916 г. - Цар Фердинанд и краля на Бавария - Лудвиг ІІІ на Централна гара. Следва ги тогавашният министър председател - Васил Радославов. Цена на картичката - 200 евро.
https://www.delcampe.net/en_GB/collectables/postcards/bulgaria/bulgaria-1916-king-ferdinand-king-ludwig-iii-of-bavaria-at-sofia-train-station-followed-by-prime-minister-radoslavov-517675989.html
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1511 on: 30.01.2018, 14:47:32 »
Това е клона за Козяк - от където се караха влакове за Кремиковци. От както приключи завода обаче, вече влакове там не се движат.
Мерси за информацията.

Това Козяк мина ли е някаква? Не съм чувал за нея. Толкова ли е бил натоварен трафика, че са имали чак отделна гара, а не само индустриален клон към гара Сливница?

Гледам, че светофорите не са заксръстени. Значи официално това отклонение не е закрито?

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1512 on: 30.01.2018, 16:31:53 »
Кариера за добив на варовик е това. Реално си се води глон, не е отделна гара. Има два коловоза в кариерата където се товареха вагоните (а също така си имаха и собствена маневра с локомотив ТГМ6В за товарене). Влаковете излизаха с локомотиви на БДЖ серия 06. Дължината от гара Сливница до кариерата е около 4-5 километра. Иначе това, че има ПС и входен от към кариерата си е съвсем нормално.  :)

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1513 on: 30.01.2018, 17:44:53 »
Това е много интересно. Как така е индустриален клон, пък има редовни предупредителен и входен светофор? Нали правилата забраняват маневра да излиза по-далече от гърба на входния светофор. Освен в извънредни ситуации, когато се закрива междугарие и т.н.  А за да бъде изпратен  един състав като влак, трябва да има гара, където този състав да бъде приет като влак. И после, за да може да бъде приет обратно в Сливница по редовни показания на входен светофор, този състав трябва да е тръгнал от друга гара като редовен влак.

Стандартно индустриалните клонове се охраняват от маневрен светофор и вагоноизхвъргачка. И мисля, че дължината на клона не е голям проблем. Например се сещам за един дълъг индустриален клон. От Чугунолеене до Ихтиман. Там май пак става дума за 4-5 километра, ама за влизане в гарата се използва само маневрен светофор.

Offline Ники 1515

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 422
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1514 on: 05.02.2018, 23:03:19 »
Локомотив 46 221 с БВ 5623 (София – Благоевград), гара Перник, 27.01.2018 г.



Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1498
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1515 on: 06.02.2018, 09:22:51 »
3 76 в Букьовци, 1965г. Пост 1515 - поздрав за Ники 1515 :) Източник:  www.ebay.com/itm/35mm-Slide-BDZ-Bulgaria-Railways-Steam-Loco-376-Boukiovtzi-1965-Orig-Bulgarian/273056835167?hash=item3f9374a65f:g:t00AAOSwcN1aeJuy
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1498
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1516 on: 06.02.2018, 19:03:04 »
Статия от в. "Поглед", бр. 6, 05.02.1990г.
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 868
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1517 on: 06.02.2018, 22:34:20 »
Къде е това Букьовци?

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1518 on: 06.02.2018, 22:41:46 »
Мизия.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1519 on: 07.02.2018, 18:10:55 »
https://www.youtube.com/watch?v=QszJot9aaY4
Централна гара, 83-та година. Виждат се вагони YB70, произведени в ГДР, заминаването на пътнически влак вероятно за Видин и някакъв влак за Кюстендил или Кулата с дизелов локомотив 04.

https://www.youtube.com/watch?v=NBmtmChLI9U
За първи път интериор на ДМВ серия 18.


Някъде покрай ВТУ Тодор Каблешков.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.