Author Topic: Габрово  (Read 178565 times)

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2082
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1220 on: 29.08.2017, 16:31:17 »
Не е офтопик, даже ако имаш още информация или снимки от Севлиево и техния подвижен състав - сподели ги. Преди години имаха доста автобуси, предимно големи Сетри второ поколение (когато още Комета бус изпълняваха линиите на Видима Идеал), но сега вече и там почти минаха на бусове поради намелелия пътникопоток.

Offline 323ci

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1221 on: 30.08.2017, 11:43:36 »
0405 "дисководещите" е на "БЕТА БУС", както и сетрата до него.

Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1222 on: 31.08.2017, 09:55:52 »
Man UL за Габрово


Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2082
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1223 on: 14.11.2017, 17:24:03 »
ОПТ Габрово обявява търг за отдаване под наем на 3 броя паркоместа за автомобили, извършващи таксиметров превоз напътници:

Quote
„Общински пътнически транспорт” ЕООД Габрово, обявява публичен търг с тайно наддаване за: Отдаване под наем на три паркоместа на автомобили, извършващи таксиметров превоз на пътници, на 23.11.2017г.  от 10.00 часа, с втора дата 27.11.2017г.  от 10.00 часа. Документацията за търга се закупува и получава в административната сграда на дружеството, стая 304.

https://optgabrovo.eu/targove-i-konkursi/135-publichen-targ

Също така, миналия месец са пуснали обява с предмет: Доставка на употребявани автобуси по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на първи автобус – минимум 19+1 места”; Обособена позиция №2 „Доставка на втори автобус – минимум 30+1 места”. Прогнозната обща стойност за автобусите е 18 000 лв. за позиция 1 и 23 000 лв. за позиция 2.

Кандидати не са се намерили и процедурата е прекратена: https://optgabrovo.eu/profil-na-kupuvacha/sabirane-na-oferti-s-obyava/128-dostavka-na-upotrebyavani-avtobusi-po-dve-obosobeni-pozitzii-obosobena-pozitziya-1-dostavka-na-parvi-avtobus-minimum-19-1-mesta-obosobena-pozitziya-2-dostavka-na-vtori-avtobus-minimum-30-1-mesta


Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1896
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1225 on: 22.11.2017, 17:32:40 »
Алабализъм. Сигурно ще използват варненския модел повечето неща да ги има на хартия без да съществуват в използваем вид.
14 автобуса мисля, че това е смешна работа на фона на разбития тролейбусен транспорт. 14 автобуса са едно няма нищо още повече , че не се знае какви са.
Прочетох, че ще ремонтирали подлези - задължение на всяка община е, да ремонтира подлези. Какво има в тях? Хидроизолация, мазилка, боя, плочки и лампи. В София метрото колко километра тунели и метростанции е, тука за едни подлези отварят въпрос все едно незнам какво е.
"на всяка спирка ще има система, която информира за графика на автобусите" - то като за начало можеха varnatraffic да им го направят в интернент за без пари още сега. Вярно няма да има табла на много спирки , но пък иначе са способни няколко милиона да изпраскат само за електроника.
« Last Edit: 22.11.2017, 17:41:37 by ooleg »

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2082
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1226 on: 22.11.2017, 23:28:52 »
то като за начало можеха varnatraffic да им го направят в интернент за без пари още сега.

Още през 2009 година всички автобуси на общинската фирма бяха оборудвани с GPS-и. От тогава до сега можеха да направят тази информация публична, за да не се налага да откриват топлата вода сега, 8 години по-късно.

В крайна сметка от 42 нови автобуса се оказа, че ще бъдат едва 14, като половината (по всяка вероятност) ще са бусове с дължина 7-8 метра.

