Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 60874 times)

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #60 on: 16.08.2012, 23:35:40 »
Аз също не претендирам, но досега в студен МАН не съм се возил.

Колко често сте се возили на МАНове зимата? Имаше един период в който почти ежедневно пътувах с МАНове зимата и случаите на ледено студен МАН са били повече от тези на топли. Истина е че като се пуснат радиаторите им се претоплят но в повечето случаи няма никакво отопление... :help: Да не говорим че на жегата сега са направо сауни...  :fear:

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11789
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #61 on: 17.08.2012, 12:59:17 »
Графовете имат термостат на скосената част на тавана, като достигнат необходимата температура калориферите се изключват. Ако на някой пътник му е било горещо, няма да се учудя да е врътнал ключа на термостата на 5 градуса или на 0, и за това да не е включвало отоплението, но иначе си седи на 20, и като падне под тези стойности темепературата автоматично се включват печките.

Аз поне до сега на студен такъв не съм попадал, даже са си доста топли. Лятото вътре е топло, колкото във всяко превозно средство без климатик.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1835
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #62 on: 18.08.2012, 21:18:52 »
20 градуса? Това е безумие! О.о  :help:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #63 on: 19.08.2012, 03:42:44 »
Спокойно, тия термостати отдавна не работят...
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #64 on: 18.09.2012, 15:15:38 »
Сега 1807 е спрян за платки, а 1803 за проблеми в ходовата част. 1808 би трябвало да е в Левски на ОР.
мур

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #65 on: 18.09.2012, 16:03:12 »
1808 би трябвало да е в Левски на ОР.
Тоест информацията за съживяване на базата в Омуртаг и ОР на 1808 там не отговаря на истината? Жалко, ако е така.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2709
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #66 on: 19.09.2012, 21:18:56 »
При 1805 се появяват неприятни вибрации от диференциала при скорост над 30 км/ч.  :/

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #67 on: 19.12.2012, 14:50:25 »
Сега освен 1808 всички манове ли са в движение?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #68 on: 19.12.2012, 14:59:39 »
Не, 1807 е трайно спрян вече три месеца почти.
мур

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #69 on: 19.12.2012, 15:01:56 »
А някой може ли да каже какво се случва всъщност с 1808 - къде е на ремонт в крайна сметка и защо се бави вече половин година кажи-речи?  :neznam:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #70 on: 19.12.2012, 15:17:35 »
В Левски е, нямам познат, който да работи там и не знам докъде са стигнали с ремонта му.
мур

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #71 on: 02.01.2013, 12:29:10 »
1806 е отпътувал за Левски.
мур

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2596
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #72 on: 02.01.2013, 14:32:52 »
А къде са 1807 и 1808. Откакто  ги махнаха от ТБ8, съвсем им загубих дирите на МАНовете. Много рядко ги виждам по ТБ4 и 5.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #73 on: 02.01.2013, 14:59:05 »
1807 от няколко месеца е спрян от движение, 1808 е в Левски от лятото насам и ни вест, ни кост от него. Странно ми е защо изпращат на ОР точно 1806, а не 1805, чийто диференциал от 20-ина километра в час нагоре създава вибрации, конкуриращи 1204 и 2612 примерно.  :/
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #74 on: 02.01.2013, 15:59:02 »
И мислиш ли, чер в Левски могат да оправят тези вибрации? Пращат ги в Левски за основен ремонт на шасито, гредите.
мур

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #75 on: 02.01.2013, 16:23:56 »
Съвсем откровено казано, мисля, че в Левски могат само едно - да боядисват с блажна боя върху каквото им падне, при това с доста посредствен резултат. След като тролей скъса царски болт непосредствено след ОР там (май това се случи някъде преди около година с 2711 или 2712?), аз лично нямам какво да добавя по повод компетентността им. В Левски напоследък явно не са в състояние да сменят дори една плоскост в салон, а мацат със сива боя върху старите, без даже да оправят течовете, та после водата се стича върху прясно намацаната боя (пример - 2901 да речем)...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #76 on: 02.01.2013, 16:43:00 »
За толкова има средства, а ако се замислиш и анализираш ситуацията при трамвайния и автобусния транспорт, тролеите далеч не са изолиран случай. Ето ти ярък пример от близкото минало 367, още по-скорошен изгърмелия двигател на 1679 и неговия ремонт, макар, че цялостното състояние на автобуса е ужасно, да не изброявам повече. Градския транспорт в София е под всякаква критика в не малко отношения(да не съм толкова груб да не казвам много). А аз честно да си кажа не знам какво биха направили в Дупница ако им дадат за ремонт тролей, при положение, че качеството на ремонтите им падна и не са пипвали тролей от години, току виж направили някоя ремонт по-лош и от левскарски.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #77 on: 14.01.2013, 10:37:03 »
В графата ТР са 1804, 1806, 1807, 1808. 1806 стоял в Искър и чакал 1808 да се върне за да замине за ремонт. 1804 и 1807 чакат някакви платки.
мур

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #78 on: 14.01.2013, 10:50:41 »
Тоест в момента от 8 в движение са 4?  :/ Добро постижение...
Edit: 1807 днес е на линия!  :eek: 1804 също се движи, явно са го оправили бързо?
« Last Edit: 15.01.2013, 09:35:17 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #79 on: 18.01.2013, 14:55:12 »
Казаха ми, че развалените платки на 1804 и 1807 са подменени с новозакупени. Ако е така е похвално :)
мур