Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 93373 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4251
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #800 on: 13.02.2018, 16:25:46 »
Музикалният 4103 няма ли скоро да ходи на ремонт?  :rolleyes: Миналата година напевът му беше доста по-силен от обичайния за T6B5 и се чуваше ясно през почти цялото време на ускоряване и забавяне. :rolleyes:

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #801 on: 13.02.2018, 22:10:28 »
На основен ремонт няма да му направят нищо на напева.

Online Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 345
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #802 on: 13.02.2018, 22:34:35 »
На основен ремонт няма да му направят нищо на напева.

Може пък да им дойде на акъл, че дроселите трябва да се импрегнират от време на време.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6151
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #803 on: 20.02.2018, 21:22:08 »
Сега ще ви питам нещо от минало време, но: Някой помни ли Т6В5 с червени седалки в началото като дойдоха? Или може би са били само първите партиди 4101-4107, които бяха и отвън червени?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #804 on: 20.02.2018, 21:26:43 »
Всички бяха с червени. 4129 беше последен с такива.
От другите само 2001 и 2002 бяха с червени, останалите с черни.
4101-4107 откъм салон се различават само по плоскостите на покрива - имитация на дърво. Останалите са с бял таван.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11743
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #805 on: 17.04.2018, 21:22:25 »
Стана ми интересно, днес като се качих на един току-що прясно ремонтиран такъв вагон-покрива около шибидасите течеше, като около тях вече се бяха раздули плоскостите, на още 2-3 места също течеше. Самите плоскости на тавана не бяха оригиналните, а някакви все едно са от картон, чак леко се люпеше боядисаното отгоре.
Отделно най-отзад, където са чупките плоскостите бяха хванати с някаква ламарина по ъглите, ама все едно обикновено парче изкривено и зачукано с нещо отгоре. Иначе като салон изглеждаше доста добре.

Странно такива дефекти да се появяват на току-що ремонтиран трамвай. Не се проверяват преди да излезнат от ремонт колко са уплътнени, за разни такива дефекти и кривонапаснати плоскости?

Също така капаците на автоматите на вратите все едно бяха боядисани върху старата ожулена боя, някак много грубо и грапаво седеше. Бре, 1-2 ма да не са го забелязали това ама все някой който го приема не му ли е направило впечатление?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9289
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #806 on: 17.04.2018, 21:32:04 »
Е добро утро Иво, все едно не си виждал основен ремонт извършван в България. Няма нищо необичайно за старо превозно средство върнало се от основен ремонт от нашите „образцови“ работилници да му протече покрива и да е мазано безобразно върху стари пластове боя с ясни следи от баданарката.
SOFIATRANSPORT ТРАНСПОРТНА БАЗА ДАННИ
Месечни и годишни регистри на промените по возилата
Кратък и подробен списък на подвижния състав
Списък на линиите и маршрутите
Най-голямата транспортна галерия
Ежедневно обновяване на информацията
ЗАЩОТО ТРАНСПОРТЪТ Е СТРАСТ!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11743
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #807 on: 17.04.2018, 21:33:42 »
Абе все точно тези трамваи ми изглеждаха доста по-добре поддържани и надеждни от останалите в София. То вярно че вече са на 30 години, ама според мен при един добър ремонт като няма пари за ново може да искарат още доста години.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9289
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #808 on: 17.04.2018, 21:53:31 »
Ако трябва да се сравняват със събрятята си Т6А2 е по-скоро обратното и Т6А2 ще се окажат по-добри. Специално SF, но те са и значително по-нови. При педалните има някои съществени фалове, но да не навлизаме в повече офтопик. Факт е че 30 години не са малко и 20 не е лека линия. Има случаи на най-активно движещи се Т6В5, които са минавали основен ремонт през 4 години. За годините си и разбира се за поддръжката и експлоатацията си Т6В5 са машини на много прилично ниво.

Що се отнася до самото ремонтиране нито качественото ремонтиране, нито намирането на средства за такова би представлявало толкова голяма трудност колкото би било възпитаването на цивилизовани ремонти в съществуващите предприятия и възпитаването на същата тази цивилизованост у СО и транспортните оператори. Сам се сети, че никой не би приел ако ремонтите си отговарят на цената и са извършени наистина добре от независими предприятия.
SOFIATRANSPORT ТРАНСПОРТНА БАЗА ДАННИ
Месечни и годишни регистри на промените по возилата
Кратък и подробен списък на подвижния състав
Списък на линиите и маршрутите
Най-голямата транспортна галерия
Ежедневно обновяване на информацията
ЗАЩОТО ТРАНСПОРТЪТ Е СТРАСТ!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5077
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« Reply #809 on: 18.04.2018, 00:17:19 »
Стана ми интересно, днес като се качих на един току-що прясно ремонтиран такъв вагон-покрива около шибидасите течеше, като около тях вече се бяха раздули плоскостите, на още 2-3 места също течеше. Самите плоскости на тавана не бяха оригиналните, а някакви все едно са от картон, чак леко се люпеше боядисаното отгоре.
Отделно най-отзад, където са чупките плоскостите бяха хванати с някаква ламарина по ъглите, ама все едно обикновено парче изкривено и зачукано с нещо отгоре. Иначе като салон изглеждаше доста добре.

Странно такива дефекти да се появяват на току-що ремонтиран трамвай. Не се проверяват преди да излезнат от ремонт колко са уплътнени, за разни такива дефекти и кривонапаснати плоскости?

Също така капаците на автоматите на вратите все едно бяха боядисани върху старата ожулена боя, някак много грубо и грапаво седеше. Бре, 1-2 ма да не са го забелязали това ама все някой който го приема не му ли е направило впечатление?

Иво, кога най-сетне ще свалиш розовите очила? Всички с голямо любопитство ти се чудим.
храна за мозък - http://www.banitza.net/