Според мен от общината се вълнуват повече да ремонтират подлезите, предгаровия площад и преустрояването на сп. Рачо Ковача в джоб, отколкото да свършат някаква реална работа за подобряване на обществения транспорт.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1896
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1227 on: 23.11.2017, 10:34:04 »
Аз много се дразня от поставянето на въпроси за подлези. В крайна сметка не може за един град да е възможно да се прокопаят 50 км подлези (демек метро), а за друг поддържането на вече напоравени и изградени такива (пример Габрово, Варна и незнам още кои градове) да е въпрос на "помощ" от ЕС. Във Варна например бяха много зле подлезите и ги пооправиха, но само проформа. Т.е. на част от тях хидроизолация отвън и после отвътре освежаване и смяна на подова настилка. Само, че след хидрозолацията пак си течаха някои, а други се пълнят от дъждовете с вода, като има един, който се пълни до тавана с вода.
Има и недоразумения от времето на Т.Живков като подлез под двете платна, а между тях под широката тревна площ има дупка. Така се наводнява открития участък освен с вода и с кал, която се разтича в закритата част и прави всичко в рядка кал. Лятото тя засъхва и можеш да сееш в подлеза трева. Мисля, че всичко това е само въпрос на желание да се оправи, защото остана неоправено и след прословутото "голямо" финансиране на Варна.
Аз смятам, че трябва да се забрани използването на средства от ЕС за дейности, които са свързани с поддържане и рехабилитаци. Трябва да е само за финансиране на нови дейности.
Да се замислим, ако не се харчеха толкова милиарди за асфалт, плочки и други неща по булевардите, които ги има и изгражда поримерно Турция и Сърбия дето не са членове на ЕС, дали нямаше всеки град да дръпне с инфраструктура от по-високо ниво - даречем да има метро във Варна, тролейбуси в Габрово или най-малкото нито един стар автобус.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1228 on: 23.11.2017, 13:58:23 »
OFF...!
...Има и недоразумения от времето на Т.Живков като подлез под двете платна, а между тях под широката тревна площ има дупка. Така се наводнява открития участък освен с вода и с кал, която се разтича в закритата част и прави всичко в рядка кал...
... Всеки подлез е правен по естествени причини с канализация, другото е за повече естествена светлина! За +30 години няма виновни ... че може канализацията де се е запушвала, затова пък сега се чудим: знаели ли тогава как се прави това!

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 241
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1229 on: 21.12.2017, 20:20:52 »
Габрово може да се похвали с работещи ел. табели на МАН-овете си.

20171221_125622 by IBIS Bulgaria, on Flickr

20171221_125803 by IBIS Bulgaria, on Flickr

20171221_150249 by IBIS Bulgaria, on Flickr

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 157
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1230 on: 21.12.2017, 21:26:51 »
Няма мрежа, но стрелката виси :fan:
Зиутата още ли не са нарязани?
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1231 on: 21.12.2017, 21:29:03 »
Супер са така с ел.табла.

Брей даже и Икаруси имат.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3747
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1232 on: 22.12.2017, 09:22:00 »
Не са нарязани още ЗиУтата.
А бракуваните Икаруси нарязани ли са?

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 313
    • View Profile
Re: Габрово
« Reply #1233 on: 28.12.2017, 14:47:08 »
Габрово може да се похвали с работещи ел. табели на МАН-овете си.

20171221_125622 by IBIS Bulgaria, on Flickr

20171221_125803 by IBIS Bulgaria, on Flickr

20171221_150249 by IBIS Bulgaria, on Flickr
Червеният Ман, който се подава на третата снимка да не е бивш старозагорски? Габрово май е единстения град, в който останаха икаруси в движение и то не много и ги държат за туристическа атракция може би като ретро автобуси. Отдавна всички да си можеше да са си отишли. В Стара Загора последния Икарус 260 замина на отпадъци през 2009.  Някой знае ли колко 280 е имало? Аз знам за два - 0274 и 0425. 260 е имало доста но са останали вече може би само 4 или 5.
« Last Edit: 28.12.2017, 20:04:58 by ikarus2102 »

Online ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1009
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Габрово
« Reply #1234 on: 28.12.2017, 18:36:52 »
Значи ако говорим за Икарусите внесени втора употреба има точно 5 броя са или поне бяха.Това са :
0425 - ЕВ 0425 АВ
0273 - ЕВ 0273 АВ
0274 - ЕВ 0274 АВ
0438 - ЕВ 0438 АВ
2113 - ЕВ 2113 АВ
А ако говориш за тези,които са още по времето на Соца нямам идея с колко точно броя е разполагал тогавашния ДАП.Но определено са били само Икарус 280.04 тогава.