Author Topic: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)  (Read 69875 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #540 on: 08.03.2018, 22:43:35 »
Точно така, това са контролерите за камерите, но не само тези в салона и тази над задното стъкло също.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #541 on: 09.03.2018, 14:18:49 »
1655 е временно спрян за диференциал, живот и здраве ще се сдобие с нов, гаранционно, тъй като гаранцията на определени компоненти е 5 години.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 385
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #542 on: 23.04.2018, 18:40:19 »
1669 или нещо такова вибрира страшно много в съчленението при ускоряване, сякаш от диференциала

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #543 on: 23.04.2018, 18:55:54 »
Всъщност и аз се возих с него днес и ми направи същото впечатление. При набиване на спирачки или тръгване от ниска скорост с повече газ се усещат доста силни вибрации и едно доста неприятно глухо триене на метални части или може би треперене на карданния вал.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2434
  • 0 9 6 1 (1993-2018)
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #544 on: 23.04.2018, 19:19:10 »
Много е възможно, ако има голям луфт на диференциала.
8965

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #545 on: 23.04.2018, 21:06:21 »
Твърде възможно, 1660 и 1655 вече са с нови диференциали, в известна степен е по-добре да заминат на повече от дългите, докато са в гаранция, че после... не ми се мисли с оглед на милата ни родна поддръжка.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #546 on: 23.04.2018, 21:29:09 »
А да и да се върнем към проблемите с окачването и ходовата част. Пътуването ми с 1669 беше между моста „Чавдар“ и „Одеон“ и не си спомням точно къде, но някъде там имаше преминаване през някакъв отвратителен напречен ръб в настилката и имах чувството, че предните калници ще се продънят и цялото окачване и колелата ще влязат в салона. Не е за вярване как толкова бързо се съсипаха толкова много и съм сколен да вярвам, че нещо в окачването им е сериозно объркано. Струва ми се, че в това отношение са дори по-зле от соловите си събратя.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #547 on: 23.04.2018, 21:38:48 »
А да и да се върнем към проблемите с окачването и ходовата част. Пътуването ми с 1669 беше между моста „Чавдар“ и „Одеон“ и не си спомням точно къде, но някъде там имаше преминаване през някакъв отвратителен напречен ръб в настилката и имах чувството, че предните калници ще се продънят и цялото окачване и колелата ще влязат в салона. Не е за вярване как толкова бързо се съсипаха толкова много и съм сколен да вярвам, че нещо в окачването им е сериозно объркано. Струва ми се, че в това отношение са дори по-зле от соловите си събратя.

Ще ти отговоря накратко - не, просто са по-тежки и съответно имат по-големи драми по разбитите ни пътища. С изключение на диференциалите са почти идентични като ходова част с късите, возейки по-добре от тях, ако са здрави де.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.