Author Topic: Re: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 1923 times)


Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1680
    • View Profile

Online mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3105
  • 2660
    • View Profile
Преди няколко месеца се появиха снимки тук на тестовото конекто на природен газ - новият модел го има и с "NGT". Демек има, макар че това не пречи да се надяваме на Цитаро, въпреки че то разлика няма.  :rolleyes:
Тестовото беше късо.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1680
    • View Profile

Offline niko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 50
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Суууупер....  :help: Да отпразнуваме с бутилка белина.  :crazy:
А и бан за Емперора, че ми даде напразни надежди. :D
« Last Edit: 15.11.2017, 13:29:00 by niko »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4415
    • View Profile
От 26 до 31 март компетентната институция не приема и не разглежда жалби, съответно обжалванията могат да се забавят. :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11887
    • View Profile
    • Email
И това го бяхме разконспирирали. Оказа се, че производителя на механизма на съчленението е дал максимален ъгъл на пречупване 10 градуса, а при претоварен автобус на Семинарията и проведени измервания този ъгъл е бил доста по-голям от максималния предвиден и цялата енергия и тежест се е поемала от шасито и каросерията, което е довело до измятането и скъсването й. Освен това при замерванията на състоянието на пътната настилка по маршрута на линия 94 твърдо не отговаряла на нормите за движение на такъв тип съчленени автобуси, като неравности, дупки, пропадания идр.

Но според историята, повечето около закриването на завода е било умишлено. Нарочно държавата не искала да отпуска пари за по големите градове да купуват Чавдар, в София кмета също много се дърпал, и посочвали аргумент че от това което били виждали и ползвали като продукция през годините като качество не им харесвало особено, въпреки налетите много пари за модернизация на завода, че не искали повече в големите градове от тези модели и какво ли още не, въпреки че в конкурса Чавдар 141 е класиран на 1-во място и след това О 405 Г.

Може само да предположим, ако беше станало обратното какво щеше да е сега. Класираният на 1-во място Чавдар щеше да изпълни всички поръчки с много бройки за София, Варна и Пловдив, вместо последващите О 345 Г, МАН, Юнкер в Пловдив и тн. Понеже МАН са искали да си произвеждат автобусите тук, може да предположим, че МАН СГ 262 и 232 са щели да се правят тук, а защо не и сегашните Лайнс Сити, вместо в Полша у нас, вече щяхме да сме натрупали достатъчно опит, вместо всичко да се разсипва. Сега можеше във всеки голям град целия ГТ да е съставен от Български автобуси и тролеи, направени за нашите условия.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР