Author Topic: Обществена поръчка за 20 чисто нови трамваи  (Read 20641 times)

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Къде го видя това условие? Нали от есента догодиа ще бъде готова трамвайната линия по бул.България?

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Шкода доставиха наскоро в Рига 20 и Прага 50, а имат да доставят още 200 за там ;)
...

Само не мога да разбера защо трябва да чакаме до края на 2014, за да ги видим в действие?

Защото никой производител няма готови трамваи на склад. Производството започва след подписване на договор.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Това е ясно, на 20 трамвая да ги произвеждат година и половина не е редно май да чакаме дотогава.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4593
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Е какво си мислиш? Че вече започват производството за нас ли? Доста време ще мине до тогава ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Каква година и половина производство? :) До ноември т.г. се приемат документите за участие. После има разглеждане на оферти и избиране на кандидат. Дори и да няма обжалване от някой, което обикновено е традиция, има финални преговори и подписване на договор, след което има техническо време за подготовка, доуговаряне на последните детайли и чак тогава производство. Краят на 2014 г. си е напълно нормален срок и дай Боже да се сместят в него.
I'll be back®

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Ако всичко мине по мед и масло според договора първият трамвай трябва да бъде в София не по-късно от 6 месеца след подписване на договора, а последния 20-ти трамвай трябва да е пристигнал не по-късно от 31.12.2014 г.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11903
    • View Profile
    • Email
Аз предлагам безвъзмездна помощ - граматична редакция на труда на инженерите.  :) Изисквам - секретарките на възраст да бъдат пратени в пенсия и да се наемат млади момичета, които да си разбират от работата.
Изискванията към трамваите в тази документация са една мечта, която много от съфорумците имаме. Мисля, че за ремонтираното трасе на трамвай 7, 20 супер модерни шкодички биха се вписали добре. Само че засега всичко е в сферата на вероятностите. Да не изпуснем валидността на програмата. Моите забележки са скромни - към разцветките на трамваите - може би червени.

Е предполага се че, този който пише обществените поръчки и взима отговорна длъжност трябва да е завършил минимум средно образование и за това няма нужда от редактори, все пак трябва да ги знае тези работи. То за това си има изискване, почти за всяка по-хубава работа, да си завършил минимум средно образование :D Предполага се че тогава трябва да знаеш как да пишеш, да четеш и да работиш с най-общите програми на компютъра,и да знаеш поне един чужд език, макар напоследък от училищата да излизат неграмотни хора.

Както и да е, на мен Кончара много ми хареса, климатик, удобни седалки, тих, бърз, бих се радвал на такива за 7-цата например, но са много ниски за нас.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2616
    • View Profile
За мен няма значение коя марка за трамваите - мисля, че и Кончар, и Шкода ще предложат мотриси, подходящи за нас. Най-вероятно линията ще е 7, защото просто не се сещам коя друга минава през нов релсов път. Новите мотриси е абсурд да се разбиват през Пета градска, Орландовци и Илиенци. Просто ще е грехота.
Единственото, което ме притеснява е какво ще е отношението на ватманите и обслужващия персонал. От Т6А2-Сф, който ще станат на 13 год., няма нито един с бордови компютър и скоростомер, салоните са в средно положение, 2-3 вагона трещят като за световно, изобщо трагедия. :help: Към това нека добавим и професионалисти като ватманката на 2006 и картинката ще стане пълна.
За новите мотриси е важно, че имат климатик и система за съобщаване на спирките  ;)
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4593
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
То и за трасето по България бъдещето е неясно. Или по-точно не се знае дали ще е започнат ремонта, докато докарат мотрисите. :crazy:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1840
    • View Profile
Вие гледайте какво става с тролеите :D Не е ясно трасето по България дали ще бъде все още ремонтирано, или пък вече разбито отново, когато дойдат чисто нови трамваи в София :D

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11903
    • View Profile
    • Email
Да не вземе накрая да си останем само с надеждите, и нито модернизирано бързо трасе по бул.България, нито нови трамваи, нито нови тролеи. Най-много да модернизират и останалите карданни и да ремонтират още 1-2 БГ 1300. За тази трамваи се говори още от 2008-ма, а бул.България уж трябваше напролет да го започнат и вече да е готов.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15639
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
То и за трасето по България бъдещето е неясно. Или по-точно не се знае дали ще е започнат ремонта, докато докарат мотрисите. :crazy:

Вие гледайте какво става с тролеите :D Не е ясно трасето по България дали ще бъде все още ремонтирано, или пък вече разбито отново, когато дойдат чисто нови трамваи в София :D

@Иво: ... :help:

То и нас може утре да ни няма, ама слава Богу не го пишем навсякъде, защо да няма ремонт?!?

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1903088

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
В сряда си поговорих с другаря Иво Василев относно тази поръчка, и той ми каза следното: Има 3-4 месеца докато се изготвят документите, след това да се отворят офертите още 1-2, и чак тогава, ако всичко върви както трябва, ще имаме нови мотриси. :)
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6840
    • View Profile
Или по-скоро "ще имаме започнали процедури по обжалване на конкурса".

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Алстом Цитадис 302 за Брест са били купени за 2,1 млн евро бройката
http://en.letram-brest.fr/c6/t51

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 269
    • View Profile
С риск за живота ...  :D
Аз лично, бих предпочел вместо да се дават по 2 милиона евра на парче, за същите пари да поръчаме по 3 бройки на Inekon!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4429
    • View Profile
Няма как за 2 милиона да се купят три нормални трамвая. Дори вариант с частично нисък под струва повече.  :) Най-добре да се доставят нормални трамваи с изцяло нисък под, нормално съвременно асинхронно задвижване, нормално хидравлично гасене на колебанията и т.н.  :)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6840
    • View Profile
С риск за живота ...  :D
Аз лично, бих предпочел вместо да се дават по 2 милиона евра на парче, за същите пари да поръчаме по 3 бройки на Inekon!
Подкрепям!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4593
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Господин Пейчев, Инекон мисля, че са точно такива - гасители на колебанията и нормално асинхронно задвижване. Друг е въпросът, че Инекон имат модели с изцяло нисък под. Но нашите Инекони са доста сполучливи, и мисля, че също ще бъдат подходящи. Даже още като видях обявата за обществена поръчка си мислех за Т8М-700IT :)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8160
    • View Profile
Айде , няма нужда от повече катъри .За тях няма части ,няма нищо.Нека да е нещо читаво.