Author Topic: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)  (Read 67663 times)

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2765
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #580 on: 12.03.2018, 16:58:55 »
Хайде да не влизаме в офф. :)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 803
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #581 on: 26.06.2018, 20:34:50 »
26.06.2018г . 
1521 - брак.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3107
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #582 on: 10.07.2018, 05:26:46 »
Хубаво е да се закупят двайсетина бройки автобуси с ръчни скорости, тъй като обновяването на късите бели МАН не е добро - двигатели, каросерия. Допълнително повд.пешеходни пътеки трошат старите автобуси. O 302T навъртяха страшно много километри на Витоша, има транспортна задача, има пътникопоток, трябват управленски решения.
████████████████████████ 

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2517
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #583 on: 10.07.2018, 11:15:25 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 798
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #584 on: 10.07.2018, 11:43:13 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)
Едно конекто ЛФ ще се качи до горе макар и малко по - бавно от 0302, но зимата при заледен път ще трябва да се разчита на 0302 ките да се качват догоре.
Преди време бяха пуснали едно конекто късо на 66 и малко над Драгалевския манастир прегря.
Конектота ЛФ при спускане е удачно да се спускат на 2 ра, тъй кто не прехвърлят предавки, ако ще и на 2000 оборота да отиде.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4407
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #585 on: 10.07.2018, 12:35:18 »
Conecto LF има ретардер и може спокойно да се спуска с негова помощ. За излетните линии определено е нужен ретардер - позволява прецизно регулиране на скоростта при спускане без присецвания и без сериозно износване и риск от прегряване на спирачките. :rolleyes: