Author Topic: Снимки и албуми  (Read 258993 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5278
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1580 on: 24.07.2018, 10:10:58 »
 :arrow:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1581 on: 09.08.2018, 19:48:11 »
Не намерих по-подходящо място да си задам въпроса, затова питам в тази тема. Успях, в края на краищата,  с гьонсураттефтер акаунт не с истинското ми име, да се "докопам" до затворената група, в която се пускат "секретни" стари снимки от историята на БДЖ. Ако не си член на въпросната група, няма как да ги видиш. Та въпросът ми е, ако пускам снимки от там тук (много от тях наистина са уникални и си заслужават), могат ли да ме "гепят" и да ме изхвърлят от групата, ако някой си реши, че не иска снимките да бъдат пускани на друго място? Не мисля, че е нужно да искам разрешение да публикувам снимки, които вече така или иначе са качени в нета...
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1522
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1582 on: 09.08.2018, 19:59:15 »

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1583 on: 09.08.2018, 21:31:43 »
Знам я тая дописка, но в случая става въпрос за снимки от преди 30 години и повече, сканирани от разни газети, списания, календари и т.н. чийто автор не се знае кой е.....Би било редно, като се публикува, да се посочва източникът, но в моделисткия форум стана скандал точно по повод тази група (във връзка с албума, посветен на дизеловите локомотиви 04), че еди кои си членове на групата не били съгласни публикувани от тях снимки там да се показват по други сайтове. Пак повтарям, това са стари снимки, от едно време, чийто автор не се знае, с неособено висока резолюция....На мен не ми пука особено, смятам, че всякаква такава информация/снимки следва да е достъпна за общо ползване, а и в Канада трудно ще ме съдят за подобно нещо, притеснявам се единствено да не ме изхвърлят от групата, ако могат, и пак снимките да не се виждат....
« Last Edit: 09.08.2018, 21:40:13 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Pycku!

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Снимки и албуми
« Reply #1584 on: 10.08.2018, 23:45:44 »
Някой има ли снимки или кадри на композиции и влакове на междугарието биримирци-подуяне ; биримирци-подуяне разпределителна?
Научих се да давам не защото имам много, а защото знам какво е да нямаш нищо!

█████
█████
█████
ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ!

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1585 on: 11.08.2018, 02:13:59 »
А да видим.....

1. Този локомотив е ремонтиран в Чехия след катастрофа.
2. Първокласен вагон 19-40 от 80те, с килимчета.
3. Бургаската гара.
4. Влак с онези, комбинираните полски фургони.
5. Преди гара Искър, старият път за летището.
6. Спален вагон от 62-ра година, още с първоначалната боя.
7. Влакът от Мюнхен за Истанбул на немска територия, с български и турски вагон.
8. Локомотив Шкода, тестван у нас през 80-те, с тиристорно управление и климатици, но в крайна сметка недоставени.
9. Царската теснолинейка.
« Last Edit: 11.08.2018, 02:33:12 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1586 on: 11.08.2018, 02:18:17 »
1. Влак от Берлин за България, с наши вагони, на територията на ГДР.
2. Царската теснолинейка.
3. Старата централна гара.
4. Ясно е.
5. Ясно е.
6. Вероятно пак международният Истанбул - Мюнхен, между Пловдив и София.
7. Теснолинейна мотриса Ганц с вагони.
8. Отново старата гара.
9. Нов локомотив 04, не знам къде.
10. Първокласен вагон доставка от ГДР 72-ра година. Такъв, вече пребоядисан, участва във филма Комбина - Иван Иавнов по доста странен начин отваря прозореца - дърпа го навътре и после надолу.
« Last Edit: 11.08.2018, 02:38:05 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1587 on: 11.08.2018, 02:23:58 »
1. Модернизиран у нас локомотив 41.
2. Влак с чисто нови вагони серия 74.
3. Не знам къде.
4. Новият експрес Тракия, който спретнаха в края на 80-те с чисто нови вагони от ГДР, понеже старият вече за нищо не ставаше.
5. Това вероятно е интериор на дизелмотрисен влак серия 18.
6. 04 в Димитровград.
7. Влак с 04, на прибиране в Пловдив от Карлово, Панагюрище или Хисар.
8. Влакът за Кулата и Солун през 90-те - първият вагон е румънски, вторият-гръцки, полско производство, третият български. Тези бяха за Кулата и Гърция, другите ги откачваха за Петрич. Хиляди пъти съм пътувал с тях, нищо особено, но нямаха база за сравнение с кочините 47-а серия.
« Last Edit: 11.08.2018, 02:44:15 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1588 on: 11.08.2018, 05:59:59 »
1. Този локомотив е ремонтиран в Чехия след катастрофа.
Не е ремонтиран, а е току що произведен и го пробват преди доставката. Наши локомотиви не са ходили никога на ремонт в Чехия.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1589 on: 11.08.2018, 09:32:31 »
Снимките са супер. Не виждам какъв е проблема да се публикуват, повечето са от календарите на БДЖ, разни рекламни брошури, само част от тях са на любители не публикувани. Почти съм сигурен, че половината снимки са от едни малки календарчета на БДЖ сето имаше едно време. Те като са ги публикували в тези групи дали са питали авторите, то явно за това групата е затворена и не дават да се качват другаде за да не изгърмят като видят първоизточника.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 694
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1590 on: 11.08.2018, 09:57:44 »
8. Локомотив Шкода, тестван у нас през 80-те, с тиристорно управление и климатици, но в крайна сметка недоставени.

Снимката е от Чешко на прототипа?

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1550
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1591 on: 11.08.2018, 10:18:42 »
А да видим.....
...
3. Бургаската гара.
...

Хубави снимки и от трите ти поста! Адмирации! :fan: :)
Тази гара е Варна. Преди ремонта, цветът на сградата беше смес между керемидено-червено и кафяво, сега е чисто керемидено-червено. Бургаската гара е нещо средно между жълто и зелено. Освен това, в тази част на гарата (втори и/или трети перон) ККМ в Бургас представлява среден стълб (между два коловоза) с две "станадртни, единични" конзоли от двете страни, докато в същата част от гарата във Варна тя е пак стълб, но на самия перон, а конзолите са от тези дългите, дето се виждат на снимката и дето обхващат проводниците на 2 съседни коловоза.
« Last Edit: 11.08.2018, 10:22:07 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Online IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1895
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1592 on: 13.08.2018, 23:18:33 »
Пак от съшото място. Първото е село Филипово, 78-а година, втората не знам къде е.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Снимки и албуми
« Reply #1593 on: Yesterday at 06:22:27 »
Е как от къде - от София. Пристига на 1-ви коловоз от Подуяне.